Jump to content
Sign in to follow this  
Radu46

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx

Recommended Posts

La 03.06.2019 la 10:28, Alexg23 a spus:

Salutare,

 

Am o problema cu a mea  Honda CBR 1100XX din 2001, prima generatie de injectie. Specific faptul ca motocicleta nu are nici un fel de modificare la partea electrica.

Problema am indentificat-o dupa un drum de 300 de km cand la intoarcere am simtit ca motocicleta se accelereaza greu, lipsa putere iar la viteza constanta are tendinta sa piarda puterea,  generand socuri, cand am ajuns in oras motocicleta mergea intrerupt, miros puternic de benzina nearsa.

Am inceput investigatia demontand bujiile. Distanta electrodului este buna 0.85. Am observat ca bujiile 2 si 3 sunt “murdare” arderea proasta.

Bobina de inductie fiind pentru doua bujii, am inversat bobinele de inductie, respectiv bobina responsabila cu aprindearea 1 -4 cu  bobina 2-3. Nici o diferenta, motocicleta functionala la fel.

Am scos bujiile sa urmaresc scanteia. Scanteia parea “palida”, iregulata as zice, foarte greu de precizat fara un osciloscop

Am consultat manualul tehnic, am tras doua fire catre bobina de inductie de la calculator, direct, sa elimin prosibilitatea ruperii unui cablu din instalatie.

Motocicleta merge la fel, intrerupt, fara putere, intre 1000-3000 ture se accelereaza foarte greu, dupa 3000 de ture pare ok.

I-am facut testul, calculatorul nu emite nici un cod de eroare.

 

Sa fie oare calculatoruL?

 

Aveti ceva sfaturi pentru mine?

 

Salut,

Vezi ca generatia ta are o problema de fabrica cu "Fuel Pressure Regulator" , dupa 2002 l-au upgradat.

Citeste aici:

https://www.cbrxx.com/engine-airbox-exhaust-fuel-delivery/20194-fuel-pressure-regulator.html

 

Am si eu o problema, mai exact comportamentul motocicletei pana in aprox. 3000 rpm, parca nu trage motorul liniar are usoare intreruperi si ceva rateuri aproape insesizabile pe accleratie, dupa 3000 rpm functioneaza normal.

E vorba de modelul 2008. Am cumparat-o cu modificare pe evacuare, are o singura toba, ecu stock si filtru de aer tot stock, e nou abia ce l-am schimbat.

Ma gandesc ca nu are ce sa fie de la bujii, motorul are 15.000 km, facea asa si cand am cumparat-o la 9000 km.

De atunci i-am anulat sonda lambda si merge semnificativ mai bine, dar tot oscileaza la relanti si nu merge tocmai rotund.

 

Eu m-am gandit ca e de la evacuare, ca e diferenta destul de mare fata de stock, iar ecu e cel din fabrica.

A experimentat cineva cu power commander si harta pt o singura toba?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...