Sari la conținut

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Radu46
 Share

Postări Recomandate

dragi detinatori de xx, am facut un test asa de curiozitate

xx (carburatie) vs busa

 

xx cu foaie cu 44 dinti (42 stock) se tine bine, daca nu chiar o face pe busa.

plecand de la vit a-3 a din 7mii ..pana pe la 290 m-au tinut bilutele ...nu de alta dar am carenele strabe si mi-e frica sa nu se faca vo' turbulenta sa-mi schimbe brusc traiectoria :laugh:

 

asa ca povestile ca busa trage si face...

acum ce e drept nu stiu daca pui 2 dinti la busa ce se intampla. dar la o adica mergem pe burta daca e vre'un "concurs"

;)

 

corectez. :rolleyes:

am schimbat acum lantu cu pinioane si-am numarat din nou.

stock 17 pinionul si 44 foaia

 

eu am pus 16 pinion 44 foaie. am fost f multumit asa ca am pus iar aceesi configuratie.

azi m-am uitat la 160 ai 5.500 rot/min in a 6-a

 

avantaj:

- nu mai are rupere la 6mii, trage la fel de la 4mii la 11mii

- am curaj sa stau langa orice mobra :bounce: ajungi instant la 240

dezavantaj:

- consum mai mare, cu aproape 1l/100km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 534
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi ca treaba cu viteza de o arata vitezometru nu este cea reala daca schimbi calcatura data de fabrica.senzorul de viteza e pe cutia de viteze si calculeaza gresit viteza. eu am pus calcatura 18/44 si la un drum de Constanta care inainte imi arata 400km acum imi arata 368km. la consum salveaza maxim 0.5l. la demaraj nu se vede mare diferenta daca mergi asa mai touring, ii dau constant 200 dar in lung fara accelerari si franari bruste.

as vrea sa verific vitezometru cu gps-ul sa vad care e diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum va da-ti seama cand trebuie intins lantul de distributie,a mea are 54mii km,ce ar ma-i trebui facut la acesti km.

 

un pic de gramatica ( off topic )

si un mers in service - sa l "Asculte"

xx-ul nu e mobra de reglat " dupa ureche"

 

corectez. :rolleyes:

am schimbat acum lantu cu pinioane si-am numarat din nou.

stock 17 pinionul si 44 foaia

 

eu am pus 16 pinion 44 foaie. am fost f multumit asa ca am pus iar aceesi configuratie.

azi m-am uitat la 160 ai 5.500 rot/min in a 6-a

 

avantaj:

- nu mai are rupere la 6mii, trage la fel de la 4mii la 11mii

- am curaj sa stau langa orice mobra :bounce: ajungi instant la 240

dezavantaj:

- consum mai mare, cu aproape 1l/100km

 

si cat mai e top speed-ul ?

referitor la comparaitia cu busa - m-am, "Dat" cu o busa 2010,

n are rival ,. xx-ul e in urma bine

 

aia merge 300 limitat in a 5-a si a 6-a.

 

xx-ul ..297 si tras de ea

sunt cel putin 40 CP diferenta

pe care nu i scoti din..jocuri cu pinioane

 

bine, astea sunt cifre..cine si unde se merge cu 280 si peste..mai mult de cateva min?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul de distributie nu se intinde....se inlocuieste ..de obicei pe la 60.000km..sau la cat spune fabricantul.

el sta intins datorita intinzatorului lantului CCT ( cam chain tensioner)

CCT da zornaitul acela pe la 2000-4000 de ture..si poti sa-l inlocuiesti foarte simplu.

daca nu schimbi lantul..se poate rupe ..si ti se intampla ce se intampla si la masini cand se rupe cureaua de distributie---- cam adio motor :moron:

....

in alta ordine de idei...xx-ul n-o sa se tina niciodata de busa ...mai ales la 300. :burnout:

bafta ..si km... :friends:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cat mai e top speed-ul ?

referitor la comparaitia cu busa - m-am, "Dat" cu o busa 2010,

n are rival ,. xx-ul e in urma bine

 

aia merge 300 limitat in a 5-a si a 6-a.

 

xx-ul ..297 si tras de ea

sunt cel putin 40 CP diferenta

pe care nu i scoti din..jocuri cu pinioane

 

bine, astea sunt cifre..cine si unde se merge cu 280 si peste..mai mult de cateva min?:)

 

n-am avut curizitati de top speed, pot spune ca am vazut 290 si mai era pana pe rosu.

Un 260 e suficient :rolleyes:

 

Ce-mi place cu pinoin de 16 ca urca mai repede in ture si am curaj sa stau langa orice mobra pana la 260 ( ca sa nu se supere busistii :crack: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut posesorilor de XX

Are cineva o oglinda stanga? de fapt ma intereseaza doar bratul de prindere.

Sau stie cineva unde se poate suda acel metal?

 

Pentru cine are nevoie am o oglinda dreapta, mai putin oglinda care este sparta.

 

Oglinzile astea :)

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de XX

Are cineva o oglinda stanga? de fapt ma intereseaza doar bratul de prindere.

Sau stie cineva unde se poate suda acel metal?

 

Pentru cine are nevoie am o oglinda dreapta, mai putin oglinda care este sparta.

 

Oglinzile astea :)

 

Multumesc !

Daca e cel care se rabateaza, cand mi l-am cumparat eu era 20 de euro, celalalt cu oglinda cu tot(ca nu il gasesti altfel)am dat cam 5 mil si ceva, a fost o prostie sa puna oglinzile astea, foarte utile dar si foarte scumpe. Sa gasesti pe cineva care sudeaza in aluminiu, desi nu cred ca e numai aluminiu ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANTIMONIU SE SUDEAZA....

daca nu te descurci in bucuresti da-mi un pm.

am prietenul..potrivit!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut posesorilor de xx!

Am avut si eu 2 xx pe parcursul a 6 ani,super motor,mi-a ramas langa inima.

L-am tradat pentru o busa.... :rolleyes:

Ideea este ca,am ramas cu ceva piese sh ,galerii,tobe originale,daca este cineva interesat ai are nevoie ma poate cauta...

0722537975 :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de xx!

Am avut si eu 2 xx pe parcursul a 6 ani,super motor,mi-a ramas langa inima.

L-am tradat pentru o busa.... :rolleyes:

Ideea este ca,am ramas cu ceva piese sh ,galerii,tobe originale,daca este cineva interesat ai are nevoie ma poate cauta...

0722537975 :hug:

Salut!

M-ar interesa sitemul de evacuare, pentru ca a mea este model din 1997, cu o singura toba. Cand am luat-o nici nu avea silencer si ma distrugea cu nervii. Acum i-am facut unul, dar i-a scazut simtitor acceleratia.Ma gandesc ca daca este cu doua tobe, se usureaza evacuarea, chiar daca sunt mai grele. Sper ca se pot incadra in carene. In special cea laterala stanga, jos langa scarita.

(cu prima ocazie, o sa o tradez si eu cu o busa :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

M-ar interesa sitemul de evacuare, pentru ca a mea este model din 1997, cu o singura toba. Cand am luat-o nici nu avea silencer si ma distrugea cu nervii. Acum i-am facut unul, dar i-a scazut simtitor acceleratia.Ma gandesc ca daca este cu doua tobe, se usureaza evacuarea, chiar daca sunt mai grele. Sper ca se pot incadra in carene. In special cea laterala stanga, jos langa scarita.

(cu prima ocazie, o sa o tradez si eu cu o busa :) )

nu exista model cu o singura toba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi a mea are o singura toba (vezi avatar). E oare posibil sa fi fost modificata, desi am scos de doua ori carenele si galeria de evacuare nu este taiata si resudata?

ai o toba aftermarket 4-2-1...

ar trebui sa fie si mai usoara si mai performanta..

nu are nici o marca??..nimic stantat??

toate xx-urile stock au evacuare dubla.. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o toba aftermarket 4-2-1...

ar trebui sa fie si mai usoara si mai performanta..

nu are nici o marca??..nimic stantat??

toate xx-urile stock au evacuare dubla.. :friends:

Asa este, galeriile se unesc prin "T"-uri de la 4 la 2 si de la 2 la 1, mentinute conectate cu niste arcuri puternice. Toba....nu stiu ce este, dar e usoara. In concluzie, merita sa revin la sistemul original cu doua tobe, sau nu ma mai complic?

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In teorie 4-2-1 e pentru performanta mai buna si scaderea in greutate a motocicletei. Oricum avantajul/dezavantajul e ca o finala in loc de doua intradevar iti ofera un nivel de zgomot mai ridicat.

Pe urma unii cred ca arata mai bine cu doua finale in loc de una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

M-ar interesa sitemul de evacuare, pentru ca a mea este model din 1997, cu o singura toba. Cand am luat-o nici nu avea silencer si ma distrugea cu nervii. Acum i-am facut unul, dar i-a scazut simtitor acceleratia.Ma gandesc ca daca este cu doua tobe, se usureaza evacuarea, chiar daca sunt mai grele. Sper ca se pot incadra in carene. In special cea laterala stanga, jos langa scarita.

(cu prima ocazie, o sa o tradez si eu cu o busa :) )

Cum ti-a spus si baieti,xx-ul este original cu 2 tobe,asa l-am avut si eu pe primul din 97.

Dupa care am cumparat altul din 98 si i-am montat full acrapovic 4/2/1 titan,net superioara ca manevrabilitate,datorita scaderi de greutate fata de cele originale.

Sa nu uitam si diferentele de raspuns si acceleratie datorita unui filtru aer sport si o evacuare performanta.

Legat de problema ta, sigur ai o carburatie dereglata,sau 2 placute in carene care tine presiune in airbox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....sau 2 placute in carene care tine presiune in airbox.

Salut!

La care placute te referi, cele dintr-un plastic de culoare alba si cu forma semicirculara la un capat? Daca alea sunt, ce rol au si ce se intampla daca le scot?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

La care placute te referi, cele dintr-un plastic de culoare alba si cu forma semicirculara la un capat? Daca alea sunt, ce rol au si ce se intampla daca le scot?

 

Merci!

 

Daca raspunsul la aceleratie ti s-a diminuat dupa ce ai pus improvizatia aia de amortizor de sunet, scoate-l; eu am doua finale Two Brothers fara amortizor, in oras se aud destul de tare in afara nici nu le aud :laugh: , nu au nici o treaba cele 2 placute, daca le scoti creste fluxul de aer in airbox si o sa iti creasca si consumul care si asa nu e mic. Acelasi lucru l-am facut si eu la ThunderCat avea 2 coliere de plastic pe interiorul tubulaturii care ducea in airbox si micsorau fluxul de aer; nu am apucat sa sesizez diferenta de consum ca am vandut motocicleta insa bordul afisa o viteza mai mare ca inainte. Multumiti-va cu un sistem de franare mai bun ca al Hayabusei, si ceva confort mai mult, ca la altceva nu o sa o bata XX-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumiti-va cu un sistem de franare mai bun ca al Hayabusei, si ceva confort mai mult, ca la altceva nu o sa o bata XX-ul.

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

La care placute te referi, cele dintr-un plastic de culoare alba si cu forma semicirculara la un capat? Daca alea sunt, ce rol au si ce se intampla daca le scot?

 

Merci!

Cele doua albe.

XX-ul nu are ram-air si o oarecare presiune vine prin cele doua fante laterale,acele doua placute tine curentul de aer sa intre in filtru si nu se duce spre fata.

Carenele originale,sau complete sa zic,are si anumiti bureti pe acea zona sa etanseze mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele doua albe.

XX-ul nu are ram-air si o oarecare presiune vine prin cele doua fante laterale,acele doua placute tine curentul de aer sa intre in filtru si nu se duce spre fata.

Carenele originale,sau complete sa zic,are si anumiti bureti pe acea zona sa etanseze mai bine.

 

Multumesc pentru explicatii!

 

Acum o noua problema (incep sa inteleg de ce a costat numai 3000).Cu doua saptamani in urma, am auzit un huruit la roata spate, cand am tras ambreiajul se auzea si mai tare. Ajuns acasa, ridicat pe stander...roata isi ingreuna rotirea intr-un singur loc pe toata rotatia ei. Rulmentii zic eu. Asa ca am mers la un service si am schimbat rulmentii. Toate bune si frumoase, dar dupa doua zile iar blocajul ala. Daca ascult cu atentie se aude la pinionul de atac. In primavara i-am schimbat kitul de lant cu un DID. Ma gandeam ca poate s-a desfacut pinionul. Dar nu, e strans bine. Singura mea explicatie ar fi rulmentul de la pinionul de atac.

 

Ce credeti? Ati mai intalnit efectul asta? Acum am descoperit ca nu face asa mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octavius spune-mi si mie te rog ce ulei ai folosit tu pentru XX ca am vazut ca parerile sunt impartite pe diferite forumuri dedicate modelului asta. Unii spun ca nu ar fi indicat sa folosesti ulei full sintetic ci numai semi-sintetic. Spuneau ca de la MOTUL, de exemplu, folosesc numai 7100 sau 300v, sau SILKOLENE si foarte multi AMSOIL de care nu am auzit, iar indicii de vascozitate difera si aia de la utilizator la utilizator. Plus, spuneau ca anumite uleiuri influenteaza si mersul ambreajului in sensul ca il face sa patineze putin in treapta a 2 a. Eu acum folosesc un MOTOREX POWER SYNT 4T 10W60 pus la punct din cate am inteles de echipa YOSHIMURA SUZUKI, ulei pe care il folosea si Ben Spies pe vremea cand castiga titlurile in AMA.

Eu intreb, ca am pe cineva care si-a schimbat simeringurile din motor pe un ZX6R 2008 din cauza, cica, a MOTOREXULUI TOP SPEED 4T 10w40, folosit 200 km. Acelasi ulei l-am avut si eu in TunderCat si am facut peste 4000 de km lejer fara nici o problema intr-un mers sportiv. Acum nu stiu ce sa mai cred ca practic uleiurile sunt cam la fel nu cred ca difera foarte mult compusii pe care ii au. Si inca ceva, daca ai folosit pe langa ulei si aditivi, esti sigurul care imi poate da un feedback, ma gandesc ca poate si tu ai folosit diferite uleiuri...Ma gandesc sa il schimb cu 300V Factory Line...

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octavius spune-mi si mie te rog ce ulei ai folosit tu pentru XX ca am vazut ca parerile sunt impartite pe diferite forumuri dedicate modelului asta. Unii spun ca nu ar fi indicat sa folosesti ulei full sintetic ci numai semi-sintetic. Spuneau ca de la MOTUL, de exemplu, folosesc numai 7100 sau 300v, sau SILKOLENE si foarte multi AMSOIL de care nu am auzit, iar indicii de vascozitate difera si aia de la utilizator la utilizator. Plus, spuneau ca anumite uleiuri influenteaza si mersul ambreajului in sensul ca il face sa patineze putin in treapta a 2 a. Eu acum folosesc un MOTOREX POWER SYNT 4T 10W60 pus la punct din cate am inteles de echipa YOSHIMURA SUZUKI, ulei pe care il folosea si Ben Spies pe vremea cand castiga titlurile in AMA.

Eu intreb, ca am pe cineva care si-a schimbat simeringurile din motor pe un ZX6R 2008 din cauza, cica, a MOTOREXULUI TOP SPEED 4T 10w40, folosit 200 km. Acelasi ulei l-am avut si eu in TunderCat si am facut peste 4000 de km lejer fara nici o problema intr-un mers sportiv. Acum nu stiu ce sa mai cred ca practic uleiurile sunt cam la fel nu cred ca difera foarte mult compusii pe care ii au. Si inca ceva, daca ai folosit pe langa ulei si aditivi, esti sigurul care imi poate da un feedback, ma gandesc ca poate si tu ai folosit diferite uleiuri...Ma gandesc sa il schimb cu 300V Factory Line...

salut!

am auzit si eu opinia asta cu semisinteticul si nu am luat-o in seama.

in xx am folosit motul 300 v, 15 w 50 mai multe schimburi si nu am avut absolut nici o problema. e un ulei foarte bun...doar e ca a devenit cam scump.

la Busa am pus bardhal 10 w 50 sau 60 ( nu mai stiu sigur ..trebuie sa ma uit pe bidon)...si mi-a placut..chiar mi s-a parut ca motorul nu mai e asa zgomotos si nu mai vibreaza asa de rau ( vorbim de busa..la xx nu existau vibratii si zgomote :rolleyes: )

motorexul tau e un ulei bun ( eu pun in ktm ) ..n-ar trebui sa ai probleme..

nu cred ca defectiunea zx6-ului a avut legatura cu calitatea uleiului.

personal nu sunt de acord cu aditivii de ulei deoarece consider ca aceste produse sunt facute doar pentru motoarele de masina si nu pentru motoarele cu ambreiaj umed....

bafta!!1 :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...