Jump to content
Sign in to follow this  
Radu46

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx

Recommended Posts

omule ai scumpit mobra?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest litlle wayne
omule ai scumpit mobra?

nu ti se pare normal? E varianta ryuki kiyonari limitata(la maxim) dupa cum se spunea alter ego ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze ! am gresit ! 2498 ;)

Mesaj completat

!!! 2400 !!!

Mesaj completat

las pretul in 2350 euro ! repet ca motocicleta se afla in conditii foarte bune atat tehnic cat si optic .. are doar 2 , 3 zgharieturi nevizibile .. si mai necesita un schimb de placute frana pe spate .. in rest e OK ! imi asum responsabilitatea de a plati cumpatarotului transpotrul in cazlul in care motocicleta are defecte !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Altfel, la fel ca pe VFR, urasc CBS-ul. In caz ca ai venit prea tare in curba sau a aparut ceva si trebuie sa "inchizi" virajul prin trail-braking, nu poti face asta deoarece frana spate de scoate in exteriorul trasei, nu in interiorul ei. In plus, imi era teama sa franez prea tare cu spatele pentru ca nu stiam ce se va intampla cu fata.

 

 

Din luna mai, mi-am luat si eu XX-ul, model din `97. Probleme.....regulatorul de tensiune, rezolvat. Am avut de schimbat cam toate consumabilele. si cand am ajuns la placute, cred ca m-am edificat in privinta CBS-ului. Mai exact, etrierul din stanga, nu este fixat rigid pe furca, ci pe un fel de ax (balama). In momentul actionarii manetei de frana, cand placutele se strang pe disc, etrierul stanga este impins in sus, culisand pe acel ax si la randul lui, actioneaza o pompa secundara care franeaza spatele. Cu ambele roti ridicate de pe sol, am incercat franele, rotind rotile cu mana. Daca actionezi maneta de frana , se franeaza fata+spatele, iar daca actionezi numai pedala de frana, se franeaza doar spatele.

Pentru mine este excelent CBS-ul, pentru ca nu puteam oricum sa franez spatele. Mi-am lasat piciorul drept prin Afganistan, dar asta e alta poveste....

Share this post


Link to post
Share on other sites
2200 !!!!!

fratele cu balauru....

incearca si tu sa vinzi mobra la o sectiune dedicata....

exista si pe forumul asta si pe multe altele....poate ai sanse mai multe...

si nici nu mai poluezi discutiile cu reducerile tale de pret

multe bafta..!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

io am vrut un pretz pentru xx-u meu :goodposting: nu l-am primit, nu mai vand mobra...

parerea mea, oricat de mult ai scadea tu la pretu ala, daca nu dai de un pasionat care vrea xx.... nu o sa o vinzi :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ba poate sa o vanda

dar sa scape de orataniile alea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu alte probleme la XX-ul meu. Conducta de la radiatorul de ulei de pe partea stanga s-a frecat de radiatorul de apa pe care l-a fisurat si a inceput sa arunce antigel. L-am dat jos si am incercat sa-l cositoresc, dar nu s-a putut deoarece am constat ca e de aluminiu. Bun, luat rasina epoxi pentru metal si cu doua straturi de tesatura de fibra de sticla l-am rezolvat. Daca tot am avut carenele scoase, am pus si doua instalatii cu xenon, balasturile lipite pe interiorul carenei frontale cu silicon sanitar. A functionat bine cam doua saptamani in regim de oras, sub 6000rpm. Intr-o seara am plecat in afara Bucurestiului si am turat-o mai tare, 7000-8000 rpm dar nu mai mult. Dimineta insa nu a mai pornit, bateria moarta. Am incarcat-o, pus voltmetrul pe bornele bateriei cu motoul pornit, 14,2V constant indiferent de turatie, zic ca e bine nu e releul stricat, poate e bateria veche. Am plecat la serviciu, cand am ajuns, iar bateria iar fara curent. Seara am pornit-o de la o masina, in trafic s-a oprit de doua ori, noroc cu niste bikeri care m-au impins s-o pornesc (odata la Piata Alba-Iulia, a doua oara la intrarea pe Vergului) carora le multumesc pe aceasta cale, daca se regasesc pe aici. In fine, am ajuns acasa, a doua zi din nou incarcat bateria, pornit, verificat cu voltmetrul de data asta nu mai incarca deloc. Regulatorul de incarcare refect. Infasurarile statorului sunt bune, 0,09ohm, pe toate infasurarile.

Acum intrebarea: se poate sa se fi ars releul din cauza instalatiei xenon sau a turatiei mari a motorului care genereaza automat tensiuni mari?

 

Merci frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretic instalatia xenon consuma mai putin decat becul original. dar cred ca instalatiile astea chinezesti pana se incarca consuma mai mult decat se zice. ideea e ca mie mi-a topit(bine, poate o fi fost si contactul murdar, imperfect..) utonul de aprindere a luminii, ala dn dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, instalatiile au cate 35W fiecare, iar becurile daca nu ma insel aveau 55W. Iar incarcarea nu dureaza atat de mult, ma gandesc, incat sa traga foarte mult curent. Poate ramane ca si cauza turatia mai mare a motorului sau faptul ca nu se raceste foarte bine? Ma gandeam ca pe urmatorul sa-l montez cu un cooler pe el, poate asa isi va face racirea mai bine.

Unde pot gasi un releu de incarcare, la sursa anterioara nu mai sunt pe stoc?

Si poate si un lant daca nu tot kitul?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2200 !!!!!

Frate, vinde-o repede...Nu-i de tine motorul asta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiti cumva ce rol are "First Ilde Relay". Este un releu din cele trei identice ca forma, aflat intre releul de semnalizare si cel de schimbare a luminilor. La mine este deconectat, iar cand il conectez, porneste ventilatorul. Am gasit intr-un manual de reparatii cum se cheama, dar nu m-am edificat ce rol are. Si daca trebuie sa fie deconectat sau conectat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stiti cumva ce rol are "First Ilde Relay". Este un releu din cele trei identice ca forma, aflat intre releul de semnalizare si cel de schimbare a luminilor. La mine este deconectat, iar cand il conectez, porneste ventilatorul. Am gasit intr-un manual de reparatii cum se cheama, dar nu m-am edificat ce rol are. Si daca trebuie sa fie deconectat sau conectat.

....daca exista........

ce crezi ???..trebuie conectat????...

:) :) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
....daca exista........

ce crezi ???..trebuie conectat????...

:alcy: :laugh: :blbl:

Pai tocmai asta e treaba, ca daca-l conectez porneste ventilatorul, chiar cu motorul rece. In manualul ala de reparatii zice ca are rol de verificare a funtionarii ventilatorului, care trebuie sa porneasca pentru 10 secunde si dupa aia sa se opreasca (daca am inteles bine). La mine exact asa face, cu releul conectat, pun contactul si porneste ventilatorul. Daca-l scot, functioneaza normal, adica atunci cand apa trece de 90 C. Oare nu gaseau o alta cale de verificare decat sa conectezi/deconectezi releul?La voi cum este?

Edited by balauronul

Share this post


Link to post
Share on other sites

salve natiune

 

un post cam infantil , stiu

 

in urma cu cateva luni am privit o Busa ultimul model cum " pleaca" de langa mine de la 200 in sus. ma rog , nu a fost daramator efectul insa cei 50 CP in plus se vedeau.

 

Se da un xx 2004. Care este varianta rapida de a-i da in plus ceva caluti ? - si ma intereseaza doar parerile testate nu " sfaturi " internautice.

cum se simte ( daca ) un power commander.

 

da, stiu ca daca dau tobele jos scap de multe zeci de kg. Dar m-ar interesa dca este posibil sa nu fiu prea " invaziv" cu ea ci doar sa am un mod de a o trece pe " turbo" cand ma supar.

Mesaj completat

Stiti cumva ce rol are "First Ilde Relay". Este un releu din cele trei identice ca forma, aflat intre releul de semnalizare si cel de schimbare a luminilor. La mine este deconectat, iar cand il conectez, porneste ventilatorul. Am gasit intr-un manual de reparatii cum se cheama, dar nu m-am edificat ce rol are. Si daca trebuie sa fie deconectat sau conectat.

 

 

ma faci curios. eu n am manualul ala si nu stiu unde i releul .

la vacile astea si la drumurile din Ro , roata arunca in "radiator"mizerii si nici macar cu wap-ul nu le mai scoti.iar releul ala poate " ajuta" la o mica bricolare petnru cei doritori

Share this post


Link to post
Share on other sites
un post cam infantil , stiu

in urma cu cateva luni am privit o Busa ultimul model cum " pleaca" de langa mine de la 200 in sus. ma rog , nu a fost daramator efectul insa cei 50 CP in plus se vedeau.

Se da un xx 2004. Care este varianta rapida de a-i da in plus ceva caluti ? - si ma intereseaza doar parerile testate nu " sfaturi " internautice.

cum se simte ( daca ) un power commander.

da, stiu ca daca dau tobele jos scap de multe zeci de kg. Dar m-ar interesa dca este posibil sa nu fiu prea " invaziv" cu ea ci doar sa am un mod de a o trece pe " turbo" cand ma supar.

 

sfaturi......internautice evident....dar ( ca fost posesor ) la obiect...

 

1. dai jos frustrarile :)

daca asa nu merge...

 

2. faci rost de bani...si..

- schimbi toata evacuarea cu 4-2-1 race

- scapi de sistemul pair valve

- filtru sport

- power comander si harta adecvata pentru configuratia ta...

daca nici asa nu esti safisfacut si vrei sa treci pe " turbo" cand te superi...

 

3. mai faci rost de bani si chiar iti pui turbo... :D

 

daca nici asa nu e suficient trebuie ....sa te desparti de mobra aia deosebita facuta de nenea Soichiro....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asa este, instalatiile au cate 35W fiecare, iar becurile daca nu ma insel aveau 55W. Iar incarcarea nu dureaza atat de mult, ma gandesc, incat sa traga foarte mult curent. Poate ramane ca si cauza turatia mai mare a motorului sau faptul ca nu se raceste foarte bine? Ma gandeam ca pe urmatorul sa-l montez cu un cooler pe el, poate asa isi va face racirea mai bine.

Unde pot gasi un releu de incarcare, la sursa anterioara nu mai sunt pe stoc?

Si poate si un lant daca nu tot kitul?

Multumesc!

Si eu mi-am montat un cooled pe releu,de calculator si zic ca merita,il pornesc cand dorescc eu de la un mic butonas si astfel elimin riscu de a cosuma bateria aiurea.

Aceeasi chestie o recomand tuturor posesorilor care merg mult prin oras in turatii mici. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

frustrari am dar nu legate de XX. ala e un vis:)

multumesc frumos de sfaturi -

3 - out

1- :(

2- inteleg ca ai aplicat acest punct si .cum se simte?

iar la aia cu schimbatul - in acest moment daca mi ai da " moca" orice motocicleta , tot la XX as ramane (( stii cum e - iti vine " manusa". iar pana acum desi e la vanzare n-a vrut sa plece.:)

asa e cu astea iubite, raman cu tine.

sfaturi......internautice evident....dar ( ca fost posesor ) la obiect...

 

1. dai jos frustrarile :)

daca asa nu merge...

 

2. faci rost de bani...si..

- schimbi toata evacuarea cu 4-2-1 race

- scapi de sistemul pair valve

- filtru sport

- power comander si harta adecvata pentru configuratia ta...

daca nici asa nu esti safisfacut si vrei sa treci pe " turbo" cand te superi...

 

3. mai faci rost de bani si chiar iti pui turbo... :D

 

daca nici asa nu e suficient trebuie ....sa te desparti de mobra aia deosebita facuta de nenea Soichiro....

Share this post


Link to post
Share on other sites
salve natiune

 

un post cam infantil , stiu

 

in urma cu cateva luni am privit o Busa ultimul model cum " pleaca" de langa mine de la 200 in sus. ma rog , nu a fost daramator efectul insa cei 50 CP in plus se vedeau.

 

Se da un xx 2004. Care este varianta rapida de a-i da in plus ceva caluti ? - si ma intereseaza doar parerile testate nu " sfaturi " internautice.

cum se simte ( daca ) un power commander.

 

da, stiu ca daca dau tobele jos scap de multe zeci de kg. Dar m-ar interesa dca este posibil sa nu fiu prea " invaziv" cu ea ci doar sa am un mod de a o trece pe " turbo" cand ma supar.

Mesaj completat

 

 

 

ma faci curios. eu n am manualul ala si nu stiu unde i releul .

la vacile astea si la drumurile din Ro , roata arunca in "radiator"mizerii si nici macar cu wap-ul nu le mai scoti.iar releul ala poate " ajuta" la o mica bricolare petnru cei doritori

Ia-ti Busa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ia-ti Busa :(

 

:)

ar trebui sa stii ca prima dragoste nu moare niciodata .

busa e super ok dar nu petnru mine. subiectivismul asta :D.

 

sa te bucuri de a ta - sper ca nu ma insel si esti " busa"ista

Share this post


Link to post
Share on other sites
:)

ar trebui sa stii ca prima dragoste nu moare niciodata .

busa e super ok dar nu petnru mine. subiectivismul asta :D.

 

sa te bucuri de a ta - sper ca nu ma insel si esti " busa"ista

Da, sunt ! Si n-as da-o pentru nicio alta motocicleta din lumea asta ! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...