Vizitator _Raul_ Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) eram cu el pe marginea lacului la balea lac...ca m-o pus necazul sa cobor sa vada lumea ca totusi e motor de enduro putin...mai iesi daca poti pe iarba ''imbibata '' cu bucatele de piatra ascutita...si nu era panta cine stie ce...de sus ti se parea floare la ureche...de unde sufletu ca nu mai puteam iesi nicicum decat impuns de 3 oameni cu motorul turat...deci e totusi de drum...si am fost cu el si pe drum de TAF daca stii ce e ala... Mersul prin sleauri de 1m facute de TAF nu are nici o treaba cu aderenta unei gume. Poti sa ai ce EXC, WR, CRF, Husa, Gas vrei tu, daca nu ai macar un Karoo (T), Mitas E09, Conti TKC80, Dunlop D908, Dunlop D606, Michelin Desert, etc. Fara ele nu vei face altceva decat sa iti risti integritatea atat a ta, cat si a motocicletei. Cand am trecut de la Michelin Sirac la Mitas E09 nu imi puteam reveni din starea de bucurie. In combinatie cu o presiunea in roti undeva la 1.0 - 1.3 vei avea parte de niste episoade super faine pe off-road. Iti cumperi un manometru digital si un compresor pe 12V si totul revine la normal imediat ce vrei iarasi pe sosea. Daca te bagi si la un Mitas C12, un Metzeler Six Days Extreme sau un Michelin Cross Competition S12 sa vezi ce bucurii o sa ai . Editat Martie 19, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 deci pina la urma, merge dominatorul pe drumuri de tara, pamint neaos... pe timp de ploaie? ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg... deci, dominator e enduro sau touring? pe drumuri de tara pe vreme uscata merge si virago (o dau de exemplu ca d'asta am incercat) de rupe... unde e avantajul dominatorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 deci pina la urma, merge dominatorul pe drumuri de tara, pamint neaos... pe timp de ploaie? ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg...deci, dominator e enduro sau touring? pe drumuri de tara pe vreme uscata merge si virago (o dau de exemplu ca d'asta am incercat) de rupe... unde e avantajul dominatorului? O Virago de 250 merge si pe Transalpina (asa cum era acum 2 ani); chiar si fara maneta de ambreiaj (rupta la prima cazatura). Diferenta o simti la sfarsitul unui astfel de traseu. Cine merge cu Viroaga zice: "baga-mi-as! nu ma mai bag in viata mea!!!". Cine merge cu Domi (eventual cu pasager si bagaje de face wheelie involuntar la urcare pe grohotis) zice: "Excelent! Mai vreau!" Domi este enduro-touring. Daca stii ce faci, poti merge pe trasee enduro de dificultate peste medie si sa te simti bine. Poate un pic cam obosit la final, ca-i ditamai "vaca" in comparatie cu o motoreta pur-enduro. Dar drumuri de tara, forestiere, forestiere "urate" si categorii similare le "fumeaza" fara niciun fel de greatza. Intr-adevar, conteaza foarte mult si ce gume poarta. Eu, precum multi altii, sunt foarte multumit de Heidenau K60 (care e 60% off, 40% on) in diferite multiple conditii de drum (inclusiv umed, ud pe asfalt, pamant, iarba, bolovani) sau conditii de oras (asfalt, beton, linii de tramvai etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg... Namolul se blocheaza in aripa joasa, indiferent ce gume ai. Aripa este de vina. Doar ea. Restul nu conteaza. Aripa inalta am spus ca incurca racirea teoretic. Trebuie sa fii atent la acest aspect. La mine nu e bai. Baietii de aici zic ca e. Eu zic sa incerci si sa vezi pe pielea ta. O aripa inalta e ieftina si daca nu iti place ce iese, gasesti clienti lejer. La Domi nu cumva se poate pune termometru de ulei pe cadru, intre rezervor si jug? Crampoanele difera de la un 60 on - 40 off care tin aproximativ 10.000 de km pana la 100% off care tin maxim 2000 de km. O explicatie f. buna ai primit aici : O Virago de 250 merge si pe Transalpina (asa cum era acum 2 ani); chiar si fara maneta de ambreiaj (rupta la prima cazatura). Diferenta o simti la sfarsitul unui astfel de traseu. Cine merge cu Viroaga zice: "baga-mi-as! nu ma mai bag in viata mea!!!". Cine merge cu Domi (eventual cu pasager si bagaje de face wheelie involuntar la urcare pe grohotis) zice: "Excelent! Mai vreau!" Domi este enduro-touring. Daca stii ce faci, poti merge pe trasee enduro de dificultate peste medie si sa te simti bine. Poate un pic cam obosit la final, ca-i ditamai "vaca" in comparatie cu o motoreta pur-enduro. Dar drumuri de tara, forestiere, forestiere "urate" si categorii similare le "fumeaza" fara niciun fel de greatza. Intr-adevar, conteaza foarte mult si ce gume poarta. Eu, precum multi altii, sunt foarte multumit de Heidenau K60 (care e 60% off, 40% on) in diferite multiple conditii de drum (inclusiv umed, ud pe asfalt, pamant, iarba, bolovani) sau conditii de oras (asfalt, beton, linii de tramvai etc). Am vazut ca sunteti mai multi useri multumiti de K60 dar cand am citit 60 off si 40 asfalt ma bucuram ca am mai gasit un tzacanit. Am confundat K60-ul cu K70-ul, crezand ca despre el este vorba. Mie K60 mi se pare mai mult de asfalt si soft enduro uscat. Numai bun de pus pe TDM (cum are un cunoscut de-al meu ) . O parere personala, nu dati cu rosii ! Editat Martie 20, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Eu am ceas de temperatura pentru ulei. De obicei uleiul ajunge si sta la 100-105 grade Celsius. Doar cand mi-a dereglat mao san carburatia si m-a lasat cu amestec sarac a ajuns la 120-130 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 am dat cu furtunul cu apa peste motorul pornit, care nu era prea incalzit, si nu s-a oprit. se opreste insa imediat, daca,,,miroase,,,apa de la jetul cu presiune, sau pe ploaie. am curatat toate contactele, le-am izolat de apa,,,,la fel: pot sa dau cu furtunul cu apa, peste tot,,,,,CDI, bujie, bobina,,,ca nu se opreste. daca imi puteti da un sfat, bine, daca nu,,,,cel putin nu radeti de mine. multam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 am dat cu furtunul cu apa peste motorul pornit, care nu era prea incalzit, si nu s-a oprit.se opreste insa imediat, daca,,,miroase,,,apa de la jetul cu presiune, sau pe ploaie. am curatat toate contactele, le-am izolat de apa,,,,la fel: pot sa dau cu furtunul cu apa, peste tot,,,,,CDI, bujie, bobina,,,ca nu se opreste. daca imi puteti da un sfat, bine, daca nu,,,,cel putin nu radeti de mine. multam frumos Sfatul meu: ia-o pe bucati (adica pe zone). Mai exact, da cu spray-ul (cu pistolul sub presiune) pe zone limitate si vezi ce se intampla. Asa poti izola zona care este afectata si apoi sa analizezi detaliile acesteia ca sa-ti dai seama care-i povestea. Daca stau bine sa ma gandesc, acorda atentie mai mare cand dai cu pistolul in zona bujiei (ma gandesc ca mediul plin de picaturi fine de apa sa nu se constituie intr-un "conductor" electric care sa descarce potentialul de curent care vine pe fisa de la bujie si sa-l dea la masa, cu atat mai mult cu cat acolo tensiunea e foarte mare). Apropos, dupa ce se opreste la o faza ca asta, cat de usor/greu porneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) deci pina la urma, merge dominatorul pe drumuri de tara, pamint neaos... pe timp de ploaie? ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg...deci, dominator e enduro sau touring? pe drumuri de tara pe vreme uscata merge si virago (o dau de exemplu ca d'asta am incercat) de rupe... unde e avantajul dominatorului? Avantajul e ca poti merge confortabil pe drumurile alea. Ce zice Purice e un caz particular; chiar el a dat-o cu Tourance (gume de strada) prin namol si nu a avut nici o problema. Domi-ul e un enduro tras spre touring. Se incadreaza in singura clasa de motociclete care pot fi bagate in offroad sau clarite conforabil 500km pe asfalt si inca vreo 50 in teren; pe zi. Editat Martie 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Sfatul meu: ia-o pe bucati (adica pe zone). Mai exact, da cu spray-ul (cu pistolul sub presiune) pe zone limitate si vezi ce se intampla. Asa poti izola zona care este afectata si apoi sa analizezi detaliile acesteia ca sa-ti dai seama care-i povestea. Apropos, dupa ce se opreste la o faza ca asta, cat de usor/greu porneste? porneste cam dupa 4-5 secunde, si goarte usor eu am curatat contactele si le-am strans papucii, dar fara nici o diferenta am dat pe bujie cu furtunul cu apa, dar nu s-a oprit, nu a taiat curentul era sa uit,,,,,,pe ploaie, cand are tendinte de oprire, la acceleratie mre spre maxima,,,,NU SE OPRESTE, numai in sarcina medie referitor la ulei,,,,,daca se pune mai mult ulei,,,,,sa zicem 2,5 litri,,,,ce s-ar putea intampla rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Izolatie proasta la bujie, din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Avantajul e ca poti merge confortabil pe drumurile alea. Ce zice Purice e un caz particular; chiar el a dat-o cu Tourance (gume de strada) prin namol si nu a avut nici o problema. Domi-ul e un enduro tras spre touring. Se incadreaza in singura clasa de motociclete care pot fi bagate in offroad sau clarite conforabil 500km pe asfalt si inca vreo 50 in teren; pe zi. Purice a facut balans din cauza emotiei sa se tina dupa ravenitza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Izolatie proasta la bujie, din auzite. o sa zici ca-s carcotas,,,,dar am pus bujie si fisa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Mersul prin sleauri de 1m facute de TAF nu are nici o treaba cu aderenta unei gume. Poti sa ai ce EXC, WR, CRF, Husa, Gas vrei tu, daca nu ai macar un Karoo (T), Mitas E09, Conti TKC80, Dunlop D908, Dunlop D606, Michelin Desert, etc. Fara ele nu vei face altceva decat sa iti risti integritatea atat a ta, cat si a motocicletei. Cand am trecut de la Michelin Sirac la Mitas E09 nu imi puteam reveni din starea de bucurie. In combinatie cu o presiunea in roti undeva la 1.0 - 1.3 vei avea parte de niste episoade super faine pe off-road. Iti cumperi un manometru digital si un compresor pe 12V si totul revine la normal imediat ce vrei iarasi pe sosea. Daca te bagi si la un Mitas C12, un Metzeler Six Days Extreme sau un Michelin Cross Competition S12 sa vezi ce bucurii o sa ai . presiuna de 1.2 respectiv 0.8 e de hard enduro pe care o folosesc. oricum dominatorul nu are treaba cu capitolul de enduro. ma refer la enduro nu la iarba verde si gratare. poate unii enduroo ii spun la mesul printre gropile din asfalt. eu ma refer la ceva unde conteaza cate kilograme are vaca, sau capra cum vor unii. la domi i se potriva numele de ''forester'' cum au aia la subaru Mesaj completat multe greseli de ortografie mai am, nici nu am inceput berile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 o sa zici ca-s carcotas,,,,dar am pus bujie si fisa noua Nicidecum nu zic. O sa zici tu ca-s insistent, dar e bine izolata fisha de bujie pe pipa de bujie? Am un prieten care in sarcina pierde scanteie destul de des. Ori de la CDIul nou (luat S-H) ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 hmmm cand am zis fisa,,,,,,,ma gandeam atat la fir, cat si la pipa, cara au fost o singura piesa,,,,sau cum sa ma exprim,,,? sa mai trag o izolatie suplimentara peste tot circuitul de inalta tensiune???? in alta ordine de idei,,,switch,,,,ca te vad mai priceput, daca pun mai mult ulei decat e recomandat, e bai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) hmmmcand am zis fisa,,,,,,,ma gandeam atat la fir, cat si la pipa, cara au fost o singura piesa,,,,sau cum sa ma exprim,,,? sa mai trag o izolatie suplimentara peste tot circuitul de inalta tensiune???? in alta ordine de idei,,,switch,,,,ca te vad mai priceput, daca pun mai mult ulei decat e recomandat, e bai mare? Aha. Pai fisa de obicei e doar firul, pipa e cea care vine peste bujie. In fine. Daca le-ai schimbat cu totu ar trebui sa fie ok. Nu cred ca e cazu de alte dracii. A mea a intrat in apa pana la nivelul supapelor, eu mergand cu 5 km la ora. Deci a facut baie si nu a comentat. la tine nu mi-e clar ce patesti. Daca pui mai mult ulei nu e bine - cresti presiunea in instalatie si omori pompa. De principiu daca stii cat ai pus peste, poti scoate cu seringa. Variatiuni mici sunt tolerabile de obicei. Editat Martie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Salut baieti, Se pare ca ma intorc tot la Dominator si vreau sa va intreb daca stie cineva unde pot sa gasesc lateralele astea(cele Galbene)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Sunt carene normale, decupate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 deci? Se poate, nu se poate, se arde, nu se arde, incarca releul suficient, nu incarca releul suficient,....cum e pina la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Exista o explicatie: mobele noastre sunt pretentioase la pornire, ca au un singur cilindru cu o singura bujie. Cand o lasi sa stea mai mult timp (de obicei dupa o saptamana inca o mai ia, dar doua saptamani pe gerul asta...), bezina din carb isi pierde proprietatile si la pornire omori bateria pana sa ai aprindere. Asa ca: 1. dai benzina pe OFF; si te asiguri ca e pe OFF 2. gasesti surubu de scurgere al carburatorului: e pe partea dreapta chiar in extremitatea de jos a carburatorului; singurul surub cu cap lat de acolo. 3. desurubezi incet si te opresti cand incepe sa curga benzina sub motor 4. astpti sa se scurga benzina; nu va curge mai mult de 100ml 5. insurubezi la loc cu bun simt (nu-l omori, dar nici nu-l lasa liber) 6. dai benzina pe ON sau RES 7. astepti juma de minut 8. pornesti motorul In acest weekend am ajuns la Motocicleta mea(eramsuparat pe ea), am aplicat pasii de mai sus si surpriza... Domi porneste la prima cheie. Multumesc mult pentru sfat. Raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Purice a facut balans din cauza emotiei sa se tina dupa ravenitza... Funny you! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 I-auzi una: cand o pornesc rece scoate fum (mai mult) pe teava din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 I-auzi una: cand o pornesc rece scoate fum (mai mult) pe teava din dreapta. Regleaza supapa sau roaga-te Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 I-auzi una: cand o pornesc rece scoate fum (mai mult) pe teava din dreapta. i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Regleaza supapa sau roaga-te Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva? Mesaj completat i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon. Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.