cupi_34 Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Acum 13 ore, chucki a spus: In comparatie cu big-ul transalpul este dezamagitor la anumite capitole ( putere si acceleratie). Big-ul mi se pare net superior in soft off. Distributia nu este kit, doar lant care este in jur de 250 roni si se schimba relativ simplu. Lantul de la balansieri eu nu l-am gasit in romania si este destul de complicat de schimbat, in sensul ca iti trebe ceva scule speciale pentru a da rotorul jos. Altfel e simplu. Poate trebuie doar intins... De curiozitate: cat e halatu? Salut ! Ma gandeam ca e posibil sa fie intinzatorul sau vreo patina, probabil lantul in sine. La rece mergea bine, doar fumega, binisor, atat la rece cat si la cald. Per ansamblu arata binisor, exceptand motorul. A cerut 1100, apoi 950 , ca in final,dupa proba si aparitia zgomotului in motor, 850. Probabil, daca imi spunea de la inceput de problema, luam o remorca , asa, mi-a fost teama sa vin cu el pe roti 335 km pana acasa, riscam sa raman pe drum si cu motorul zob. Tipul imi garanta ca nu are nici o treaba ca merge, ca are piston si segmenti noi si ca fumul va disparea dupa rodaj.... povesti de adormit copiii. I-am oferit 700, in conditiile in care trebuie sa mai fac un drum si sa inchiriez remorca de la club. A ramas sa-mi dea un raspuns , dar ... pauza. Motorul este cel de la Hoghiz, Brasov , alb cu portocaliu pe olx. Daca nu avea problema cu zgomotul, poate i-as fi dat si 1000, trecand cu vederea consumul de ulei. VID-20190613-WA0006.mp4 Acum 3 ore, irinel2006 a spus: Si eu am cautat in trecut lant balansier pentru modelul 650, insa nu il prea aduce nimeni, de existat pe stoc nici nu se pune problema, iar pretul acum vreo 4 ani in urma era 120-150euro. Am testat transalp si vstorm de 650 din pacate, parere persoanala, nu erau ce cautam eu,, erau mult prea calme si echilibrate. Frate nicio vibratie pe ele, ma lua somnul. Sa nu mai zic de pornirea la buton, care parca pierde tot farmecul old school bike. Saptamana trecut mi-am facut Itp la "motoreta" si nu va spun ca din 15 in 15min ma tot chema inspectorul in hala sa i-o pornesc, mi-a spus, ca l-a dovedit si ca nu reuseste deloc sa o porneasca singur, desi i-am explicat cum se face. Mi-a spus si el ca nu prea se pricepe la motocicletele vechi. La prima chemare imi zice, i-a sa vad eu acum, cate pedale ii dai, sa o pornesti si i-am arat, una de incalzire cat sa sara decompresorul apoi una serioasa. A ramas ala masca. I-am zis ca poate controla luminile si cu ea oprita, dar a tinut sa vada cum o pornesc. Salut Irinel ! Transalpul din filmare , era varza, a cerut 950 , dar nici atat nu i-as fi dat. Pe langa carenele prinse cu soricei, trebuia luata din roata in roata, inclusiv carburatie, probabil supape ( scotea fum negru) . Mi-a fost teama sa trec cu el de 135, la denivelari devenea instabil si tindea sa intre in voblaj. Intr-un cuvant , mi s-a parut anosta , nu m-a impresionat absolut deloc ! Am testat si unul de 650, din 2001, tot la fel, in afara de tinuta de drum mai buna, fiind in stare foarte buna de functionare, nu m-a impresionat nici el, plus ca m-au surprins vibratiile. Gpz -ul meu de 500 mi se pare mult mai nervos ! Cat priveste Big-ul... alta poveste, mi-a zmuls un zambet de cum am bagat prima data mana in gaz. L-am dus in 140 fara nici o problema si daca as fi avut o protectie la vant mai buna, incercam si topspeed-ul, cutia ferma, tinuta de drum... impecabila, cuplu impresionant ... Poate la fiabilitate sa fie Transalpul peste Big, in rest, nu are sanse. Sicer, mi-a ramas gandul la el , numai ca mi-e teama de ce as putea gasi prin motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Ma indoiesc ca are piston si segmenti noi... La singura sursa de asa ceva un kit de piston + segmenti costa in jur de 600 euro. + alte chestii, gen garnituri & stuff ar duce o asemenea reparatie la 1000 euro. Nu cred ca-l mai vindea la banii aia. Motorul nu suna chiar rau si nici nu e complicat de reparat. Nu cred ca sa fie patine sau altceva uzat... La mine la peste 100.000 km garantati, patinele sunt in stare buna, piston si segmenti la fel. Big-ul oricum manca ulei. As merge mai degraba pe ceva reglaj de carb prost ( destul de sensibil si greu de facut in comparatie cu altele) si lantul de reglat (balansier). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Acum 7 ore, irinel2006 a spus: Si eu am cautat in trecut lant balansier pentru modelul 650, insa nu il prea aduce nimeni, de existat pe stoc nici nu se pune problema, iar pretul acum vreo 4 ani in urma era 120-150euro. Am testat transalp si vstorm de 650 din pacate, parere persoanala, nu erau ce cautam eu,, erau mult prea calme si echilibrate. Frate nicio vibratie pe ele, ma lua somnul. Sa nu mai zic de pornirea la buton, care parca pierde tot farmecul old school bike. Saptamana trecut mi-am facut Itp la "motoreta" si nu va spun ca din 15 in 15min ma tot chema inspectorul in hala sa i-o pornesc, mi-a spus, ca l-a dovedit si ca nu reuseste deloc sa o porneasca singur, desi i-am explicat cum se face. Mi-a spus si el ca nu prea se pricepe la motocicletele vechi. La prima chemare imi zice, i-a sa vad eu acum, cate pedale ii dai, sa o pornesti si i-am arat, una de incalzire cat sa sara decompresorul apoi una serioasa. A ramas ala masca. I-am zis ca poate controla luminile si cu ea oprita, dar a tinut sa vada cum o pornesc. Lantul de la balansieri, nou, original Suzuki , costa in jur de 70€. L-am schimbat eu acum vreo 3 luni... Mi l-a comandat un prieten de la un service auto care nu are chiar nici o treaba cu motocicletele ... Ma mir ca nu ai găsit .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Acum 4 ore, chucki a spus: Ma indoiesc ca are piston si segmenti noi... La singura sursa de asa ceva un kit de piston + segmenti costa in jur de 600 euro. + alte chestii, gen garnituri & stuff ar duce o asemenea reparatie la 1000 euro. Nu cred ca-l mai vindea la banii aia. Motorul nu suna chiar rau si nici nu e complicat de reparat. Nu cred ca sa fie patine sau altceva uzat... La mine la peste 100.000 km garantati, patinele sunt in stare buna, piston si segmenti la fel. Big-ul oricum manca ulei. As merge mai degraba pe ceva reglaj de carb prost ( destul de sensibil si greu de facut in comparatie cu altele) si lantul de reglat (balansier). Acel zgomot ,la rece este insesizabil, dar se amplifica cu cat motorul se incalzeste mai mult , aste direct proportional. In legatura cu carburatoarele... este vorba de sincronizare sau de schimbat kitul de jigloare, membrane, tub emulsor ? De turat se tureaza bine, nu da rateuri sau fum negru, porneste bine, la ralantiu nu pre statea, a trebuit sa-l maresc putin din surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 Sincronizare mai putin.... Eu le sincronizez doar cu lera si e suficient. Exact de relanti e vorba. E surubul vietii de amestec unde te chinui si iti frigi destele de nu-ti mai trebe. Iar foarte important la astea sunt nivelele plutitoarelor. Este foarte sensibila la astea 2 reglaje. Despre sunet nu stiu ce sa-ti spun dar, tot merg pe varianta lant balansier neintins sau prea intins. Acum 2 ore, diclofenac a spus: Lantul de la balansieri, nou, original Suzuki , costa in jur de 70€. L-am schimbat eu acum vreo 3 luni... Mi l-a comandat un prieten de la un service auto care nu are chiar nici o treaba cu motocicletele ... Ma mir ca nu ai găsit .... Pai si nu ne pui si noaua o pila? Ca eu am tot cautat si pana la urma am pus unul sh dar care pare ca mai are viata in el.... Inca nu s-a slabit in vreo 3000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Iunie 16, 2019 Share Postat Iunie 16, 2019 https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/suzuki-spare-parts?itemid=1267012D00000 Nu inteleg de ce trebuie o pila , dar in sfarsit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 (editat) Salut. Lantul balansieri lasat nebagat in seama, ajunge sa sape in carter si la final iese afara iar motorul, inafara de zdrăngănit, bătăi ți alte hîrsîituri, nu merge rau in cazul asta. Lanțul, daca-l schimbați, neaparat spălați-l in benzina cînd e nou, ca sa faceti reglajul lui corect. INTOTDEAUNA CONFORM MANUALULUI DE SERVICE. INCLUSIV INTERVALELE DE VERIFICARE. Cum zice Chuki, inlocuitul lantului balansieri nu se poate face cu un patent + ciocan. Cine doreste sa-l schimbe trebuie sa se doteze cu cheile necesare ca sa poata face operatiile corect, cu rezultatul scontat. Legat de lantul de schimb, se poate folosi DID219FTH92L, cu inteligenta si responsabilitate. Asa economisti cam 50% din cost lant. Editat Iunie 17, 2019 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 Acum 18 ore, diclofenac a spus: Lantul de la balansieri, nou, original Suzuki , costa in jur de 70€. L-am schimbat eu acum vreo 3 luni... Mi l-a comandat un prieten de la un service auto care nu are chiar nici o treaba cu motocicletele ... Ma mir ca nu ai găsit .... A, deci s-a mai ieftinit. O sa imi incerc si eu norocul aici in oras sa vad daca am vreo sansa. Eu recunosc ca nu l-am mai cautat de atunci, vazand cat de greu si ce pret urias avea. Plus in afara de asta, nu aveam nici presa cu care sa scot volanta aia, intre timp mi-am facut una la un strungar care m-a ajutat sa imi desfac motorul anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 Acum 2 ore, raducod a spus: Salut. Lantul balansieri lasat nebagat in seama, ajunge sa sape in carter si la final iese afara iar motorul, inafara de zdrăngănit, bătăi ți alte hîrsîituri, nu merge rau in cazul asta. Lanțul, daca-l schimbați, neaparat spălați-l in benzina cînd e nou, ca sa faceti reglajul lui corect. INTOTDEAUNA CONFORM MANUALULUI DE SERVICE. INCLUSIV INTERVALELE DE VERIFICARE. Cum zice Chuki, inlocuitul lantului balansieri nu se poate face cu un patent + ciocan. Cine doreste sa-l schimbe trebuie sa se doteze cu cheile necesare ca sa poata face operatiile corect, cu rezultatul scontat. Legat de lantul de schimb, se poate folosi DID219FTH92L, cu inteligenta si responsabilitate. Asa economisti cam 50% din cost lant. Salut! Tocmai de aceea nu am vrut sa plec cu el pe roti. Probabil a inceput deja "lucrarea" la carter. Sunetul scos de acesta acoperea zgomotul produs de curentul de aer in timpul mersului la 90-100km/h. Sunt convins ca trebuie ceva scule, probabil o presa pentru volanta, daca nu cumva este pe pana, o dinamometrica , etc. Oricum asta de 750 este mult mai in regula fata de cel albastru de 800 de la Tg. Jiu. Ala este legat cu sarma si are fel de fel de improvizatii, plus ca nu este nici proprietar, are nr. de Giurgiu. Nu am putut sa-i fac nici o oferta de pret, era prea mult de lucru la el. Interesanta ideea cu lantul de balansieri la juma' de pret ! Ceva detalii ? Astept o filmare si cu cel de la Pitesti, macar sa nu mai fac un drum degeaba ! Inva o scurta filmare cu vel de la Hoghiz. VID-20190613-WA0007.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 0722496633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 La 16.06.2019 la 20:13, diclofenac a spus: https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/suzuki-spare-parts?itemid=1267012D00000 Nu inteleg de ce trebuie o pila , dar in sfarsit.... Pai asta e de 650.... Posibil sa mearga si la 800. Pila trebuia ca sa il iau din romanica....cred ca ai omis treaba asta. Eu de asta ma plangeam .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 Eu sunt la serviciu. Navigator. Daca poti găsi codul , vorbesc cu omul si comandăm. Aduce orice piesa originala de Suzuki . (0744485946 Octavian Lazar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 17, 2019 Share Postat Iunie 17, 2019 Hai că m-ați făcut curios, am verificat și eu minunea aia. În afară de faptul că lanț mai gros are cățeaua mea, în rest totul e ok. Parcă e lănțișor din ăla de tras apa la toaletă. Dar vorbim aici de subnutritul DR600, nu de generosul BIG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Lant balansier DID219FTH92L am pus eu adus pe comanda de la Redmotors 147 de lei acum vad ca e pe miidepiese.ro e 100 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Neaparat D. I. D.!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Doar întreb, există cazuri sau a auzit cineva de lanț balansieri rupt ? Gros, subțire, cum o fi el acolo, presupun că a fost calculat de niște japonezi deștepți și n-ar trebui să se rupă (sau să sară) ca o curea de ventilator. În plus, am citit pe undeva că se poate renunța de tot la el...Care o fi adevărul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 18, 2019 Share Postat Iunie 18, 2019 Am vazut eu lant balansier rupt la o mazda cx7 sau 5 ( nu mai stiu exact). Nu am vazut urmarile sau daca functiona pentru ca la modelul in cauza lantul balansier angreneaza si pompa de ulei. Drept urmare nu a fost pornit motorul pana nu s-au schimbat toate cele.... Parca , din ce imi aduc aminte ca propietarul a spus ca oprit el motorul pentru ca se aprinsese becul de ulei.... Deci functiona. Parca , din ce imi aduc aminte ca propietarul a spus ca oprit el motorul pentru ca se aprinsese becul de ulei.... Deci functiona. Din ce imi adic aminte la dr parca chiar lantul balancirilor angreneaza si arborele cotit si implicit asigura timingul intre supape si piston.... Deci nu prea cred ca are cum sa functioneze fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 (editat) Nu ne duelăm decât cu berea în față și deși doar la biserică se crede, eu cred că merge fără lanțul ăla. Din păcate nu mai am timp de bere pentru că plec să caut moroiul din Lokinhamradalur. Dacă apuc să-l găsesc și să mă întorc, povestim Ia uite ce canistre suplimentarre mi-am tras ! Editat Iunie 19, 2019 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 La 800 nu poti fara el pt ca lantul de distributie e guvernat de acesta. Daca treci cuumva de aspectul asta si elimini contragreutatile, probabil mai mult sari decit mergi cu motorul. De rupt nu cred, dar pina acolo, din cauza jocului se induce un joc si mai odios la axul cu came, probabil ca dupa ca sapa in cartere si-l vezi de afara nu va mai functiona.... n-am incercat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 Acum 1 oră, Muretto Grundieg a spus: Nu ne duelăm decât cu berea în față și deși doar la biserică se crede, eu cred că merge fără lanțul ăla. Din păcate nu mai am timp de bere pentru că plec să caut moroiul din Lokinhamradalur. Dacă apuc să-l găsesc și să mă întorc, povestim Ia uite ce canistre suplimentarre mi-am tras ! cand pleci si cand te intorci? Musai dupa ne intalnim la bere si povesti. Acum 1 oră, raducod a spus: La 800 nu poti fara el pt ca lantul de distributie e guvernat de acesta. Daca treci cuumva de aspectul asta si elimini contragreutatile, probabil mai mult sari decit mergi cu motorul. De rupt nu cred, dar pina acolo, din cauza jocului se induce un joc si mai odios la axul cu came, probabil ca dupa ca sapa in cartere si-l vezi de afara nu va mai functiona.... n-am incercat dupa moza de la @Muretto Grundieg cred ca si la 650 e la fel....adica sunt sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmariandr Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 La 05.06.2019 la 21:32, andriu a spus: sincer si eu cred ca e asta, mi-am facut programare la cineva mai priceput, pe 14 are programare la "doctor" .... Salut. Am avut aceeasi problema cu DR din 96. Am desfacut motorul si am tensionat lantul de distributie. Din pacate am strans cam tare si era si blocat putin surubul si l-am rupt. Acum este tensionat, nu mai am zgomotul respectiv dar cred ca sezonul urmator ar trebui sa schimb distributia. Daca vrei sa vorbim mai detaliat ne putem intalni. Cred ca esti din iasi (stiind povestea motorului tau de la Mihai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 La model dr650 lantul balansier antreneaza doar cele 2 contragreutati in forma de semicilindru. Lantul balansier nu antreneaza pompa de ulei, ea fiind direct conectata prin pinioane in partea dreapta a motorului. Daca se renunta la balansier, motorul nu va mai fi echilibrat, implicit se vor amplifica vibratiile. Nu ii va face bine motorului. Avand in vedere ca el doar ajuta la echilibrare, cred ca merge cu lantul indicat de colegul de mai sus. Balansierul are si acel sistem de intindere pe arc care ajuta la tensionarea lui si la eliminarea zgomotului. Pe partea din fata a motorului intre cele 2 axe cu pinioanele de la balansieri exista o pana care e montata tocmai ca acesta sa nu loveasca carcasa. Aia cu sparge carcasa, povesti..... Uitati-va la poza de mai jos si convingeti-va Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 Salut Irinel. Eu cred ca gresesti. Nu are cum sa mearga fara lantul balancier. Practic balancierii, contragreutatile sau cum vreu sa le spui sunt dispuse pe arborele cotit intr-o parte si in cealalta fat de biela. Daca nu exista lant, biela, pistonul nu poate fi sincronizat/a cu supapapa/ele. Deci nu merge.... parerea mea... Aia cu pompa de ulei am specific ca era la o mazda. Cat de ros din carter.... nu stiu...teoretic este posibil daca se slabeste si se gripeaza putin zalele sa loveasca in arcul de cerc de jos sau stanga... vezi foto.... Dar asta e teoretic ca practic am vazut doar poza de mai sus de la Radu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 (editat) Chucki- man, te rog sa mai citesti o data ce am scris eu mai sus, unde am spus foarte clar :"Daca se renunta la balansier, motorul nu va mai fi echilibrat, implicit se vor amplifica vibratiile. Nu ii va face bine motorului. " Daca lantul ar ajunge pana acolo, ceea ce e imposibil, ar sari de pe dintii pinioanelor. (in cele 2 puncte marcate de tine cu cercuri rosii) Editat Iunie 19, 2019 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 19, 2019 Share Postat Iunie 19, 2019 Eu spun ca nici nu ar putea sta pornit.... nu din cauza vibratiilor, ca p-astea sa zicem de dragul experimentului ca le-ai ignora. Dar cred ca pistonul ar lovi in supape. Cat despre faptul ca ar sari de pe pinioane: e posibil... draq stie ce se poate intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.