Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut.

 

Lantul balansieri lasat nebagat in seama, ajunge sa sape in carter si la final iese afara iar motorul, inafara de zdrăngănit, bătăi ți alte hîrsîituri, nu merge rau in cazul asta. 

 

Lanțul, daca-l schimbați, neaparat spălați-l in benzina cînd e nou, ca sa faceti reglajul lui corect. INTOTDEAUNA CONFORM MANUALULUI DE SERVICE. INCLUSIV INTERVALELE DE VERIFICARE.

 

Cum zice Chuki, inlocuitul lantului balansieri nu se poate face cu un patent + ciocan. Cine doreste sa-l schimbe trebuie sa se doteze cu cheile necesare ca sa poata face operatiile corect, cu rezultatul scontat. 

 

Legat de lantul de schimb, se poate folosi DID219FTH92L, cu inteligenta si responsabilitate. Asa economisti cam 50% din cost lant.

 

IMG_20190425_201300.thumb.jpg.39509d20fb9ba86cd12382780bbce84b.jpg

 

 

 

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 18 ore, diclofenac a spus:

Lantul de la balansieri, nou, original Suzuki , costa in jur de 70€. L-am schimbat eu acum vreo 3 luni...

Mi l-a comandat un prieten de la un service auto care nu are chiar nici o treaba cu motocicletele ...

Ma mir ca nu ai găsit ....

FF127D19-D900-432F-88CF-EFA6B3736735.jpeg

 

 

A, deci s-a mai ieftinit. O sa imi incerc si eu norocul aici in oras sa vad daca am vreo sansa. Eu recunosc ca nu l-am mai cautat de atunci, vazand cat de greu si ce pret urias avea. Plus in afara de asta, nu aveam nici presa cu care sa scot volanta aia, intre timp mi-am facut una la un strungar care m-a ajutat sa imi desfac motorul anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, raducod a spus:

Salut.

 

Lantul balansieri lasat nebagat in seama, ajunge sa sape in carter si la final iese afara iar motorul, inafara de zdrăngănit, bătăi ți alte hîrsîituri, nu merge rau in cazul asta. 

 

Lanțul, daca-l schimbați, neaparat spălați-l in benzina cînd e nou, ca sa faceti reglajul lui corect. INTOTDEAUNA CONFORM MANUALULUI DE SERVICE. INCLUSIV INTERVALELE DE VERIFICARE.

 

Cum zice Chuki, inlocuitul lantului balansieri nu se poate face cu un patent + ciocan. Cine doreste sa-l schimbe trebuie sa se doteze cu cheile necesare ca sa poata face operatiile corect, cu rezultatul scontat. 

 

Legat de lantul de schimb, se poate folosi DID219FTH92L, cu inteligenta si responsabilitate. Asa economisti cam 50% din cost lant.

 

IMG_20190425_201300.thumb.jpg.39509d20fb9ba86cd12382780bbce84b.jpg

 

 

 

Salut! Tocmai de aceea nu am vrut sa plec cu el pe roti. Probabil a inceput deja "lucrarea" la carter. Sunetul scos de acesta acoperea zgomotul produs de curentul de aer in timpul mersului la 90-100km/h. Sunt convins ca trebuie ceva scule, probabil o presa pentru volanta, daca nu cumva este pe pana, o dinamometrica , etc. Oricum asta de 750 este mult mai in regula fata de cel albastru de 800 de la Tg. Jiu. Ala este legat cu sarma si are fel de fel de improvizatii, plus ca nu este nici proprietar, are nr. de Giurgiu. Nu am putut sa-i fac nici o oferta de pret, era prea mult de lucru la el. Interesanta ideea cu lantul de balansieri la juma' de pret ! Ceva detalii ? 

 Astept o filmare si cu cel de la Pitesti, macar sa nu mai fac un drum degeaba ! Inva o scurta filmare cu vel de la Hoghiz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.06.2019 la 20:13, diclofenac a spus:

Pai asta e de 650.... Posibil sa mearga si la 800.

Pila trebuia ca sa il iau din romanica....cred ca ai omis treaba asta. Eu de asta ma plangeam ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai că m-ați făcut curios, am verificat și eu minunea aia. În afară de faptul că lanț mai gros are cățeaua mea, în rest totul e ok. Parcă e lănțișor din ăla de tras apa la toaletă. Dar vorbim aici de subnutritul DR600, nu de generosul BIG.

lb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar întreb, există cazuri sau a auzit cineva de lanț balansieri rupt ? Gros, subțire, cum o fi el acolo, presupun că a fost calculat de niște japonezi deștepți și n-ar trebui să se rupă (sau să sară) ca o curea de ventilator. În plus, am citit pe undeva că se poate renunța de tot la el...Care o fi adevărul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut eu lant balansier rupt la o mazda cx7 sau 5 ( nu mai stiu exact). Nu am vazut urmarile sau daca functiona pentru ca la modelul in cauza lantul balansier angreneaza si pompa de ulei. Drept urmare nu a fost pornit motorul pana nu s-au schimbat toate cele....

Parca , din ce imi aduc aminte ca propietarul a spus ca oprit el motorul pentru ca se aprinsese becul de ulei.... Deci functiona.

Parca , din ce imi aduc aminte ca propietarul a spus ca oprit el motorul pentru ca se aprinsese becul de ulei.... Deci functiona.

Din ce imi adic aminte la dr parca chiar lantul balancirilor angreneaza si arborele cotit si implicit asigura timingul intre supape si piston.... Deci nu prea cred ca are cum sa functioneze fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne duelăm decât cu berea în față și deși doar la biserică se crede, eu cred că merge fără lanțul ăla. Din păcate nu mai am timp de bere pentru că plec să caut moroiul din Lokinhamradalur. Dacă apuc să-l găsesc și să mă întorc, povestim :)

 

Ia uite ce canistre suplimentarre mi-am tras !

canistre.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 800 nu poti fara el pt ca lantul de distributie e guvernat de acesta. Daca treci cuumva de aspectul asta si elimini contragreutatile, probabil mai mult sari decit mergi cu motorul. 

De rupt nu cred, dar pina acolo, din cauza jocului se induce un joc si mai odios la axul cu came, probabil ca dupa ca sapa in cartere si-l vezi de afara nu va mai functiona.... n-am incercat 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Muretto Grundieg a spus:

Nu ne duelăm decât cu berea în față și deși doar la biserică se crede, eu cred că merge fără lanțul ăla. Din păcate nu mai am timp de bere pentru că plec să caut moroiul din Lokinhamradalur. Dacă apuc să-l găsesc și să mă întorc, povestim :)

 

Ia uite ce canistre suplimentarre mi-am tras !

canistre.jpg

cand pleci si cand te intorci? Musai dupa ne intalnim la bere si povesti.

Acum 1 oră, raducod a spus:

La 800 nu poti fara el pt ca lantul de distributie e guvernat de acesta. Daca treci cuumva de aspectul asta si elimini contragreutatile, probabil mai mult sari decit mergi cu motorul. 

De rupt nu cred, dar pina acolo, din cauza jocului se induce un joc si mai odios la axul cu came, probabil ca dupa ca sapa in cartere si-l vezi de afara nu va mai functiona.... n-am incercat 😜

dupa moza de la @Muretto Grundieg cred ca si la 650 e la fel....adica sunt sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.06.2019 la 21:32, andriu a spus:


sincer si eu cred ca e asta,
mi-am facut programare la cineva mai priceput, pe 14 are programare la "doctor" ....
 

Salut. Am avut aceeasi problema cu DR din 96. Am desfacut motorul si am tensionat lantul de distributie. Din pacate am strans cam tare si era si blocat putin surubul si l-am rupt. Acum este tensionat, nu mai am zgomotul respectiv dar cred ca sezonul urmator ar trebui sa schimb distributia. Daca vrei sa vorbim mai detaliat ne putem intalni. Cred ca esti din iasi (stiind povestea motorului tau de la Mihai).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La model dr650 lantul balansier antreneaza doar cele 2 contragreutati in forma de semicilindru. Lantul balansier nu antreneaza pompa de ulei, ea fiind direct conectata prin pinioane in partea dreapta a motorului. Daca se renunta la balansier, motorul nu va mai fi echilibrat, implicit se vor amplifica vibratiile. Nu ii va face bine motorului. Avand in vedere ca el doar ajuta la echilibrare, cred ca merge cu lantul indicat de colegul de mai sus. Balansierul are si acel sistem de intindere pe arc care ajuta la tensionarea lui si la eliminarea zgomotului. Pe partea din fata a motorului intre cele 2 axe cu pinioanele de la balansieri exista o pana care e montata tocmai ca acesta sa nu loveasca carcasa. Aia cu sparge carcasa, povesti..... Uitati-va la poza de mai jos si convingeti-va

balansier dr650.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Irinel.

Eu cred ca gresesti. Nu are cum sa mearga fara lantul balancier. Practic balancierii, contragreutatile sau cum vreu sa le spui sunt dispuse pe arborele cotit intr-o parte si in cealalta fat de biela. Daca nu exista lant, biela, pistonul nu poate fi sincronizat/a cu supapapa/ele. Deci nu merge.... parerea mea...

Aia cu pompa de ulei am specific ca era la o mazda. Cat de ros din carter.... nu stiu...teoretic este posibil daca se slabeste si se gripeaza putin zalele sa loveasca in arcul de cerc  de jos  sau stanga... vezi foto.... Dar asta e teoretic ca practic am vazut doar poza de mai sus de la Radu.

1561634235_balansierdr650.jpg.ace4137d557dde3182b35e1d154fac7d.jpg

balancieri.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chucki- man, te rog sa mai citesti o data ce am scris eu mai sus, unde am spus foarte clar :"Daca se renunta la balansier, motorul nu va mai fi echilibrat, implicit se vor amplifica vibratiile. Nu ii va face bine motorului. "

 

Daca lantul ar ajunge pana acolo, ceea ce e imposibil, ar sari de pe dintii pinioanelor. (in cele 2 puncte marcate de tine cu cercuri rosii)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu spun ca nici nu ar putea sta pornit.... nu din cauza vibratiilor, ca p-astea sa zicem de dragul experimentului ca le-ai ignora. Dar cred ca pistonul ar lovi in supape.

Cat despre faptul ca ar sari de pe pinioane: e posibil... draq stie ce se poate intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dr 650 lantul de distributie este pe partea dreapta a motorului , iar balansierul pe stanga. Nu are treaba unul cu altul, pentru ca pinionul de la axul cu came tot pe dreapta e. Pinionul mic de distributie de pe axul ambielajului vine doar intr-o pozitie fixat de o pana. Deci chiar de s-ar rupe balansierul si nu s-ar impletuci de ax , supapele nu ar putea fi afectate ele fiind controlate de ansamblu lant distributie , ax cu came.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham.... am inteles.... e complet diferit fata de big. Sa inteleg ca tu nu ai acces la pinionul de jos al distributiei decat daca crapi tot motorul in 2? Aveti cumva oschiata cu motorul explodat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da poza e perfecta. Aveti dreptate. Poate sa functioneze fara lant balansier doar ca probabil topaie motorul ca draq. E complet diferit de big... Aici lantul angreneaza direct cele do axe (cotit si came) pe cand la big fiecare lant angreneaza cate o axa si legatura se face printrun pinion comun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...