Sari la conținut

Etz 250


christensen
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua

De un timp bun vizitez forumul dar nu detin nici un motor pana la momentul actual.

 

Deja nu mai pot, am carnet de anul trecut(noiembrie) si de cand il am, nici cu motorul nu mam dat :burnout: vad pe alti cum se dau si eu stau sim rod unghiile ca nu am pe ce.

2 variante imi cad pe la buget si ma si atrag ETZ 250 (singura comunista fiabila) si a doua o japoneza Kawasaki gpz 500s, mentionez am bani pt kawa dar nu mai am sal aduc in tara si sal inmatriculez(prin germania mam orientat ca am neamuri pe acolo si la mai putin din jumatatea pretului cu care se gaseste in tara il pot lua)la vreo firma de transport moto nu apelez ca pe la 250euroi imi iau si nu se uita ce cumpara....las aduce eu dar nu am experienta si mie cam teama sa ma avant singur la un drum atat de lung....

Am gasit un etz in tara la 500 euroi(cu un motor complet rezerva si ceva piese) dar nu prea am ma atrage pretul si mai pun 300 si imi iau un kawa din germania.

Am discutat cu proprietarul (cam pana in ceruri a laudat etzul .....cea ce numi ofera incredere).Motorul este de 250 din 84, el sustine ca are 13CP dar eu nu cred mai degraba 13kw si ce ma pus pe ganduri e ca are 4 trepte, asa stiu ca sunt in 5.......motorul nu a mai fost folosit de un an de zile, cred ca bateria ii buna de aruncat,dar acesta nu ma prea intereseaza, partea mecanica, rulaj ma tereseaza sa fie ok.

 

Luni o sa trec pe la proprietar sal vad, dar nici nu stiu la ce sa ma uit....ce hibe sa caut in el, sau ce ar putea indica ca ceva se va strica, nu doresc sal iau si sal tin in garaj ca sal repar.

Daca ati putea sami explicati cam la ce sa mai uit mar ajuta mult+as fi impacat cu gandul ca nu o sa am surprize dupa cativa km.

 

ps. precizez ca nu ma am cu mecanica doar pe minim(in 2 timpi sunt 0), partea electonica imi merge desi nu sunt in domeniu dar la masini ma ocupam des cu modificatul sistemului electric....un fel de hobby a devenit si nu ma simt bine daca nu modific ceva :wave:.

 

Multumesc anticipat

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-32083-1204363488_thumb.jpgpost-32083-1204363513_thumb.jpg

Buna ziua

De un timp bun vizitez forumul dar nu detin nici un motor pana la momentul actual.

 

Deja nu mai pot, am carnet de anul trecut(noiembrie) si de cand il am, nici cu motorul nu mam dat :burnout: vad pe alti cum se dau si eu stau sim rod unghiile ca nu am pe ce.

2 variante imi cad pe la buget si ma si atrag ETZ 250 (singura comunista fiabila) si a doua o japoneza Kawasaki gpz 500s, mentionez am bani pt kawa dar nu mai am sal aduc in tara si sal inmatriculez(prin germania mam orientat ca am neamuri pe acolo si la mai putin din jumatatea pretului cu care se gaseste in tara il pot lua)la vreo firma de transport moto nu apelez ca pe la 250euroi imi iau si nu se uita ce cumpara....las aduce eu dar nu am experienta si mie cam teama sa ma avant singur la un drum atat de lung....

Am gasit un etz in tara la 500 euroi(cu un motor complet rezerva si ceva piese) dar nu prea am ma atrage pretul si mai pun 300 si imi iau un kawa din germania.

Am discutat cu proprietarul (cam pana in ceruri a laudat etzul .....cea ce numi ofera incredere).Motorul este de 250 din 84, el sustine ca are 13CP dar eu nu cred mai degraba 13kw si ce ma pus pe ganduri e ca are 4 trepte, asa stiu ca sunt in 5.......motorul nu a mai fost folosit de un an de zile, cred ca bateria ii buna de aruncat,dar acesta nu ma prea intereseaza, partea mecanica, rulaj ma tereseaza sa fie ok.

 

Luni o sa trec pe la proprietar sal vad, dar nici nu stiu la ce sa ma uit....ce hibe sa caut in el, sau ce ar putea indica ca ceva se va strica, nu doresc sal iau si sal tin in garaj ca sal repar.

Daca ati putea sami explicati cam la ce sa mai uit mar ajuta mult+as fi impacat cu gandul ca nu o sa am surprize dupa cativa km.

 

ps. precizez ca nu ma am cu mecanica doar pe minim(in 2 timpi sunt 0), partea electonica imi merge desi nu sunt in domeniu dar la masini ma ocupam des cu modificatul sistemului electric....un fel de hobby a devenit si nu ma simt bine daca nu modific ceva :wave:.

 

Multumesc anticipat

Salut

 

Iti doresc pentru inceput sa ai asfalt uscat sub roti oricand.

Daca nu te pricepi la mecanica sau nu ai un prieten care se pricepe(bine) nu te sfatuiesc sa iei etz-ul...este cea mai fiabila comunista...dar daca a stat ceva timp imposibil sa nu aiba ceva si daca nu are sigur va avea nevoie de reparatii.Daca trebuie sa platesti de fiecare data un mecanic nu te vad bine...iar mecanicii de la noi lasa de dorit(cei mai multi cel putin).Dar cu un forum ca acesta care te indruma si te sfatuieste se pot face multe, asta daca ai timp si indemanare. O japoneza este mai fiabila decat comunistele noastre( eu tocmai mi-am luat prima mea dragoste un ij dar este in stare jalnica...is curios cat o sa lucru la el pana va fi pe strada din nou).Daca te gandesti sa vii pe GPZ pana in romania nu te pot sfatui..esti incepator si drumul e greu(crede ma il fac destul de des cu masina) iar o sa ajungi aproape la fel de scump ca si cu o firma numai ca pierzi si tu cel putin 4 zile. Pana aici cu sfaturile...

Iar acum offtopic, va rog scuzati....

Pot sa-ti ofer o suzuki GS 500 din 1990 la 1200 € neinmatriculat,necirculat in romania, sau daca vrei ceva mai offroad o Yamaha Teneree din 91 la 1350€ inmatriculata anul trecut in octombrie amandoua in stare buna...Sau poti sa-ti iei ETZ-ul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dizzy are dreptate. in etz o sa iti cam bagi mainile mai devreme sau mai tarziu (din fericire se gasesc piese destule). daca esti pasionat de mecanica merge sa iti iei etz-ul dar daca vrei sa umbli cu un motor, atunci i-ati ceva mai nou, o japoneza eventual.

multi recomanda sa iti faci inceputul pe o comunista, poate tocmai din cauza problemelor, care te vor impinge sa inveti cate ceva despre motoare.

eu am umblat cu etz-ul un sezon; a fost primul meu motor, dar de la o vreme parca voiam sa umblu mai mult cu el si mai ales, sa fiu sigur ca merg cu el.

eu nu iti ofer nici un motor, dar daca te hotarasti sa iti iei etz-ul anunta aici si vei afla ce sa urmaresti la un etz. mai uita-te pe forum la comuniste si o sa vezi prin ce au trecut altii cadn si-au luat un etz. asa vei sti la ce sa te uiti.

 

oricum, multa bafta! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns.

 

Nu sunt sigur ce sami iau!...de etz mie frica sa nu o patesc adica nu ma deranjeaza sa repar(masina pe care o am in stare jalni am luato si am refacuto complet si in final am ajuns la o suma la care imi pot lua o masina de prin 2000 dar merge de 4 ani nu nu am pus o surubenlita pe ea ) dar vreau sa tina, adica sa nu repar in ficarezi zi sau saptamana aceeasi componenta, ok daca este cazul inlocuiesc tot ce este dus sau in curs(just in timp ca nu o sami ajunga bani) dar vreau sa si tina, sa vad ca merge...nu stiu daca aceasta pot sa o realizez cu un etz dar cu o japoneza poate, numai nici aceea nu stiu in ce stare o gasesc(am vazut si in tara preturi mai scazute, dar poate le cumpara pe cele problema le 'lustrueste' si le vand la un pret mic fata de piata, iar cumparatorul ia teapa).

 

financiar vorbind pana acuma unica solutie ramane etzul.dar daca imi iau etz atunci catva ani no sami permit o japoneza.

 

ps. toti prieteni ma indruma sa uit de comuniste si sa incerc sami iau o japoneza....

Numi trebuie motor sa ma falesc sau sa o duc la expozitie, doresc sa merg sa umblu cat mai mult, pt mine un motor inseamna libertate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cazul asta mai bine o japo. la un motor 2T cu siguranta va trebui sa-i refaci interiorul dupa vreo 30 de mii km.

mai este si preferinta ta: 2T sau 4T care se comporta diferit, suna si se intretin diferit. mie nu imi placea sunetul 2T-ului si asta e unul dintre motivele pentru care ma bucur de un 4T acum chiar daca m-am bagat sclav la bcr pe 2 ani :wave: dar va trece repede iar motorica va ramane :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua

De un timp bun vizitez forumul dar nu detin nici un motor pana la momentul actual.

 

Deja nu mai pot, am carnet de anul trecut(noiembrie) si de cand il am, nici cu motorul nu mam dat :burnout: vad pe alti cum se dau si eu stau sim rod unghiile ca nu am pe ce.

2 variante imi cad pe la buget si ma si atrag ETZ 250 (singura comunista fiabila) si a doua o japoneza Kawasaki gpz 500s, mentionez am bani pt kawa dar nu mai am sal aduc in tara si sal inmatriculez(prin germania mam orientat ca am neamuri pe acolo si la mai putin din jumatatea pretului cu care se gaseste in tara il pot lua)la vreo firma de transport moto nu apelez ca pe la 250euroi imi iau si nu se uita ce cumpara....las aduce eu dar nu am experienta si mie cam teama sa ma avant singur la un drum atat de lung....

Am gasit un etz in tara la 500 euroi(cu un motor complet rezerva si ceva piese) dar nu prea am ma atrage pretul si mai pun 300 si imi iau un kawa din germania.

Am discutat cu proprietarul (cam pana in ceruri a laudat etzul .....cea ce numi ofera incredere).Motorul este de 250 din 84, el sustine ca are 13CP dar eu nu cred mai degraba 13kw si ce ma pus pe ganduri e ca are 4 trepte, asa stiu ca sunt in 5.......motorul nu a mai fost folosit de un an de zile, cred ca bateria ii buna de aruncat,dar acesta nu ma prea intereseaza, partea mecanica, rulaj ma tereseaza sa fie ok.

 

Luni o sa trec pe la proprietar sal vad, dar nici nu stiu la ce sa ma uit....ce hibe sa caut in el, sau ce ar putea indica ca ceva se va strica, nu doresc sal iau si sal tin in garaj ca sal repar.

Daca ati putea sami explicati cam la ce sa mai uit mar ajuta mult+as fi impacat cu gandul ca nu o sa am surprize dupa cativa km.

 

ps. precizez ca nu ma am cu mecanica doar pe minim(in 2 timpi sunt 0), partea electonica imi merge desi nu sunt in domeniu dar la masini ma ocupam des cu modificatul sistemului electric....un fel de hobby a devenit si nu ma simt bine daca nu modific ceva :wave:.

 

Multumesc anticipat

 

 

Verifica daca porneste la pedala. La prima sau a doua pedala ar trebui sa porneasca.

 

Verifica si cutia de viteze sa vezi daca poti sa o scoti pe liber usor si daca nu iti sare din viteze ,de asemenea,verifica daca merge bine in viteza a 3-a si nu se aude vreun zgomot.verifica si daca ambreiajul e reglat corect. Verifica daca pleaca bine de pe loc si daca nu curge ulei din cutia de viteze.

 

Daca ai cheie de bujii la tine,da jos bujia si vezi in ce stare e izolatorul (culoarea ).....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine zice augustin.acuma vroiam sa scriu si eu.deci,atentie la cutia de viteze a etz ului,daca e uzata sau neintretinuta corespunzator,are tendinta sa sara din viteze sau sa agate.si asta costa mult sa remediezi,iar mecanicii...s a spus mai sus

eu am avut etz 250 ca prim motor,acuma am suzuki gs 500.e o mare diferenta,intr adevar,dar sincer mi e dor de etz si de senzatiile de pe el,imi place mai ales pozitia de pilotaj,care la suzuki ma oboseste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine zice augustin.acuma vroiam sa scriu si eu.deci,atentie la cutia de viteze a etz ului,daca e uzata sau neintretinuta corespunzator,are tendinta sa sara din viteze sau sa agate.si asta costa mult sa remediezi,iar mecanicii...s a spus mai sus

eu am avut etz 250 ca prim motor,acuma am suzuki gs 500.e o mare diferenta,intr adevar,dar sincer mi e dor de etz si de senzatiile de pe el,imi place mai ales pozitia de pilotaj,care la suzuki ma oboseste

 

 

Bine zis cu pozitia de pilotaj.SI mie imi place.

 

Iar cele referitoare la cutia de viteze le simt pe pielea mea si am sa le remediez sper ca vineri .Eu sper ca e doar ceva dereglat in cutie si nu o sa gasesc pinioane uzate...... Imi curge si uleiul..... Hmmm,la munca tovarasi!!!! :crack:)))) :wave: :crack: :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ceva-i foarte putred la etz-u ala...

in primu' rand are 17kw, 21cp, orice etz de 250, ca' gradele din cilindru is aceleasi.

in al doilea rand, TOATE etz-urile au 5 viteze...

dupa cum l-a descirs, ala-i alt motor pe el, ceva mz mai vechi probabil(es, ts, habar n-am)...

alegerea-i a ta, eu sunt fan MZ, am facut 12.000km pe ETZ in 4 luni, motor bun si fiabil, atata vreme cat e intretinut.

depinde si de ce preferi, dupa cum au spus si restu'...

alegerea e a ta, eu votez etz pentru ca:

1 esti incepator, iti ajung 21cp(atata are, pe cuvant, scrie in talon-17kw)

2 e comod(experienta proprie si sustinuta si de altii)

3 e fiabil... mai ales ca nu stii in ce stare e japo cand vine... oricum etz-u-l faci de nou tot cu 300euro, kawa cu 1000minim

4 e economic-consumu scade sub 4 daca mergi cuminte...

5 are ceva aparte, care pe mine ma face mandru... ding-ding-dingu' specific...

mz-u-i motor cu personalitate :burnout:

oricum, alegerea e a ta... fa cum stii si ce te face fericit.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi, zi-mi si mie cum se merge cuminte ca sa consum si eu mai putin? Ce trepte de viteza si viteze maxime? Ma gandesc ca pana traversez orasul mergand cu 40 la ora imi mananc mult ..........

 

Trebuie sa mergi cu el turat ca sa consume mai putin ,sau cum ? Ma gandesc ca daca mergi cu 40 cu vit a 3-a consuma mult ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nu inteleg de ce te ofuschezi asa tare...

cu un carburator bun, si motoru' reglat bine, la un mers NORMAL(2-4000rpm) etz-u ia pana-n 4... da, in oras!

probabil ca ai setu' uzat, sau carburatoru' vechi si prost reglat, sau aprinderea soposhe, sau toba fututa, sau filtru de aer infundat... de multe depinde... ca cu toate astea in stare buna etz-u chiar foarte economic :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MZ 250 ETZ e un motor f bun la max 500 EUR daca-i in toate mintile si are aprindere electronica (original 250 nu are dar multi au pus apinderi de 251 -si asta face toata diferenta) - am avut acum ani de zile o mobra din asta si am fost foarte multumit

Pb de piese.

ATENTIE - daca e in 4 trepte nu e ETZ sau nu are motor de ETZ si poate fi toar ts la care difera o gramada de repere si oricum e varza

Parerea mea - daca tot ai bani de ETZ mai bine mai rabzi putin si iti iei o japo la 1000 eur (ceva supervechi) CARE cu putina atentie ORICUM O SA TINA CAT 3 ETZ

 

HAI BAFTA

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand nu am intrat vad ca sau inmultit raspunsurile.

doar prin telefon am vb cu proprietarul.

azi am vrut sa ma duc sal vad dar nu prea am avut timp.

maine am sa trec pe la el.

 

seriile unde le gasesc?oricum in carte ar trebui sa fie inscris noul motor...

dar daca ii schimbat motorul cu unul mai vechi (es) nu o sal cumpar.

mia zis ca pot baga in viteza daca il turez un pic....se poate sa nu se departeze destul discul de ambreaj?

iar in legatura cu 4trepte se poate ajunge la 100km/h intra 4?(asa mia zis ca ajunge la 100 in 4)?

cu un etz 150 cu chiu cu vai am ajuns la 100 :burnout:

sai fie busit ultima treapta?

 

daca reusesc am sa fac cateva poze mai detaliate cu motorul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e posibil sa ia 100 intr-a patra dar asta nu inseamna nimic. Daca tot te duci, ia cu tine pe cineva cu experienta fiindca esti la inceput si nu stii ce sunete NU ar trebui sa scoata un motor bun. Pune-l pe cricul central cu roata spate suspendata, porneste motorul si trece-l prin toate cele 5 trepte. Neaparat un test de drum, in care proprietarul conduce si tu esti pasager. Un motor de rezerva nu inseamna neaparat un lucru bun. Nu uita ca multi, la vanzarea unei motociclete, incearca sa dea teapa. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

macicasan,etz 250 au avut 17 cp pt export si 21 pt germania

serios?

ce bine ca am etz de germania... :burnout: si toti pe care-i stiu :wave:

da mai, da 17 tot nu-s 13 sau cate zicea proprietaru...

mai christensen, daca are 4 viteze NU-L LUA!

oricum tre' sa intre in viteza oricum si orice-ar fi!

vezi pe bikeshop.ro... cauta-ti unu in stare buna, sa bagi in el km nu bani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, cand am cumparat etz-ul meu l-am luat cu probleme la motor. l-am dus la un mecanic si l-a rezolvat aproape complet (in afara de cutia de viteze care era ok). m-a costat cam 600ron. am mers cu el de atunci ~10.000km si nu am mai avut probleme cu motorul (am avut la instalatia electrica, dar a fost doar vina mea). am mers cu el in a 4-a cu 110. e super cuminte la consum (desi am carburatorul destul de uzat). consumul creste la 6 cand merg 2 cu ~90km/h. ce sa spun, eu zic sa-ti iei un etz (ETZ-ul ARE 5 VITEZE) dak nu-ti trebuie o viteza mai mare de 80km/h (mers lin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, cand am cumparat etz-ul meu l-am luat cu probleme la motor. l-am dus la un mecanic si l-a rezolvat aproape complet (in afara de cutia de viteze care era ok). m-a costat cam 600ron. am mers cu el de atunci ~10.000km si nu am mai avut probleme cu motorul (am avut la instalatia electrica, dar a fost doar vina mea). am mers cu el in a 4-a cu 110. e super cuminte la consum (desi am carburatorul destul de uzat). consumul creste la 6 cand merg 2 cu ~90km/h. ce sa spun, eu zic sa-ti iei un etz (ETZ-ul ARE 5 VITEZE) dak nu-ti trebuie o viteza mai mare de 80km/h (mers lin).

:cheers: Salut ! Eu mi-am cumparat ETZ 251 anul trecut in iunie cu 680 euro , cand cursul era de 32.700. De cand l-am cumparat, am pus pe el parbrizul, oglinzile, toba sport si am bagat ulei de cutie, nou,Am facut cu el pana acum vreo 3000 km.Inca n-am constatat nici o problema deosebita la motor.Bujiile le-am mai schimbat, pana am gasit marca compatibila motorului : SINTEROM , asta-i place cel mai mult pana acum.Luna viitoare voi fi nevoit sa-i fac o segmentare.Deocamdata atat ! :cheers: post-22318-1204734507_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super ingrijita, succes la ea si eu mias fi dorit una, imi place mai mult ca 250ul dar nu am gasit, ce am gasit erau 'obosite'.

azi am dat o cautare pe net dupa anunturi moto si am gasit cateva, am si trimis mailuri dar pana in acest moment nu am primit raspuns.

sper ca pana la sf. staptamani voi primi.

@Andrei_D as merge cu cineva dar nu am cu cine :cheers: , doar o cunostinata(nu de mult lam cunoscut) are etz si nu pot sai cer sa vina cu mine dupa motor la o distanta de cateva 100km, si de altfel nu prea cunosc motociclist prin preajma, toti conduc japoneze si nici nu ii baga de seama pe cei cu comuniste......nici sai salute.

 

Daca va rog sami explicati cam la ce sa ma uit inainte sal iau,ceva mai detaliat ca sa inceleg si eu.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Salut ! Eu mi-am cumparat ETZ 251 anul trecut in iunie cu 680 euro , cand cursul era de 32.700. De cand l-am cumparat, am pus pe el parbrizul, oglinzile, toba sport si am bagat ulei de cutie, nou,Am facut cu el pana acum vreo 3000 km.Inca n-am constatat nici o problema deosebita la motor.Bujiile le-am mai schimbat, pana am gasit marca compatibila motorului : SINTEROM , asta-i place cel mai mult pana acum.Luna viitoare voi fi nevoit sa-i fac o segmentare.Deocamdata atat ! :cheers: post-22318-1204734507_thumb.jpg

 

 

 

e super etz-ul tau.... felicitari si asfalt uscat :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super ingrijita, succes la ea si eu mias fi dorit una, imi place mai mult ca 250ul dar nu am gasit, ce am gasit erau 'obosite'.

azi am dat o cautare pe net dupa anunturi moto si am gasit cateva, am si trimis mailuri dar pana in acest moment nu am primit raspuns.

sper ca pana la sf. staptamani voi primi.

@Andrei_D as merge cu cineva dar nu am cu cine :D , doar o cunostinata(nu de mult lam cunoscut) are etz si nu pot sai cer sa vina cu mine dupa motor la o distanta de cateva 100km, si de altfel nu prea cunosc motociclist prin preajma, toti conduc japoneze si nici nu ii baga de seama pe cei cu comuniste......nici sai salute.

 

Daca va rog sami explicati cam la ce sa ma uit inainte sal iau,ceva mai detaliat ca sa inceleg si eu.

 

Multumesc

:D :D Salut ! Daca te intereseaza sa cumperi pana la urma ETZ 250, stiu eu unul foarte bun la 500 euro sau 700 cu o gramada de piese.Cauta pe forumul de CLUJ numele : GALEN, si dai un mail , el are unu rosu de vanzare.Daca nu reusesti ,da-mi pm. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D :D Salut ! Daca te intereseaza sa cumperi pana la urma ETZ 250, stiu eu unul foarte bun la 500 euro sau 700 cu o gramada de piese.Cauta pe forumul de CLUJ numele : GALEN, si dai un mail , el are unu rosu de vanzare.Daca nu reusesti ,da-mi pm. :lol:

portocaliu e, da motor bun!

tehnic e ireprosabil, estetic mai tre' aranjat, da aia se rezolva usor!

repet, tehnic e ireprosabil, daca vrei 250 cam asta ar fi alegerea optima!

cinste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

multumesc dar am gasit unul super la sub 500 euro.

saptamana ce vine trebuie sal aduc.

super sub 500? :lol: Ma cam indoiesc, il "indoiesc" oricum si pe al meu, pretul se mai discuta . oricum pentru doritorii de etz destul de accesorizat si care chiar merge si mai are si o groaza de piese de schimb :D http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1984-82442.html :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...