Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Pai carenele fatza au doar prinderile rupte. Acolo nu-i mult de lucru. Lipseste complet carena fatza, insa. Pe asta as incerca s-o mulez dupa o bucata de carena de domi si un cozoroc de casca enduro. Da, suna aiurea, dar ar trebui sa iasa misto. Practic ar fi vorba de-un parbriz integrat.

 

Cele spate sunt mai mult sau mai putin intregi, dar prinderile nu prea exista. Aici nu stiu exact cum sa fac; s-au rupt ghearele de plastic ce le fixau in prinderile cauciucate de pe rezervor/cadru. Ma gandeam sa fixez in carena niste suruburi niste suruburi cu putina sudura in varf :bounce: My best guess.

 

Dintre toate, plasticul spate a scapat cel mai bine: e doar putin crapat. Putin Den Braven sau Poxipol si ceva polish si nu iti dai seama c-a fost vreodata crapat.

Senor switch, da' de ce nu te repari tu pe RCA-ul gipului ca sa le pui pe toate de noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-274778.html

ce zic de asta expertii in NX650? cica da un pic de fum.. e grav? cam cit costa un kit de reparatie segmenti+camasa.. ce o mai fi? manopera?

la ce altceva ma sfatuuiti sa dfiu atent tinind cont de vechime (1991)

 

thx

Stiu cel putin doua Dominatoare identice (ca an si culori) cu cel pe care-l vizezi tu. Probleme mecanice nu a prezentat niciunul. Evident, nu intra in discutie reglaje de tacheti (care oricum sunt obligatoriu de facut la un anumit nr de km) sau diverse consumabile (inclusiv simeringuri sau ulei de furca). In mod clar nu are doar 50.000km. Cu fumul, depinde si ce ulei are in motor, dar pot fi si segmentii uzati intr-o oarecare masura, totodata. In afara de asta trebuie ascultat motorul, vazut cum porneste la rece, verificat si cadrul, respectiv aliniamentul rotilor, mers cu el (putin mai mult, pana ajunge la temperatura optima de functionare si de abia de atunci testat in cotinuare). Ca sa nu mai spun de starea consumabilelor vizibile (pneuri, placute de frana, telescoape, lant, pinioane). Important de vazut cum sta si cu jugul, ghidonul, axele rotilor, bascula, amortizorul central... toate acestea vorbesc de la sine despre modul cum a fost intretinut si exploatat.

 

In principiu, poate fi o motoreta care sa merite banii (ma rog, cel mult 8-900 de iepuroi) sau nu. Dar asta se poate decide dupa o vizulizare si testare corespunzatoare. Poate aranjezi cu careva dintre noi sa il "expertizeze".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta proprie nu recomand nimanui sa ia o motocicleta cu probleme. pe langa faptul ca nu te poti bucura imediat de "achizitie" niciodata nu vei putea calcula exact pretul reparatiilor si al pieselor.

 

parerea mea, care este :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx, evident ca nu e de dorit sa iei o mobra cu probleme.. dar daca ele sunt minore gen lant, bujie, placute sunt rezolvabile si in plus nici nu te tin pe bara (foarte mult)

teoretic eu caut un DR 350 cu pornire la buton sau un DRZ dar preturile sunt f mari la modelele astea, asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce gasesc la banii mei.

@dominator72: merci mult de sfaturi, sper sa nu iau teapa totusi, adica, nu e primul motor sper sa fie vizibil daca e ceva naspa.

Dacadominatoarele pe care le stii tu sunt de vinzare si nu au probleme, da-mi si mie detaliile poate facem o treaba

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx, evident ca nu e de dorit sa iei o mobra cu probleme.. dar daca ele sunt minore gen lant, bujie, placute sunt rezolvabile si in plus nici nu te tin pe bara (foarte mult)

teoretic eu caut un DR 350 cu pornire la buton sau un DRZ dar preturile sunt f mari la modelele astea, asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce gasesc la banii mei.

@dominator72: merci mult de sfaturi, sper sa nu iau teapa totusi, adica, nu e primul motor sper sa fie vizibil daca e ceva naspa.

Dacadominatoarele pe care le stii tu sunt de vinzare si nu au probleme, da-mi si mie detaliile poate facem o treaba

Cu placere. Insa Dominatoarele pe care le stiu nu vor fi prea curand (sau chiar deloc) de vanzare. Mai mult decat atat, mai stiu cel putin inca o persoana care vrea Domi (oare de ce? :bounce: )

 

Banuiesc ca te-ai orientat intial la DR350 sau DRZ raportandu-te si la greutatea lor. Sa stii ca si Honda ofera modele asemanatoare (ca si caracteristici, dar net superioare la fiabilitate): NX250 si NX500 (tot din "clasa" Dominatoarelor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sebi, imi pare rau, dar la 140kg, honda nu ofera decat XR-400 ca si concurent. bafta la gasit in Romania. DR-350 e mult mai usor de gasit insa. DR-z 400 ar fi alegerea optima pe piata noastra, dar sunt relativ rare. NX 250 nu prea se pot compara cu un DR 350. DRul are avantajul cuplului motor ridicat ceea ce ii da ceva mai multa vana, chair si la aceiasi cai. Ce-i drept, nu are carenaj. NX 500 e o alegere proasta in locului unul NX 650. De ce? Pentru ca e aceeasi motocicleta capacitate cilindica redusa cu aproape 10%. Pierde astfel si la putere, si la cuplu, fara a aduce beneficii (afara doar de scutirea de nu stiu ce taxa in Austria anilor '90). Am omis sa mentionez XR 250ul -- aia e cam alta treaba; oricum XR-400 ii este superior cand nu e vorba de mult offroad tehnic.

 

...just my 2 cents :P

 

 

 

@harciogu -- vand doar unu din rezervoare; celalalt il pastrez. Pretul pentru Acerbis e destul de mare si asta pentru ca as prefera sa il tin. Carenajul probabil mi-l va face un prieten, vorbesc pt weekendu asta. Prinderile vor fi bucati de platbanda fixate cu rasina. La accident s-a rupt prinderea, nu lipitura cu rasina, deci am incredere :bounce:

 

 

 

@ViruSS -- vand piese care imi prisosesc numai; motocicleta se va repara. Insa la 350euro plastice noi si cca 800e bascula noua, asiguratorul oricum imi va da 800e maxim si ma va trimite la plimbare.

 

 

 

PS: Prin vara sau poate mai devreme, dominatoru meu va fi la vanzare :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-274778.html

ce zic de asta expertii in NX650? cica da un pic de fum.. e grav? cam cit costa un kit de reparatie segmenti+camasa.. ce o mai fi? manopera?

la ce altceva ma sfatuuiti sa dfiu atent tinind cont de vechime (1991)

 

thx

 

eu nu-s expert dar nu as da 1100 pe ea daca zici ca scoate fum. 900 mai merge ca sigur trabuie umblat in motoras...motorul ala are cel putin 55 mii km, sigur au fost multi proprietari daca a ajuns sa scoata fum, mi se pare mult 1100. parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi!

Stie careva pe unde as gasi, si cat ar costa un kit de distributie la domi?

Numa bine!!

Ce intelegi prin kit de distributie? Piese gasesti la dilly (www.dillypoint.ro) sau pe net, daca te pricepi la cumparaturi pe ebay.

 

Un lant e vreo 500ron in sus, dar trebe schimbat relativ rar (cam odata cu segmentii). Arc de distributie e ieftin (15e) si te scapa de zornait relativ usor (iti blestemi zilele pana ajungi la el sa-l shimbi. Alte piese de pe la distributie... deja e posibil sa te coste prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi tu,,,,am schimbat ghidajul fix anu trecut,,,ca era mancat tot de catre lant,,,,lucru care a facut sa inceteze un cloncanit aritmic din motor, dar care se manifesta doar la rece. am facut vrei 500 km cu ghidajul nou,,,,,,si iar cloncane.,,,,asa ca,,,ma gandeam ca o fi lantul de distributie intins, sau uzat, ca mi se parea mie ca statea cam pe varfurile dintilor pinionului axului cu came.tu zici ca ar putea sa fie de vina arcul?

ala e foarte tare,,,

bine nici nu stiu cat de tare ar trebui sa fie, asa ca,,,,merg pe mana ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe mana unui mecanic. Te trimiteam la unul-altul daca erai mai de pe la Bucuresti.

 

Cu capacu de la distributie dat jos, poti impinge cu o surubelnita ghidajul amorsat de intinzator (cel din spate)? Daca nu sau doar foarte greu, intinzatorul e ok. acuma bagi motoru in viteza si il impingi in pic pana nu te mai lasa (fara ambreiaj). acuma prinzi de lantul de distributie si incerci sa-l invarti; daca are joc mare (vezi ca aluneca relagitv greu), e uzat. Cu cat mai mare jocul, cu atat mai uzat lantul. Daca il poti trage catusi de putin de pe roata dintata in sus, atunci schimba-l urgent si verifica sa ai ungere pe acolo.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam fain

cu prima ocazie cand dau pe la bucuresti, dau o palinca

numa bine

vorbeste cu cei din cluj sau din zona sa gasesti un mecanic apreciat si sa vada care e treaba.

Mesaj completat

multam fain

cu prima ocazie cand dau pe la bucuresti, dau o palinca

numa bine

vorbeste cu cei din cluj sau din zona sa gasesti un mecanic apreciat si sa vada care e treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"culoare cu care te vezi in trafic" :drink:) da, e hazliu baiatul, am vb cu el, e student.. si cica nu are bani de facultate.. de apreciat ca inca mai exista tineri care dau motoarele pe invatatura :wink:)

am vazut ca la domiexista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

un service in bucuresti care se pricepe la domi si unde se poate apela pentru o evaluare a motocicletei la un pret decent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb uleiul in furci, topicul are multe pagini nu am rabdare si nici timp sa trec prin toate ca sa aflu un raspuns

ce ulei ati folosit in furca? ce grosime ce marca? si ce recomandati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
am vazut ca la domi exista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

 

Cu Tenerele, am aprox. 10.000 de km de cand folosesc aripa inalta, pe fata, in locul celei standard (pe roata).

Nu exista nici o reactie anormala la viteza (poate o pierdere de 5 km/h la viteza de top).

* Aripa inalta incomodeaza circulatia fluxului de aer catre motor si radiatorul de ulei.

Nu pot sti daca racirea a fost afectata numai teoretic sau si practic fiindca nu am termometru pentru temperatura uleiului si nici nu am unde sa il amplasez. Pana acum nu am avut parte de probleme sau de un comportament atipic.

* Aripa inalta este recomandata daca folosesti destul de mult motocicleta la off-road. O sa ii intelegi utilitatea maxima intr-o zona cu namol lipicios.

 

Parerea mea :

* Daca esti genul care prefera Mitas-ul E09 fata de Metzeler Tourance atunci pune si aripa inalta.

* Viceversa, pastreaza aripa de strada.

 

 

Ce intelegi prin kit de distributie?

Un lant e vreo 500ron in sus, dar trebe schimbat relativ rar.

 

Lantul de distributie (am introdus aleator Dominator model 1995) costa 46.5 Lire sterline la WeMoto.com. Transportul pana in RO - 9.5 lire sterline.

Nu are rost sa va spun ca stati ceva mai bine la capitolul piese decat Tenerele.

La un colet de vreo 7-8 kg mi-au luat 18 GBP taxe. Trimit lejer aici (comandat si multumit).

Trebuie doar un cont PayPal, ca sa mearga treaba repede si ieftin.

Spor!

Mesaj completat

 

 

Oferta si mai faina la RomiMoto - in aceasta perioada, lant distributie redus de la 365 la ... 141 Ron.

Prea tare :drink: !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In lumina ultimelor evenimente, iar mi s-a pus pata pe luat o baterie mai puternica la Domi. Astfel intrebarea care revine este: Ce are daca imi iau o baterie care sa scoata 10-12-14-20 A (ora sau nu, asta nu stiu) in loc de actualul 8 A (la fel, ora sau nu)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca la domiexista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

un service in bucuresti care se pricepe la domi si unde se poate apela pentru o evaluare a motocicletei la un pret decent?

 

Cu Tenerele, am aprox. 10.000 de km de cand folosesc aripa inalta, pe fata, in locul celei standard (pe roata).

Nu exista nici o reactie anormala la viteza (poate o pierdere de 5 km/h la viteza de top).

* Aripa inalta incomodeaza circulatia fluxului de aer catre motor si radiatorul de ulei.

Nu pot sti daca racirea a fost afectata numai teoretic sau si practic fiindca nu am termometru pentru temperatura uleiului si nici nu am unde sa il amplasez. Pana acum nu am avut parte de probleme sau de un comportament atipic.

* Aripa inalta este recomandata daca folosesti destul de mult motocicleta la off-road. O sa ii intelegi utilitatea maxima intr-o zona cu namol lipicios.

 

Parerea mea :

* Daca esti genul care prefera Mitas-ul E09 fata de Metzeler Tourance atunci pune si aripa inalta.

* Viceversa, pastreaza aripa de strada.

 

La Dominator exista doar aripa joasa, deasupra rotii (din fabrica cel putin). Daca pui aripa inalta intreaga, e foarte posibil ca la viteza sa strici fluxul de aer catre airbox. Povesteau niste baieti ca pe dyno le ieseau ~50 cai cu motor modificat, dar la drum intins parca erau cu scuteru. Aripa inalta trebuie cel putin sa nu aiba absult nimic in partea din spate (deci sa fie doar de la jug in fatza). Motorul devenea din nou sprinten odata cu demontarea aripii inalte (si revenea la scuter mare cand o montau la loc).

 

 

 

Lantul de distributie (am introdus aleator Dominator model 1995) costa 46.5 Lire sterline la WeMoto.com. Transportul pana in RO - 9.5 lire sterline.

Nu are rost sa va spun ca stati ceva mai bine la capitolul piese decat Tenerele.

La un colet de vreo 7-8 kg mi-au luat 18 GBP taxe. Trimit lejer aici (comandat si multumit).

Trebuie doar un cont PayPal, ca sa mearga treaba repede si ieftin.

Spor!

Mesaj completat

 

 

Oferta si mai faina la RomiMoto - in aceasta perioada, lant distributie redus de la 365 la ... 141 Ron.

Prea tare :drink: !

Fuarte tare :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx, evident ca nu e de dorit sa iei o mobra cu probleme.. dar daca ele sunt minore gen lant, bujie, placute sunt rezolvabile si in plus nici nu te tin pe bara (foarte mult)

teoretic eu caut un DR 350 cu pornire la buton sau un DRZ dar preturile sunt f mari la modelele astea, asa ca trebuie sa ma multumesc cu ce gasesc la banii mei.

@dominator72: merci mult de sfaturi, sper sa nu iau teapa totusi, adica, nu e primul motor sper sa fie vizibil daca e ceva naspa.

Dacadominatoarele pe care le stii tu sunt de vinzare si nu au probleme, da-mi si mie detaliile poate facem o treaba

 

Eu stiu la Cluj un Domi bun.

Incearca la tel 0766524330, Zoli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"culoare cu care te vezi in trafic" :drink:) da, e hazliu baiatul, am vb cu el, e student.. si cica nu are bani de facultate.. de apreciat ca inca mai exista tineri care dau motoarele pe invatatura :wink:)

am vazut ca la domiexista doua tipuri de aripa fata, cea "pe roata" care se misca odata cu roata si cea tip "cross" care e prinsa undeva sus. Exista diferente intre modele sau se poate pune pe oricare dintre oricare dintre tipurile de aripi? Personal,imi place mai mult cu aripa de cross, dar la drum cred ca aripa aia o bate vintu si face ca toti dracii, deci pentru touring cea de jos e mai potrivita.

un service in bucuresti care se pricepe la domi si unde se poate apela pentru o evaluare a motocicletei la un pret decent?

 

nu se merita sa-i pui aripa tim cross, nu e facut pt asa ceva, de la 80 km in sus se simte. chestia e de aerodinamica strict, zic eu. pe asfalt trebuie aripa sa fie cat mai jos catre cauciuc sa nu patrunda un fux foarte mare de aer sub aripa. cat despre racirea pe aer, motoru de domi e acelasi cu xr ul deci aripa nu impiedica aerisirea buna, la viteze mari ajuta sa se aeriseasca iar la vit. mici e nesemnificativ. strict de aerodinamica e vorba, parerea mea. la tenere putin mai altfel.

Mesaj completat

scuzati greselile de ortografie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu aripa jos e naspa daca iesi pe noroi,, ca se incarca roata fata si se gripeaza.. sau nu?!?!

 

ref la baterie, intreba cineva de citi Ah sa ia, de citi ai bani si loc.. cu cit mai mare cu atit mai bine. Sigur nu ai sa ai nici o problema cu alternatorul/incarcarea, oricum bateria se incarca la 10% din curentul nominal, adica la una de 10Ah la incarcare ia aprox 1Ah, adica cam cit becul de frina.. (daca ai vreo teama poti pune frina mai rar :drink:) )

 

sa ne intoarcem la domi, zic sa mai intreb inca o data ca nu strica, vreau sa o folosesc in timpul verii pe drumuri de tara si noroaie iar iarna la transfer acasa serviciu prin oras (atiti cit nu e zapada pe jos, dar chiar si daca zunt grade cu - sau ploua). de la cei care au, si au folosit-o in conditii de genul asta, e o alegere buna? ce stiu sigur e ca nu o sa fac touring cu ea, deci latura asta a ei nu ma intereseaza.

 

thx

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa schimb uleiul in furci, topicul are multe pagini nu am rabdare si nici timp sa trec prin toate ca sa aflu un raspuns

ce ulei ati folosit in furca? ce grosime ce marca? si ce recomandati ?

Cand faceai tu flick-flack-ul care te-a facut celebru asta vara pe drumul dintre Gatul Berbecului si Paltinis (mi-amintesc ca te-am vazut in sant pe stanga, calare frumos pe motoreta si te-am intrebat daca te-ai razgandit si te intorci - inainte sa aflu de cascadorie :wink: ), deci chiar atunci eu testam uleiul de furca Motorex pe care tocmai il inlocuisem inainte de plecarea in excursie. Sunt in continuare multumit de el. Exista si o varianta de la Motul. Nu cred ca exista mai mult de doua optiuni in privinta vascozitatii (daca exista si alea). Iti recomand sa alegi versiunea cea mai ieftina. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...