15xxx Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Dragi chopperisti, Motorul meu in aceasta dimineata nu a mai vrut sa porneasca de pe loc. La relanti merge, se tureaza normal insa.. cind bag in viteza si dau drumul la ambreiaj.... moare. Ce ar putea fi? ... Initial .. am pus benzina... am zis ca e de acolo.. dar .. nu... aceleasi simptome... Acu sta pe strada si ma asteapta sa vin de la birou... sper sa il mai gasesc intreg. Aseara a fost in bucuresti o furtuna... sa ii fi bagat apa pe undeva?... sa fie ceva mai grav?... nu a existat nici un simptom in drumul spre casa de aseara. Multumesc anticipat pt orice parere in domeniu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Daca e din carburatzie, ar trebui sa-l poti "pacali" din ambreiaj - adica tzii motorul turat tare de tot (ca in regimul asta lucreaza pe alte circuite de carburatzie si deci functioneaza cat de cat) si incepi sa dai drumul la ambreiaj incet, incet de tot, ca sa nu scada turatzia motorului. Daca e din aprindere (asta am patzit o data la o dacie veche - condensatorul era impuscat - motorul mergea absolut ireprosabil fara sarcina, dar nu avea pic de putere in sarcina)... e mai greu de rezolvat. Apa daca a intrat, a si iesit pana acum. Poate pur si simplu a "fugit de la punct" avansul. Simptomul asta de lispa de putere in sarcina se manifesta de obicei cand motorul are avans foaaarte mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 are avansul mic... adev... dar pina acu... a mers asa... sper ca o ia... altfel.. sa caut sa sterg ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 are avansul mic... adev... dar pina acu... a mers asa... sper ca o ia... altfel.. sa caut sa sterg ceva? pai sar fii putut daca a plouat sa intre apa la filtru...si cind lai pornit numa bine a putut sa traga un strop de apa in carburator.....si asta este posibil sau propriuzis a fost pre rece motorul.....apropo ai deschis benzina ca si aia poate fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 ... benzina nu o inchid niciodata... in drum spre casa aseara... a trebuit sa bag pe rezerva.. asa ca am presupus ca s-a terminat (cu toate ca nu era normal)... am dat fuga la peco.. am luat un litru juma.. si am bagat... degeaba. same.... se repara singura sau are nevoie de doftor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 vezi ca daca ai pus pe rezerva si nu are filtru pe rezerva in interiorul rezervorului....sar putea sati fii intrat ceva mizerie ce se depune deobicei pe fundul rezervorului...si daca a ajuns sa o traga pe carburator...e carburatorul infundat.... tu incearca so mai pornesti il lasi sa se incalzeasca un pic si dupa accea pleci de pe loc usurel si un pic mai turat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 ok.... merci.. i'll try Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Curata bine bornele de la baterie si stringe bine conexiunile. Curata bujiile. Este posibil sa se fi umezit. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 21, 2005 Admin Share Postat Aprilie 21, 2005 Curata bine bornele de la baterie si stringe bine conexiunile. Curata bujiile. Este posibil sa se fi umezit. Bafta! ..Servus. Nu cred ca asta-i cauza:omu' a zis ca-i porneste.. Mai repede fiind pe rezerva a tras un gunoi mic in carburatoare.. LUIGI VICOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 D=le .... acu viu de afara de la motor... se pare ca e treaba cu gunoiul.... am incercat cum zise roby.... si am plimbat=o putin turata la maxim si jonglat din ambreiaj... vrea sa o ia .. dar ii lipseste ceva. Acu... intrebarea este... a intrat gunoilu... dar cum il conving sa iasa?... E vreo alta metoda... in afara de demontat carburatorul si spalat... suflat? (intre noi fie vorba... cred ca se pierd reglajele la el). Sa ii bag o solutie? sa ii fac o frectie cu carmol? Pina una alta.. am impins=o in curte... asta dupa ce am trezit toata strada incercind sa vin cu ea pe roti proprii. Aaa.. si da rateuri cind incerc metoda roby... si la rateuri.. un fum negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Nu am zis ca asta-i baiul dar trebuie incercat macar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 O metoda de desfundat carburatorul pe care o aplicam la oltcit : Turezi bine motorul, apoi astupi cu mana gura de admisie in carburator, sa se faca un vacuum puternic care va trage benzina din jiglere si probabil cu tot cu gunoi. Metoda asta mergea pentru desfundarea jiglerelor mai mari, cel de ralanti nu se putea desfunda prin metoda asta. In cazul tau insa pare a fi vorba de un jigler mai mare, cel de ralanti nu ar fi facut asemenea probleme. Deci vezi cum dai jos filtrul de aer, ca sa poti sa ajungi sa astupi cu mana fiecare carburator, pe rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 1. gunoi in carbelitoare -> dat jos si suflat 2. apa in carbelitoare -> au surub si se golesc usor prin furtunasele alea 3. poate e filtrul de aer -> il dai jos si te uiti la el Dar mai mult ca sigur variantele 1 si 2!!! Am patit-o la raposata 'onda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 22, 2005 Autor Share Postat Aprilie 22, 2005 ok... numa sa se opreasca ploaia... termin doua cartiere cu zgomotul daca ma apuc asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 deci prima varianta incearca ce a zis mosulik....dai jos filtrele.....pui mina astupi aerul...si poate poate merge......daca nu ai rezultate...ramine varianta .cu datul jos carburatoarelor si suflate...daca a intrat un strop de apa ...sar putea aia sa fie buba...sau chiar o bucatica de mizerie...cind ai mers pe rezerva....dr daca are filtru pe rezerva in rezervor...faza cu mizeria se exclude....ramine faza cu apa in carburator slut si bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 inainte de a te apuca de mecanica....verifica contactele de la maneta de ambreiaj si cel de la cric....da cu spray de contacte. eu asa am patit....pornea,se tura,dar cand dadeam drumul la ambreiaj murea.... succes/.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 inainte de a te apuca de mecanica....verifica contactele de la maneta de ambreiaj si cel de la cric....da cu spray de contacte.eu asa am patit....pornea,se tura,dar cand dadeam drumul la ambreiaj murea.... succes/.... B. hai sa zicem ca ar fii ce zici tu....explicami ce drac avea ambreiajul cu turatul.. Si ce drac de contacte ai la amreiaj ????si cricul care este smecheria cu cricul Zi si mie ce ai facut tu la al tau ? si ce legatura are .maneta ambreiaj si cricul? cu simntomele ce lea descris 15 xxx....... Nu te supara ca zic asta. DAR SINCER NU VAD LEGATURA POATE IMI EXPLICI MAI DETALIAT sa inteleg si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 22, 2005 Autor Share Postat Aprilie 22, 2005 Da.. stiu faza cu cricul.. e un contact acolo care nu te lasa sa pleci cu cricul pus. E o idee buna. Acu m-am gindit si eu la treaba asta.. si e o chestie electrica.. perfec plauzibil .. sa fi dar de apa sau prostii. Nu stiam ca exista ceva si la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 da mai dar atita timp ce poti pleca de pe loc cu motorul.......faza cu cricul pica...ala doar are un intreruptor ce nu iti permite sa pleci cu motorul de pe loc in cazul in care nu inchizi cricul...doar atit Si la maneta ambreiaj dupa cite stiu eu nu are nici un contact electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 mah,eu am un contact la maneta de ambreiaj,care ma protejeaza sa nu cumva,daca dau buton sa pornesc si motorul e cumva in viteza,sa nu plece de pe loc.....la fel cu cel de la cric. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 24, 2005 Autor Share Postat Aprilie 24, 2005 guess what.... black a avut dreptate... cred am umblat la contactul de la cric.. am dac capacul de la filtrul de aer jos... unde benzinea... deci nu am mers mai departe.. si cind dau cheie .. pleaca de parca nu avea nici pe naiba.. sper sa nu fi stricat nimic cit am mers cu ea fortata..... merci.... ce timpenie.... nu m-as fi gindit la cric... pt nimic in lume... mai ales ca nici nu era functional angrenajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 bine ca l-ai rezolvat.... daca benzineste in filtru de aer,se poate sa se fi blocat cuiul pontou....adica mizerie in carb,trebuie curatat. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 si eu am contactul pe ambreiaj, dar nu am la cric, si nu o data am plecat cu cricul lasat, dar se ridica singurel cand bate vantul, deci sa zicem ca nu e pericol de cadere. acuma ontopic, de ma baieti, am vrut japoneze, avem japoneze la comuniste nu erau tot felu de contacte jmechere. care sa ne protejeze cand nu suntem noi in stare noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Aprilie 26, 2005 Autor Share Postat Aprilie 26, 2005 Nu benzineste mai in filtrul de aer.... se vede jetul de benzina de la acceleratie.. merge la locul lui in carb. Dupa experienta asta.. am mers un pic cu ea innecata.. a dat niste rateuri in toba.. si e ca noua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Am vrut sa zic din prima ca e de la contactul cricului dar m-am abtinut pentru ca ai zis ca reuseai totusi sa o misti cu motorul turat. Viraga mea se opreste instantaneu daca nu am cricul ridicat si incerc sa bag in viteza. P.S.: ares, vezi ca ai contactul cricului anulat, pentru ca in mod normal ar trebui sa nu poti pleca cu el lasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.