Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

50bani la tine ati merge turometru cu CDI cu mufa alba daca zici ca era cu verde?

merge totul ca in fabrica, tot ce a trebuit sa fac era sa trag inca un fir la masa, cel cu mufa verde are un fir in minus fata de celcu mufa alba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am toate cele 6 fire conectate la cdi doar ca la cel cu mufa verde de pe modelul 88 respectiv 89 nu erau conectate doar 5 fire cum spunea si 50bani el a pus cu mufa alba avand anainte cu verde si avea la ala verde doar 5 fire la asta care la pus alb a mai adaugat firul de masa al 6 -lea oricum mersi eventual dami te rog un nr de telefon sa te sunez sa ati explic mai bine

Mesaj completat

problema este ca ala alb pe care la-m dat jos avea 6 fire conectate iar cel verde avea doar 5 fire conectate eu leam conectat pe toate 6 cum era la al meu eventual dami te rog un nr de tel sa pot sa ati explic mai bine... mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am toate cele 6 fire conectate la cdi doar ca la cel cu mufa verde de pe modelul 88 respectiv 89 nu erau conectate doar 5 fire cum spunea si 50bani el a pus cu mufa alba avand anainte cu verde si avea la ala verde doar 5 fire la asta care la pus alb a mai adaugat firul de masa al 6 -lea oricum mersi eventual dami te rog un nr de telefon sa te sunez sa ati explic mai bine

Mesaj completat

problema este ca ala alb pe care la-m dat jos avea 6 fire conectate iar cel verde avea doar 5 fire conectate eu leam conectat pe toate 6 cum era la al meu eventual dami te rog un nr de tel sa pot sa ati explic mai bine... mersi

Acum ai CI554A iar inainte ai avut CI554 daca e asa atunci sigur e de DOMI. Incearca sa deconectezi al 6-lea fir ... daca merge il lasi asa daca nu merge il pui inapoi si gata.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci chiar nu stie nimeni ce e sunetul ala? ce poate sa faca asa?

Lant de distributie as indrazni sa zic. Vezi daca nu cumva se aude mai pronuntat dinjos de nivelul supapelor.

 

Suna a zornait (trage un lant normal peste o bara de metal) sau a ciocanic (loveste cu o tija metalica subtire o bucata de tabla groasa)?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia e ca se aude cam din dreptul locului unde e filtrul de ulei.... nu atat in zona cilindrului...

Mesaj completat

suna asemanator cu un clichet invartit mai repede... (gen tubulara) ... in video se aude destul de bine, la un moment dat am lipit telefonul de carcasa cutiei de viteze...si se aude mai izolat sunetul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude odata cu explozia sau de doua ori mai repede? Ritmul nu il pot prinde din filmuletul tau...

Mesaj completat

...e ca si cum ar lovi lantul in ceva.

 

Ciudat lucru. Motorul are ulei? 10w- sau 15w-? Asa ar face uneori la pornirile la rece timp de cateva secunde daca ar fi oarecum larg lantul de distributie., mancate patinele sau slabit intinzatorul. Pe acolo se mai invart pompa de ulei si ambreiajul si cam atat...

Mesaj completat

FUR FUTURE REFERENCE, FOOD FOR THoUGHT:

 

From 1979 to 1995 Honda had a 11-digit VIN

 

e.g. RD023600883

R: cc (A=up to 50, D=up to 70, H=up to 80, J=up to 125, K=up to 150, M=up to 250, N=up to 400, P=up to 600, R=up to 800, S=up to 800)

D: type of motorcycle (B=kids bike/ATC, C=Street, D=Enduro, E=OHV/Offroad bike - not street legal, F=Scooter)

02: internal production number (here NX650 Dominator)

3: version

6: series

00883: serial number

 

From 1996 on Honda has a 17-digit VIN

 

e.g. JH2RD07ABTM000992 or JH2RD07A1YM417129

JH2: country of production (JH2=WMI Honda Japan, 1HF=Honda America, ZDC=Honda Italy, VTM=Montesa/Honda Spain)

RD07A: type (here Africa Twin)

B: version

1: control number (1-9 or X)

T: year (T=1996, V=1997, W=1998, X=1999, Y=2000, 1=2001 ... 6=2006)

M: factory (M=Hamamatsu/Japan, K=Kumamoto/Japan, A=Ohio/USA, F=Atessa/Italy, E=Barcelona/Spain

000992: serial number

 

Source: Motorrad Spezial 2006, Gebrauchtkauf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ulei. 10w40, proaspat, si la nivel maxim.

pare sa fie mai rapid decat explozia... macar de 2 ori mai repede...

eventual pe cand o sa fie vreo 10-15 grade si ma pun sa verific/ reglez supapele invart mai mult de el sa vad daca se aude.

oare e cazul sa desfac sa vad? sau sa il las in pace pana face mai tare/ mai mult timp? pare sa nu se auda mai mult de 50 secunde.

cu prima ocazie verific si daca urca ulei pe conducta spre top end.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ulei. 10w40, proaspat, si la nivel maxim.

pare sa fie mai rapid decat explozia... macar de 2 ori mai repede...

eventual pe cand o sa fie vreo 10-15 grade si ma pun sa verific/ reglez supapele invart mai mult de el sa vad daca se aude.

oare e cazul sa desfac sa vad? sau sa il las in pace pana face mai tare/ mai mult timp? pare sa nu se auda mai mult de 50 secunde.

cu prima ocazie verific si daca urca ulei pe conducta spre top end.

 

Daca se aude mai rapid ca explozia (de 2 ori mai rapid), atunci zgomotul nu este de la supape. Este de la lantul de la partea de jos. Incearca sa asculti cu surubelnita in jos pe cilindru.

 

Uite, in poza asta am evidentiat pe unde trece lantul de distributie.

VERDE = pinioane (cel de pe axa cu came si cel de pe volanta)

ROSHU = traseul aproximativ urmat de lantul de distributie

GALBEN = intinzatorul distributiei

post-42478-1295951366_thumb.jpg

 

Verifica de unde se aude mai tare. De pe traseul respectiv sau din alta parte? E posibil chair sa fie futut ceva la pompa de ulei, desi e foarte improbabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, o sa incerc sa ascult. probabil e de la partea de jos, unde e volanta. in zona aia se aude.

chiar daca e distributia, e urgenta treaba? sau sa o mai las pana se aude mai mult timp/ mai tare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, o sa incerc sa ascult. probabil e de la partea de jos, unde e volanta. in zona aia se aude.

chiar daca e distributia, e urgenta treaba? sau sa o mai las pana se aude mai mult timp/ mai tare?

Daca am dreptate si e rupta patina, e urgenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

preak_or la mine cand se auzea as un zgomot era de la arcurile care se afla an spatele carcasei de ambreaj,erau slabite,leam strans tabla pe ele si nu a mai facu zgomot sper sa fie si la tine asa sa nu fie distributia .Bafta

Mai bine le-ai fi schimbat. Ai strans la cuplu specificat sau dupa ureche? Conteaza, sa stii, la eficienta si longevitatea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aude in dreptul ambreiajului.

100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei.

cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita...

si incep sa strang bani pentru eventualele piese.

daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba...

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aude in dreptul ambreiajului.

100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei.

cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita...

si incep sa strang bani pentru eventualele piese.

daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba...

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

Sa incerci sa-l pornesti si la "cald". Adica vreo 10 grade afara, cand or fi. Patine + lant iesi ieftin; sa nu ai alta belea mai dubioasa.

 

Dinamometricele sunt pe trei spectre: cu valori mici, mari si intre. Nu lua cele mai ieftine ca risti sa se decalibreze repede si pe urma naiba stie in ce belele o dai (valabil in special la cele cu spectru f larg). In principiu, daca vrei sa iei doar o cheie, te uiti ce valori de cuplu sunt pe unde desfaci tu. Cele foarte mari pot fi trisate (au o toleranta mai mare), la cele foarte mici insa fiind relativ periculoasa depasirea cuplului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

 

Asigura-te ca viitoarea ta cheie dinamometrica cuprinde si cuplul de strangere al suruburilor chiulasei. Dintre toate suruburile motoretei, cele de la chiulasa sunt cele mai pretentoase la cuplu. Chiar daca Domi nu are racire cu lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aude in dreptul ambreiajului.

100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei.

cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita...

si incep sa strang bani pentru eventualele piese.

daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba...

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

posibilitati sunt multe,,,,,,,,,,

poti elimina una, demarorul

cand nu se mai aude,,,,,,apasa butonul de start pt 2 secunde daca e acelasi sunet, te-ai scos

frecventa zornaitului e prea mare si prea regulata,,,,,,,ar putea fi de la generatorul de impulsuri????

(daca zici ca pare de 2 ori mai rapida decat explozia,,,,,,,,)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Generatorul de impulsuri e o amarata de bobina pe langa care se plimba un magnet. Daca ar avea probleme acolo nu i-ar merge deloc motocicleta. Mie imi suna ca si cum ar bate lantul de distributie in ceva.

stiu ce e acolo,,,,,,,

daca atinge magnetul miezul bobinei,,,,,,,zgomot exista, si motoru merge

parca a deschis motorul pe partea aia,,,,,,,,,,,,

pt frecarea lantului de distributie,,,,,e prea mica frecventa zgomotului

dar, pt o diagnoza buna, trebe ascultat motorul, nu o inregistrare si cred ca adevarata problema o sa apara abia la deschiderea motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... nu stiu sigur in ce masura am voie sa pun un link de pe alt forum, dar incerc

baietii astia zic ca si ale lor mobre fac asa...si ca nu e de ingrijorat LINK

o sa incerc si ce a zis andrei, adica sa apas pe butonul de pornire sa vad daca e aceeasi chestie (bendix)

iar daca o sa faca mai urat, mai tare sau o sa se accentueze in orice fel, sau daca va incepe sa pape ulei, sa scoata fum sau alte cele... ma pun sa il desfac.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac?

 

Multumesc anticipat!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac?

 

Multumesc anticipat!:)

Eu iti recomand sa citesti manualul de utilizare cu care a venit motocicleta, daca nu il ai cauta pe net si ai sa vezi ca ai o lista in manual pentru proceduri de mentenanta.

In lista aia e trecut ca se schimba uleiul la 3000km, daca tu de acum 4000km nu ai completat cu ulei la aia 9800km care ii are motoru tau e posibil sa ii zici adio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...