Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Am aflat si eu ieri de la NX250 .

Se pare ca italianul dupa ce a dat jos roata si i-a iesit piesa de la loc nu sa uitat ca pe ea scrie mare un "UP". Dar tot nu am si piesa aceia asemeanea unei piulite de la capatul fix al axului care sta pe bascula si sub ea.

Pai piesa din capat e o piulita mare, atata tot. Eu ma refer la piesa interioara, care se vede prin decupajul basculei si care fixeaza axul spate. Uite doua poze, cam neclare ce-i drept, dar macar sunt:

post-42478-1242373705_thumb.jpg post-42478-1242373700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se mai aude ceva cu tura buc.-buzau-dobrogea de weekendu asta?Mai scoateti si voi vacile la pascut ca-s satule de asfalt!

Eu m-as face auzit, daca n-as avea treaba ca la balamuc. Dar nici de vacutza mea nu pot sa spun ca s-a saturat de asfalt, ca in ultimile zile am mers mixt cu ea (deh, am avut lucrari localizate pe centura Bucurestiului si uneori e mai simplu sa depasesti pe dreapta - a se citi pe camp - decat sa risti depasirea pe axul drumului de centura, printre camioane in miscare chiar si cu viteza mica, nu-i asa :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai aude ceva cu tura buc.-buzau-dobrogea de weekendu asta?Mai scoateti si voi vacile la pascut ca-s satule de asfalt!

 

si la apa de izvor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai piesa din capat e o piulita mare, atata tot. Eu ma refer la piesa interioara, care se vede prin decupajul basculei si care fixeaza axul spate. Uite doua poze, cam neclare ce-i drept, dar macar sunt:

post-42478-1242373705_thumb.jpg post-42478-1242373700_thumb.jpg

 

Am inteles la ce te refereai cu piesa din bascula si ti-am zis ca am observat ca scrie pe ea mare UP. Daca ii pusa corect ii clar ca se vede gradatia. O sa o intorc cand schimb cauciucul.

 

Eu am zis ca ma enerveaza ca nu am piulita aia din capatul axului pe care a uitat-o cineva sa o mai puna la loc. Presupun ca are si ea un rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles la ce te refereai cu piesa din bascula si ti-am zis ca am observat ca scrie pe ea mare UP. Daca ii pusa corect ii clar ca se vede gradatia. O sa o intorc cand schimb cauciucul.

 

Eu am zis ca ma enerveaza ca nu am piulita aia din capatul axului pe care a uitat-o cineva sa o mai puna la loc. Presupun ca are si ea un rost.

Aaa, te referi la saiba aia mare de pa partea dreapta de sub piulita? Aia din cate stiu protejaza bascula si reduce uzura asupra piulitei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, te referi la saiba aia mare de pa partea dreapta de sub piulita? Aia din cate stiu protejaza bascula si reduce uzura asupra piulitei.

 

La aia ma refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switch-ule, credeam ca eu is singurul bezmetic cu piulita pe dreapta dar vad ca mai e unu.

 

Azi am facut si eu ITP-ul. Ieri am fost si nu existam in baza de date RAR :P ('te-m-as in baza lor). 50RON, juma de ora de asteptare.

Acu pot sa imi montez si eu linistit instalatia de "semnal avarie".

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switch-ule, credeam ca eu is singurul bezmetic cu piulita pe dreapta dar vad ca mai e unu.

 

Azi am facut si eu ITP-ul. Ieri am fost si nu existam in baza de date RAR :P ('te-m-as in baza lor). 50RON, juma de ora de asteptare.

Acu pot sa imi montez si eu linistit instalatia de "semnal avarie".

 

 

e bine..

eu acum 3 zile am dat 100 RON pt ITP :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut.....Sunt un pasionat al muntelui si nou in lumea motoarelor, Am un Dominator model ' 91. Nu sunt experimentat si mi-e frica sa scap motoru' jos sa sparg carenele.As avea nevoie de "crash bar"-uri , cred ca asa li se spune. Nu am gasit niciunde.Ma puteti sfatui de unde as putea sa le cumpar, sau vinde cineva asa ceva, daca cumva se potrivesc de la alte modele de motocicleta.... sau exista cineva care le face??? Ma gandeam sa incerc eu sa mi le confectionez, prin sudura, ma descurc cat de cat, dar o sa arata cam patratoase si nu cred ca o sa reziste sudura la cazaturi.....

 

 

Ce ma sfatuiti? as vrea totusi sa mi le cumpar de undeva daca exista.Daca aveti ceva poze cu modele ca sa ma inspir as fi f.bucuros . :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu vreo doi ani, dupa ce mi-am spart carenele la citeva zile dupa ce mi le-am lipit si vopsit in baie mi-am propus sa nu mai le lipesc pina nu imi fac grash-bar. Intai am zis ca imi fac eu dupa poze, am ochit o scula de indoit tevi (dar nu ajuns sa o cumpar), am imprumutat chiar o scula de indoit tevi de la cineva (doar ca era pe 28mm, imi trebuia o fundatie sa o tin pe loc si doi oameni sa indoi teava), am tot asteptat apoi un raspuns de la un nene de la Constanta care facea, pe timpul iernii cind nu era activitate la facut de garduri si balustrade, am vorbit cu un nene de prin zona Grivita insa asta nu avea rotile de indoit insa le avea cu sudatul, am fost pe la fratii Ionescu de pe prelungirea Ghencea (si mi-au dat un pret de m-au uscat) si pina la urma am cumparat de la Hepco&B prin Dl Tiberiu Troia ( in principal seful de la MotoMarket, magazinul din Piata Romana. tiberiu.troia@ats.ro )

 

In alta ordine de idei:

nu dati "drumul cel mai scurt" pe GPS daca nu aveti chef de endureala :P

Azi am fost la Carrefour militari........via Alexandria(TR) - Pitesti(AG). Daca motorul meu avea azi dimineata amortizore, acum cred ca nu mai are. Am facut un mic rally pe drumuri proaste, d-alea din pietre lasate sa le taseze traficul, si pe cimp, in pustietate (dupa cum spuneam, nu dati "drumul cel mai scurt" pe GPS daca nu aveti chef de endureala[/]) de am ajuns la poarta rafinarie; nustiu care dar avea un turn care scuipa flacari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu cateva nelamuriri despre cum se comporta si cum ar trebui sa ma comport eu cu dominatorul propriu. Fiind incepator de foarte multe ori mi s-a spus ca merg subturat, eu deobicei schimb vitezele pe la 3500-4000 de ture in oras. Care ar fi turatia optima la care ar trebui sa schimb vitezele? Si in cazul in care sa zicem as merge ori sub ori supraturat ce probleme as putea sa cauzez la motor?

Eu am un model din 91 (scrie in talon) dar am vazut ca am rezervor de 16 litri si stiam ca cele de 16 sunt doar din 93 in sus. Cum as putea exact sa verific anul? Am mai gasit un topic mai vechi pe aici in care se dadea exemplu de serie din 92, 93 si 94 doar ca toate incepeau cu RD 02 5.... iar la mine incepe cu RD 02 64...

 

ps: am mai postat undeva aiurea pentru ca nu am gasit nicaieri topicul acesta, asa ca va rog ignorati celalat post.

ps2: sper ca nu se supara nimeni daca s-a mai discutat chestia aceasta aici doar ca cele 167 de pagini ma cam sperie. promit ca le citesc pana la urma pe toate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu cateva nelamuriri despre cum se comporta si cum ar trebui sa ma comport eu cu dominatorul propriu. Fiind incepator de foarte multe ori mi s-a spus ca merg subturat, eu deobicei schimb vitezele pe la 3500-4000 de ture in oras. Care ar fi turatia optima la care ar trebui sa schimb vitezele? Si in cazul in care sa zicem as merge ori sub ori supraturat ce probleme as putea sa cauzez la motor?

Salut! Sa-l stapanesti sanatos! :)

 

Cine ti-a zis ca mergi subturat? Vreun posesor de vitezana, probabil :D La 3500-4000 e ok sa schimbi. Eu mai schimb uneori si sub 3000. Cel mai simplu iti dai seama daca ai schimbat cand trebuie daca in treapta superioara (cea in care tocmai ai schimbat), motorul iti trage fara "efort". Avand in vedere ca e un monocilindru destul de mare, are cuplu suficient de mare incat sa nu-l "suprinzi" cand schimbi usor subturat.

 

Ca sa-ti faci o idee, in mediul urban mi se intampla foarte des sa folosesc treapta a 5-a dupa 50km/h. Asta da subturare, nu-i asa? :D

 

Am fost un mic tradator ieri:

 

post-42478-1242596338_thumb.jpg

 

(ceea ce nu se vede in poza e aterizarea, care a fost pe cat de amuzanta, pe atat de aiurea si tot pe-atat de norocoasa )

Cred ca tu ai fost un norocos per ansamblu :lol: Ne bucuram ca esti intreg (la trup, nu sub casca :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Domi72 al nostru e singuru care poate merge cu a 5-a la 60 la ora. :D Eu unul recomand sa ai minim 2500 ture in vitezele 1-4, minim 3000 intr-a 5-a. Adica schimbi pe la 3500 iar din 4 in 5 la 4000. Asa merg eu cel putin. Cam acolo se simte bine al meu. In timp, iti vei da seama singur cum trebuie sa mergi si fara sa te mai uiti la turometru :P

 

Ca sa iti dai seama ce model de domi ai, pune acilea o poza cu un profil si iti zic in 2 secunde ce e :) Ah, vezi ca eu in rezervor de Matiz (35L) am bagat si 42, deci nu te lua dupa ce scrie la pompa in Romania.

 

 

@Sebi: tre sa ne mai vorbim si noi domnu' :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru informatii Dominator72. Ideea este ca eu deobicei merg cu a 3-a pana la 50, a 4-a pana la 70 si mai sus de 70 bag a 5-a si uitandu-ma la turometrul meu ma speriam ca aveam tot timpul impresia ca atunci cand o sa ajung la 100 acul o sa ajunga pe rosu :)

as mai avea o intrebare care ma macina... daca rezervorul e de 16 de cat e rezerva? adica e separata sau face parte din rezervor? asta inca nu am aflat consumul si de fiecare data imi e frica sa nu raman in pana prostului :D

 

@switch: o sa pun o poza cam intr-o ora ca ma duc sa ii dau jos oglinda :P

Editat de moto-spider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fiecare data imi e frica sa nu raman in pana prostului :D

n-ai descoperit beneficiile robinetului?!?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai descoperit beneficiile robinetului?!?!?

Lasa-ma cu robinetu ca desteptu de io credea la inceput ca rezervoru e de 16 + 3 rezerva si nu intelegeam de ce moare in mers uneori si nu pleaca pana nu il trec pe rezerva :D

 

La modelele mai vechi (pana in 95), rezervoru era de 13 L, din care 2 rezerva. La astea noi, rezervoru e de 16 din care 2,5L rezerva.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o problema ce a fost discutata mai demult iar din rezolvare iesea ca cineva are sau avea melc de la kilometraj facut din metal, poate face asa ceva careva la comanda, daca da vreau un pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine: a 5-a la 3000rpm = 80km/h...Deci ce turatie trebuie sa ai la 50?

 

Mie cel mai bine imi merge Dominatorul peste 3000rpm. Sub 3000 suna si vibreaza, semn ca ii putin chinuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am facut pozele :D i-am dat jos geamul de protectie (sau cum se cheama) pentru ca as vrea sa ii schimb farul si sa ii dau jos carenele, dar inca nu mi-am luat un far nou. Ideea e ca vreau sa ma duc pe camp fara sa imi fie frica ca o sa se sparga ceva :P

 

 

Inca o chestie ce ma seaca, frana de pe spate la mine nu mai tine de cand am luat-o din service. M-am uitat la rezervorul lichidului de frana si am observat ca este cam 3 sferturi plin. Iar placutele de frana sunt aprope noi.

post-38968-1242650752_thumb.jpg

post-38968-1242650812_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...