Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste ,

-ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie

-supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa

deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba

-oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu?

ce credeti ca ar fi? :P

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e asa bine sa il lasi la 1200 de ture. are de suferit ungerea.

 

pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste ,

-ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie

-supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa

deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba

-oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu?

ce credeti ca ar fi? :P

Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400.

 

Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400.

 

Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta.

[/quote

relantiu e la 1400-1500 dar am vrut sa zic ca sta si mai jos si nu moare, pot face reglaju eu sau e cava mai complicat si trebuie sa merg la cineva care stie? sa incerc sa vad la cat e reglat aeru?

 

Mesaj completat

pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles.

il las cu socu pornit un pic si cand plec cu el il imping

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei, poti incerca si tu sa reglezi carburatia. Oricum e doar un singur amarat de surub.

aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos?

3,5 DESURUBAT dupa ce ajungi la capat.

 

 

bai, e jumatatea lui mai si inca mai reglam la carburatoare? Luati muntii la cutreierat, gratarele la incins si ursii la dans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa ma scoateti din "intuneric" ... ce e piesa asta ? 2v0ocvd.jpg si la mine de ce lipseste 2rh4c9i.jpg ce stie sa faca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reciclator de gaze nearse. O prostie care de dragul mediului, papa ceva putere si impute motoru cu gaze semiarse. E mai bine fara, daca e legal. Opinia personala e ca e mai bine sa fie cilindrul pentru asa ceva si sa nu aiba: ai 2 puncte de prindere in care ai putea fixa un ambreiaj hidraulic :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? :P

Da, "pilot screw" se numeste. De altfel, avand in vedere ca va trebui sa incepi reglajul prin a-l strange pana la maxim (dar nu cu toti muschii!!!) si apoi sa-l elibereji 3 ture jumate, va fi foarte simplu sa il identifici pe carb, deoarece ar trebui sa fie singurul surub care se mai poate strange! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubu e pe fatza de jos a carburatorului, accesibil din stanga (in dreapta te incurca piesa care tine cablurile). Cred ca pilot screw este denumirea in engleza.

mersi ala era am fost si era reglat la 4 ture jumate , acum l-am dat la 3 ture jumate si merge mai rotund motoru o sa plec la o tura mai incolo sa vad care cum sta treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sugestie:

 

1. incalzesti bine motoru

2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm

3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA

4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi

5. dai un sfert-jumate de tura in afara

 

Aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sugestie:

 

1. incalzesti bine motoru

2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm

3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA

4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi

5. dai un sfert-jumate de tura in afara

 

Aia e.

aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim :P

am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130?

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim :P

am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130?

pai 130 e mai lat dar 80 e mai scund. Adica ai un cauciuc care calca mai bine asfaltul (noroiul) da' tre sa se invirta roata de mai multe ori ca sa faci acelasi drum pe care-l faceai cu xx/90/yy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... oarecum. 120/90 are inaltimea de 108mm in timp ce 130/80 are inaltimea de 104mm. Adica per total, roata e cu 10mm mai lata si cu 8mm mai mica in diametru.

 

Nu obtii un bonus deosebit daca pui 130/80 in loc de 120/90. Eu as recomanda 120/90 daca gasesti de care iti doresti. Eu de exemplu voi pune Karoo, probabil, si din alea nu au decat pe 130 cu 80. Nici vorba de 120/90.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie?

 

la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h

la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat?

 

inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6.

e normal sau daca nu care ar putea fi motivele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie?

 

la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h

la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat?

 

inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6.

e normal sau daca nu care ar putea fi motivele?

nu e normal eu am la 120km 5000 rot/min dar acum depinde foarte mult de pinion si cu consumu cam mare la mine e undeva la 5 in medie

Mesaj completat

maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja :P

 

pai atunci eu zic sa verifici carburatorul si in special membrana mare de la partea de sus.

la mine era rupta si de-aia nu tragea...(Ajungeam pe la 90-100 dar apoi ffffff greu)

 

 

Deci cu pinionul e clar o sa vreau unul mai mic dar numai sa strang bani...cu consumul in schimb? aveti idei? de ce sa ia asa mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata :P

O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare :P

 

Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele.

Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi.

Spor si succes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...