monsteristu' Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 topicul asta se vrea un loc in care sa iasa la iveala indemanarile noastre in ale improvizatului pe linie de motorete. eu nu am stander si nici cric central la monster. sunt nevoit sa degresez lantul. ce fac? pana acum m-am invartit prin parcare, tot curatand cate 5 zale, mai mutam un pic, iar 5 zale, iar mutata. nu e bine, nici eficient, nici frumos, lasi pete peste tot, te ia durerea de sale. clar, nu se poate degresa asa un lant, nici berea nu-ti tihneste. asa ca am ticluit un soi de sistem, foarte simplu si la indemana oricui. ai nevoie de un batator de covoare (exista langa orice bloc), un cablu ori o funie rezistenta si o bucata de lemn. se leaga un capat al cablului de manerul din spate al mobrei, se trece cablul peste bara de sus a batatorului si apoi se leaga celalalt capat de manerul ramas. ok. apoi se baga lemnul mai sus amintit printre cele doua cabluri, si se invarte de el pana incepe roata spate sa se desprinda de sol. se blocheaza lemnul cu un alt cablu legat de bara laterala a batatorului si iaca stander. pun si niste poze spre exemplificare. spor la curatat, baut bere si astept si alte improvizatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Eu unul aveam ciric central la motor dar schimband roata de spate cu una mai lata nu imi mai incapea cricul la loc din cauza rotii asa ca l-am dat jos ... iar cand ung lantul am 2 capre ce se folosesc de obicei la masina si ce bag sub bascula si am rezolvat problema(trag cricum lateral, bag o capra pe partea dreapta a basculei apoi o ridic pe capra aia si ii bag si in stanga capra cealalta avand grija ca acestea sa nu atinga de cauciuc,disc sau pinion) ... sistemul tau presunune ca structura metalica a "coditei" motorului sa fie la vedere si nu imbracata in plastice sau fibra(lucru perzent la majoritatea motoarelor) ... sunt o groaza de metode dar eu o prefer pe cea ce implica un stander ce intentionez sa mi-l confectionez pe viitor ... Spor la noi improvizatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 nu era mai simplu sa bagi un lemn mai gros si mai lung si sa o ridici pe cricul lateral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 P.S. eu nu as putea bea in timp ce muncesc la motor ca orice operatie facuta la motor implica si o plimbare dupa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 pai nu era, ca treaba cu lemnul nu e stabila. si cum eu ma si bericesc atunci cand bibilesc la trantor, e posibil sa cad peste el si ajung de rasu curcilor, tavalind monsteru in parcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 O observatie - atentie mare la alegerea si fixarea lemnului folosit la rasucirea cablului, ca daca scapa sau se rupe sunt sanse sa aiba efecte (foarte) nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 intrebare: am inteles ca se poate spala filtrul de aer? sapun lichid? sau ce? face ceva sau e frectie la picior de lemn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu810101 Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 filtrul se spala ... dar ai grija sa-i dai si ulei de filtru inainte sa-l bagi la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Poate venea vreun nene cu covoru la batut !!! PS:fa-ti stender,te chinui asa !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 O pompa de vid pentru schimbul lichidului de frana la Louis se invarte la vre-o 50 euroi Dar de ce sa dai banii pe prostii cand poti face ceva mai simplu si iti raman bani si pentru bere (multa) Eu am facut din 2 tuburi de 6 (ca cel de perfuzie ) o sticla de jumate', un pulverizator de la solutie de sters geamuri (CIF etc) si un super-glue. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 intrebare: am inteles ca se poate spala filtrul de aer? sapun lichid? sau ce? face ceva sau e frectie la picior de lemn? Filtrele sunt lavabile sau nu in functie de tip si de ce spune producatorul. Al meu se scoate din teaca de plastic, se spala cu apa si detergent, se usuca bine, se imbiba in ulei de motor si se stoarce bine, dupa care se pune la loc in teaca aia si apoi la loc (asta conform manualului de intretinere), dar pun pariu ca nu poti sa faci asa ceva cu un filtru de hartie asemanator cu cele auto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrub Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 O pompa de vid pentru schimbul lichidului de frana la Louis se invarte la vre-o 50 euroi Dar de ce sa dai banii pe prostii cand poti face ceva mai simplu si iti raman bani si pentru bere (multa) Eu am facut din 2 tuburi de 6 (ca cel de perfuzie ) o sticla de jumate', un pulverizator de la solutie de sters geamuri (CIF etc) si un super-glue. Bafta ingenioasa treaba, dar nu e necesara si o supapa de sens??? sau reductia aia are si supapa de sens? sau in pulverizator e deja integrata supapa asta???(nu ma pricep ca nu spal geamuri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.