Sari la conținut

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Radu46
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cristi, mersi mult de apreciere... Am citit.... imi trebuie si o doza mai mare de nebunie si una la fel de mare de cash ca sa fac ce ai facut tu.... dar niciodata nu se stie... la sfarsitul acestei saptamani imi aqjunge pasaroiu in tara.... abia astept s il vad live si sa il si probez... acum am si eu cateva intrebari pt tine: 1-cat iti mananca la 100km, 2-ce "probleme" ai avut pana acum cu ea, 3-de unde ai luat bagajeria pt ea??? am vazut si eu multe pe net, textile, dar nu stiu daca se merita... multumesc inca o data!!! asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raulytto69 in primul rand ....pune ceva poze cu XX tau dupa ce faci o tura :bike-037: . Nu stiu cum e timpul in romania ....dar sper sa ai parte de timp frumos ca sa poti ajunge sa cunosti " O PARTE " din ea .....ca e multaaaaa si frumoasaaaa. Ok......dupa ce o sa deveniti "prieteni" si crede_ma pe cuvant ca E foarte de treaba si prietenoasa .......incearaca sa dai in gaz dupa 7 mi rpm .....o sa intelegi ce ti-ai cumparat . Sfat prietenesc tine_te bine de ea ca explodeaza :eek: ....o sa intelegi cum e sa ai o herghelie de cai in comanda Bun acum sa raspund la intrebari; consum - 6 - 6,5 L% highway viteza 120-140 7,5 - 9 L% highway viteza 140-180 10 - maxim 11% cand trag de gaz - viteza peste 250 in oras ..nu e un motor foarte mic ( iar depinde de experinta si statura ) pentru mine e ok ca am 1.83 si 100kg .....sa nu intelegi gresit ...este fffff usor de manevrat ...ai nevoie de ceva timp sa-ti cunosti jucaria.....after ... it's easy like a fly oras undeva la 8%...poti optine si mai putin ....dar poti optine si cifre record daca il ti in rev-uri ridicate si showoff de terase ,obti cu usurinta un consum de jeep .....asa ca ....!!!! probleme- una problema cu diafragma de la benzina(sub rezervor)problema intalnita la ambele xx-uri detinute .....aici cam toate ....in timp se perforeaza si treb schimbate -... de preferat , daca faci un trip mai lung e bine sa o verifici. Sintome miros de benzina chiar si dupa ce o parchezi poti observa scursuri de benzina s-au in mers se ineaca cand se sparge membrana si vacuum -ul nu mai functioneaza ( trage pe n a s ) a 2-a senzorul ce deschide ventilatorul ( amplasat pe radiator) partea stanga- se vede si ce mai recomand LA TOTI DETINATORII de BB sa faca o verificare totala la tot sistemu de racire ( acum cat mai sta in garaj) la ce am gasit eu ....no comment .......si uite asa am schimbat pompa de apa , termostat, garnituri, spalat radiator ....si tot ce credeti voi si are urme de uzura ..... RECOMAND Bagaje- sunt din anglia baga-- ebay uk si baga un ochi oferte sunt multe si second hand .....s-au bid -uri cum am cumparat eu ....am un prieten un uk , le-am comandat si platit si trimise la el sa nu fie postage scump....can am comandat tot ce am vrut ...la un drum de uk - cy hopa si cadourile la baiat intra pe mess sa vorbim mai in detaliu ID - barbulescucristian1980 s-au skype barbulescu1980 s-au cine are intrebari s-au pot fi de folos cu info nu ezitati ! Bafta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pt toate informatiile!!! am sa pun si poze dupa e ajunge acasa... vreau intai sa o bag in revizie generala, cat mai e timpul nasol... inca e frig si vreamea e pe toane... cand ninge, cand ploua, cand e soare... vreau sa o desfac bucata cu bucata in garaj si sa o pun la punct! am citit cu atentie toate paginile topicului si sincer m-a impresionat! o sa bag ceva banuti in ea, dar intai sa o achit... am dat pana acum 200e, iar pana la 1700 mai am... atat ma duce cu tot cu adusul din irlanda... si ii dau in rate... dar ma gandeam deja la o alta culoare, ca asta mi se pare naspa rau, parbriz double-bubble are deja, kit-ul de lant e nou zero km, vreau sa ii iau bagajerie, alte tobe, ca le are p-alea stock, si alte fitze, sa o fac sa arate ca o printesa... ca de mers cica merge brici.. revizie facuta in service la honda in irlanda, iar ce a necesitat schimbare, s-a schimbat deja.... asa ca... gaz si drum bun... asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb ce se intampla cu Radu 46 de nu a mai postat nimic.. inteleg ca nu are ce, ca vandut x pixul dar sa isi dea cu parerea macar.. plange forumul dupa el.. RADULEEEEEEE mi-e dor de tine pe forum baaa !!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Off, uite cum intram in polemici. Poate nu m-am facut bine inteles, octavius. Nu am pus intrebarea asa... de dragul de a avea cat mai multe postari sau pentru a evita sa mai citesc eu prin manuale sau pe diverse forumuri. M-am documentat inainte, am rasfoit si manualul, am citit si mai multe topicuri de gen. Scopul meu era sa aflu ce firma/tip de ulei au ales alti detinatori de XX, poate unii dintre ei mai experimentati decat mine. Iti multumesc pentru vigilenta, octavius! You are too kind!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda! si mai tare ar fi raspunsul, nu crezi?!

De curiozitate ai dat o cautare in forum cu subiectul ulei? Ai fi surprins cate pagini ai de citit si inteles .....daca vrei!

Octavius stie bine de ce ti-a dat acel raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG te deranjez cu o intrebare deoarece esti cam singurul de pe forum de la care vreau sa aud un raspuns in domeniul asta,dar intreb aici si nu in mesaj privat deoarece poate mai sunt si altii interesati de subiect.

 

Am un XX 2001 cu un motor care merge extrem de frumos,in iarna inainte sa-i dau rezervorul jos,am golit benzina cat am reusit cu un furtun si ce a mai ramas am lasat sa mearga motorul pana consuma tot..cand a ramas fara benzina mergea rau din lipsa de alimentare si a inceput sa zornaie cumplit lantul de distributie.

 

Am desfacut intinzatorul in ideea de al mai strange o tura doua,cu siguranta scoasa mi-a alunecat si i-au iesit toate matele,l-am asamblat si l-am strans la loc la ochi,montat si pornit motorul functioneaza absolut perfect fara nici un zgomot cat de mic si acum intrebarea.

Daca l-am strans prea mult risc o uzura prematura a distributiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu ...intinzatorul de xx nu se strange sub nici o forma. ba chiar la primele modele intinzatorul este cunoscut ca fiind o problema de fabricatie.

la al meu zornaia lantul la 3-4000 ture. am schimbat intinzatorul si totul a fost ok multe zeci de mii de km apoi!.

oricum...rezervorul peste iarna trebuia sa-l lasi plin...

....

despre intrebarea domnului Ruj!!!

in carte ai niste indici de vascozitate recomandati de producator, in functie de temperatura mediului... si poti sa te orientezi singur foarte usor.

apoi intram in polemicile nesfarsite cu semisintetic/sintetic - evident sintetic..si marci de uleiuri!!

daca iti zic motul...o sa zica o gramada ca e scump sau contafacut!

daca iti zic motorex ...unii o sa zica ca am ktm...si ca e prost!!

daca zic yacco, repsol, castrol, barhdal...tot felul de cunoscatori o sa aiba o mie de pareri.

trendul actual ( general se pare) asa cuma fost acum cativa ani cu motul... e cu bel ray.

din toate parerile astea ( unele avizate ..iar altele varza) ..tot tu o sa faci alegerea....asa ca nu inteleg de ce intrebi asa la general si pe toata lumea. intreaba un singur om in care ai incredere ..sau alege singur!!

bafta!!

sper sa intelegi ca n-am vrut nici sa fiu rau..si nici sa iau la misto pe nimeni!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG te deranjez cu o intrebare deoarece esti cam singurul de pe forum de la care vreau sa aud un raspuns in domeniul asta,dar intreb aici si nu in mesaj privat deoarece poate mai sunt si altii interesati de subiect.

 

Am un XX 2001 cu un motor care merge extrem de frumos,in iarna inainte sa-i dau rezervorul jos,am golit benzina cat am reusit cu un furtun si ce a mai ramas am lasat sa mearga motorul pana consuma tot..cand a ramas fara benzina mergea rau din lipsa de alimentare si a inceput sa zornaie cumplit lantul de distributie.

 

Am desfacut intinzatorul in ideea de al mai strange o tura doua,cu siguranta scoasa mi-a alunecat si i-au iesit toate matele,l-am asamblat si l-am strans la loc la ochi,montat si pornit motorul functioneaza absolut perfect fara nici un zgomot cat de mic si acum intrebarea.

Daca l-am strans prea mult risc o uzura prematura a distributiei?

Daca l-ai adunat la loc chiar daca ai tensionat foarte tare arcul acela circular el nu o sa preseze lantul de cat atat cat trebuie.Se va destinde cat este nevoie,nu are forta necesara sa prezeze sa strice ceva. Problema care poate sa creeze necazuri este arcul in sine care se poate rupe sau indoi acel capat mic care se agata de carcasa.Daca se intampla asta pistonul intinzatorului se va retrage si va lasa lantul slab,ceea ce se va manifesta prin zgomot.Daca se ajunge aici se opreste motorul si nu se mai foloseste doar dupa ce s-a rezolvat cu intinzatorul.

Da este problema intinzatorului la xx ca si la majoritatea hondelor din ani respectivi,pana prin 2003/2004 unde rr a venit cu alta tehnologie la intinzator. Cu toate ca si la ele am mai intanlit cazuri...

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octavius,am golit rezervorul deoarece i-am schimbat filtrul de benzina.


TNG multumesc de raspuns,nu l-am tensionat la maxim,dar cred totusi ca am facut-o mai mult decat era necesar,oricum sunt multumit de rezultat, acum este silentioasa distributia indiferent de turatie.


I-am adaptat si doua Leo Vince carbon,am cautat yoshimure din aluminiu second de am inebunit si nu a fost chip sa gasesc..dar si astea au un sunet placut,cel putin pana o sa gasesc yoshimura sa le schimb ramane asa.

post-58740-0-27397000-1362332851_thumb.jpg

post-58740-0-93612300-1362332864_thumb.jpg

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am adaptat si doua Leo Vince carbon,am cautat yoshimure din aluminiu second de am inebunit si nu a fost chip sa gasesc..dar si astea au un sunet placut,cel putin pana o sa gasesc yoshimura sa le schimb ramane asa.

 

Iti recomand Two Brothers, eu le-am avut din aluminiu, se aud foarte "tare" si arata foarte bine, aveau parca 7 kg amandoua, pana mi-au fost furate. :-L

Lipstick vezi ca am mai discutat aici problema uleiului, variantele ti le-a dat Octavius, http://www.cbrxx.com/ daca citesti aici o sa vezi ca sunt proprietari care au folosit si ulei de masina. Eu am avut si motorex un sezon, 10W60 si nu a avut nimic motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

George, merg acum cu XX-ul lui Ciprian care a fost la tine la reglat acum vreo 2 ani, zice-se ca motoreta are filtru sport k&N.

Am o problema, motoreta trage foarte bine pana pe la 220, apoi de la 220 la un 240 sa zic ca mai merge,dar peste 250 nu am ajuns neam, zici ca are limitare. Am mers si cu alte XX-uri si nu am avut problema asta.

 

Ciprian zice ca i-ai fi spus tu ca e de la filtrul sport?! Ai idee de ce nu mai trage la viteze supersonice?

 

 

P.S. Toate aceste viteze au fost atinse in siguranta pe autobahn in Germania! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, filtru de aer mai perimisiv aduce mai mult aer in cilindri,asa ca este nevoie si de benzina pentru aceea cantitate de benzina.

Asta se poate cu un set de dinojet, se incerca si un reglaj de pilot mai bogat carburatia sa fie curata reglata sincronizata ,filtru aer curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, merg acum cu XX-ul lui Ciprian care a fost la tine la reglat acum vreo 2 ani, zice-se ca motoreta are filtru sport k&N.

Am o problema, motoreta trage foarte bine pana pe la 220, apoi de la 220 la un 240 sa zic ca mai merge,dar peste 250 nu am ajuns neam, zici ca are limitare. Am mers si cu alte XX-uri si nu am avut problema asta.

 

Ciprian zice ca i-ai fi spus tu ca e de la filtrul sport?! Ai idee de ce nu mai trage la viteze supersonice?

 

 

P.S. Toate aceste viteze au fost atinse in siguranta pe autobahn in Germania! :D

niko, cand am intalnit si eu prbl asta ( la modelul pe carburatie ) era de la bujii si filtrul de aer.

just my 2 cents

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa-i curat intai filtrul de aer,dar daca nu se schimba situatia inseamna ca baga prea mult aer la viteza mare si se strica amestecul (devine prea sarac) si de aia nu mai trage cum trebuie,eu asa inteleg.

 

Daca nu o sa se schimbe nimic prin curatarea filtrului banuiesc ca ar trebui sa-i iau un filtru nou, stock.

 

Fox,o sa pun sa verifice si bujiile,mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...