throttle Postat Noiembrie 4, 2012 Share Postat Noiembrie 4, 2012 salutare! am un dr 650 r si vreau sa il usurez cat de mult posibil. in afara de toba, codita, far, scarite pasager, carene, ce alte idei de usurare aveti? multam' se potriveste rezervorul de la dr 350 pe dr-ul de 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Eu i-am dat jos si bateria, acum in spatiul acela imi intra o chinga de scos utilajul din noroi/gropi si ceva scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the fucker Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 salut,as dori sa stiu daca are cineva rezervor de DR 750 sau carene de DR 800 de vanzare sau poate stie cineva unde pot sa gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Va salut! Am si eu un DR 750s BIG din 90 luat acum o saptamana. Sunt incepator si asta e prima mea capra... Nu am mers decat cei 120 de km de la calarasi la bucuresti + inca vreo 70 prin bucuresti... asta ca sa nu zic ca nu am mers cu el, acum este la garaj in asteptarea primaverii. Ca prima impresie sunt super multumit si incantat de cum merge chiar daca e putin cam grea cred ca o sa ne intelegem de minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Salutare, Sunt (de prin Iulie 2012) posesorul unui DR 650 RS(M) SP42A fabricatie 1991. Pentru cine a mai stat pe aici, o stie de la fostul proprietar, userul bogdan g : /index.php?/topic/175263-suzuki-dr-600650-big-750800-topicul-posesorilor/page__st__2440. Ma chinui fara prea mare tragere de inima sa-mi fac un cont aici tot de cand mi-am luat motorul, dar sortii si administratorii forumului mi-au fost potrivnici. Acum vad ca m-am putut loga prin contul de facebook, lucru care nu-mi prea place, dar hai fie si asa. O sa va mai cer sfatul si cu alte probleme care ma sacaie, dar deocamdata vreau sa vi-l cer cu privire la ordinea de montare a elementelor rotii spate. Am pus moto la iernat si am suspendat-o, ocazie cu care am vrut sa vad cum se prezinta roata din spate pe interior, daca e de uns, sters ceva. Nu am descoperit nimic in neregula, doar am sters cate ceva, am pus niste vaselina pe ax si l-am montat la loc. Nu sunt foarte sigur daca am pus corect (strict ca orientare) piesele 9 si 21 din imaginea de mai jos. De restul sunt destul de sigur, dar le iau la rand, de la dreapta, partea cu discul de frana: 1 ax (nr.8) 2 reglaj (nr.17) 3 brat bascula ( nu apare in foto) 4 distantier(nr.7) 5 suport-etrier (nr.6) 6 distantier (nr.9 - poza de mai jos) (eu l-am pus cu partea mai mare (ciuperca) spre rulmentul rotii si cu partea mai mica spre suport-etrier, dar din poza ar parea ca e invers) 7 butucul cu rulmentii (nr.3) presati in butuc si cu distantierul (nr.2) intre ei (aici nu se menteneaza nimic, presupun ?) rulmentii mi s-au parut foarte fermi, fara jocuri 8 piesa nr.21 intra o parte in rulmentul nr.3 presat in butuc si o parte in butucul nr.19 - o parte e mai scurta si una mai lunga. Din schema, reiese ca partea mai scurta sta spre interiorul rotii, dar la demontare am gasit partea mai scurta spre exterior. Stie cineva cum trebuie sa fie ? 9 butucul (nr.19) pe care e montat pinionul 10 rulmentul (nr.22) si protectia lui (nr.23) sunt presate in butucul de mai sus; 11 distantier (nr.10) 12 brat bascula (nu apare in foto) 13 reglaj (nr.18), saiba (nr. 11) si piulita (nr.12). Asteptand un raspuns avizat la primul meu post, mai scriu cate ceva despre cum am mi-am petrecut concediul vara asta, sau mai exact cum mi-am cheltuit banii de concediu pe motocicleta. In general, asa cum o descria si fostul proprietar, Bogdan, se prezinta onorabil pentru varsta ei. Pe mine m-a deranjat ulterior(pacat ca nu si in momentul luarii deciziei de a o cumpara, cand eram la prima achizitie si cu permisul proaspat) zgomotul facut de tacheti. Am facut o vizita in service si am descoperit uzura mare la ambii culbutori si destul de mare la axul cu came - problema comuna la DR-uri. Am cumparat ax si culbutori noi, le-am schimbat, si zgomotul a disparut. Daca ramane cineva in pana de culbutori si ax, sa ma contacteze, ca ne intelegem cumva - culbutorii sunt pentru cine nu-i mai are deloc, dar axul mai merge. Trebuie vazute totusi. Poate fac si niste poze. Asadar am schimbat astea si a fost mai bine. Cat timp a umblat pe-acolo, mecanicul a auzit si o cloncaneala la ambielaj - cand rotea motorul incet cu mana, intr-o anumita pozitie se auzea o cloncaneala. N-a stiut sa-mi spuna daca este specifica DR-urilor, dar a tinut sa desfaca chiuloasa si cilindrul sa vada daca sunt probleme cu boltul sau ambielajul. Curios, dar nu a descoperit nimic in neregula, niciun joc, a pus totul la loc si gata. Zgomotul se aude parca si acum in functionare, dar destul de difuz. Atat timp cat merge si nu au fost gasite probleme in zonele mai sus mentionate, stau linistit. Fostul proprietar a schimbat lantul de distributie de la axul cu came si stiu sigur ca acum in zona aceea nu mai sunt probleme. Tot el spunea ca a mai strans lantul de la arborii debalansieri. Cred ca s-ar fi auzit altfel daca era slab lantul, oricum, nu o cloncaneala. Poate la primavara, cand o s-o pornesc, isi face cineva timp sa o asculte sa-si dea cu parerea. Asta ar fi o prima problema, care nu ma deranjeaza acum atat de tare. Am sa revin in alte posturi si cu celelalte probleme. O problema mai mare careia nu-i dau de cap ar fi fluctuatiile de putere. Are momente cand se gatuie in mers, de parca i-ar taia cineva benzina. Nu-i scade turatia, dar nu mai trage. Spectrul de manifestari este larg - de la treceri rapide dintr-un regim in altul, manifestate prin smuncituri, la pasaje destul de lungi petrecute intr-un regim sau in altul. Acum, nici eu nu am stat degeaba, si am trecut la treaba. In primul rand, am desfacut carburatorul piesa cu piesa, l-am suflat cu spray de curatat carburatoare si aer comprimat, am schimbat o-ring-urile de la plutitor (nu erau originale), jigleur-ul de relanti (era cam atacat cu surubelnita), garnitura de la camera plutitorului, diafragma de vacuum, cablul de soc (ramanea un pic tras). Nu am scapat de problema. Acum, cand am pus-o la iernat, impingeam in kickstart si vedeam cum bolboroseste aer cu benzina pe la garnitura dintre carb si airbox, chiar la iesirea din carb, in partea de jos. Cum colierele alea nu se prezinta prea bine si nici garnitura nu e prea flexibila, le-am comandat sa le schimb. Am comandat si o-ring-ul de la flansa de admisie. Ma intreb daca e posibil ca o proasta etansare a acestor flanse si garnituri sa se manifeste prin fluctuatii de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 (editat) Salut. Ma numesc Ivanica , am 18 ani si sunt nou pe forum. Am devenit proprietaru unui Suzuki Dr 600 S 1990 acum 2 luni si am avut ceva probleme cu el . Motorul porneste foarte , foarte greu. Cand l-am cumparat proprietarul i-a pus un CDI nou , dar nu stiu exact ce inbarligaturi de fire a facut pe acolo. El l-a pornit la prima pedala (era cald) , dar la mine porneste decat dupa 50 de pedale.(am rupt pedala) Pornire - Am dat de 2 ori la pedala , trag socu, trag decompresoru si dau usor pana sare , apoi o pedala tare. Nu porneste Am desfacut motorul si nu am gasit nimic . Decompresoarele OK, carburatorul Ok , cilindru fara zgarieturi , chiulasa inchide perfect iar segmenti au uzura 0,6 mm si 1,3 mm . Oare trebuie sa schimb segmentii sau pot sa mai ii mai folosesc o perioada . Am cumparat garnituri noi si ma pregatesc sa il montez la loc . A avut cineva probleme cu aprinderea din cauza uleiului ? adica uleiu e foarte negru si poate s-a pus pilitura de fier pe cititorul de la aprindere. ? ( capacul din stanga cu lantul de la balansoare) ? Motoru imi place foarte mult , e foarte inteligent facut , trage bine , bine , dar nu pot pleca cu el nicaieri pentru ca nu mai pot sa il pornesc Editat Decembrie 14, 2012 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Poate nu esti obisnuit sa pornesti la pedala. Afara e frig, uleiul est foarte vascos, motorul se invarte greu. Pune un ulei nou, de moto, mai subtire. In nici un caz uleiul nu trebuie sa fie foarte negru si cu pilitura in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 In prezent , motocicleta este desfacuta complet . Cand am incercat sa o pornesc erau peste +10 grade , adica acum 2 luni , si am incercat 3, 4 zile la rand , am schimbat bujii am curatat rezervor si carburator, , benzina proaspata , dar tot pe la a 30 pedala a luat-o. Cred ca m-as fi obisnuit in 3 zile sa o pornesc , dar tot de la CDI s-ar putea sa fie si e singura parte la care nu ma pricep. Deci cu segmentii de 0.6 mm si 1.3mm uzura sa ii mai folosesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Nu stiu limitele de uzura la segmentii DR dar, daca tot e desfacut motorul, pune-i segmenti noi. Scapi de o grija. CDI-ul ar trebui sa fie unul conceput pentru modelul de mobra respectiv. Alta adaptare de CDI s-ar putea sa modifice foarte putin avansul, suficient cat sa creeze probleme de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Verifica si pipele/cablurile de la bujii, daca are vreuna o fisura cat de mica, o sa faci picioarele ca Schwarzennegger. Asa am patit eu, ca faceam febra musculara pana o porneam. Si era vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 In prezent , motocicleta este desfacuta complet . Cand am incercat sa o pornesc erau peste +10 grade , adica acum 2 luni , si am incercat 3, 4 zile la rand , am schimbat bujii am curatat rezervor si carburator, , benzina proaspata , dar tot pe la a 30 pedala a luat-o. Cred ca m-as fi obisnuit in 3 zile sa o pornesc , dar tot de la CDI s-ar putea sa fie si e singura parte la care nu ma pricep. Deci cu segmentii de 0.6 mm si 1.3mm uzura sa ii mai folosesc ? dar benzina iti venea la carburator... pompa merge cum trebuie? trebuia sa incerci sa il alimentezi prin cadere sa vezi daca o ia... fostul propietar ce a zis? cum a motivat schimbarea CDIului? si in alta ordine de idei mi-am inmatriculat si eu jucaria... iubesc placutele astea cu 3 cifre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Motocicleta a fost adusa din strainatate , a fost inscrisa si a mers bine . Apoi a tinut-o aproximativ 1 an fara sa o miste si am inteles ca avea nevoie de cdi . I-am zis sa il schimbe acolo unde au tinut-o (service particular) si m-a costat 300 ron , dar nu am inteles de ce firele de la cdi nu aveau mufe , sunt toate taiate si inodate cu alte fire + ca am un fir alb lung care opreste motocicleta cand il ating de cadru ( un fel de scurcircuit) . La bujii are scanteie dar cam ciudata. Capatu care intra in bujie era separat de firu care vine de la cdi . Momentan oricum am desfacut tot motoru dar sunt dezamagit ca nu prea am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Nu cred ca este CDI-ul ei . Au adaptat unul de la alta motocicleta . Compara codul de pe CDI-ul actual cu unul original sau macar aspectul , numarul de fire , culorile lor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 CDI este identic cu cel original , dar sunt mult prea multe fire si nu imi dau seama pe unde duc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 sa fie oare de la un model mai nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) Cum pot posta cateva poze? imageshack nu merge ? http/img.89imageshack.us/img89/4667/75901587.jpg Editat Decembrie 15, 2012 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Ceva idei cu pozitionarea distantierelor la roata spate ? Nu ma grabesc, ca o am suspendata in garaj pe niste caramizi, dar poate pana la primavara ma ajuta cineva cu un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Se vede destul de clar in schita cum trebuie sa pui distantierele . Ti se pare ca roata nu mai e ca inainte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Ceva idei cu pozitionarea distantierelor la roata spate ? Nu ma grabesc, ca o am suspendata in garaj pe niste caramizi, dar poate pana la primavara ma ajuta cineva cu un sfat. pai din schema aia e destul de clar... distantierul ala gen tub trebuie pus cu partea mai mica spre rulmetn care din cate vad in poza e si putin mai groasa si celalalt distantier trebuie pus cu palaria aia spre disc deci nu cum l-ai pus tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Salut. Ma numesc Ivanica , am 18 ani si sunt nou pe forum. Am devenit proprietaru unui Suzuki Dr 600 S 1990 acum 2 luni si am avut ceva probleme cu el . Motorul porneste foarte , foarte greu. Cand l-am cumparat proprietarul i-a pus un CDI nou , dar nu stiu exact ce inbarligaturi de fire a facut pe acolo. El l-a pornit la prima pedala (era cald) , dar la mine porneste decat dupa 50 de pedale.(am rupt pedala) Pornire - Am dat de 2 ori la pedala , trag socu, trag decompresoru si dau usor pana sare , apoi o pedala tare. Nu porneste Am desfacut motorul si nu am gasit nimic . Decompresoarele OK, carburatorul Ok , cilindru fara zgarieturi , chiulasa inchide perfect iar segmenti au uzura 0,6 mm si 1,3 mm . Oare trebuie sa schimb segmentii sau pot sa mai ii mai folosesc o perioada . Am cumparat garnituri noi si ma pregatesc sa il montez la loc . A avut cineva probleme cu aprinderea din cauza uleiului ? adica uleiu e foarte negru si poate s-a pus pilitura de fier pe cititorul de la aprindere. ? ( capacul din stanga cu lantul de la balansoare) ? Motoru imi place foarte mult , e foarte inteligent facut , trage bine , bine , dar nu pot pleca cu el nicaieri pentru ca nu mai pot sa il pornesc Ivanica, daca tot ai desfacut motorul schimba segmentii si semeringurile supapelor, apoi verifica etanseitatea supapelor. sa folosesti garnituri noi si neaparat o cheie dinamometrica la strangerea chiulasei si a axei cu came. la asamblare sa folosesti vaselina cu MoS2 sau cel putin ulei din belsug pe lagarele axei cu came. in legatura cu cdi-ul, pune unul original sau cumpara unul aftermarket de la ignitech.cz, este 125 de euro din cate imi amintesc! altfel, chiar daca va porni cu greu risti sa te trezesti cu o gaura in piston din cauza hartii de aprindere! spor! Ivanica, daca tot ai desfacut motorul schimba segmentii si semeringurile supapelor, apoi verifica etanseitatea supapelor. sa folosesti garnituri noi si neaparat o cheie dinamometrica la strangerea chiulasei si a axei cu came. la asamblare sa folosesti vaselina cu MoS2 sau cel putin ulei din belsug pe lagarele axei cu came. in legatura cu cdi-ul, pune unul original sau cumpara unul aftermarket de la ignitech.cz, este 125 de euro din cate imi amintesc! altfel, chiar daca va porni cu greu risti sa te trezesti cu o gaura in piston din cauza hartii de aprindere! spor! daca esti sigur ca TCI-ul este cel original, cauta in manual si mod sigur vei gasi rezolvarea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) Ce este o cheiie dinamometrica ? ( sa stranga cu aceeasi forta toate cele 6 suruburi ? ) -o sa folosesc o mana dinamometrica ) Garniturile de capac si cilindru le-am facut din carton si garnitura de chiulasa am cumparat-o ieri noua ( 160 ron) La chiulasa nu umblu pentru ca inchide perfect si decat sa le misc pozitia supapelor mai bine consuma putin ulei . Segmentii sunt 300 ron si ajung cu investitia prea departe , ma gandesc sa mai trag de segmentii astia cat mai merg Cum pot pune cateva poze ? poate mai vrea cineva sa vada cum arata in interior Editat Decembrie 16, 2012 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 dai acolo la more reply options si poti sa bagi din pc... ar fi bine sa le schimbi de acum ca sa nu mai stai sa desfaci iar motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Ce este o cheiie dinamometrica ? ( sa stranga cu aceeasi forta toate cele 6 suruburi ? ) -o sa folosesc o mana dinamometrica ) Garniturile de capac si cilindru le-am facut din carton si garnitura de chiulasa am cumparat-o ieri noua ( 160 ron) Cu toate ca DR-ul nu are racire cu antigel, iti recomand ca macar chiulasa sa o strangi cu cheia dinamometrica. La restul merge si mana dinamometrica dar la chiulasa nu. Garnituri la ce capac? Sper ca nu capacul chiulasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Daca are cineva nevoie de Suzuki Moly Paste, care se foloseste la prima montare a axului cu came si/sau a culbutorilor, mi-am cumparat eu cand am schimbat axul si culbutorii, si mi-a ramas tubul aprope plin. Nu o vand, dar pot imprumuta pentru o utilizare cui are nevoie, prin preajma Bucurestiului. Apropo de pasta de mai sus, Suzuki recomanda pentru construirea garniturii de la capacul de chiuloasa tot ceva original de la ei, dar culmea e ca nu se mai fabrica. Merge cu succes ceva special de la KTM, nu stiu exact cum se numeste, dar e negru si e de la KTM. Cand am schimbat alea, mecanicul a folosit o astfel de pasta si nu a curs pana acum ulei. In legatura cu roata - despre distantierul in forma de ciuperca nu imi amintesc cum statea, deoarece a cazut cand am tras axul - l-am pus si eu cum mi se parea logic sa fie. Cat despre distantierul cilindric, asa era cand l-am scos - cu partea mai lunga intrata in rulment. Roata nu sta aiurea, testat doar cu motocicleta suspendata, dar nu vreau sa testez la drum, ca cine stie cum se foarfeca vreun distantier pe acolo si-mi face rulmentii varza. Oricum, am zis ca nu ma grabesc si poate intre timp se uita cineva pe viu la o roata, daca are de lucru in zona aia. Caut sa-mi iau un stander de spate. Cel mai ieftin pe care l-am gasit deocamdata e pe louis - http://www.louis.de/_30b00b68c25e123091a8b46b8ef5ec2732/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002861. A mai folosit cineva ? Pare ok ? Editat Decembrie 17, 2012 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Ia standerul e ok,vad k e redus la pret nu mai astepta.si sh daca e tot aici bate k pret si asta e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.