50bani Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 50bani la tine ati merge turometru cu CDI cu mufa alba daca zici ca era cu verde? merge totul ca in fabrica, tot ce a trebuit sa fac era sa trag inca un fir la masa, cel cu mufa verde are un fir in minus fata de celcu mufa alba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 am toate cele 6 fire conectate la cdi doar ca la cel cu mufa verde de pe modelul 88 respectiv 89 nu erau conectate doar 5 fire cum spunea si 50bani el a pus cu mufa alba avand anainte cu verde si avea la ala verde doar 5 fire la asta care la pus alb a mai adaugat firul de masa al 6 -lea oricum mersi eventual dami te rog un nr de telefon sa te sunez sa ati explic mai bine Mesaj completat problema este ca ala alb pe care la-m dat jos avea 6 fire conectate iar cel verde avea doar 5 fire conectate eu leam conectat pe toate 6 cum era la al meu eventual dami te rog un nr de tel sa pot sa ati explic mai bine... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 deci chiar nu stie nimeni ce e sunetul ala? ce poate sa faca asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) am toate cele 6 fire conectate la cdi doar ca la cel cu mufa verde de pe modelul 88 respectiv 89 nu erau conectate doar 5 fire cum spunea si 50bani el a pus cu mufa alba avand anainte cu verde si avea la ala verde doar 5 fire la asta care la pus alb a mai adaugat firul de masa al 6 -lea oricum mersi eventual dami te rog un nr de telefon sa te sunez sa ati explic mai bineMesaj completat problema este ca ala alb pe care la-m dat jos avea 6 fire conectate iar cel verde avea doar 5 fire conectate eu leam conectat pe toate 6 cum era la al meu eventual dami te rog un nr de tel sa pot sa ati explic mai bine... mersi Acum ai CI554A iar inainte ai avut CI554 daca e asa atunci sigur e de DOMI. Incearca sa deconectezi al 6-lea fir ... daca merge il lasi asa daca nu merge il pui inapoi si gata. Editat Ianuarie 24, 2011 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) deci chiar nu stie nimeni ce e sunetul ala? ce poate sa faca asa? Lant de distributie as indrazni sa zic. Vezi daca nu cumva se aude mai pronuntat dinjos de nivelul supapelor. Suna a zornait (trage un lant normal peste o bara de metal) sau a ciocanic (loveste cu o tija metalica subtire o bucata de tabla groasa)? Editat Ianuarie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 chestia e ca se aude cam din dreptul locului unde e filtrul de ulei.... nu atat in zona cilindrului... Mesaj completat suna asemanator cu un clichet invartit mai repede... (gen tubulara) ... in video se aude destul de bine, la un moment dat am lipit telefonul de carcasa cutiei de viteze...si se aude mai izolat sunetul ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Se aude odata cu explozia sau de doua ori mai repede? Ritmul nu il pot prinde din filmuletul tau... Mesaj completat ...e ca si cum ar lovi lantul in ceva. Ciudat lucru. Motorul are ulei? 10w- sau 15w-? Asa ar face uneori la pornirile la rece timp de cateva secunde daca ar fi oarecum larg lantul de distributie., mancate patinele sau slabit intinzatorul. Pe acolo se mai invart pompa de ulei si ambreiajul si cam atat... Mesaj completat FUR FUTURE REFERENCE, FOOD FOR THoUGHT: From 1979 to 1995 Honda had a 11-digit VIN e.g. RD023600883 R: cc (A=up to 50, D=up to 70, H=up to 80, J=up to 125, K=up to 150, M=up to 250, N=up to 400, P=up to 600, R=up to 800, S=up to 800) D: type of motorcycle (B=kids bike/ATC, C=Street, D=Enduro, E=OHV/Offroad bike - not street legal, F=Scooter) 02: internal production number (here NX650 Dominator) 3: version 6: series 00883: serial number From 1996 on Honda has a 17-digit VIN e.g. JH2RD07ABTM000992 or JH2RD07A1YM417129 JH2: country of production (JH2=WMI Honda Japan, 1HF=Honda America, ZDC=Honda Italy, VTM=Montesa/Honda Spain) RD07A: type (here Africa Twin) B: version 1: control number (1-9 or X) T: year (T=1996, V=1997, W=1998, X=1999, Y=2000, 1=2001 ... 6=2006) M: factory (M=Hamamatsu/Japan, K=Kumamoto/Japan, A=Ohio/USA, F=Atessa/Italy, E=Barcelona/Spain 000992: serial number Source: Motorrad Spezial 2006, Gebrauchtkauf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 are ulei. 10w40, proaspat, si la nivel maxim. pare sa fie mai rapid decat explozia... macar de 2 ori mai repede... eventual pe cand o sa fie vreo 10-15 grade si ma pun sa verific/ reglez supapele invart mai mult de el sa vad daca se aude. oare e cazul sa desfac sa vad? sau sa il las in pace pana face mai tare/ mai mult timp? pare sa nu se auda mai mult de 50 secunde. cu prima ocazie verific si daca urca ulei pe conducta spre top end. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 50bani ai dreptate aqsa este ci 554A este cel pe care lam pus o sa ancerc mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 are ulei. 10w40, proaspat, si la nivel maxim.pare sa fie mai rapid decat explozia... macar de 2 ori mai repede... eventual pe cand o sa fie vreo 10-15 grade si ma pun sa verific/ reglez supapele invart mai mult de el sa vad daca se aude. oare e cazul sa desfac sa vad? sau sa il las in pace pana face mai tare/ mai mult timp? pare sa nu se auda mai mult de 50 secunde. cu prima ocazie verific si daca urca ulei pe conducta spre top end. Daca se aude mai rapid ca explozia (de 2 ori mai rapid), atunci zgomotul nu este de la supape. Este de la lantul de la partea de jos. Incearca sa asculti cu surubelnita in jos pe cilindru. Uite, in poza asta am evidentiat pe unde trece lantul de distributie. VERDE = pinioane (cel de pe axa cu came si cel de pe volanta) ROSHU = traseul aproximativ urmat de lantul de distributie GALBEN = intinzatorul distributiei Verifica de unde se aude mai tare. De pe traseul respectiv sau din alta parte? E posibil chair sa fie futut ceva la pompa de ulei, desi e foarte improbabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 ok, o sa incerc sa ascult. probabil e de la partea de jos, unde e volanta. in zona aia se aude. chiar daca e distributia, e urgenta treaba? sau sa o mai las pana se aude mai mult timp/ mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 ok, o sa incerc sa ascult. probabil e de la partea de jos, unde e volanta. in zona aia se aude.chiar daca e distributia, e urgenta treaba? sau sa o mai las pana se aude mai mult timp/ mai tare? Daca am dreptate si e rupta patina, e urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 preak_or la mine cand se auzea as un zgomot era de la arcurile care se afla an spatele carcasei de ambreaj,erau slabite,leam strans tabla pe ele si nu a mai facu zgomot sper sa fie si la tine asa sa nu fie distributia .Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 preak_or la mine cand se auzea as un zgomot era de la arcurile care se afla an spatele carcasei de ambreaj,erau slabite,leam strans tabla pe ele si nu a mai facu zgomot sper sa fie si la tine asa sa nu fie distributia .Bafta Mai bine le-ai fi schimbat. Ai strans la cuplu specificat sau dupa ureche? Conteaza, sa stii, la eficienta si longevitatea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 leam strans acum doi ani dar se comporta bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 nu se aude in dreptul ambreiajului. 100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei. cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita... si incep sa strang bani pentru eventualele piese. daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba... o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 nu se aude in dreptul ambreiajului. 100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei. cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita... si incep sa strang bani pentru eventualele piese. daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba... o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) Sa incerci sa-l pornesti si la "cald". Adica vreo 10 grade afara, cand or fi. Patine + lant iesi ieftin; sa nu ai alta belea mai dubioasa. Dinamometricele sunt pe trei spectre: cu valori mici, mari si intre. Nu lua cele mai ieftine ca risti sa se decalibreze repede si pe urma naiba stie in ce belele o dai (valabil in special la cele cu spectru f larg). In principiu, daca vrei sa iei doar o cheie, te uiti ce valori de cuplu sunt pe unde desfaci tu. Cele foarte mari pot fi trisate (au o toleranta mai mare), la cele foarte mici insa fiind relativ periculoasa depasirea cuplului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) Asigura-te ca viitoarea ta cheie dinamometrica cuprinde si cuplul de strangere al suruburilor chiulasei. Dintre toate suruburile motoretei, cele de la chiulasa sunt cele mai pretentoase la cuplu. Chiar daca Domi nu are racire cu lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 nu se aude in dreptul ambreiajului. 100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei. cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita... si incep sa strang bani pentru eventualele piese. daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba... o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) posibilitati sunt multe,,,,,,,,,, poti elimina una, demarorul cand nu se mai aude,,,,,,apasa butonul de start pt 2 secunde daca e acelasi sunet, te-ai scos frecventa zornaitului e prea mare si prea regulata,,,,,,,ar putea fi de la generatorul de impulsuri???? (daca zici ca pare de 2 ori mai rapida decat explozia,,,,,,,,) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Generatorul de impulsuri e o amarata de bobina pe langa care se plimba un magnet. Daca ar avea probleme acolo nu i-ar merge deloc motocicleta. Mie imi suna ca si cum ar bate lantul de distributie in ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Generatorul de impulsuri e o amarata de bobina pe langa care se plimba un magnet. Daca ar avea probleme acolo nu i-ar merge deloc motocicleta. Mie imi suna ca si cum ar bate lantul de distributie in ceva. stiu ce e acolo,,,,,,, daca atinge magnetul miezul bobinei,,,,,,,zgomot exista, si motoru merge parca a deschis motorul pe partea aia,,,,,,,,,,,, pt frecarea lantului de distributie,,,,,e prea mica frecventa zgomotului dar, pt o diagnoza buna, trebe ascultat motorul, nu o inregistrare si cred ca adevarata problema o sa apara abia la deschiderea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 =)) cum suna ) zici ca e rupt bendixu la demaror ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 hmm... nu stiu sigur in ce masura am voie sa pun un link de pe alt forum, dar incerc baietii astia zic ca si ale lor mobre fac asa...si ca nu e de ingrijorat LINK o sa incerc si ce a zis andrei, adica sa apas pe butonul de pornire sa vad daca e aceeasi chestie (bendix) iar daca o sa faca mai urat, mai tare sau o sa se accentueze in orice fel, sau daca va incepe sa pape ulei, sa scoata fum sau alte cele... ma pun sa il desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac? Multumesc anticipat! Eu iti recomand sa citesti manualul de utilizare cu care a venit motocicleta, daca nu il ai cauta pe net si ai sa vezi ca ai o lista in manual pentru proceduri de mentenanta. In lista aia e trecut ca se schimba uleiul la 3000km, daca tu de acum 4000km nu ai completat cu ulei la aia 9800km care ii are motoru tau e posibil sa ii zici adio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.