Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

sa fie cu noroc. multumesc de oferta cu lantul, dar daca nu suntem siguri ca se potriveste, nu are rost sa te las fara el. poate gasesti pe cineva la care sa-i fie bun sigur :)


» Post actualizat in 08 Feb 2015 21:21
Se pare ca am motive sa ma apuc de treaba :)
» Post actualizat in 09 Feb 2015 20:53

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vazusem anterior ca cineva vroia sa isi monteze un ventilator pe radiatorul de ulei. Cred ca asa ceva s-ar preta cel mai bine. Sunt ventilatoare care alimentate la 12v ajung la peste 4000rot/minut. Partea buna e au protectie, nu pot fi alimentate decat intr-un singur sens, sunt 2 in acelasi set. Pentru doritori discutam pretul de bun simt pe pm.

post-45143-0-28135300-1423935595_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Daca sunt posesori, de dr 800 big s, am 3 seturi de placute de frana Ferodo Platinum FDB 481P care ma incurca. Sunt noi, in ambalajul original. As vrea 50 lei/set (stiu ca am dat peste 100/set).

Poate-i trebuiesc cuiva ca eu nu mai am ce face cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazusem anterior ca cineva vroia sa isi monteze un ventilator pe radiatorul de ulei. Cred ca asa ceva s-ar preta cel mai bine. Sunt ventilatoare care alimentate la 12v ajung la peste 4000rot/minut. Partea buna e au protectie, nu pot fi alimentate decat intr-un singur sens, sunt 2 in acelasi set. Pentru doritori discutam pretul de bun simt pe pm.

eu eram ala.... e de la o placa video? Da-mi un pret pe PM....A si dimensiunea ansamblului cu totul. Merci

 

Langa indicatorul NEUTRAL, mai este unul cu TURN. Care palapaia la ultima iesire. Aveti idee ce este ?

Multumesc,

Teoretic este semnalizarea. Daca nu semnalizai in momentul ala probabil e un contact imperfect. Dar cred ca semnalizai... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze colegilor carora le-am raspuns tarziu, dar am avut ceva ocupatie.

Asa arata inainte:

post-72436-0-64316500-1424695222_thumb.jpg

Asa arata dupa o chinuiala de cateva zile:

post-72436-0-90886400-1424694573_thumb.jpgpost-72436-0-22580700-1424694587_thumb.jpgpost-72436-0-81646000-1424694599_thumb.jpgpost-72436-0-54512400-1424694613_thumb.jpgpost-72436-0-62119600-1424694626_thumb.jpgpost-72436-0-56109800-1424694637_thumb.jpg

Ce am facut: modificat un pic instalatia electrica (prin adaugare de relee, sigurante, prize), verificat intins cele doua lanturi (distributie verificat si balansieri intins), distante supape, curatat reglat carburatoare, schimbat ulei, filtre si bujii, schimbat socul cu varianta de la 750 (ca sa scap de cablu si buton; butonul original nu-l mai aveam), vopsit cu plastidip(echivalent) si actibilzat ceva piese de caroserie, montat suporti topcase si sidecase Givi, crashbar, parbriz touring, manere incalzite, montat proiectoare, montat 2 prize ( una in bord si una sub topcase), schimbat placute frana fata, curatat etrier, montat aparatori de praf pentru amortozoare fata si aparatoare disc frana. Si ca sa inchei cum se practica: Motocicleta arata si finctioneaza foarte bine.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez si eu o poza de la prima iesire.

Totul a decurs ok, incerc sa ma obisnuiesc moto. Ar cam trebui sa pun niste anvelope mai cramponate.

 

Momentam am pe spate Conti 120/80-17, ma gandesc sa pun 130/70-17 un Michelin T63, ce ziceti, merge schimbata asa dimensiunea ?

post-9304-0-59432800-1424850006_thumb.jpg

Editat de tavktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postez si eu o poza de la prima iesire.

Totul a decurs ok, incerc sa ma obisnuiesc moto. Ar cam trebui sa pun niste anvelope mai cramponate.

 

Momentam am pe spate Conti 120/80-17, ma gandesc sa pun 130/70-17 un Michelin T63, ce ziceti, merge schimbata asa dimensiunea ?

Din cate vad eu, avem aceeasi roata (sistem) pe spate....iar eu am trecut in carte si pe moto 130/80. Asa ca n-are de ca sa nu mearga..

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata acum, dupa o spalare buna :)

 

Salut baieti. A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat pe forum si atunci eram la grupul posesorilor de Suzuki gs 500. Am si eu o intrebare. Sunt mandrul posesor al motoretei din imaginea alaturata, ajutati-ma va rog cu ceva pareri. Are rost sau nu sa o resuscitez?

Multumesc

Ah2qnR.jpg

post-45327-0-78398800-1425324884_thumb.jpg

post-45327-0-98565200-1425324894_thumb.jpg

post-45327-0-35827700-1425324904_thumb.jpg

post-45327-0-30476500-1425324915_thumb.jpg

post-45327-0-78033300-1425324947_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu stiu ce e original si ce nu e la ea :)). Parerile si comentariile sunt bine venite, asa mai invat si eu cate ceva.

Eu am "reciclat" motoreta de la un amic de-al meu care o tinea degeaba si vreau sa o pun pe roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Scuze ca poate intrebarile sunt banale, dar cu ce pot gresa si eu pe la lant, rulmenti, roti etc. Este un spray ceva potrivit ?

Si pe sa cu ce se da de obicei, pentru protectie suplimentara ?

Azi am spalat-o prima data, cu furtunul, cu grija cat am putut. Multumesc.

Editat de tavktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare dragi posesori de monocilindre.

 

am si eu o problema cu un suzuki freewind... este acelasi motor de pe suzuki dr 650.

 

imi pierde ulei pe la capacul de la filtrul de ulei ( cel care este prins in 3 suruburi)

 

Capacul este prins bine, suruburi stranse....numai ca acolo se pare ca este pus un silicon negru in loc de garnitura.

 

unde gasesc sa cumpar garnitura pentru acel capac al filtrului de ulei ?!

 

am inteles ca nici filtrele noi cumparate nu vin la pachet cu acea garnitura :hug:

 

Multumesc anticipat de ajutor si scoateti motorasele la aer ca a venit vremea buna!

post-12320-0-38548000-1427281534_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare dragi posesori de monocilindre.

 

am si eu o problema cu un suzuki freewind... este acelasi motor de pe suzuki dr 650.

 

imi pierde ulei pe la capacul de la filtrul de ulei ( cel care este prins in 3 suruburi)

 

Capacul este prins bine, suruburi stranse....numai ca acolo se pare ca este pus un silicon negru in loc de garnitura.

 

unde gasesc sa cumpar garnitura pentru acel capac al filtrului de ulei ?!

 

am inteles ca nici filtrele noi cumparate nu vin la pachet cu acea garnitura :hug:

 

Multumesc anticipat de ajutor si scoateti motorasele la aer ca a venit vremea buna!

Sau varianta romaneasca...doar ca e la set si destul de scump:

http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/vehicle/suzuki-dr-650:65470/article/93405

 

Scuze ca poate intrebarile sunt banale, dar cu ce pot gresa si eu pe la lant, rulmenti, roti etc. Este un spray ceva potrivit ?

Si pe sa cu ce se da de obicei, pentru protectie suplimentara ?

Azi am spalat-o prima data, cu furtunul, cu grija cat am putut. Multumesc.

rulmenti, roti vaselina, pentru lant exista sprayuri de lant vezi aici:

http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/search/spray+lant/in/all/

Spray-uri exista si pe la supermarket-uri...acum cat de bune sunt....dar decat de loc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare destul de dubios sa cumperi o mobra pe care nici macar nu o poti porni.Poate doar daca ai una identica si ai nevoie de ceva piese.

 

Acum si problema mea: din cand in cand parca se pune un dop....adica mere la relanti ok si dintr-o data parca se taie partea electrica si da sa moara. Daca relantiul este la 1500-2000 dupa cadere reuseste sa-si revina...daca e sub 1500 moare. Pe urma porneste ok. Am vazut ca, caderile sunt influentate si de amestec (sunt mai dese sau mai rare) dar si de cat de cald e motorul. Ce ar putea fi?

 

Ps: pentru ca am un lipsus: ca sa saracesc amestecul (mai mult aer) trebuie sa desfiletez surubul cel greu accesibil (pilot screw)...nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...