Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut userii acestui topic. Sunt în căutarea unei bobine pentru un motor de DR 500. Şi anume bobina pentru alimentarea CDI-ului. Sper că nu am greşit cu această cerere pe acest topic.

Dacă cineva mă poate ajuta,aştept mesaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Şi anume bobina pentru alimentarea CDI-ului.

 

Cred ca e vorba de generator (magnetou) si anume statorul acestuia. Da-l la rebobinat.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine.

post-45143-0-15843000-1468427806_thumb.jpg

post-45143-0-08221900-1468427813_thumb.jpg

post-45143-0-23862800-1468427823_thumb.jpg

post-45143-0-51771500-1468427829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce oameni... tot timpul faceti ceva la ele? Nici ulei n-am pus pe anul asta... placutele spate iar terminate....capacul cu statorul fisurat.... carburatie ioc de acum 1 an juma...si altele.

 

Dar ma razbun in iarna....bucati o fac.

 

Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine.

sunt curios... cat te=a costat? si cu ce le vopsesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrez de zor. Am reușit sa întind lanțul de balansare și acum am pus capacul la loc. Urmează uleiul și un test sa vedem dacă mai bate. Maine vin garniturile de supape și probabil zilele următoare și o rectificare... Țineți-mi pumnii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A da si asta trebuie facut la a mea....carnituri supape si rectificare scaun.

 

Lucrez de zor. Am reușit sa întind lanțul de balansare și acum am pus capacul la loc. Urmează uleiul și un test sa vedem dacă mai bate. Maine vin garniturile de supape și probabil zilele următoare și o rectificare... Țineți-mi pumnii :)

Dar in teorie nu prea ar trebui sa bata de la lantul balansierilor....mai de graba sa zornaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine.

Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva...

Mi-ai citit gandurile. Eu am preferat sa nu ma complic. Am luat o toba stoc de suzuki gsxr (cred) am refacut traseul de la imbinare pana la toba din inox (toba este tot inox si cica titan) si nu ma mai doare capul. Recunosc ca sunt un pic mai comod si am preferat asa decat sa umblu pe la tot felul de meseriasi sa marog de ei. Tot cam atat cred ca a costat. Si sigur nu va ceda pe nicaieri.

post-72436-0-14036700-1468437140_thumb.jpgpost-72436-0-75071500-1468437141_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza m-am gandit si eu la o alta toba sau tobe, dar am dorit sa pastrez pe cat posibil originalul. Aseara nu am mai avut rabdare si le-am montat pe motor in ideea de a vedea daca vin corect fara sa atinga pe undeva si daca ini mai sufla pe undeva. Clar fata de cum era initial cu ambele tobe sparte, arse, iar cotul fisurat, acum am un sunet gros, frumos, calm. La relantiu zici ca e motor electric. Sunt super de incantat. Ca si costuri nu e secret : 15 ron teava , 40 strungar pentru subtiat si pentru piesa de la imbinari, 85 sudatul. Desfacandu-le acum pe ale mele desi pe exterior aratau excelent din cauza ornamentului aluia impuscat cu pocnituri, sub el tabla ai era complet arsa. Eu unul nu m-as incurca cu altele sh pentru ca nu pot crede ca ar putea fi in stare ireprosabila.

» Post actualizat in 14 Jul 2016 04:24

In prima faza m-am gandit si eu la o alta toba sau tobe, dar am dorit sa pastrez pe cat posibil originalul. Aseara nu am mai avut rabdare si le-am montat pe motor in ideea de a vedea daca vin corect fara sa atinga pe undeva si daca ini mai sufla pe undeva. Clar fata de cum era initial cu ambele tobe sparte, arse, iar cotul fisurat, acum am un sunet gros, frumos, calm. La relantiu zici ca e motor electric. Sunt super de incantat. Ca si costuri nu e secret : 15 ron teava , 40 strungar pentru subtiat si pentru piesa de la imbinari, 85 sudatul. Desfacandu-le acum pe ale mele desi pe exterior aratau excelent din cauza ornamentului aluia impuscat cu pocnituri, sub el tabla ai era complet arsa. Eu unul nu m-as incurca cu altele sh pentru ca nu pot crede ca ar putea fi in stare ireprosabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ irinel

A ieșit bine, vreo doi-trei ani nu te mai doare capul. Eu am dat pe cotul de evacuare cu negru termorezistent și spre mirarea mea, încă rezistă. Producătorul zice că ține la 600 grade.

Din ce știu eu, acolo e ceva mai mult, am măsurat temperatura la un BMW F650, lăsat la relanti 5 minute, vara, cotul se făcuse roșu și temperatura era 630.

Din păcate, nu mai am termometrul ăla ca să verific și la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu m-as incurca cu altele sh pentru ca nu pot crede ca ar putea fi in stare ireprosabila.

 

 

Se gasesc...numai eu am dat vreo 3 de-a lungul timpului care erau f bune. Zgomotoase(de asta nu imi placeau), dar bune. Insa gasesti, pt. ca majoritatea sunt din carbon, aluminiu, alte aliaje, in cel mai rau caz, au 1-2 zdranganeli de la sarmele din interior... scoti capacul si le mai rezolvi.

 

 

Mi-ai citit gandurile. Eu am preferat sa nu ma complic. Am luat o toba stoc de suzuki gsxr (cred) am refacut traseul de la imbinare pana la toba din inox (toba este tot inox si cica titan) si nu ma mai doare capul. Recunosc ca sunt un pic mai comod si am preferat asa decat sa umblu pe la tot felul de meseriasi sa marog de ei. Tot cam atat cred ca a costat. Si sigur nu va ceda pe nicaieri.

Nu arata rau deloc! La noi e problema cu meseriasii, insa daca stii cate unul, e 'aur'! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca m=am tampit....ori astia cu magazinele moto de prin Bucuresti sunt niste idioti. Deci: azi am constatat ca pe spate franez cu fierul (iar) si pentru ca masina o am in service de o saptamana si mai dureaza nu ma pot lipsi de mobra. Asa ca am zis sa caut pe magazinele din mucuresti (mymoto, kronaut, scorpio-az) placute pe stoc pentru a mea mobra sa trec maine in drum sa le iau si pe marginea soselei sa le si montez. SURPRIZA: nu ca nu am gasit dar nici macar nu reusesc sa caut cumva dupa model, marca, etc... Cum draq vor sa vanda astia? Obligat maine dimineata sa stau calare pe telefon. Stie cine care este codul placutelor spate pentru un dr 800 din 90 SR42 sau unde il pot afla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asa am patit eu in trecut cand mi-am comandat placute fata, spate pe baza certificatului si peste 3 luni cand m-am dat sa le schimb am constatat ca alea de pe fata nu aveau nici o treaba cu ce aveam eu nevoie. Am luat placutele de fata vechi in casa si am inceput google -imagini. A mea e sp42b din 90....dar placutele de fata sunt de la un model mai nou.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred e vorba de codul 69100-12810-000, se pare că-vreo 40 de euro, mai verifică și tu. Sursa

http://www.pieces-suz.com/suzuki-recherche-bike-pieces_nn.php?compteur=534&PartsListID=2005603

Multumesc.

 

pai asa am patit eu in trecut cand mi-am comandat placute fata, spate pe baza certificatului si peste 3 luni cand m-am dat sa le schimb am constatat ca alea de pe fata nu aveau nici o treaba cu ce aveam eu nevoie. Am luat placutele de fata vechi in casa si am inceput google -imagini. A mea e sp42b din 90....dar placutele de fata sunt de la un model mai nou.

La mymoto nu sunt...la scorpio az nu am mai avut rabdare sa deschida...la kronau e cel mai tare...au o gramada de placute saito dar nu stiu corespondenta pentru motorete. Adica nu prea stiu ce vand. Inca caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi prezint un pic problemele, aparent fara sfarsit...

Am desasamblat capacul de la stator ca sa intind lantul. la reasamblare e posibil sa fi pus pinioanele gresit(e varianta cu electromotor) si s-a incazlit foarte tare cablul de la releul de pornire la electromotor, si nu mai putea sa se invarta. In urma acestei operatiuni aparent s-a stricat contactul de la releul de pornire(am luat altul repede). Dupa inca o desfacere-doua cred ca am pus bine pinioanele de data asta dar aparent nu prea poate sa mai invarta motorul. Am masurat bateria, tensiunea se pare ca a cazut la 6V....

Printre altele, acum cateva zile am incercat sa reglez distanta la supape cu lera (0.1 mm). Toate bune si frumoase, aliniat rotorul in dreptul vizorului sa se vada T si purces la reglat. Dupa ce mai mai invartit cateva ture vibrochenul, am masurat din nou distanta. Se pare ca nu mai era nici pe departe aceeasi. Am repetat procedeul de cateva ori pana le-am lasat intr-o pozitie in care pareau sa mearga. Parerea mea e ca lantul de distributie e intins peste maxim si nu mai tine supapele in aceeasi pozitie(poate si intinzatorul e cam obosit ca parea oarecum reparat...).

Planul ar fi sa dau jos chiulasa cu totul acum, sa rectific la un atelier ceva supapele(era o idee si cu pasta verde si sa le invart in locul lor ca sa se auto aseze, dar am inteles ca nu e o varianta prea serioasa..). In plus am cumparat semeringuri noi de ulei pt supape, pentru ca imi cam scotea si fum.

 

Revenind la problema cu lantul de balansare, dupa cum a zis Chucki, nici eu nu cred ca vibratia e doar din cauza ca e lantul intins.. mai probabil nu e aliniat corect lantul cu semnele de pe pinoanele contagreutatilor. Dar intai ar trebui sa reusesc sa desfac suruburile de la rotor(trebuie o cheie de 36 cu bucla) si un extactor. Inteleg ca nu e o idee prea buna sa bat in arbore cu un ciocan pentru ca rulmentii ar putea fi afectati destul de rau.

 

Alta problema(inteleg ca ar putea fi de la nivelul din carburator) e in felul urmator: daca e la relanti/stau pe loc si franez, motorul isi incetineste turatia, sau daca franez brusc(chiar si cand sunt pe loc si tin frana fata) se opreste instant...

 

Mai revin, sper sa mai primesc unele sfaturi, mai ales ca m-am cam descurajat.... multe pentru un incepator. Noroc ca am manualul.

Multumesc pentru atentie. Mai pun update-uri daca va intereseaza. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O grămadă de probleme...dar după cum sunt expuse nici nu știu ce să cred. De exemplu aia cu frânatul stând pe loc. Sau aia cu lanțul de distribuție care nu ține supapele pe poziție. Sau cheia cu buclă...

Sunt niște chestii care dacă n-ar fi spuse la năduf ar face obiectul unor comentarii răutăcioase.

Dar revenind, le luăm încet, pe rând, una câte una. Din contradicții se naște adevărul.

Să o luăm cu începutul, pe unde poți fi localizat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi prezint un pic problemele, aparent fara sfarsit...

Am desasamblat capacul de la stator ca sa intind lantul. la reasamblare e posibil sa fi pus pinioanele gresit(e varianta cu electromotor) si s-a incazlit foarte tare cablul de la releul de pornire la electromotor, si nu mai putea sa se invarta. In urma acestei operatiuni aparent s-a stricat contactul de la releul de pornire(am luat altul repede). Dupa inca o desfacere-doua cred ca am pus bine pinioanele de data asta dar aparent nu prea poate sa mai invarta motorul. Am masurat bateria, tensiunea se pare ca a cazut la 6V....

Printre altele, acum cateva zile am incercat sa reglez distanta la supape cu lera (0.1 mm). Toate bune si frumoase, aliniat rotorul in dreptul vizorului sa se vada T si purces la reglat. Dupa ce mai mai invartit cateva ture vibrochenul, am masurat din nou distanta. Se pare ca nu mai era nici pe departe aceeasi. Am repetat procedeul de cateva ori pana le-am lasat intr-o pozitie in care pareau sa mearga. Parerea mea e ca lantul de distributie e intins peste maxim si nu mai tine supapele in aceeasi pozitie(poate si intinzatorul e cam obosit ca parea oarecum reparat...).

Planul ar fi sa dau jos chiulasa cu totul acum, sa rectific la un atelier ceva supapele(era o idee si cu pasta verde si sa le invart in locul lor ca sa se auto aseze, dar am inteles ca nu e o varianta prea serioasa..). In plus am cumparat semeringuri noi de ulei pt supape, pentru ca imi cam scotea si fum.

 

Revenind la problema cu lantul de balansare, dupa cum a zis Chucki, nici eu nu cred ca vibratia e doar din cauza ca e lantul intins.. mai probabil nu e aliniat corect lantul cu semnele de pe pinoanele contagreutatilor. Dar intai ar trebui sa reusesc sa desfac suruburile de la rotor(trebuie o cheie de 36 cu bucla) si un extactor. Inteleg ca nu e o idee prea buna sa bat in arbore cu un ciocan pentru ca rulmentii ar putea fi afectati destul de rau.

 

Alta problema(inteleg ca ar putea fi de la nivelul din carburator) e in felul urmator: daca e la relanti/stau pe loc si franez, motorul isi incetineste turatia, sau daca franez brusc(chiar si cand sunt pe loc si tin frana fata) se opreste instant...

 

Mai revin, sper sa mai primesc unele sfaturi, mai ales ca m-am cam descurajat.... multe pentru un incepator. Noroc ca am manualul.

Multumesc pentru atentie. Mai pun update-uri daca va intereseaza. Numai bine!

Cred ca inceputul ar fi sa ne spuna ce mombra e. Mai apoi sa ia manualul pentru inspiratie. Nu te supara pe mine dar nu cred ca e vre-un vrajitor p-aci.

» Post actualizat in 15 Jul 2016 12:01

Eu m-am resemnat....merg fara placute spate pana marti-miercuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc, sunt cam nou si aici pe forum si pe forumuri in general. De obicei doar citesc.

Mobra e un DR650 RSE din 91. seria SP43A. Prin Bucuresti sunt...

Scuze ca le-am pus cam haotic, dar de vreo cateva luni de cand am luat-o nu prea am apucat sa ma plimb mai deloc. Si acum m-am ambitionat(nu stiu daca in sensul bun) sa o repar pentru ca imi place aceasta activitate si sper sa-mi iasa. De ex. am reusit sa repar ambreiajul care facea destul de urat, desi un mecanic mi-a schimbat discurile de frictiune. A trebuit sa-mi lase piulita aceea mare un pic libera pentru ca altfel, cand bagai in viteza, avea tendinta sa plece cu tine. Am mai avut un ambreiaj luat de pe olx(cam prost de altfel) si inca niste discuri de la un prieten. Dupa ca am masurat toate discurile cu un micrometru le-am reasamblat si a mers bine. Un lucru important: am schimbat placa de presiune. A mea era cam mancata.

Zilele astea reiau ostilitatile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar pana in Iasi nu-mi vine sa ma duc. Stai ca poate ma intelegi gresit: placute am de unde sa iau dar vin in 2-3 zile. Problema era ca eu voiam sa le gasesc pe stoc in Bucuresti ca am de bantuit ca draq.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te mai pui pentru 2-3 zile ? Eu am asteptat comanda 7zile si cand eram fericit ca le-am primit m-am trezit cu incurcatura. Uite asa aveam eu nevoie ca alea din dreapta si mi-au adus power motors pe alea din stanga.

post-45143-0-63238300-1468588696_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...