Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

@Schumy: daca nu ai chain-slider iti iei altu sau te pregatesti de kit nou.

 

Intrebarea ii unde gasesc? Am cautat pe net si nimic. Am cautat pe ebay si l-am gasit impreuna numai cu bascula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,cine ma poate ajuta cu un sfat pentru a-mi schimba anvelopa pe spate la Dominator(120-90-17).As vrea sa-i pun ceva mixt(50% on-50%off) sau poate usor mai inclinat catre off road.Ideea ar fi ca nu stiu exact ce marca decenta de anvelope sa folosesc si deasemeni ce imi recomandati din experienta voastra ca un bun raport calitate/pret . Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,cine ma poate ajuta cu un sfat pentru a-mi schimba anvelopa pe spate la Dominator(120-90-17).As vrea sa-i pun ceva mixt(50% on-50%off) sau poate usor mai inclinat catre off road.Ideea ar fi ca nu stiu exact ce marca decenta de anvelope sa folosesc si deasemeni ce imi recomandati din experienta voastra ca un bun raport calitate/pret . Multam

http://heidenau.ro/index.php?page=shop.bro...=1&Itemid=5

swich si dominator au k60 parca.

Mesaj completat

http://heidenau.ro/index.php?page=shop.bro...=1&Itemid=5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu tre sa dai nimic jos - sunt doo suruburi amarate pe care le reglezi cu un briceag sau o surubelnita scurta sau o tablitza din aia de calculator (care acopera la carcasa sloturile PCI). Le reperezi instant pentru ca sunt sigurele suruburi care sunt pe carcasa farului de izbeliste, fara sa-l fixeze de nimic.

 

am desfacut tot si tot nu imi dau seama cum functioneaza sistemul de reglare. unde erau suruburile de care ziceai tu? erau accesibile de deasupra bordului sau din laterale?

 

pozele:

 

post-5125-1248969751_thumb.jpg post-5125-1248969726_thumb.jpg

 

una are cele 3 puncte de fixare:

 

-sus, pe urechea aurie, se fixeaza pe masca din jurul farului

-la mijloc, se fixeaza de suportul bordului/cadru.

-jos farul se prinde tot de masca din jurul farului, avand un contact printr-un tampon de cauciuc cu suportul bordului.

 

chiar daca trag maxim de far, langa prinderea de jos, jetul de lumina tot sus bate. reglajul se face de la mijloc. cred.

 

post-5125-1248970189_thumb.jpg

Mesaj completat

gata. am gasit. i'm an idiot! :crack:

 

reglajul se face dintr-un surub cu cap inbus (hexagon intern) de 6 mm. sensul orar ridica farul si cel antiorar il coboara. reglajul e destul de fin, pentru ca ai mult de invartit (1-2 ture) ca sa simti coborarea cu 5 cm a limitei superioare a luminii pe un perete aflat la 4-5 m.

 

un tutorial aici (pe mine m-a luminat cand mi-a aratat tipurile de reglaje). :unsure:

Mesaj completat

surubul se afla pe partea dreapta a farului (in directia de mers), accesibil de sub turometru (logic intr-un fel, pe partea cealalta ai fi fost incomodat de cablul de kilometraj). spor la reglaje!! :polite:

Mesaj completat

http://www.motorcyclistonline.com/howto/12...ming/index.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,cine ma poate ajuta cu un sfat pentru a-mi schimba anvelopa pe spate la Dominator(120-90-17).As vrea sa-i pun ceva mixt(50% on-50%off) sau poate usor mai inclinat catre off road.Ideea ar fi ca nu stiu exact ce marca decenta de anvelope sa folosesc si deasemeni ce imi recomandati din experienta voastra ca un bun raport calitate/pret . Multam

Dintre toate gumele de care stiu eu, inclinatii spre off au numai unele Mitas-uri, K60urile si TCK80urile. TKCurile sunt scumpe ca naiba, se duc in 3k km pe asfalt, insa sunt de vis pe aratura, k60urile sunt foarte tari pe asfalt si nu te lasa la greu in teren iar mitasurile au singurul dezavantaj ca se duc sanie pe ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre toate gumele de care stiu eu, inclinatii spre off au numai unele Mitas-uri, K60urile si TCK80urile. TKCurile sunt scumpe ca naiba, se duc in 3k km pe asfalt, insa sunt de vis pe aratura, k60urile sunt foarte tari pe asfalt si nu te lasa la greu in teren iar mitasurile au singurul dezavantaj ca se duc sanie pe ud.

 

 

Mersi de info....am decis sa cumpar Heideanu K60,am facut comanda pe siteul lor dar imi pare ciudat ca nu am reusit sa gasesc nici un numar de telefon la contact pentru ca as mai fi vrut sa-i intreb vreo doua chestii. Am inteles ca sunt timisoara dar pana azi nu au dat nici un semn sa verifice comanda sau orice altceva.Voi cum ati procedat sa cumparati anvelopele de la ei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat. Si am sunat. Si am sunat :unsure: www.maxiscooter.ro sau www.heidenau.ro. Au niste telefoane acolo...

 

Gata,m-a sunat o tipa de la Heidenau....pe luni imi soseste guma in Buc. Abia astept sa vad cum ii place pe coclau :polite: .Cred ca in curand ar trebui sa facem o intalnire a tuturor posesorilor de gume k60.Locul si data intalnirii raman de discutat... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dominatorul meu s-a suparat si nu a vrut ieri sa mai urce pe Transalpina. A inceput sa tacane ingrozitor de tare si brusc supapa de la evacuare de pe partea dreapta a motocicletei. Dupa o curba am schimbat viteza si a inceput sa sune si nu s-a mai oprit. Azi dimineata la tabara am observat ca era destul de nestrans surubul de la supapa. L-a strans in prieten mecanic. La fel a sunat. La strans mai tare nu s-a mai inchis supapa. Astfel l-a fixat aproximativ la fel cum era si initial si Domi m-a adus pana in Cluj de la Obarsia Lotrului. Nu imi pot da seama care ii problema ei astfel ca trebuie sa o consult la un mecanic. Tin s-a anunt ca motorul mergea inainte impecabil, fara nici un zgomot suspect si am scos pe sectiunea Cluj-Sebes un consum de ~3.7%. cU Tot tacanitul motorul nu a pierdut din putere si se comporta normal, pornea la primul contact al butonului si statea la relanti.

Daca are cineva o idee care ar fi problema ei mi-ar placea sa vad o opinie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domi al meu a facut 50mii la Agigea. (50mii pe kilometraj ca stiu eu de vreo 10mii pe naspa pe cind nu avea melc de kilometraj si naiba stie citi o fi avut inainte sa-l iau).

Am fost in sfirsit si eu in concediu. O ZI. Da, TOATA ZIUA (*) :rolleyes:. Am tras o fuga pina la bulgari. Joi seara m-am oprit la 2Mai (a se citi DOUA MAI cum scrie pe Google). Am pus cortul pe semi-intuneric asa ca am ales sa campez linga drum (da' linga drum rau de tot). Dimineatza am reincarcat calutul si am zbughit-o spre Albena, trecind insa pentru o poza si un belit de ochi (al meu sau al helmet-cam-ului) prin orasele mai interesante din drum. Simbata am stat cu burta la soare in Albena si m-am bronzat rosu-rac, cu slip. Ieri imi propusesem sa vin drept spre casa dar Vasilica (GPS-ul) nu a stiut sa calculeze drumul de la Albena la mine acasa asa ca am mers pe varianta cunoscuta, prin Varna. Dar cum pe la 9 si ceva eram la intrare in Varna mi-am zis ca e loc si de un Nesebar, asa ca am bagat locatia in GPS si i-am dat bice. Am trecut si prin Obzor si am ajuns pina la insula de la Nesebar. Din pacate nu a fost timp si de stat prin orase, lins o inghetata da' las ca mai merg ca mi-a placut.

post-5582-1249288594_thumb.jpg

Frumos drumul pina acolo, frumos si la intoarcere (ca era acelasi) si frumoase locurile. Drumurile splendide in sensul ca 120-140 puteai sa-i dai si pe DN si pe autostrada. Putine sate/orase pe drum. De obicei orasele sunt mai incolo, iesi de pe DN ca sa intri in zona populata.

 

(*) Suna un client joi dupamasa ca vrea sa vina vineri sa discutam ceva. Ii explic omului ca nu-i bine vineri ca sunt in concediu si el ma intreaba "TOATA ZIUA?":huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima strigare pentru rezervoare Acerbis! La sfarsitul lunii se plaseaza comanda. Este ultima comanda de astfel de rezervoare pe care o va mai onora Acerbis. De acum incolo, astfel de rezervoare doar s-h se vor mai gasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima strigare pentru rezervoare Acerbis! La sfarsitul lunii se plaseaza comanda. Este ultima comanda de astfel de rezervoare pe care o va mai onora Acerbis. De acum incolo, astfel de rezervoare doar s-h se vor mai gasi.

Ai o topica a limbii romane de zici ca esti vorbitor nativ de.. limba germana ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Am un prieten cu un RD02 si a inceput sa-i scoata fum rau de tot si in acelas timp scade nivelul la ulei vazand cu ochii.Ce credeti ca ar trebui verificat\schimbat la ea ca sa o reparam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salut.Am un prieten cu un RD02 si a inceput sa-i scoata fum rau de tot si in acelas timp scade nivelul la ulei vazand cu ochii.Ce credeti ca ar trebui verificat\schimbat la ea ca sa o reparam?

 

 

- Ansamblul piston-segmenti-cilindru

- Semeringurile de la supape

- Locasul unde se duce uleiul antrenat de gazele de carter in exces. Dar asta are legatura cu primul punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Ansamblul piston-segmenti-cilindru

- Semeringurile de la supape

- Locasul unde se duce uleiul antrenat de gazele de carter in exces. Dar asta are legatura cu primul punct.

 

Sunt tot felul de teste pentru a iti da seama inainte de a crapa motorul daca schimbi ghiduri de supape sau segmenti. Stiam de cel in care vedeai in care regim motorul scoate mai mult fum: pe decelerare (ghiduri) sau in accelerare (segmenti).

 

Am dat si de asta pe net:

 

DIAGNOSIS

Run the engine for several minutes at idle. Turn the engine off and let it sit for about 15 minutes. Restart the engine and immediately increase the engine speed while observing the exhaust. If a heavy billow of bluish smoke is exhausted then disappears and the exhaust remains relatively clean, the most likely cause is excessive valve guide wear. In this case, the valve guides or valve guide seals require service. If the above test only produces mild smoke and the smoke remains at the same level during all operating conditions, the piston rings will have to be tested. This is done by performing a compression test on the engine. The first test is referred to as a "dry test" and the second test is referred to as a "wet test". The dry test consists of measuring the engines compression using a compression tester installed in the spark plug hole and the ignition system disabled. The engine is then cranked and the pressure is measured and recorded. A few teaspoons full of oil is then poured into the spark plug hole and the compression is then measured again. If the reading increases more than 15 PSI, the rings are worn and major engine service is probably required.

 

Oricum cel mai important e ca daca mai merge cu motorul omul sa isi completeze mereu uleiul.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand roata spate de Dominator completa,cu disc de frana ,pinion si tampoanele de cauciuc.Roata are 3700 km,este in stare impecabila,fara nici un defect.Pretul e de 100e. Tel:0747411263 sau id:petrashu_1992

(o sa revin cu poze maine cel tarziu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai auzit/folosit cineva Elf MOTO Sport 4 10W-60 Campione? Daca tinem cont de teoria ca uleiurile scumpe sunt scumpe datorita marketingului si publicitatii agresive, as putea zice ca e un ulei sintetic 100% bun, la pret de semisintetic (32 de roni litrul in Carrefour).

 

fisa uleiului aici

 

post-5125-1249747088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mai auzit/folosit cineva Elf MOTO Sport 4 10W-60 Campione? Daca tinem cont de teoria ca uleiurile scumpe sunt scumpe datorita marketingului si publicitatii agresive, as putea zice ca e un ulei sintetic 100% bun, la pret de semisintetic (32 de roni litrul in Carrefour).

 

fisa uleiului aici

 

post-5125-1249747088_thumb.jpg

Pretul e bun, insa... ulei full-sintetic in Domi? Stiu ca nu este recomandat sub nicio forma.

 

Pe de alta parte, stiu ca exista si opinia: "nu te dai pe circuit, baga un ulei ieftin, ca-i bun oricum". Insa eu nu sunt de aceeasi parere ;)

 

E drept, nu am incercat niciodata un ulei ieftin (si nici full-sintetic). "Tractorasul" nostru pare sa mearga si cu uleiuri mai ieftine (din experienta altora), insa nu stiu cine poate sa confirme ca dupa 20-30.000km de uleiuri ieftine motorul se comporta la fel ca un altul la care s-au folosit uleiuri de calitate certa.

 

Ca si concluzie, eu prefer sa folosesc Motul semi-sintetic (10W40 sau 15W50, in functie de anotimp), schimbat la aprox. 2500 km (filtrul de ulei la fiecare doua schimburi de ulei) si sunt foarte multumit de peste 12.000km incoace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i chestia ca nu-i recomandat Full-synth la noi, doar ca adesea e frectie la picior de lemn. In regumnul in care merge motorul (compresie mica, turatii mici), se uzeaza cam la fel de repede uleiulile semi-synth si full-synth, iar protectia oferita este comparabila. Asa ca de ce sa pui full synth?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog, primul argument era pretul (decent pentru ulei sintetic moto "de firma").

Apoi ar fi fost faptul ca un Domi bine reglat sta cu temperatura uleiului la 90-100-110 grade Celsius chiar la un drum mai lung, la 3500 de ture in treapta a 5a, temperatura la care incepe brake downul componentei minerale a unui semisintetic.

Alt avantaj la un sintetic e absenta startului "pe uscat" al motorului.

 

Mai am rezerve totusi pentru ca uleiul ar fi prea gros (desi vad ca indicativi termici sunt recomandati la motoarele de Ducati, Moto Guzi si KTM) si, culmea, prea ieftin ;). Exista putin feedback despre el pe net, chiar daca este echivalent cu 300V-ul (nu 7100-le) de la Motul, fiind 100% PAO (polialfaolefina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...