Stiff Rider Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 pai daca arcu' e mort la intrare (in groapa) ce rost are sa muncesti sa pui un arc fleshcait ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pai mah, nu arcu se duce, ci uleiu si gazu din amortizor. Alea confera componenta dinamica a amortizarii. Daca ar fi arcul piesa de baza, ar oscila suspensia 10 minute dupa ce iei o groapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi! dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pai mah, nu arcu se duce, ci uleiu si gazu din amortizor. Alea confera componenta dinamica a amortizarii. Daca ar fi arcul piesa de baza, ar oscila suspensia 10 minute dupa ce iei o groapa. uleiul intra in actiune pe revenire, puterea de sustinere o ofera arcul, iar daca arcul este obosit motoreta se lasa, mai ales cu greutate (bagaj + pasager) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 what about this /? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/83-Honda-XR...s#ht_500wt_1182 or this http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1983-1984-1...s#ht_500wt_1182 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. Ei bine, s-o stapanesti sanatos si s-o pregatesti cat mai repede pentru drum lung si accidentat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. Felicitari! Sa ai noroc de ea si sa dai de baut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 e pe aici B 650 DOM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. FELICITARI !!! Ai facut o achizitie excelenta. Dominatoarele sant niste motoare deosebite (mai ales astea din 92" )iar posesorii lor niste oameni mai mult decat deosebiti. SA-L STAPANESTI sanatos !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 domnilor, de ieri sunt mandru posesor de Domi!dansa e o doamna bine de prin 92, supla si antrenata pentru aruncat noroi in freza. Am cules recomandari si se pare ca madame stie sa "dea bine" din piston. sper ca in vreo 2 saptamani sa nu mai fie asa rusinoasa sa va cunoasca si sa fac prezentarile cum se cuvine. sa te poarte sanatos si sa aveti grija unu de altu , ai facut o alegere buna ca vorba aia HONDA E NR1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Dragii mei, mi-am tras moaca mai comerciala la domi-ul meu. In curand o sa fie chiar prezentabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste , -ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie -supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba -oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu? ce credeti ca ar fi? Editat Mai 13, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 nu e asa bine sa il lasi la 1200 de ture. are de suferit ungerea. pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste , -ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie -supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba -oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu? ce credeti ca ar fi? Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400. Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400. Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta. [/quote relantiu e la 1400-1500 dar am vrut sa zic ca sta si mai jos si nu moare, pot face reglaju eu sau e cava mai complicat si trebuie sa merg la cineva care stie? sa incerc sa vad la cat e reglat aeru? Mesaj completat pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles. il las cu socu pornit un pic si cand plec cu el il imping Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Daca vrei, poti incerca si tu sa reglezi carburatia. Oricum e doar un singur amarat de surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Daca vrei, poti incerca si tu sa reglezi carburatia. Oricum e doar un singur amarat de surub. aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos? 3,5 DESURUBAT dupa ce ajungi la capat. bai, e jumatatea lui mai si inca mai reglam la carburatoare? Luati muntii la cutreierat, gratarele la incins si ursii la dans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ... sau orasul la batut. lupta cu gropile printre conserve e "cel mai extrem" sport Editat Mai 13, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 va rog sa ma scoateti din "intuneric" ... ce e piesa asta ? si la mine de ce lipseste ce stie sa faca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Reciclator de gaze nearse. O prostie care de dragul mediului, papa ceva putere si impute motoru cu gaze semiarse. E mai bine fara, daca e legal. Opinia personala e ca e mai bine sa fie cilindrul pentru asa ceva si sa nu aiba: ai 2 puncte de prindere in care ai putea fixa un ambreiaj hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Surubu e pe fatza de jos a carburatorului, accesibil din stanga (in dreapta te incurca piesa care tine cablurile). Cred ca pilot screw este denumirea in engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? Da, "pilot screw" se numeste. De altfel, avand in vedere ca va trebui sa incepi reglajul prin a-l strange pana la maxim (dar nu cu toti muschii!!!) si apoi sa-l elibereji 3 ture jumate, va fi foarte simplu sa il identifici pe carb, deoarece ar trebui sa fie singurul surub care se mai poate strange! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Surubu e pe fatza de jos a carburatorului, accesibil din stanga (in dreapta te incurca piesa care tine cablurile). Cred ca pilot screw este denumirea in engleza. mersi ala era am fost si era reglat la 4 ture jumate , acum l-am dat la 3 ture jumate si merge mai rotund motoru o sa plec la o tura mai incolo sa vad care cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.