Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dau și bere nu numai dreptate. Dar unde găsesc grosimea pachetului ? Eu n-am văzut pe nicăieri.

Nu merge sa mai adaugi o saiba pe fiecare surub? La mine are rezultate metoda.... si eu am discurile blana si patina rau.....aproape ca nu mai puteam pleca de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am stat de ea , am reglat cu calm si spor, i-am refacut o parte din instalatia electrica , am montat ramasitele ramase i-am dat pedala A PORNIT DUPA 15 pedale deoarece imi era frica sa ma mai las pe pedala si ii dadeam ca la scuter, am pornito am reglat carburatorul. am lasato pornita 60 min la relanti am oprito dupa care am verificat daca mai porneste greu si a luato la prima pedala. Dupa am fost sa ma razbun pe ia.
IAM DAT IN GUSA SA II ARAT CINE E SEFU..... ... AKUM AM INBLANZITO si II E FRICA DE MINE
DUPA SEGMENTARE AM OBSERVAT CA
- NU mai mananca ulei - dupa ce am incalzito bine se vedea ff. foarte foarte putin cand acceleam in comparatie cu prima data cand am luato si nu mai vedeai de fum
- trage de rupe e turbata acum daca bag mana peste jumate in gaz in timp ce merg se da peste cap am experimentat asta cu mine si un pasager am dat a 2-a si cand m-am dat putin la ea sa ridicat de fata si am mers 2 m pana sa desprins pasageru si a cazut :))))))) si ma injura de pe jos ca nu se mai suie pe ea ca eu il omor :))))) (DIN nefericire nu a patit nimic )
Una peste alta pare totu in regula parca se mai aude din cand in cand cate o mica bataie in motor nustiu de la ce o fi dar daca stai atent si asculti cand e la relanti se aude foarte incet

Trebuie sa imi dispara teama de a sari pe pedala fara a'mi mai fi frica ca imi rupe gleznele , acum ( o pornesc cu ghete dar o sa revin la slapii de cauciuc ) :))))))

Editat de Marius94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george13

 

Înainte de a-l desface din nou, vreau să testez un ulei mineral și după aia fac cezariana.

După capul meu, are mult sens și ce spune Chucki , adică dacă vâr o șaibă sub arc atunci apasă mai tare. Vedem în weekend.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu eu am inventat roata. Am citit pe aici si de nevoie a trebuit sa probez si eu. Si chiar merge de cel putin 1000 km. E adevarat ca totusi pare o solutie provizorie. In iarna cand ma apuc de reconditionat e pe lista si ambreiajul care in cazul meu costa cam 700 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am stat de ea , am reglat cu calm si spor, i-am refacut o parte din instalatia electrica , am montat ramasitele ramase i-am dat pedala A PORNIT DUPA 15 pedale deoarece imi era frica sa ma mai las pe pedala si ii dadeam ca la scuter, am pornito am reglat carburatorul. am lasato pornita 60 min la relanti am oprito dupa care am verificat daca mai porneste greu si a luato la prima pedala. Dupa am fost sa ma razbun pe ia.

IAM DAT IN GUSA SA II ARAT CINE E SEFU..... ... AKUM AM INBLANZITO si II E FRICA DE MINE

DUPA SEGMENTARE AM OBSERVAT CA

- NU mai mananca ulei - dupa ce am incalzito bine se vedea ff. foarte foarte putin cand acceleam in comparatie cu prima data cand am luato si nu mai vedeai de fum

- trage de rupe e turbata acum daca bag mana peste jumate in gaz in timp ce merg se da peste cap am experimentat asta cu mine si un pasager am dat a 2-a si cand m-am dat putin la ea sa ridicat de fata si am mers 2 m pana sa desprins pasageru si a cazut :))))))) si ma injura de pe jos ca nu se mai suie pe ea ca eu il omor :))))) (DIN nefericire nu a patit nimic )

Una peste alta pare totu in regula parca se mai aude din cand in cand cate o mica bataie in motor nustiu de la ce o fi dar daca stai atent si asculti cand e la relanti se aude foarte incet

Trebuie sa imi dispara teama de a sari pe pedala fara a'mi mai fi frica ca imi rupe gleznele , acum ( o pornesc cu ghete dar o sa revin la slapii de cauciuc ) :))))))

 

Eu stiam ca dupa segmentare primii kilometrii motorul nu se forteaza , se merge fara smuncituri si accelerari bruste, asta pana se face putin rodajul. Tot din experienta mea iti spun ca acest tip de motor nu trebuie lasat pe loc pornit 60minute, pentru ca racirea lui se face atat cu aer cat si cu ulei, ori la relantiu, nici pompo nu baga cum trebuie , nici aerul nu circula si ai sa te trezesti cu un motor calat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca dupa segmentare primii kilometrii motorul nu se forteaza , se merge fara smuncituri si accelerari bruste, asta pana se face putin rodajul. Tot din experienta mea iti spun ca acest tip de motor nu trebuie lasat pe loc pornit 60minute, pentru ca racirea lui se face atat cu aer cat si cu ulei, ori la relantiu, nici pompo nu baga cum trebuie , nici aerul nu circula si ai sa te trezesti cu un motor calat.

Stiu asta dar cati nervi si batai de cap mi'a adus am avut o pica in suflet de care nu puteam scapa numai in felu ala.

De mini rodajul pe care i l'am facut pot pune ca motorul nu sa incalzit peste parmetri normali a fost supravegheta temperatura si parametri motorului dand tarcoale pe langa ea.

de fortat nu are nimik un mic cox cat i-am dat eu nu se strica asa cu una cu 2. mecanicu de la ktm de unde am comndat piesele a zis ca nu exista rodaj cum se facea pe timpuri. intradevar nu trebuie depasita turatia de 4000rpm , viteza de 60km/h si nu trebuie fortata o perioada de timp sau un anumit nr de km dar nu se intampla nimik daca se forteaza o scurta perioada de timp cum am facut eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai facut motorul pt tine atunci trebuie sa ai putina rabdare cu el, daca l-ai facut sa il dai....atunci te inteleg.... :) Motorul asta are cuplu foarte bun la turatii mici, practic e ca un mini motor diesel. Poate ca si de asta e atat de durabil in timp. Motorul asta nu stie mai mult de 6500 rot/min. A mea deja are 26de ani si am de gand sa o pastrez pana face 40.. :))

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica vrei sa scapi repede de ea.... A mea nu mai pleaca din curte...decat daca nu voi mai fi eu sau cine stie ce calamitate. In rest de-o fi sa moara motorul definitiv si irevocabil o golesc de lichide, o curat bine si in mijlocul sufragerie la loc de cinste va sade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am observat de cand o am are o problema la ambreaj. O pornesc apas ambreaju si cand dau sa plec bag a-1 si caraie putin si da un soc sa plece de pe loc cand a intrat in viteza , ambreaju l-am reglat la apasarea manetei se ataca complet mai mult nu vrea si nu debraiaza corespunzator AM schimbat prima placuta de ambreaj ce''a care e mai lata si in interioru careia intra cele 2 inele metalice ( placuta veche era tocita pe o parte de tot se mai vedea putin urma de ferodou de pe ea .....asa ca am inlocuito cu un noua, dar nici un rezultat debraiaza la fel de urat ca si inainte. am montat , verificat fiecare componenta si montat ambreaju du pe schema toate componentele + seibile alea 2 mari late de cuprind oala saiba blocatoare si piulita noi si alea. deoarece SEIBILE alea 2 mari erau putin uzate asa ca le-am comandat pe toate.

Socu ala imputit de il face la plecarea de pe loc buleste mai repede si niturile de tin pinionul de oala ambreajului :( si dupa dau de alte belele )

ULEI AM FOLOSIT 10w40 castrol magnatec Semi-sintetic + aditiv ulei , dar o sa fie inlocuit dupa ceva timp cred ca cu motul 10w50 sintetic

CE sa verific ca sa il fac sa lucreze normal

Editat de Marius94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Iar se intelege cam greu cevrei sa zici.2. Ce turatie ai la relanti? Eu cred ca o ai cam mare si de aici smucirura. Incearca sa reducu turatia la relanti cu motorul cald undeva la 1000- 1100 si vezi daca mai face.3. Scoate mizeria aia de aditiv de ulei afara. Am bulit cel putin un motor din cauza aditivilo de cacao. Doar ulei.

» Post actualizat in 31 May 2016 22:56

1. Iar se intelege cam greu ce vrei sa zici.2. Ce turatie ai la relanti? Eu cred ca o ai cam mare si de aici smucirura. Incearca sa reduci turatia la relanti cu motorul cald undeva la 1000- 1100 si vezi daca mai face.3. Scoate mizeria aia de aditiv de ulei afara. Am bulit cel putin un motor din cauza aditivilor de cacao. Doar ulei.

» Post actualizat in 31 May 2016 22:57

Ps. Sry scriu de pe tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am observat de cand o am are o problema la ambreaj. O pornesc apas ambreaju si cand dau sa plec bag a-1 si caraie putin si da un soc sa plece de pe loc cand a intrat in viteza , ambreaju l-am reglat la apasarea manetei se ataca complet mai mult nu vrea si nu debraiaza corespunzator AM schimbat prima placuta de ambreaj ce''a care e mai lata si in interioru careia intra cele 2 inele metalice ( placuta veche era tocita pe o parte de tot se mai vedea putin urma de ferodou de pe ea .....asa ca am inlocuito cu un noua, dar nici un rezultat debraiaza la fel de urat ca si inainte. am montat , verificat fiecare componenta si montat ambreaju du pe schema toate componentele + seibile alea 2 mari late de cuprind oala saiba blocatoare si piulita noi si alea. deoarece SEIBILE alea 2 mari erau putin uzate asa ca le-am comandat pe toate.

Socu ala imputit de il face la plecarea de pe loc buleste mai repede si niturile de tin pinionul de oala ambreajului :( si dupa dau de alte belele )

ULEI AM FOLOSIT 10w40 castrol magnatec Semi-sintetic + aditiv ulei , dar o sa fie inlocuit dupa ceva timp cred ca cu motul 10w50 sintetic

CE sa verific ca sa il fac sa lucreze normal

Iar iti bati joc de limba romana, iar nu merge mobra.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@irinel2006

Meștere, te plângi de acum ? Eu am 57, ce să mai zic ? Stai liniștit, kick-starterul face piciorul frumos :)

nuuu BOSS nu ma refer la pedala de pornite nu mai am probleme cu ( kick-starterul ) ma refeream la schimbatoru de viteze ca nu imi debraiaza complet ambreaju si cand vreau sa plec bag a 1-a si caraie in cutie , vibreaza putin pedala si cand intra da un soc ca si cand ar pleca de pe loc.

MAI PE INTELES ambreaju nedecupland complet in loc sa invarta decat oala aia din interior antreneaza tot ansamblu. si in momentu introduceri in viteza stelutele alea de fac cuplarile intre viteze (sau cum sor numi ) se lovesc in cap una pe alta pana se infraneaza putin si incepe sa patineze ambreaju. atunci intrand in viteza.

SPER SA SE INTELEAGA ACUM

» Post actualizat in 01 Jun 2016 06:00

aditivul e unu scump 20 lire adus din afara e ceva de curse profesional. din ce am tradus de pe el zice ca face un mic strat de protectie pe fiecare piesa in miscare. la o adica daca patesti ceva se sparge radiatoru si pierzi o parte din ulei poti merge undeva la 5-10km pentru remedierea problemei.

 

Acum nu stiu ce rahat or manca si astia

Reduce semnificativ uzura. Aditiv anti-uzură pentru înaltă presiune, formează un strat foarte subţire pe perechile de suprafeţe de frecare din interiorul motorului. Stratul are proprietăţi ductile şi lubrifiante şi este eficient pentru cel puţin 50 000 km. Avantajele sunt următoarele: ● Reducerea semnificativă a uzurii ● Durată de viaţă îndelungată a motorului frecare mică, se reduce uzura cu pînă la cca. 35%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce dar am impresia ca esti un pic mai micut de varsta si cam prea agitat mai ales in scris (asta nu e jignire). De altfel vezi ca te iei de @Muretto aiurea pentru ca el era in dialog cu Irinel si vorbeau despre pedale de pornire si cat de mult mai pot sa pastreze mombra....in nici un caz despre schimbatorul tau.

Despre schimbator ti-am spus mai sus....desi nu pare sa aiba legatura incearca sa faci ce am spus si anume sa lasi relantiul mai jos.

Despre aditivi nu-mi schimb parerea....ai face bine sa scoti si sa bagi un ulei MINERAL sau cel mult semisintetic moto. Vezi ca in urma cu ceva pagini am facut eu experimente cu toate tipurile de ulei.

nuuu BOSS nu ma refer la pedala de pornite nu mai am probleme cu ( kick-starterul ) ma refeream la schimbatoru de viteze ca nu imi debraiaza complet ambreaju si cand vreau sa plec bag a 1-a si caraie in cutie , vibreaza putin pedala si cand intra da un soc ca si cand ar pleca de pe loc.

MAI PE INTELES ambreaju nedecupland complet in loc sa invarta decat oala aia din interior antreneaza tot ansamblu. si in momentu introduceri in viteza stelutele alea de fac cuplarile intre viteze (sau cum sor numi ) se lovesc in cap una pe alta pana se infraneaza putin si incepe sa patineze ambreaju. atunci intrand in viteza.

SPER SA SE INTELEAGA ACUM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Două vorbe despre aditivi.

Întâmplarea face să fiu un participant la un curs de analiză a uleiurilor, în Franța. Una din întrebările noastre a fost despre aditivii din ulei, gen …xxxlube. Șeful laboratorului ne-a spus așa:

"Firmele producătoare de uleiuri au bani din belșug și oamenii necesari pentru cercetare și investiții.

Dacă ar fi existat aditivi minune, i-ar fi băgat ei deja în uleiuri. Din vânzarea aditivilor nu au de câștigat decât cei care îi comercializează.

Efectul aditivilor ? În cel mai bun caz, nu strică nimic."

Concluziile le trageți voi singuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@irinel2006

Meștere, te plângi de acum ? Eu am 57, ce să mai zic ? Stai liniștit, kick-starterul face piciorul frumos :)

 

...picior frumos si fata zbarcita :) , E printre putinele motoare care mi se potriveste la inaltimea mea. Nici nu as opta pentru una mai grea, pentru ca ar fi infernal in traficul de oras, dar ma gandesc, ca pe masura ce vor trece anii , sa nu patesc ca ala din reclama , de nu se putea urca pe ea. :) Am observat tendinta unora, de a cumpara motoare joase la anumite varste , tocmai din acest motiv, greutatea cu care se pot urca .

 

Revenind la energicul Marius....cred ca tine putin de reglajul ambreiajului. Lasa putina lejeritate cablului de ambreiaj. Am impresia ca e prea strans. Urmareste la maneta de sus sa ai un joc de pana la 3mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sunt un recent posesor de DR650 (91 - SP43)(si incepator printre altele). Printre problemele initiale pe care le-a avut a fost ambreiajul care patina, drept pentru care la un mecanic am procedat la inlocuirea ferodourilor. Problema a fost ca, dupa ce a strans piulita de la oala la cat scria in manual, nu prea mai decupla, drepta pentru care a lasat piulita stransa la mana(de fapt asa a si gasit-o, cand a desfacut capacul).

Acum, un al doilea mecanic a desfacut (si motorul - l-a segmentat - dar nu asta e acum problema) si cand a reasamblat ambreiajul (dupa schema din manual, aparentu nu lipseste nimic, saibe etc) cand din neutru baga intr-a 1-a moare.

S-a mai intamplat la cineva asa ceva, aveti vreun sfat? E posibil sa aiba ceva oala de la ambreiaj etc?

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici o treabă cu piulița aia. Și eu am găsit-o slabă, am desfăcut-o cu mâna, practic, hexagon de 32 dacă nu mă înșel. Dar nu din cauza aia moare.

Aș bănui mai repede un NSU defect.


» Post actualizat in 01 Jun 2016 15:31

@irinel2006

Eu am fost mai prevăzător, pentru oraș folosesc o pocnitoare de Yamaha 125 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...