Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Sa stii ca sunt si barbati care spun ca exista sex si fara femeie... :bounce:

Sa intelegm din ceea ce spui ca, dupa ce-ti faci rost de scarite spate, esti hotarat sa nu mai iei in viata ta pasagera ci numai si numai pasager? :P :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa intelegm din ceea ce spui ca, dupa ce-ti faci rost de scarite spate, esti hotarat sa nu mai iei in viata ta pasagera ci numai si numai pasager? :bounce: :P :)

Stiu ca e visul tau, Sebi, dar nu te iau :lol:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e visul tau, Sebi, dar nu te iau :lol:

Pai problema se pune exact invers (la naiba-n puii mei): daca eu sunt pasager la tine, eu decid daca si cand te "iau" sau nu (tu de-acolo de la ghidon poti doar sa ma rogi frumos :bounce: ) :) Cu alte cuvinte, de ce ti-e frica, d-aia nu scapi...

P.S.1. Ai vazut care-i id-ul meu pe forum, da? Si, in plus, suntem pe topicul de... Dominator :P

P.S.2. Promit sa nu mai scriu off-topic (azi) / daca nu ma mai provoaca Switch :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nestiind ce s-a intamplat ii urez mobrei tale insanatosire grabnice si sper ca nu ai patit nimic grav

A dat un bou peste mine cand mergeam linistit. Destul de urat impactul si ma mir ca nu e mai rau decat e. Cadru, motor, rezervor, suspensii, instalatia electrica -- cam atat e neafectat. In rest sunt multe chestii indoite, sparte sau rupte.

 

Voi reveni zilele astea cu poza unui Renthal Twinwall indoit.

 

Pai problema se pune exact invers (la naiba-n puii mei): daca eu sunt pasager la tine, eu decid daca si cand te "iau" sau nu (tu de-acolo de la ghidon poti doar sa ma rogi frumos :bounce: ) :P Cu alte cuvinte, de ce ti-e frica, d-aia nu scapi...

P.S.1. Ai vazut care-i id-ul meu pe forum, da? Si, in plus, suntem pe topicul de... Dominator

P.S.2. Promit sa nu mai scriu off-topic (azi) / daca nu ma mai provoaca Switch

Scuze sefu :lol: Promit sa nu mai las dus se val. Ia spune, ne facem niste carene? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze sefu :P Promit sa nu mai las dus se val. Ia spune, ne facem niste carene? :bounce:

Nebunaticule, tu vrei sa ma iei pasager si n-ai carene? :) Poti sa vii cu ce mai ai din carene maine la "birou" sa le anal-izam? Sau mergem la locul de gazduire al motoretei tale sa le vedem?

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai carenele fatza au doar prinderile rupte. Acolo nu-i mult de lucru. Lipseste complet carena fatza, insa. Pe asta as incerca s-o mulez dupa o bucata de carena de domi si un cozoroc de casca enduro. Da, suna aiurea, dar ar trebui sa iasa misto. Practic ar fi vorba de-un parbriz integrat.

 

Cele spate sunt mai mult sau mai putin intregi, dar prinderile nu prea exista. Aici nu stiu exact cum sa fac; s-au rupt ghearele de plastic ce le fixau in prinderile cauciucate de pe rezervor/cadru. Ma gandeam sa fixez in carena niste suruburi niste suruburi cu putina sudura in varf :bounce: My best guess.

 

Dintre toate, plasticul spate a scapat cel mai bine: e doar putin crapat. Putin Den Braven sau Poxipol si ceva polish si nu iti dai seama c-a fost vreodata crapat.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dorian: domnu', domnu', daca le refaci undeva mai ieftineanu' vreau si eu. si eu am multe prinderi "muci". :bounce:

 

sau ma rog, sa le mesterim/bricolam, sa le facem cu totii la o bere, mai multe capete sunt mai bune decat unul, eu ofer spatiu, scule uzuale, bere :P .

 

Later edit: cum se face ca vinzi doua rezervoare? tu mai ramai cu vreunul?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-274778.html

ce zic de asta expertii in NX650? cica da un pic de fum.. e grav? cam cit costa un kit de reparatie segmenti+camasa.. ce o mai fi? manopera?

la ce altceva ma sfatuuiti sa dfiu atent tinind cont de vechime (1991)

 

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai carenele fatza au doar prinderile rupte. Acolo nu-i mult de lucru. Lipseste complet carena fatza, insa. Pe asta as incerca s-o mulez dupa o bucata de carena de domi si un cozoroc de casca enduro. Da, suna aiurea, dar ar trebui sa iasa misto. Practic ar fi vorba de-un parbriz integrat.

 

Cele spate sunt mai mult sau mai putin intregi, dar prinderile nu prea exista. Aici nu stiu exact cum sa fac; s-au rupt ghearele de plastic ce le fixau in prinderile cauciucate de pe rezervor/cadru. Ma gandeam sa fixez in carena niste suruburi niste suruburi cu putina sudura in varf :bounce: My best guess.

 

Dintre toate, plasticul spate a scapat cel mai bine: e doar putin crapat. Putin Den Braven sau Poxipol si ceva polish si nu iti dai seama c-a fost vreodata crapat.

Senor switch, da' de ce nu te repari tu pe RCA-ul gipului ca sa le pui pe toate de noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-274778.html

ce zic de asta expertii in NX650? cica da un pic de fum.. e grav? cam cit costa un kit de reparatie segmenti+camasa.. ce o mai fi? manopera?

la ce altceva ma sfatuuiti sa dfiu atent tinind cont de vechime (1991)

 

thx

Stiu cel putin doua Dominatoare identice (ca an si culori) cu cel pe care-l vizezi tu. Probleme mecanice nu a prezentat niciunul. Evident, nu intra in discutie reglaje de tacheti (care oricum sunt obligatoriu de facut la un anumit nr de km) sau diverse consumabile (inclusiv simeringuri sau ulei de furca). In mod clar nu are doar 50.000km. Cu fumul, depinde si ce ulei are in motor, dar pot fi si segmentii uzati intr-o oarecare masura, totodata. In afara de asta trebuie ascultat motorul, vazut cum porneste la rece, verificat si cadrul, respectiv aliniamentul rotilor, mers cu el (putin mai mult, pana ajunge la temperatura optima de functionare si de abia de atunci testat in cotinuare). Ca sa nu mai spun de starea consumabilelor vizibile (pneuri, placute de frana, telescoape, lant, pinioane). Important de vazut cum sta si cu jugul, ghidonul, axele rotilor, bascula, amortizorul central... toate acestea vorbesc de la sine despre modul cum a fost intretinut si exploatat.

 

In principiu, poate fi o motoreta care sa merite banii (ma rog, cel mult 8-900 de iepuroi) sau nu. Dar asta se poate decide dupa o vizulizare si testare corespunzatoare. Poate aranjezi cu careva dintre noi sa il "expertizeze".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta proprie nu recomand nimanui sa ia o motocicleta cu probleme. pe langa faptul ca nu te poti bucura imediat de "achizitie" niciodata nu vei putea calcula exact pretul reparatiilor si al pieselor.

 

parerea mea, care este :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx, evident ca nu e de dorit sa iei o mobra cu probleme.. dar daca ele sunt minore gen lant, bujie, placute sunt rezolvabile si in plus nici nu te tin pe bara (foarte mult)

teoretic eu caut un DR 350 cu pornire la buton sau un DRZ dar preturile sunt f mari la modelele astea, asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce gasesc la banii mei.

@dominator72: merci mult de sfaturi, sper sa nu iau teapa totusi, adica, nu e primul motor sper sa fie vizibil daca e ceva naspa.

Dacadominatoarele pe care le stii tu sunt de vinzare si nu au probleme, da-mi si mie detaliile poate facem o treaba

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx, evident ca nu e de dorit sa iei o mobra cu probleme.. dar daca ele sunt minore gen lant, bujie, placute sunt rezolvabile si in plus nici nu te tin pe bara (foarte mult)

teoretic eu caut un DR 350 cu pornire la buton sau un DRZ dar preturile sunt f mari la modelele astea, asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce gasesc la banii mei.

@dominator72: merci mult de sfaturi, sper sa nu iau teapa totusi, adica, nu e primul motor sper sa fie vizibil daca e ceva naspa.

Dacadominatoarele pe care le stii tu sunt de vinzare si nu au probleme, da-mi si mie detaliile poate facem o treaba

Cu placere. Insa Dominatoarele pe care le stiu nu vor fi prea curand (sau chiar deloc) de vanzare. Mai mult decat atat, mai stiu cel putin inca o persoana care vrea Domi (oare de ce? :bounce: )

 

Banuiesc ca te-ai orientat intial la DR350 sau DRZ raportandu-te si la greutatea lor. Sa stii ca si Honda ofera modele asemanatoare (ca si caracteristici, dar net superioare la fiabilitate): NX250 si NX500 (tot din "clasa" Dominatoarelor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sebi, imi pare rau, dar la 140kg, honda nu ofera decat XR-400 ca si concurent. bafta la gasit in Romania. DR-350 e mult mai usor de gasit insa. DR-z 400 ar fi alegerea optima pe piata noastra, dar sunt relativ rare. NX 250 nu prea se pot compara cu un DR 350. DRul are avantajul cuplului motor ridicat ceea ce ii da ceva mai multa vana, chair si la aceiasi cai. Ce-i drept, nu are carenaj. NX 500 e o alegere proasta in locului unul NX 650. De ce? Pentru ca e aceeasi motocicleta capacitate cilindica redusa cu aproape 10%. Pierde astfel si la putere, si la cuplu, fara a aduce beneficii (afara doar de scutirea de nu stiu ce taxa in Austria anilor '90). Am omis sa mentionez XR 250ul -- aia e cam alta treaba; oricum XR-400 ii este superior cand nu e vorba de mult offroad tehnic.

 

...just my 2 cents :P

 

 

 

@harciogu -- vand doar unu din rezervoare; celalalt il pastrez. Pretul pentru Acerbis e destul de mare si asta pentru ca as prefera sa il tin. Carenajul probabil mi-l va face un prieten, vorbesc pt weekendu asta. Prinderile vor fi bucati de platbanda fixate cu rasina. La accident s-a rupt prinderea, nu lipitura cu rasina, deci am incredere :bounce:

 

 

 

@ViruSS -- vand piese care imi prisosesc numai; motocicleta se va repara. Insa la 350euro plastice noi si cca 800e bascula noua, asiguratorul oricum imi va da 800e maxim si ma va trimite la plimbare.

 

 

 

PS: Prin vara sau poate mai devreme, dominatoru meu va fi la vanzare :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-274778.html

ce zic de asta expertii in NX650? cica da un pic de fum.. e grav? cam cit costa un kit de reparatie segmenti+camasa.. ce o mai fi? manopera?

la ce altceva ma sfatuuiti sa dfiu atent tinind cont de vechime (1991)

 

thx

 

eu nu-s expert dar nu as da 1100 pe ea daca zici ca scoate fum. 900 mai merge ca sigur trabuie umblat in motoras...motorul ala are cel putin 55 mii km, sigur au fost multi proprietari daca a ajuns sa scoata fum, mi se pare mult 1100. parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi!

Stie careva pe unde as gasi, si cat ar costa un kit de distributie la domi?

Numa bine!!

Ce intelegi prin kit de distributie? Piese gasesti la dilly (www.dillypoint.ro) sau pe net, daca te pricepi la cumparaturi pe ebay.

 

Un lant e vreo 500ron in sus, dar trebe schimbat relativ rar (cam odata cu segmentii). Arc de distributie e ieftin (15e) si te scapa de zornait relativ usor (iti blestemi zilele pana ajungi la el sa-l shimbi. Alte piese de pe la distributie... deja e posibil sa te coste prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi tu,,,,am schimbat ghidajul fix anu trecut,,,ca era mancat tot de catre lant,,,,lucru care a facut sa inceteze un cloncanit aritmic din motor, dar care se manifesta doar la rece. am facut vrei 500 km cu ghidajul nou,,,,,,si iar cloncane.,,,,asa ca,,,ma gandeam ca o fi lantul de distributie intins, sau uzat, ca mi se parea mie ca statea cam pe varfurile dintilor pinionului axului cu came.tu zici ca ar putea sa fie de vina arcul?

ala e foarte tare,,,

bine nici nu stiu cat de tare ar trebui sa fie, asa ca,,,,merg pe mana ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe mana unui mecanic. Te trimiteam la unul-altul daca erai mai de pe la Bucuresti.

 

Cu capacu de la distributie dat jos, poti impinge cu o surubelnita ghidajul amorsat de intinzator (cel din spate)? Daca nu sau doar foarte greu, intinzatorul e ok. acuma bagi motoru in viteza si il impingi in pic pana nu te mai lasa (fara ambreiaj). acuma prinzi de lantul de distributie si incerci sa-l invarti; daca are joc mare (vezi ca aluneca relagitv greu), e uzat. Cu cat mai mare jocul, cu atat mai uzat lantul. Daca il poti trage catusi de putin de pe roata dintata in sus, atunci schimba-l urgent si verifica sa ai ungere pe acolo.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...