Ciobanualinush Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 cine poate sa imi spuna si mie cam cat consuma un 1100xx si la ce viteza? am un vfr din 2000 si vreu sa il vand si nu stiu daca sa iau tot vfr dar din 2002 sau un 1100xx mail ciobanualinush@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 cine poate sa imi spuna si mie cam cat consuma un 1100xx si la ce viteza? am un vfr din 2000 si vreu sa il vand si nu stiu daca sa iau tot vfr dar din 2002 sau un 1100xx mail ciobanualinush@yahoo.com Nu cred ca vei avea o diferenta foarte mare de consum intre ele; consumul il faci tu in functie de cum mergi cu mototcicleta, sau unde o folosesti mai des in, oras sau in afara. Gandeste-te ca sunt 2 motociclete destul de grele, in oras este clar ca vor consuma mai mult, in afara daca vrei sa mergi tare consumul va fi direct proportional cu viteza. Da acum tu vrei 1100XX si te mai uiti la consum? Eu as lua XX-ul e mult mai puternic, si se justifica si schimbul motocicletei, e cam aiurea sa iti iei acelasi lucru dar ceva mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 daca te intereseaza consumul parerea mea este ca ai gresit motocicleta vfr-ul asa cum stii, are Vtec-ul ala care la mers linistiti te ajuta la consum.. de pe la 7000 se dechid toate valvele si ..simti ca ai motor eu dupa ce am mers pe XX o vreme si m am uracat pe vfr ( Acelasi an, 2004 ) mi s a parut mare diferenta ,. e si normal, 1137 4 linie fata de v uri de 800 ca parametru - consumunl la mine a variata de la un 330 km / plin pana la un 140 km / plin cine poate sa imi spuna si mie cam cat consuma un 1100xx si la ce viteza? am un vfr din 2000 si vreu sa il vand si nu stiu daca sa iau tot vfr dar din 2002 sau un 1100xx mail ciobanualinush@yahoo.com Mesaj completat no offence dar..XX ul nu are nici o treaba cu orasul( nici varadero, nici vfr-ul ) pentru oras iti iei capra sau scuter. Nu cred ca vei avea o diferenta foarte mare de consum intre ele; consumul il faci tu in functie de cum mergi cu mototcicleta, sau unde o folosesti mai des in, oras sau in afara. Gandeste-te ca sunt 2 motociclete destul de grele, in oras este clar ca vor consuma mai mult, in afara daca vrei sa mergi tare consumul va fi direct proportional cu viteza. Da acum tu vrei 1100XX si te mai uiti la consum? Eu as lua XX-ul e mult mai puternic, si se justifica si schimbul motocicletei, e cam aiurea sa iti iei acelasi lucru dar ceva mai nou. Mesaj completat fum sau condens ? fum no way condens. da are voie sa scoata fum dupa 1min? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Mesaj completat no offence dar..XX ul nu are nici o treaba cu orasul( nici varadero, nici vfr-ul ) pentru oras iti iei capra sau scuter. Inevitabil motocicleta o folosesti si in oras, nu mereu dar o folosesti, chiar daca nu e facuta pentru asa ceva, iar afirmatia cu capra sau scuterul e valabila pentru cine isi permite. Majoritatea celor care isi cumpara o motocicleta azi fac eforturi financiare in sensul asta, daca omul dorea o motocicleta de oras nu mai intra aici sa puna intrebari. Am o intrebare pentru cei care au motocicleta pe carburatie, motorul se aude ciudat cand il pornesc la o perioada de cateva zile, ca si cum ar porni in mai putine buji decat are; e ceva de moment, dureaza jumatate de minut si apoi motorul se invarte rotund. Eu nu cred ca ar fi din baterie cu toate ca nu e noua, sau e normal pentru carburatie sa se auda asa? O sa merg zilele astea sa verific si bateria si bujiile sper sa fie asta problema, motocicleta merge foarte bine dar nu inteleg de ce face zgomotul asta. Editat Aprilie 12, 2011 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Mesaj completatno offence dar..XX ul nu are nici o treaba cu orasul( nici varadero, nici vfr-ul ) pentru oras iti iei capra sau scuter. Inevitabil motocicleta o folosesti si in oras, nu mereu dar o folosesti, chiar daca nu e facuta pentru asa ceva, iar afirmatia cu capra sau scuterul e valabila pentru cine isi permite. inteleg parerea ta. fiind vorba totusi de un motocicleta mare , bugetul nu era un parametru esential. din acest motiv am mentionat aspectul " citadin" al XX-ului. evident ca pentru a iesi din oras trebuie sa merg in oras pentru ca nu se teleporteaza singura pe autostrada cine are un XX nu cred ca sta in banii de scuter daca "face" orasul.iar daca sta in ei, atunci alegerea de a-si lua aceata motocicleta este eronata. o parere - iti cumperi ceva ce iti permiti sa intretii. stii dictonul cu " te intinzi cat ti e plapuma". Majoritatea celor care isi cumpara o motocicleta azi fac eforturi financiare in sensul asta, daca omul dorea o motocicleta de oras nu mai intra aici sa puna intrebari. Am o intrebare pentru cei care au motocicleta pe carburatie, motorul se aude ciudat cand il pornesc la o perioada de cateva zile, ca si cum ar porni in mai putine buji decat are; e ceva de moment, dureaza jumatate de minut si apoi motorul se invarte rotund. Eu nu cred ca ar fi din baterie cu toate ca nu e noua, sau e normal pentru carburatie sa se auda asa? carburatia merge un pic mai " zdranganit " la rece, dar e foarte mica diferenta. un " balbait" usor . daca tii socul tras un pic pana se incalzeste, asa cum scrie in carte sa o pornesti ar trebui sa fie ok. personal nu stiu ce e aia bujie , n am avut treaba cu ele, dar sunt iridiu,la carburatie parca nu . bafta O sa merg zilele astea sa verific si bateria si bujiile sper sa fie asta problema, motocicleta merge foarte bine dar nu inteleg de ce face zgomotul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 daca uleiul miroase un pic a benzina e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myte Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) Daca nivelul de ulei ramane constant in motor nu este nici o problema. Editat Aprilie 14, 2011 de myte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Mesaj completatno offence dar..XX ul nu are nici o treaba cu orasul( nici varadero, nici vfr-ul ) pentru oras iti iei capra sau scuter. Inevitabil motocicleta o folosesti si in oras, nu mereu dar o folosesti, chiar daca nu e facuta pentru asa ceva, iar afirmatia cu capra sau scuterul e valabila pentru cine isi permite. Majoritatea celor care isi cumpara o motocicleta azi fac eforturi financiare in sensul asta, daca omul dorea o motocicleta de oras nu mai intra aici sa puna intrebari. Am o intrebare pentru cei care au motocicleta pe carburatie, motorul se aude ciudat cand il pornesc la o perioada de cateva zile, ca si cum ar porni in mai putine buji decat are; e ceva de moment, dureaza jumatate de minut si apoi motorul se invarte rotund. Eu nu cred ca ar fi din baterie cu toate ca nu e noua, sau e normal pentru carburatie sa se auda asa? O sa merg zilele astea sa verific si bateria si bujiile sper sa fie asta problema, motocicleta merge foarte bine dar nu inteleg de ce face zgomotul asta. Atinge fiecare dintre galeriile de evacuare cu ceva umed, traditional se face cu scuipici pe deget. Daca nu 'arde' vreun cilindru, scuipiciu nu se va evapora la contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Atinge fiecare dintre galeriile de evacuare cu ceva umed, traditional se face cu scuipici pe deget. Daca nu 'arde' vreun cilindru, scuipiciu nu se va evapora la contact. O sa verific dar sigur nu asta e problema, pentru ca motocicleta merge bine, motorul nu scoate absolut nici un zgomot, merge rotund, presiunea uleiului e buna, uleiul nu mirosea a benzina (daca la mine se referea afirmatia) tocmai i-am facut schimbul de ulei si as fi sesizat si eu si mecanicul. Iar cu cilindru m-am gandit si eu dar nu e de durata zgomotul, o jumatate de minut cand pornesc motocicleta, poate ceva un pic mai mult cand e frig afara, dar apoi merge fara nici o problema; deci nu e vorba ca e motorul rece. O sa verific si bujiile, stiu ca sunt pe iridium, o sa masor si bateria. Ma asteptam ca asa sa faca carburatia, sa aiba zgomotul asta cand porneste; sau bateria sa nu mai tina suficient curentul cat sa porneasca rotund motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 se schimba greu bujiile? Mesaj completat cumpar urgent oglinda dreapta 11xx''97,am scapat-o in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 O sa verific dar sigur nu asta e problema, pentru ca motocicleta merge bine, motorul nu scoate absolut nici un zgomot, merge rotund, presiunea uleiului e buna, uleiul nu mirosea a benzina (daca la mine se referea afirmatia) tocmai i-am facut schimbul de ulei si as fi sesizat si eu si mecanicul. Iar cu cilindru m-am gandit si eu dar nu e de durata zgomotul, o jumatate de minut cand pornesc motocicleta, poate ceva un pic mai mult cand e frig afara, dar apoi merge fara nici o problema; deci nu e vorba ca e motorul rece. O sa verific si bujiile, stiu ca sunt pe iridium, o sa masor si bateria. Ma asteptam ca asa sa faca carburatia, sa aiba zgomotul asta cand porneste; sau bateria sa nu mai tina suficient curentul cat sa porneasca rotund motorul. Asa se intampla si la mine ,nu este o problema de care sa te ingrijorezi.Mentionez ca am bujii iridium noi ,este o chestie tipica care am mai auzit-o si la un alt xx . Mesaj completat se schimba greu bujiile?Mesaj completat cumpar urgent oglinda dreapta 11xx''97,am scapat-o in garaj Daca nu ai scule adecvate , cam da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 se schimba greu bujiile?Mesaj completat cumpar urgent oglinda dreapta 11xx''97,am scapat-o in garaj Vezi ca nu gasesti SH, aceasi problema am avut-o si eu(vezi cateva pagini in urma), pana la urma am luat una noua e foarte scumpa; oglinda a facut atunci 130 de euro, si 20 bratul rabatabil, toata era 200. Nimeni de la dezmembrari nu a putut sa imi faca rost de una SH, sa ai norocul sa o iei de la cineva care dezmembreaza un XX lovit. Mesaj completat Asa se intampla si la mine ,nu este o problema de care sa te ingrijorezi.Mentionez ca am bujii iridium noi ,este o chestie tipica care am mai auzit-o si la un alt xx . Da, multumesc, am ajuns si eu azi la aceeasi concluzie daca trag ambreajul, zgomotul se diminueaza simtitor, probabil e "oala" care se aude cum am vazut la toate Hondele cu un anumit numar de Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) Vezi ca nu gasesti SH, aceasi problema am avut-o si eu(vezi cateva pagini in urma), pana la urma am luat una noua e foarte scumpa; oglinda a facut atunci 130 de euro, si 20 bratul rabatabil, toata era 200. Nimeni de la dezmembrari nu a putut sa imi faca rost de una SH, sa ai norocul sa o iei de la cineva care dezmembreaza un XX lovit. Mesaj completat Da, multumesc, am ajuns si eu azi la aceeasi concluzie daca trag ambreajul, zgomotul se diminueaza simtitor, probabil e "oala" care se aude cum am vazut la toate Hondele cu un anumit numar de Km. Exact.Si chiar de schimbi rulmentul la oala am inteles ca tot asa va face in scurt timp. Editat Aprilie 21, 2011 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 aceeasi problema o am si eu cu bataia aia cand e rece motoru ... n-ai ce`i face iar legat de oglinzi: eu am reusit sa o rup pe aia de pe dreapta(am fost puternic cand scoteam mobra din parcare de langa un gard ) si am preferat sa imi cumpar aftermarketuri de pe ebay cu tot cu semnal incorporat. Singura problema e ca peste 120 - 130 se pliaza singure de la vant plastic de cacao cu prinderi naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin" Astept aici raspunsurile voastre. MS PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 Salutare Stimati Bikeri, Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. Intamplarea lui suna asa: " Salut baieti, In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie.... PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS Da carte la motocicleta aia nu are? Daca nu se pricepe sa mearga la mecanic, dai un ban dar stai linistit, sunt curios cat o sa dea acum sa o repare pentru ca s-a zgarcit sa plateasca o ora de manopera la un service specializat. Ce ulei ati pus pentru sezonul asta, sunt curios daca a-ti incercat si altceva in afara de minunatul Motul; am luat Motorexul POWER SYNT 4T 10W/60 momentan, dar as vrea sa incerc si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 A avut Motul 300V 10W40 A completat cu Repsol 10W40 Merge lafel de bine ca Motulul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Aprilie 30, 2011 Share Postat Aprilie 30, 2011 oscileaza foarte putin la relanti(carburatie),e problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 oscileaza foarte putin la relanti(carburatie),e problema? Daca te referi la turometru, da asa e si la mine...aceeasi situatie si la Thundercat, cu tobe aftermarket ai aceasi impresie ca motrul merge un pic sacadat la relanti, da e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Daca te referi la turometru, da asa e si la mine...aceeasi situatie si la Thundercat, cu tobe aftermarket ai aceasi impresie ca motrul merge un pic sacadat la relanti, da e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Daca te referi la turometru, da asa e si la mine...aceeasi situatie si la Thundercat, cu tobe aftermarket ai aceasi impresie ca motrul merge un pic sacadat la relanti, da e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Daca te referi la turometru, da asa e si la mine...aceeasi situatie si la Thundercat, cu tobe aftermarket ai aceasi impresie ca motrul merge un pic sacadat la relanti, da e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Daca te referi la turometru, da asa e si la mine...aceeasi situatie si la Thundercat, cu tobe aftermarket ai aceasi impresie ca motrul merge un pic sacadat la relanti, da e normal. Mesaj completat Scuzati de numeroasele postari dar serverul nu mergea cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 cum va da-ti seama cand trebuie intins lantul de distributie,a mea are 54mii km,ce ar ma-i trebui facut la acesti km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 dragi detinatori de xx, am facut un test asa de curiozitate xx (carburatie) vs busa xx cu foaie cu 44 dinti (42 stock) se tine bine, daca nu chiar o face pe busa. plecand de la vit a-3 a din 7mii ..pana pe la 290 m-au tinut bilutele ...nu de alta dar am carenele strabe si mi-e frica sa nu se faca vo' turbulenta sa-mi schimbe brusc traiectoria asa ca povestile ca busa trage si face... acum ce e drept nu stiu daca pui 2 dinti la busa ce se intampla. dar la o adica mergem pe burta daca e vre'un "concurs" corectez. am schimbat acum lantu cu pinioane si-am numarat din nou. stock 17 pinionul si 44 foaia eu am pus 16 pinion 44 foaie. am fost f multumit asa ca am pus iar aceesi configuratie. azi m-am uitat la 160 ai 5.500 rot/min in a 6-a avantaj: - nu mai are rupere la 6mii, trage la fel de la 4mii la 11mii - am curaj sa stau langa orice mobra ajungi instant la 240 dezavantaj: - consum mai mare, cu aproape 1l/100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.