Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare! sunt plin de draci...pai sa va zic cu cuvintele mele,poate s-a mai confruntat cineva cu treaba asta.am o problema cu lc8-ul proaspat achizitionat(adventure S din 2006 luat cu 10000km la bord). in sensul ca are momente in care cand demarez,trag ambreiajul si schimb in treapta superioara ,moare ...adica nu mai sta in relanti.ceea ce inseamna ca daca nu esti pe faza sa tragi din nou ambreiajul si sa ai noroc sa fi pe prima banda ca sa tragi pe dreapta,e nasol...se blocheaza roata si incepe lambada...mi s-a intamplat intr-o depasire,am avut zile.se intampla in mod special in treapta a-3-a si a 4-a... ok! ca un bun crestin ce ma aflu.am dus capra la service la Dementor Service,respectiv la George,care a bagat-o pe un tester si a dat verdictul.e vorba despere un swich la ambreiaj care are leg cu cricul.minunat ,mi-am zis...a venit piesa in 3 zile ,a pus-o omul unde trebuie si gata,hai Hrubi sa-ti iei motorul.ma echipez si plec calare catre orasul resedinta Focsangeles! la Voluntari ,surpriza...moare motorul fix cand sa-i dau din a treia in a patra.F.U.C.K!!!!sun la KTM,si-mi spune omul sa o aduc inapoi...ca sa nu am niciun dubiu,se mai opreste nesimtita de 2 ori pe drum.am lasat-o evident la service in speranta ca specialistii ii vor da de cap.bun! voi cei care aveti atatia km pe lc8-uri ,ce credeti ca are? v-ati confruntat cu asa ceva?o fi blestemul Vulcanului meu pe care nu l-am mai bagat prea mult in seama de cand cu LC8-ul?problema mea e ca pe tester zice George ca nu-i arata nimic...ce fac in cazul asta? ii fac o sfeshtanie,o duc la mama Omida sa-i zica de impotenta? va rog respectuos,sa va dati cu parerea.multumesc si Sarbatori Pascale Fericite!

ps.poate e ceva ce gresesc sau imi scapa,dar trebuie sa mentionez aici ca sunt cel mai atehnic motociclist din tara asta!genul care ,mai mult de un ulei ,un filtru,sau o placuta...nu ma bag!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! sunt plin de draci...pai sa va zic cu cuvintele mele,poate s-a mai confruntat cineva cu treaba asta.am o problema cu lc8-ul proaspat achizitionat(adventure S din 2006 luat cu 10000km la bord). in sensul ca are momente in care cand demarez,trag ambreiajul si schimb in treapta superioara ,moare ...adica nu mai sta in relanti.ceea ce inseamna ca daca nu esti pe faza sa tragi din nou ambreiajul si sa ai noroc sa fi pe prima banda ca sa tragi pe dreapta,e nasol...se blocheaza roata si incepe lambada...mi s-a intamplat intr-o depasire,am avut zile.se intampla in mod special in treapta a-3-a si a 4-a... ok! ca un bun crestin ce ma aflu.am dus capra la service la Dementor Service,respectiv la George,care a bagat-o pe un tester si a dat verdictul.e vorba despere un swich la ambreiaj care are leg cu cricul.minunat ,mi-am zis...a venit piesa in 3 zile ,a pus-o omul unde trebuie si gata,hai Hrubi sa-ti iei motorul.ma echipez si plec calare catre orasul resedinta Focsangeles! la Voluntari ,surpriza...moare motorul fix cand sa-i dau din a treia in a patra.F.U.C.K!!!!sun la KTM,si-mi spune omul sa o aduc inapoi...ca sa nu am niciun dubiu,se mai opreste nesimtita de 2 ori pe drum.am lasat-o evident la service in speranta ca specialistii ii vor da de cap.bun! voi cei care aveti atatia km pe lc8-uri ,ce credeti ca are? v-ati confruntat cu asa ceva?o fi blestemul Vulcanului meu pe care nu l-am mai bagat prea mult in seama de cand cu LC8-ul?problema mea e ca pe tester zice George ca nu-i arata nimic...ce fac in cazul asta? ii fac o sfeshtanie,o duc la mama Omida sa-i zica de impotenta? va rog respectuos,sa va dati cu parerea.multumesc si Sarbatori Pascale Fericite!

ps.poate e ceva ce gresesc sau imi scapa,dar trebuie sa mentionez aici ca sunt cel mai atehnic motociclist din tara asta!genul care ,mai mult de un ulei ,un filtru,sau o placuta...nu ma bag!

 

Hrubi in momentul cind schimbi viteza se actioneaza doua comutatoare:

cel de pe maneta de ambreiaj si cel din cutia de viteze (comutatorul care spune calculatorului in ce viteza esti).

Dupa parerea mea cu cel din maneta este simplu, demontezi il prinzi linga maneta si gata este scos din circuit cit despre celalalt trebuie inlocuit sa te lamuresti.

Despre acesta este vorba: http://ktmteamwest.com/oxid/out/anleitunge...geanleitung.pdf

Daca nu exista pe stoc dupa Paste iti pot da eu unul sa verifici.

Spor,

Mae

PS Il recomand pe cel de la Ktmteamwest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hrubi in momentul cind schimbi viteza se actioneaza doua comutatoare:

cel de pe maneta de ambreiaj si cel din cutia de viteze (comutatorul care spune calculatorului in ce viteza esti).

Dupa parerea mea cu cel din maneta este simplu, demontezi il prinzi linga maneta si gata este scos din circuit cit despre celalalt trebuie inlocuit sa te lamuresti.

Despre acesta este vorba: http://ktmteamwest.com/oxid/out/anleitunge...geanleitung.pdf

Daca nu exista pe stoc dupa Paste iti pot da eu unul sa verifici.

Spor,

Mae

PS Il recomand pe cel de la Ktmteamwest.

multumesc Mae,trec maine sa iau comutatorul de la tine si sa vedem ce-o fi...mersi mult!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm ... cam asa se intampla cu LC8-urile astea ! ... trebuiesc imblanzite prima data, altfel si'o iau in cap ! Este exact ca un mustang salbatic ... intai iti scoate cativa peri albi, apoi va imprieteniti si totul este ... ca'n filme ! :D

 

La fel am patit si eu, cand am adus acasa ,,rinocerul" ! Ba se ardea vre'o siguranta, ba se orea motorul inexplicabil, ba nu mai functiona ambreiajul, ba faceam trei pene de caiciuc pe zi, ba ramaneam fara pompa de benzina, ba mi se ardea becul de la far ..... si asa a tinut vre'o luna jumate - doua luni, dar dupa ce m-am documentat temeinic si l-am despuiat de cateva ori ... ne-am imprietenit si totul a decurs perfect ! ....... pana l-am vandut !

Dupa ce l-am vandut ... stupoare ! A inceput cu naravul din nou ! Martor imi este Mircea (@indi - aici pe forum) ... ba i se oprea in mers, ba ramanea fara ambreiaj, ba nu mai functiona pompa de benzina ... in final cred la imbanzit si el ca nu ma mai sunat ! ;)

 

In concluzie - LC8-urile astea nu sunt ,,doar motociclete", ci sunt ... motociclete posedate, fiecare cu caracterul sau bine definit ! Unele sunt mai ascultatoare, unele mai glumetze, insa unlele sunt capoase rau de tot ! Insa va pot sfatuii asa : Fiti rabdatori, calmi, respirati adanc, zambitii de fiecare data, nu-l certati, nu-l injurati, mangaiati-l pe graban, satisfacetii toate poftele si ...... va va rasplatii, iar rasplata va va depasii toate asteptarile voastre ! Credeti-ma ...... !

 

Hai bafta mare si sper sa ma revad cu cei pe care ii cunosc deja, sau sa cunosc noi posesori de mustangi ! :)

 

P.S. ... si nu uitati ! ... LC8 rules !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat de frumos m-am purtat cu iapa asta,ar trebui macar la inceput sa o lase mai moale cu surprizele...cate pofte sa-i mai fac?MAE stie cate mici atentii i-am facut. e adevarat ca din injuraturile mele au reiesit niste insinuari atunci cand ma lasa balta in depasire,dar sex nu fac cu ea pt nimic in lume ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hrubi in momentul cind schimbi viteza se actioneaza doua comutatoare:

cel de pe maneta de ambreiaj si cel din cutia de viteze (comutatorul care spune calculatorului in ce viteza esti).

Dupa parerea mea cu cel din maneta este simplu, demontezi il prinzi linga maneta si gata este scos din circuit cit despre celalalt trebuie inlocuit sa te lamuresti.

Despre acesta este vorba: http://ktmteamwest.com/oxid/out/anleitunge...geanleitung.pdf

Daca nu exista pe stoc dupa Paste iti pot da eu unul sa verifici.

Spor,

Mae

PS Il recomand pe cel de la Ktmteamwest.

al tau nu merge fiind de 950! MULTUMESC pt intentia de a ma ajuta.ne vedem dupa sarbatori sa-ti returnez piesa! PASTE FERICIT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm ... cam asa se intampla cu LC8-urile astea ! ... trebuiesc imblanzite prima data, altfel si'o iau in cap ! Este exact ca un mustang salbatic ... intai iti scoate cativa peri albi, apoi va imprieteniti si totul este ... ca'n filme ! :D

 

La fel am patit si eu, cand am adus acasa ,,rinocerul" ! Ba se ardea vre'o siguranta, ba se orea motorul inexplicabil, ba nu mai functiona ambreiajul, ba faceam trei pene de caiciuc pe zi, ba ramaneam fara pompa de benzina, ba mi se ardea becul de la far ..... si asa a tinut vre'o luna jumate - doua luni, dar dupa ce m-am documentat temeinic si l-am despuiat de cateva ori ... ne-am imprietenit si totul a decurs perfect ! ....... pana l-am vandut !

Dupa ce l-am vandut ... stupoare ! A inceput cu naravul din nou ! Martor imi este Mircea (@indi - aici pe forum) ... ba i se oprea in mers, ba ramanea fara ambreiaj, ba nu mai functiona pompa de benzina ... in final cred la imbanzit si el ca nu ma mai sunat ! :huh:

 

In concluzie - LC8-urile astea nu sunt ,,doar motociclete", ci sunt ... motociclete posedate, fiecare cu caracterul sau bine definit ! Unele sunt mai ascultatoare, unele mai glumetze, insa unlele sunt capoase rau de tot ! Insa va pot sfatuii asa : Fiti rabdatori, calmi, respirati adanc, zambitii de fiecare data, nu-l certati, nu-l injurati, mangaiati-l pe graban, satisfacetii toate poftele si ...... va va rasplatii, iar rasplata va va depasii toate asteptarile voastre ! Credeti-ma ...... !

 

Hai bafta mare si sper sa ma revad cu cei pe care ii cunosc deja, sau sa cunosc noi posesori de mustangi ! :blink:

 

P.S. ... si nu uitati ! ... LC8 rules !

 

 

Sa te uiti un pic sa vezi ce ai pierdut :)

/index.php?showtopic=505819

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor ,sunt proaspat posesor de 990 Adventure ,mai exact l-am cumparat pe al lui " bubache " .Am apucat sa ne cunoastem doar pe parcursul a 400 km ,nu o sa incep cu laude ,ca pe astea le stie toata lumea ,am constatat cateva minusuri pe care va rog sa ma ajutati sa mi le explic si eventual rezolva :

- la anumite viteze daca iau mainile de pe ghidon intra in "minivoblaj" ;

- in ultima parte a "preludiului" mi s-a oprit de 3 ori in mers la schimbatul vitezei ,si a inceput sa nu mai mearga fluent ,sa ma scuture la viteza mica constanta ( in oras ) ,fostul proprietar a dedus ca ar fi benzina proasta ,mentionez ca am alimentat de la Petrom benzina de 95 - chiar asa de sensibila este ,ii trebuie numai benzina de 98-100 ?

- am mers noaptea cu ea si vreau sa spun ca am orbecait ,nu vedeam mai nimic ,lumina era disipata nu concentrata ,nu era nici o diferenta intre faza scurta si cea lunga

- cu cricul lateral are o pozitie aproape verticala ,si o adiere de vant este suficienta sa o darame ,trebuie cu mare grija sa-ti alegi locul de parcare.

Rog sfaturi de rezolvare de la posesori de 990 adv si nu numai ,multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te uiti un pic sa vezi ce ai pierdut :lol:

/index.php?showtopic=505819

 

Asa, asa ... invarte-mi cutzitu'n rana ! :laugh: ... raule !

 

Mesaj completat

Salutare domnilor ,sunt proaspat posesor de 990 Adventure ,mai exact l-am cumparat pe al lui " bubache " .Am apucat sa ne cunoastem doar pe parcursul a 400 km ,nu o sa incep cu laude ,ca pe astea le stie toata lumea ,am constatat cateva minusuri pe care va rog sa ma ajutati sa mi le explic si eventual rezolva :

- la anumite viteze daca iau mainile de pe ghidon intra in "minivoblaj" ;

... sau schimbi cauciucul caci ala poate are un defect de fabricatie, sau mergi cu amortizoarele la reparat / reglat la un specialist, sau cumperi un amortizot de ghidon ! Mie imi facea asa doar la accelerari mai brutale si se potolea in frana de motor.

- in ultima parte a "preludiului" mi s-a oprit de 3 ori in mers la schimbatul vitezei ,si a inceput sa nu mai mearga fluent ,sa ma scuture la viteza mica constanta ( in oras ) ,fostul proprietar a dedus ca ar fi benzina proasta ,mentionez ca am alimentat de la Petrom benzina de 95 - chiar asa de sensibila este ,ii trebuie numai benzina de 98-100 ?

... cred ca este acceiasi problema ce o are si @rokcris !

- am mers noaptea cu ea si vreau sa spun ca am orbecait ,nu vedeam mai nimic ,lumina era disipata nu concentrata ,nu era nici o diferenta intre faza scurta si cea lunga

... xenon pe faza scurta, caci altfel nu iesi din impas ! Daca nici asa nu te multumeste, merge si o pereche de proiectoare ! Eu am avut un soc cand am trecut de la VFR la LC8 ! ... aveam impresia ca merg doar pe pozitii !

- cu cricul lateral are o pozitie aproape verticala ,si o adiere de vant este suficienta sa o darame ,trebuie cu mare grija sa-ti alegi locul de parcare.

... este posibil ca mobra sa fie lasata din furca si din amortizorul central, de aia sta asa vertical, altfel nu-mi explic ! Daca nu este din asta, mergi la un ,,surubarica" sa-ti mai taie max. 1cm din cricul lateral si apoi iti sudeaza talpa originala la loc ..... sauuuuu ... demonteaza cricul lateral, il prinzi in menghina si il mai indoi putin !

Rog sfaturi de rezolvare de la posesori de 990 adv si nu numai ,multumesc.

 

Mesaj completat

P.S. ... scuze ! Rectific ! ... @rockhchris :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Petrica ,azi am mai bagat 140 km cu ea ,am bagat benzina de 99 si tot mi s-a mai oprit o data in mers la schimbarea treptelor ,iar acceleratia are doar pozitie on-off ,la viteze mici in oras-sat ,nu ai nici o sansa s-o tii la viteza constanta ca te scutura rau ,ori mergi in acceleratie ( ceea ce te duce la cresterea vitezei de deplasare ) ,ori o lasi pe frana de motor ( ceea ce te opreste ) . Am mai strans lantul ca era slab ,poate ca si asta contribuia la acest efect ,ramane sa vad la urmatoarea iesire . Cat despre cric am sa-l intreb pe Radu ( bubache ) ,daca a coborat-o el din setari , voi la ce setari a-ti optat, la cele de fabrica s-au " driving confort / driving sport " ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Petrica ,azi am mai bagat 140 km cu ea ,am bagat benzina de 99 si tot mi s-a mai oprit o data in mers la schimbarea treptelor ,iar acceleratia are doar pozitie on-off ,la viteze mici in oras-sat ,nu ai nici o sansa s-o tii la viteza constanta ca te scutura rau ,ori mergi in acceleratie ( ceea ce te duce la cresterea vitezei de deplasare ) ,ori o lasi pe frana de motor ( ceea ce te opreste ) . Am mai strans lantul ca era slab ,poate ca si asta contribuia la acest efect ,ramane sa vad la urmatoarea iesire . Cat despre cric am sa-l intreb pe Radu ( bubache ) ,daca a coborat-o el din setari , voi la ce setari a-ti optat, la cele de fabrica s-au " driving confort / driving sport " ?

 

Pare a fi o problema cu injectia daca asa sta treaba. In orice caz ii problema legata de electrica.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Petrica ,azi am mai bagat 140 km cu ea ,am bagat benzina de 99 si tot mi s-a mai oprit o data in mers la schimbarea treptelor ,iar acceleratia are doar pozitie on-off ,la viteze mici in oras-sat ,nu ai nici o sansa s-o tii la viteza constanta ca te scutura rau ,ori mergi in acceleratie ( ceea ce te duce la cresterea vitezei de deplasare ) ,ori o lasi pe frana de motor ( ceea ce te opreste ) . Am mai strans lantul ca era slab ,poate ca si asta contribuia la acest efect ,ramane sa vad la urmatoarea iesire . Cat despre cric am sa-l intreb pe Radu ( bubache ) ,daca a coborat-o el din setari , voi la ce setari a-ti optat, la cele de fabrica s-au " driving confort / driving sport " ?

 

 

Salutare,

 

problema cu voblatul ghidonului am avut-o si eu, apoi s-a mai inrautatit un pic. Asa ca am fost la cineva sa o traga in spite janta fata +spate. Problema s-a rezolvat abia cand am fost sa-mi indrept janta ( era stramba pe o distanta de 3cm -batea in interior), latoatea acestea mai adaugi cauciucul si cam asta este.

Lumina am rezolvat-o cu proiectoare de 250ROn super bune si cu reglarea corespunzatoare a pozitiei. Proiectoarele merita fiecare leut.

 

Bafta si sa ne vedem pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

P.S. ... scuze ! Rectific ! ... @rockhchris :love:

ce naiba Petrica,ne pierdem in amanunte?...nu-i bai. Iar pt proaspatul posesor de LC 8,FELICITARI si sa te poarte sanatos! daca mai gasim doi,trei proprietari carora li se opreste capra la schimbat vitezele putem sa o punem de un club. sigla sa fie un swich sau o maneta de ambreiaj :moto:in orice caz ,nici acum nu i-am d

at de capat acestei probleme... nici eu si nici cei de la KTM SERVICE. in leg cu luminile,pot sa spun ca sunt incantat de proiectoarele mele de la Touratech.schimba cu totul datele problemei.in rest e ok! daca afli care e solutia ,referitor la oprirea aceea in mers,te rog impartaseste aceasta implinire si cu altii!drum bun si poate ne vedem la Tulcea! lasa-mi nr de tel in pm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am mai pompat 350 km ,am inceput sa ne inprietenim un pic ,pe traseu in afara localitatilor si mai ales pe curbe este dementiala ,in localitati insa persista problema semnalata mai sus cu on-of ,dar totusi am constatat ca nu chiar tot timpul .De oprit nu mi s-a mai oprit ,sa nu-i fie cu deochi ,vreau sa cred ca dupa cum a mai spus cineva,motoreta are o personalitate puternica si trebuie putin timp s-o imblanzesti .Caponord si Rockchris imi puteti da mai multe amanunte despre acele proiectoare ,de unde le-ati achizitionat ,cu cat ,eventual daca se poate o poza cu ele montate ? Multumesc ,si in legatura cu clubul pe care vrei sa-l infiintezi domnu' Hrubi ,eu nu vreau sa ma bag ,te lasam pe tine membru ,si fondator si in consiliul director si onorific si cotizant . :laugh:

PS - azi am scos un consum de 5,8 ,bunicel tinand cont ca am si tobele Akrapovic cu maparea aferenta . :love:

- numarul meu de telefon este 0745138717 , cu respect -Silviu .

post-14485-1271085886_thumb.jpg

post-14485-1271085950_thumb.jpg

Editat de amatoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am mai pompat 350 km ,am inceput sa ne inprietenim un pic ,pe traseu in afara localitatilor si mai ales pe curbe este dementiala ,in localitati insa persista problema semnalata mai sus cu on-of ,dar totusi am constatat ca nu chiar tot timpul .De oprit nu mi s-a mai oprit ,sa nu-i fie cu deochi ,vreau sa cred ca dupa cum a mai spus cineva,motoreta are o personalitate puternica si trebuie putin timp s-o imblanzesti .Caponord si Rockchris imi puteti da mai multe amanunte despre acele proiectoare ,de unde le-ati achizitionat ,cu cat ,eventual daca se poate o poza cu ele montate ? Multumesc ,si in legatura cu clubul pe care vrei sa-l infiintezi domnu' Hrubi ,eu nu vreau sa ma bag ,te lasam pe tine membru ,si fondator si in consiliul director si onorific si cotizant . :laugh:

PS - azi am scos un consum de 5,8 ,bunicel tinand cont ca am si tobele Akrapovic cu maparea aferenta . :love:

- numarul meu de telefon este 0745138717 , cu respect -Silviu .

Bine ai venit si sa aveti parte de multi km impreuna! Trebuie imblanzit un pic, nu te cunoaste inca :lol:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi "Hosszu Toll" de urare si tot respectul pentru escapadele moto pe care le ai la activ .

Mersi "rockhchris" pentru recomandari,chiar mi-au facut cu ochiul mai multe chestii de la touratech , tinem legatura .

Carabulea ,imi place si stiu sa ma dau cu orice ,iar de iesit la plimbare in functie de circumstante si de gasca, aleg cu care motor ies .Eu te-am mai invitat ,ia incearca si tu sa ma inviti si mai vedem .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............. aleg cu care motor ies .

 

Fericitule ! :)

 

Mesaj completat

...............dar totusi am constatat ca nu chiar tot timpul .De oprit nu mi s-a mai oprit ...............

 

Sper sa nu mananc rahat, insa eu as suspecta si o ,,mapare imperfecta" a injectiei de combustibil ... asta in cazul in care a fost facuta o data cu instalarea noului esapament. Daca nu a fost facuta, e clar ca mobra merge ca dracu' in ture mici, pentru ca noile tobe nu mai asigura presiunea de gaze, initiala, in galerie, iar sonda Lambda ,,miroase" altceva/

 

... zic, nu dau cu paru' !

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

si-a pus careva pe motor?

merita banii? 65ron? se vede bine? nu vreau sa pun xenon...

 

BEC MOTOCICLETA H7 X-TREME POWER

 

Am avut eu chiar mai multe variante, cu 50%putere mai mare, becuri cu "putere sporita noaptea'......., dar unul singur face treaba XENONUL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...