Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Tocmai revenit dintr-o tura de Transfagarasan-Vidraru insumand 377 km.Domi nu a dat semne de oboseala si eu desi un pic patruns de frig am ramas incantat de traseu.trebuie sa reglez farul pentru ca bate prea jos.fortat sa inaintez cu 50-60 la ora din cauza bataii scurte a lui[la intoarcere pe intuneric].in curand si niste poze din prima iesire cu toate hartoagele in regula.am scos consum de 5l/100km la intoarcere[50-60 si rar 70 km/h in tr. 4 ,repet pe intuneric,si 100-110 km/h tr.5 pe portiune de 33 km de la Cartisoara la Voila pe E68].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:D Iar mi s-a rupt urechea care tine cricul. Ce misto e sa cauti cu picioarele pietre pe care sa le pui sub motor in timp ce cu mainile tii dihania. :D

Am un amic care zice ca tre sa-si faca rost de electriozi ca sa-l sudeze. Voi mai stiti vreun mester prin Bucuresti in caz ca nu ne iese operatiunea? :blink: intrebare suplimentara: De ce am retinut e ca tre sa sudez ALUMINIU?

Mesaj completat

 

Iti venea pina acuma sliderul ala si din Papua daca il comandai. Ai pus macar un cauciuc sau plastic pe zona aia?

Pe strada Tarnava (sau Tarnave) este un atelier de sudura cu mester priceput. Cum intri pe strada, la aprox 50m pe partea stanga (are firma montata la poarta, il reperezi usor). Strada se formeaza din capatul Bdului Expozitiei, acolo unde linia tramvaiului o ia la dreapta (cum vii dinspre Romexpo). Linia o ia spre dreapta, iar tu faci stanga si imediat prima la dreapta (e strada in cauza).

Mesaj completat

era un mester cu feedbck bun care suda aluminiu. avea un atelier de reparat radiatoare pe Grivita, intre intrarea in cimitirul Sfanta Vineri si strada Caraiman, la ~500 m de podul Grant inspre piata Chibrit/Clabucet.

A plecat de-acolo de cel putin un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai revenit dintr-o tura de Transfagarasan-Vidraru insumand 377 km.Domi nu a dat semne de oboseala si eu desi un pic patruns de frig am ramas incantat de traseu.trebuie sa reglez farul pentru ca bate prea jos.fortat sa inaintez cu 50-60 la ora din cauza bataii scurte a lui[la intoarcere pe intuneric].in curand si niste poze din prima iesire cu toate hartoagele in regula.am scos consum de 5l/100km la intoarcere[50-60 si rar 70 km/h in tr. 4 ,repet pe intuneric,si 100-110 km/h tr.5 pe portiune de 33 km de la Cartisoara la Voila pe E68].

Eu aveam farul reglat sus si tot nu vedeam nimic. E foarte prost farul la Domi-uri (ca la majoritatea enduroaicelor mari de prin 90). La modelele 96 cel putin, se matuieste oglinda destul de usor. Rar am vazut unu sa-i bata bine farul cu bec normal.

 

Consum de 5% la drum intins scoti usor, daca nu ai bagaje si/sau pasager. Mai sunt exceptii care scot si 4, dar daca tragi din cand in cand si de gaz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa...tine-o tot cu de-asta...si daca tre sa schimbi ceva pe la mobra dupa tura asta :blink: nu uita, eu dezmembrez o dominatoare. :D piese ieftine!!!!

De mine zici? :D Sau de altii?

 

Dar de asta ce zici:

 

O scurta plimbare intre Cabana Plaiul Foii si Zarnesti.

 

Protagonisti:

- Honda NX 650 Dominator (camera on helmet)

- Suzuki DR 650

 

Partea I:

 

Partea a II-a:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : de unde as putea comanda si eu un parbriz pt un dominator ? Si niste crash-baruri daca face cineva prin bucuresti ? :D

Parbiz de la UnitedMotors (costa cca 45euro), iar crash-bar de la aia de la metrou romana (cca 180euro). Stiu, e mult. Dar crash-bar oricum nu iti face nimeni pe mai putin de 5-6 milioane...

Mesaj completat

AAA, si bine ai venit in gasca. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOMINATOR72Dar de asta ce zici:

 

O scurta plimbare intre Cabana Plaiul Foii si Zarnesti.

 

Protagonisti:

- Honda NX 650 Dominator (camera on helmet)

- Suzuki DR 650

poti te rog sa faci ceva poze cu sistemul tau de filmat si ceva info privitoare la pret , marca si de unde ai cumprat camera?

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ma repet,in ideea ca nu se mai vede postarea mai sus. DEZMEMBREZ DOMINATOR `95. am vandut deja carenele,arcul decompresor,axul de la roata de fata si cauciucul pe spate.discul pe fata e cam tocit dar nu bate.restul vi le pun la dispozitie la preturi foarte mici.

Editat de Che_TheUndertaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbiz de la UnitedMotors (costa cca 45euro), iar crash-bar de la aia de la metrou romana (cca 180euro). Stiu, e mult. Dar crash-bar oricum nu iti face nimeni pe mai putin de 5-6 milioane...

cum 180 bai?!?!?! A innebunit nea Troia?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum 180 bai?!?!?! A innebunit nea Troia?!?!

Stai bre, tu nu atat ai dat pe ele? :D

 

@hekate: parbrizul e Givi. Perfect daca ai sub 1,80, daca nu... te bate vantu-n freza daca stai drept. E perfect insa atunci cand ploua usor si mergi tare: taie ploaia de nu-ti prea uzi viziera.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai bre, tu nu atat ai dat pe ele? :D

".......... Dominator produs incepind din 1995, care costa 130 EUR.

Codul corect ptr. modelele pina in 1994 inclusiv este 501.101, produs care costa 135 EUR, TVA inclus, pret pe care producatorul il afiseaza pe site-ul in varianta germana si pe care il respectam.|" By Tiberiu Troia (seful magazinului din metrou Romana din cite stiu eu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni,

 

N-am prea postat pe topicul asta desi am Domi de mai mult timp si deja l-am schimbat cu unu mai nou. Am avut unul din 93 (inca nu l-am vandut) si am trecut la 96. Diferentele sunt evidente, cu exceptia unei f mici limitari de putere prin adaugarea ansamblului de recirculare a aerului cald (la modelul nou). Japoneza parca rupea mai tare din asfalt si vreau sa stiu daca cineva si-a inchis circuitul acela si care sunt rezultatele.

Altceva, cred ca i-am cam dat tot: filtru si bujie K&N, ambreiaj nou, fluide bune. Sau?

 

Numai bine

 

Si parbrizul ala parca m-ar tenta, desi umblu mult pe off...

 

O poza cu motorul meu, doar sa fac putina reclama prietenului meu din Timisoara care poate executa suportul si cutiile de aluminiu cum sunt la al meu. 150 euro tot pachetul

 

post-39234-1254158906_thumb.jpg

Editat de mmircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca va tin la curent cu dezmembratul dominatorului 95 fara carene si intr-o toba :D de pe care am luat eu setul.

am vandut pana acum axul de la roata de fata, discul de frana spate si busonul de la rezervor.destul de ieftin, puteti intreba :blink:. astept sa ma contactati in leg cu celelalte piese :D

niste preturi informative:

ambele roti pt un total de 400 de lei ( cu mentiunea ca la roata de spate nu am cauciuc si ii lipseste o spita; iar roata de fata are cauciuc chiar bun dar e de teren)

cutia de viteze pt 400 de lei ( cu mentiunea ca viteza a 3-a nu functioneaza ,probabil sincronul sau pinionul)

 

 

de restul ma sunati si ma mai intrebati. 0744772243 sau 0766219739 sau id: ciprian_che

repet: am preturi mici, foarte mici :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poza cu motorul meu, doar sa fac putina reclama prietenului meu din Timisoara care poate executa suportul si cutiile de aluminiu cum sunt la al meu. 150 euro tot pachetul

 

post-39234-1254158906_thumb.jpg

Pe unde se poate vedea bijuteria? :D La pretul ala, ma tenteaza.

 

Apropo, nu face si-un crashbar? Adaugam la pret, desigur... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni,

 

N-am prea postat pe topicul asta desi am Domi de mai mult timp si deja l-am schimbat cu unu mai nou. Am avut unul din 93 (inca nu l-am vandut) si am trecut la 96. Diferentele sunt evidente, cu exceptia unei f mici limitari de putere prin adaugarea ansamblului de recirculare a aerului cald (la modelul nou). Japoneza parca rupea mai tare din asfalt si vreau sa stiu daca cineva si-a inchis circuitul acela si care sunt rezultatele.

Altceva, cred ca i-am cam dat tot: filtru si bujie K&N, ambreiaj nou, fluide bune. Sau?

 

Numai bine

 

Si parbrizul ala parca m-ar tenta, desi umblu mult pe off...

 

O poza cu motorul meu, doar sa fac putina reclama prietenului meu din Timisoara care poate executa suportul si cutiile de aluminiu cum sunt la al meu. 150 euro tot pachetul

 

Frate Mirciulica, fain Dominatorul tau. Sa-l stapaneti sanatos!

 

Trebuie sa le facem cunostinta Dominatoarelor noastre, ca am senzatia ca ne-am propus de mult :D

 

Daca tot i-ai pus filtru K&N, i-ai pus si jiglere Dyno, ca sa fie setul complet? (Nu stiu cum va sta cu consumul dupa Dyno, dar al meu - tot din 96 - dupa ce i-am pus filtrul K&N nu sare de 4.5l/100km afara si 5.00 -5.2l/100km in oras.)

 

Iar prietenului tau din Timisoara, spunei ca are cel putin un client din Bucuresti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...