switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Dragii mei, mi-am tras moaca mai comerciala la domi-ul meu. In curand o sa fie chiar prezentabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste , -ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie -supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba -oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu? ce credeti ca ar fi? Editat Mai 13, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 nu e asa bine sa il lasi la 1200 de ture. are de suferit ungerea. pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ieri am schimbat si eu la domi , bujia filtrele si uleiu castol 10W40 dar se pare ca nu sa remediat acea probleama cu un rateu in frana de motor pina se incalzeste , -ma gandeam ca carburatoru fuctioneaza foarte bine nu consuma exagerat sta foarte bine chiar si la 1200 rot/min trage deci indeplineste cam toate conditile la care ma face sa nu intru in el sa fac curatenie -supapele habar nu am ; am inteles ca trebuie sa aiba un tacanit ceva , in schimb am ascultat motoru si se aude foarte bine deci nu se aude nici o supapa deci rateul il da cand o pornesc dimineata merg cu ea imping socu si cam in 5-10km in frana de motor da un rateu puternic si dupaia toata ziua numai am treaba -oare sa fie vreun gunoi pe acolo prin carburator si sa astupe benzina si sa provoace un rateu? ce credeti ca ar fi? Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400. Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Rateuri da cand e prost reglat carbul. Un domi poate sta si la 1000rpm relanti, chiar daca sub 1200-1300 ii face rau (ungere prea putina). Recomandarea personala e sa tii relantiul pe la 1400. Incarca sa duci carbul la cineva care stie ce face. Viata motorului cam depinde de asta. [/quote relantiu e la 1400-1500 dar am vrut sa zic ca sta si mai jos si nu moare, pot face reglaju eu sau e cava mai complicat si trebuie sa merg la cineva care stie? sa incerc sa vad la cat e reglat aeru? Mesaj completat pana la urma mergi cu socul tras la inceput, sau nu? lipsesc probabil virgule in postul tau si nu am inteles. il las cu socu pornit un pic si cand plec cu el il imping Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Daca vrei, poti incerca si tu sa reglezi carburatia. Oricum e doar un singur amarat de surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Daca vrei, poti incerca si tu sa reglezi carburatia. Oricum e doar un singur amarat de surub. aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 aha m-am uitat prin manual am inteles ceva de 3,5 ture e normal, ca sa ajung la el trebuie sa mai dau rezervoru jos? 3,5 DESURUBAT dupa ce ajungi la capat. bai, e jumatatea lui mai si inca mai reglam la carburatoare? Luati muntii la cutreierat, gratarele la incins si ursii la dans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ... sau orasul la batut. lupta cu gropile printre conserve e "cel mai extrem" sport Editat Mai 13, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 va rog sa ma scoateti din "intuneric" ... ce e piesa asta ? si la mine de ce lipseste ce stie sa faca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Reciclator de gaze nearse. O prostie care de dragul mediului, papa ceva putere si impute motoru cu gaze semiarse. E mai bine fara, daca e legal. Opinia personala e ca e mai bine sa fie cilindrul pentru asa ceva si sa nu aiba: ai 2 puncte de prindere in care ai putea fixa un ambreiaj hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Surubu e pe fatza de jos a carburatorului, accesibil din stanga (in dreapta te incurca piesa care tine cablurile). Cred ca pilot screw este denumirea in engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 cu o intrebare mai deranjez , surubu care trebuie sa-l reglez la aer e la pct 18 pilot screw in manual la sectiunea 4 ca nu am mai umblat niciodata si imi e sa nu strang altu? Da, "pilot screw" se numeste. De altfel, avand in vedere ca va trebui sa incepi reglajul prin a-l strange pana la maxim (dar nu cu toti muschii!!!) si apoi sa-l elibereji 3 ture jumate, va fi foarte simplu sa il identifici pe carb, deoarece ar trebui sa fie singurul surub care se mai poate strange! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Surubu e pe fatza de jos a carburatorului, accesibil din stanga (in dreapta te incurca piesa care tine cablurile). Cred ca pilot screw este denumirea in engleza. mersi ala era am fost si era reglat la 4 ture jumate , acum l-am dat la 3 ture jumate si merge mai rotund motoru o sa plec la o tura mai incolo sa vad care cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Sugestie: 1. incalzesti bine motoru 2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm 3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA 4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi 5. dai un sfert-jumate de tura in afara Aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Sugestie: 1. incalzesti bine motoru 2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm 3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA 4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi 5. dai un sfert-jumate de tura in afara Aia e. aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130? Editat Mai 13, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130? pai 130 e mai lat dar 80 e mai scund. Adica ai un cauciuc care calca mai bine asfaltul (noroiul) da' tre sa se invirta roata de mai multe ori ca sa faci acelasi drum pe care-l faceai cu xx/90/yy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Mda... oarecum. 120/90 are inaltimea de 108mm in timp ce 130/80 are inaltimea de 104mm. Adica per total, roata e cu 10mm mai lata si cu 8mm mai mica in diametru. Nu obtii un bonus deosebit daca pui 130/80 in loc de 120/90. Eu as recomanda 120/90 daca gasesti de care iti doresti. Eu de exemplu voi pune Karoo, probabil, si din alea nu au decat pe 130 cu 80. Nici vorba de 120/90. Editat Mai 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut. revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie? la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat? inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6. e normal sau daca nu care ar putea fi motivele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 6 afara,,,,,mi se pare multisor,,,, eu scot la drum intins sub 4 e drept ca nu rupe asfaltu, dar,,,,,,decat 6 la suta,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salut. revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie? la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat? inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6. e normal sau daca nu care ar putea fi motivele? nu e normal eu am la 120km 5000 rot/min dar acum depinde foarte mult de pinion si cu consumu cam mare la mine e undeva la 5 in medie Mesaj completat maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja pai atunci eu zic sa verifici carburatorul si in special membrana mare de la partea de sus. la mine era rupta si de-aia nu tragea...(Ajungeam pe la 90-100 dar apoi ffffff greu) Deci cu pinionul e clar o sa vreau unul mai mic dar numai sa strang bani...cu consumul in schimb? aveti idei? de ce sa ia asa mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele. Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi. Spor si succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.