Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

salutare

are careva un CDI sa imi imprumute, ca in rest, am schimbat tot de la aprindere si fara efect

tot suca aia o are la ploaie

daca ar fi CDI-ul de vina, as cumpara unul,,,,,

dar as vrea sa verific, sa nu cheltui degeaba

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare

are careva un CDI sa imi imprumute, ca in rest, am schimbat tot de la aprindere si fara efect

tot suca aia o are la ploaie

daca ar fi CDI-ul de vina, as cumpara unul,,,,,

dar as vrea sa verific, sa nu cheltui degeaba

numa bine

Daca ai fi mai aproape, te-as ajuta cu cea mai mare placere (FreeRider stie :lol: ). Daca nu reusesti pana la 1 august, iti imprumut eu in Apuseni :lol:

 

Si zici ca ai incercat si cu o alta bobina de inductie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

are careva un CDI sa imi imprumute, ca in rest, am schimbat tot de la aprindere si fara efect

tot suca aia o are la ploaie

daca ar fi CDI-ul de vina, as cumpara unul,,,,,

dar as vrea sa verific, sa nu cheltui degeaba

numa bine

 

Salut! Hai in cluj, ca domi al meu doarme! Si o sa poti testa ce vrei tu cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti grija ca CDIul de prima generatie nu e compatibil cu celalalt. Adica andreizalau ar avea nevoie de un CDI de la un 88-91, sau un 92-95/96-03 modificat. Mi se pare ca trebuie adaugat un fir de masa la una din mufele CDIului nou pentru a-l pune pe un model mai vechi. Dati un semn (PM, mess, ceva) daca vreti sa faceti operatiunea si ma interesez ce si cum.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand e rotaxul bemveu?? :lol:

 

On topic: schimbati motoarele de la Dominatoare cu motoare de BMW ca sa nu mai adunati pistoane din esapament! Zic si io, nu dau cu paru'!
Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand e rotaxul bemveu?? :lol:

:lol:

 

La domi e o singura regula: schimbi uleiul la un motor in mintile lui si nu crapa. Acu noi avem second, tertz si deca-handuri, iar jumate din fostii proprietari probabil habar nu au cum se scoate joja de ulei (si nici nu au mecanic). Mai ales in conditiile in care tot romanu se bucura la chilipir de maxim 1000e. Asta la dominator inseamna epava aratoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand e rotaxul bemveu??

Cum-necum, io fata de voi, schimb uleiul la 10.000km sau chiar peste aceasta limita, iar omoru' de-l ia capra mea, in veci nu va vedea un Domi' pe sub rotitele lui! Basca faptul ca BMW-ul meu s-anvatat cu greul si merge precum camila prin desert, incarcata full (asta insemnind vreo 200kg ocupanti si bagaj) mai tot timpul si alergata la limita iesirii segmentilor pe esapament! Si uite, ca da, pe BMW exista ROTAX! Si-si face bine treaba! :lol:

Sa ne vedem sanatosi pe coclauri! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum-necum, io fata de voi, schimb uleiul la 10.000km sau chiar peste aceasta limita, iar omoru' de-l ia capra mea, in veci nu va vedea un Domi' pe sub rotitele lui! Basca faptul ca BMW-ul meu s-anvatat cu greul si merge precum camila prin desert, incarcata full (asta insemnind vreo 200kg ocupanti si bagaj) mai tot timpul si alergata la limita iesirii segmentilor pe esapament! Si uite, ca da, pe BMW exista ROTAX! Si-si face bine treaba! :)

Sa ne vedem sanatosi pe coclauri! :lol:

Ce vrea sa zica omu' e ca tu ai ROTAX, nu BMW. BMW inseamna boxer. Restu sunt Rotax. Asa ca nu poate fi vorba de fiabilitate BMW :) Si nu esti singuru care da-n motor de-l rupe; mai stiu si pe acilea aceeasi chestie. Si tin motoarele la fel de bine. In schimb, ia lasa-l tu fara antigel/apa pe al tau sa vezi cum iti crapa si tie pistonu la fel de repede :lol: Fara nicio intentie rea -- doar faceam o analogie intre rotaxul pe aer (domi) si rotaxul pe apa (bmw, aprilia). :lol:

 

 

EDIT: For the record, motoarele de pe F650 (cu 1-2 cilindrii) si de pe F800 sunt toate de fabricatie ROTAX. Cele de pe G650 parca tot Rotax sunt la baza (aici nu sunt sigur). Cel de pe G450 e BMW (Husqvarna?) si numai boxerele si 4-linie sunt motoare BMW pur-sange (seriile R si K).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa repet? Este un BMW, ca are motor cu zbaturi sau cu palete de vint, nu crapa asa cum vad pe-aci pe la voi ca isi dau duhul in serie. Nu contest provenienta motorului, dar neamtu' cind l-a montat pe caprele astea n-a fost nebun. Motorul initial a fost proiectat pentru avioane si in cazul asta, daca te lasa ceva undeva acolo sus, nu prea aveai cum sa il impingi sau sa-l mai faci sa mormaie pina la sol! Si in definitiv de ce sa-l las fara lichid de racire daca este prevazut cu asa ceva? Doar ca sa fac pe plac altora si sa blochez bunatate de motor? Stiu ca Honda-i Honda, fiindca am si io una varza prin podul casei, care zace din lipsa de piese, fiindca da, a crapat pistonul! Nu-i Domi'...e drept, dar m-am lecuit! La mine este buna motocicleta care rezista nebuniei mele, care imi suporta toanele, ma costa putin si nu ma lasa pe coclauri cu bagaje si pasager! Si pina acum toate au crapat...asa ca mai zabovesc nitel pe BMW, pina o crapa si asta, ca doar nu s-a fabricat motocicleta care sa fie indestructibila!

Hai pe colau, ca-i vremea buna! Va salut cu farul! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor monocilindric proiectat pentru avioane? :lol: imi vine greu a crede, vibratiile ar fi fost prea mari, sansele ca singurul cilindru sa crape de asemenea, mult prea greu pentru puterea data. ma rog... dar sa terminam cu off topicul.

 

o fi bmw mai durabil dar nu e asa fun ca honda. ma rog... si dr-ul de 6 jumatate e parca si mai fun ca honda dar asta nu mai conteaza aici :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FIecare cioara isi lauda puii. Nu-i cu nimic mai breaz bavarezu - e fix aceasi branza. Doar ca la Honda e ceva mai usor sa calci in strachini. Prostu satului stie sa bage apa in rezervor dar nu stie ca tre sa schimbe sau sa completeze uleiu. De aia la noi ai mai mari sanse la un BMW s-h decat la un domi/dr/xt s-h. Dar deja suntem MULT offtopic. Am inteles, ivan, iti adori BMWul si il pui pe-un piedestal. Afla ca si eu fac la fel cu Domi-ul meu. Putem sa discutam 50 pagini despre cele doua motociclete fara concluzii, asa ca hai s-o lasam moarta sau sa deschidem alt topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, nu-l laud, am observat doar ca-i ceva mai bunicel decit altceva! Nu am gasit inca o motocicleta perfecta, una care sa ma multumeasca macar 90%, dar intre doua...sau noua, alegi una ceva mai bunicica...si-atit. Stiu ca are si asta hibele ei si mai stiu ca exista muuuuulte mai bune decit ea...dar io de-atit am avut bani si putere de intretinere. Nu as incerca sa conving pe altcineva sa-si schimbe capra cu una ca a mea, fiindca as risca si nu as avea motiv. Dar am vazut ca aici se poarta discutiile in contradictoriu si am testat nitel zona! :lol: Sper ca nu am deranjat profund!

Nu-mi place sa fiu off topic, asa ca admir la Domi' puterea de a rezista in timp ceva mai mult decit F-ul si admir iarasi atractia lui spre generatia tinara, un lucru bun, zic io!

Asfalt sau noroaie doar sub roti! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, nu-l laud, am observat doar ca-i ceva mai bunicel decit altceva! Nu am gasit inca o motocicleta perfecta, una care sa ma multumeasca macar 90%, dar intre doua...sau noua, alegi una ceva mai bunicica...si-atit. Stiu ca are si asta hibele ei si mai stiu ca exista muuuuulte mai bune decit ea...dar io de-atit am avut bani si putere de intretinere. Nu as incerca sa conving pe altcineva sa-si schimbe capra cu una ca a mea, fiindca as risca si nu as avea motiv. Dar am vazut ca aici se poarta discutiile in contradictoriu si am testat nitel zona! :lol: Sper ca nu am deranjat profund!

Nu-mi place sa fiu off topic, asa ca admir la Domi' puterea de a rezista in timp ceva mai mult decit F-ul si admir iarasi atractia lui spre generatia tinara, un lucru bun, zic io!

Asfalt sau noroaie doar sub roti! :lol:

 

amicul nostru Ivan zice ca da un zaibar din aia roz si apoi merge rotaxul de pegaso. am amici, care nu au dat un zeiber si motoarele rotaz s-au stricat lejer...asa ca Ivane!!! vrei sa nu se strice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar!

da" sa fie negruuuuuu

ca ala e bun :lol:

Mesaj completat

vad ca la mine apare "warn 0%" ce inseamna?

oi fi zis sau facut vreo prostie??

Mesaj completat

da, am schimbat si bobina de inductie, cu una originala,,,si pipa,,,,si fisa,,,,,si bujia,,,,

numa CDI nu am pus altu,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar!

da" sa fie negruuuuuu

ca ala e bun :lol:

Mesaj completat

vad ca la mine apare "warn 0%" ce inseamna?

oi fi zis sau facut vreo prostie??

Mesaj completat

da, am schimbat si bobina de inductie, cu una originala,,,si pipa,,,,si fisa,,,,,si bujia,,,,

numa CDI nu am pus altu,,,,,

 

 

banuiesc ca atata timp cat e 0% e ok si deci nu ai facut nimic. si la mine apare la fel.

 

unde e cdi-ul asta mai precis? e cumva sub codita? ca atunci cand am demontat am vazut ceva pe-acolo...cu un radiator pe el...ala sa fie? daca nu, ala ce e? :lol:

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CDI = cutie mare (10x2x2 cm), neagra, fixata in fatza, in dreapta farului. Chiar langa el e releul de semnalizare (arata ca un releu de dacie asta).

 

Releu de incarcare = cutie relativ mica, inconjurata de un radiator relativ imens. E pus sub coditza la modelele RD08 si pe spatele cutiei de aer la modelele RD02.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic - pai e normal sa iti apara la userul tau warn 0% asa banuiesc ca apare la toata lumea. in momentul in care ai zis ceva inadecvat, ai jignit pe cineva,etc moderatorul/moderatorii iti dau warn ...un anumit procent. ma gandesc ca atunci cand esti la 100% iei ban pe o oarecare perioada.

 

ontopic- mersi de lamurirea in privinta cdi-ului.

Mesaj completat

@ andreizalau - daca vii in oradea pot sa te ajunt si eu, doar ca mobra mea e din 97 (rd08).

ar fi 2 mentiuni:

1. in perioada asta am examene deci foarte putin timp liber.

2. in ideea ca vii, ziceai ca mobra ta face urat numai cand ploua... ca sa o incerci ce faci? torni apa pe cdi? ....eventual veridica contactele de la el, da cu un spray de contact. sau toarna/ pulverizeaza apa in zona aia si aflii daca de acolo e problema.

bafta! :cheers:

Mesaj completat

ps: am citit pe tuburile de wd40 ca e bun pt indepartarea apei...daca pulverizezi apa in zona cdi-ului (cu o pompa de-aia de la lichid de spalat gemuri) si vezi ca de acolo e problema incearca sa desfaci contacte, sau ce e acolo sa dai ori cu un spray de contacte ori cu wd40 (sa ma corecteze cineva daca zic rau)

 

 

am si eu o intrebare... se poate strange furca pe cadru, ma refer la "jug" (Cred ca ii zice) locul unde e prinsa furca de cadru, ma gandesc cu 2 rulmeni si ceva saibe, piulite etc...

 

merge usor ghidonul, dar in gropi bate, si cand franez cu fata se aude ca isi schimba pozitia iar dupa ce ma opresc din nou...

imi trebuie ceva scula speciala acolo sau merge cu o cheie mai mare sau o franceza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vreau sa schimb un led in bord.

Daca doriti sa-mi spuneti cum desfac bordul...

 

Multumesc

 

daca vrei iti trimit un manual de service si te poti documenta de acolo, eu inca nu am desfacut bordul dar chiar ar trebui ca numai vreo 2 beculete de acolo mai merg...

 

 

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

 

pai de unde ai desfacut? de unde ai dat jos cablurile? sau mai precis ce ai uns?' daca cablurile in sine merg usor ai de verificat 3 treburi:

- sa nu frece mansonul de cauciuc pe blocul de contact de pe ghidon

- mecanismul manerului de acceleratie in sine sa nu fie blocat

- sa nu fie impiedicata miscarea furcii din carburator (e o furca mica care pana la 1/4 din acceleratie ridica acul si da drumul la benzina)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Vreau sa schimb un led in bord.

Daca doriti sa-mi spuneti cum desfac bordul...

 

Multumesc

Dai jos carenele din fatza si te lamuresti singur. Nu-i complicat.

 

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

Sigur ai pus cablurile la loc cum trebuie? Daca se incaleca vor merge greu. Si daca strangi prea tare mansonul pe ghidon, iar o sa mearga greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema,

 

am scos acceleratia sa lubrifiez cablurile , am facut-o, cablurile merg foarte usor acum, numai ca dupa ce am montat totul la loc (de 10 ori) acceleratia merge foarte greu, nu revine la loc etc... Avetzi un sfat pentru mine... trebuie sa merg asa pana isi da drumul ???

 

PS nu am lubrifiat intre plastic si metal adica mansonul de acceleratie.

 

Avetzi vre-un sfat pentru mine ?

 

Asa au mers si la mine dupa ungere...apoi le-am reglat din suruburile de reglaj (la nivelul carburatorului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...