Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

va salut sunt nou pe forum si vin cu o antrebare mia-m schimbat CDI am avut cu mufe albe iar acum am pus unul cu mufe verzi dar cand conectez firul ce vine de la bobina la turometru se opreste brusc motoru care ar fi cauza daca aveti ceva idei va rog mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

va salut sunt nou pe forum si vin cu o antrebare mia-m schimbat CDI am avut cu mufe albe iar acum am pus unul cu mufe verzi dar cand conectez firul ce vine de la bobina la turometru se opreste brusc motoru care ar fi cauza daca aveti ceva idei va rog mult!

 

Bine ai venit!

 

Din pacate nu pot sa te ajunt cu problema legata de CDI, inca nu am avut de-a face cu el...sper sa nici nu am.

Sper sa ne vedem la DOMINATORIADA anul asta :lol:

bafta.

 

 

@purice- ms de info :) poate o sa imi iau si eu una de-aia...in curand trebuie sa o schimb pe a mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Nu am gasit acel surub de aer la carburator. Din cate am inteles, daca nu a fost lucrat la reglajul carburatorului acest surub (pilot screw) are un capac de aluminiu peste el. Nu l-am identificat. Daca puteti sa ma ajutati. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut sunt nou pe forum si vin cu o antrebare mia-m schimbat CDI am avut cu mufe albe iar acum am pus unul cu mufe verzi dar cand conectez firul ce vine de la bobina la turometru se opreste brusc motoru care ar fi cauza daca aveti ceva idei va rog mult!

nu stiu de unde anume din CS esti dar daca nu rezolvi problema pana ce da caldura ne putem intalni undeva si vedem ce e de facut la CDI ala, la mine era cu mufe verzi originalul si am adaptat acum unul cu mufe albe, daca e ceva le schimbam intre ele si ai rezolvat buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Nu am gasit acel surub de aer la carburator. Din cate am inteles, daca nu a fost lucrat la reglajul carburatorului acest surub (pilot screw) are un capac de aluminiu peste el. Nu l-am identificat. Daca puteti sa ma ajutati. Multumesc

eu nu am auzit sa aiba capac de aluminiu,,,,,,,

este situat in partea de dedesubt a carburatorului, imediat in fata flansei de admisie (aia de cauciuc)

e un pic greu de gasit, pt ca e intr-un fel de tub scurt,,,,,

mai incearca, dupa ce il identifici in cartea tehnica

Mesaj completat

prblema este ca suntem cam departe eu sunt din MARU POIANA MARULUI dupa otelu rosu dar an caz ca nu rezolv poate la dominatoriada ne vedem oricum mersi mult pentru idea cu schimbul :lol: :)

daca esti din Caras,,,,,,poate vb cu 50bani, parca el e de acolo, si va ajutati intre voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@turbo_domi: Vezi ca setarile de profil nu iti permit sa primesti mesaje private.

 

In alta ordine de idei, nu stiu ce culoare au mufle si la ce ani. CDIurile se potrivesc intre ele, in principiu. Atentie insa ca mufele se potrivesc si la alte modele Honda! Daca nu stii sigur ca-i de Domi CDIul ala...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am gasit acel surub de aer la carburator. Din cate am inteles, daca nu a fost lucrat la reglajul carburatorului acest surub (pilot screw) are un capac de aluminiu peste el. Nu l-am identificat. Daca puteti sa ma ajutati. Multumesc

post-51492-1295825179_thumb.jpg post-51492-1295825208_thumb.jpg

 

Si, azi cum a fost mai uscat afara, si pana pe la ora 20 nu a nins am iesit la o tura:) am facut un mic video cu pornirea, se aude destul de clar sunetul despre care ziceam.... ziceti-mi si voi ce poate fi si daca ar trebui sau nu sa ma ingrijorez....

http://www.youtube.com/watch?v=QtnENTOO2Sc

 

ps: nu e de la mijlocul cilindrului, m-am inselat, foarte probabil nu e distributia.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze Switch am omis Domi meu este din 92 si avea cu mufe albe iar cel care lam pus ete tot de Domi dar cu mufe verzi 88-89 cand ami cuplez firul de la bobina la turometru se opreste brusc motoru parca ai taie curentul an alta ordine de idei al meu CDI avea 6 fire an schimb cel verde avea doar 5 un locas an mufa mica era gol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-51492-1295825179_thumb.jpg post-51492-1295825208_thumb.jpg

 

Si, azi cum a fost mai uscat afara, si pana pe la ora 20 nu a nins am iesit la o tura:) am facut un mic video cu pornirea, se aude destul de clar sunetul despre care ziceam.... ziceti-mi si voi ce poate fi si daca ar trebui sau nu sa ma ingrijorez....

http://www.youtube.com/watch?v=QtnENTOO2Sc

 

ps: nu e de la mijlocul cilindrului, m-am inselat, foarte probabil nu e distributia.

:lol:

 

phreak_or mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze Switch am omis Domi meu este din 92 si avea cu mufe albe iar cel care lam pus ete tot de Domi dar cu mufe verzi 88-89 cand ami cuplez firul de la bobina la turometru se opreste brusc motoru parca ai taie curentul an alta ordine de idei al meu CDI avea 6 fire an schimb cel verde avea doar 5 un locas an mufa mica era gol

Omule, te rog eu mult vorbeste in propozitii mai simple si mai atent compuse.

 

Deci, tu ai 6 fire in mufele de la instalatie, iar CDI-ul are doar 5 picioruse? Al 6lea locas nu e conectat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50bani la tine ati merge turometru cu CDI cu mufa alba daca zici ca era cu verde?

merge totul ca in fabrica, tot ce a trebuit sa fac era sa trag inca un fir la masa, cel cu mufa verde are un fir in minus fata de celcu mufa alba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am toate cele 6 fire conectate la cdi doar ca la cel cu mufa verde de pe modelul 88 respectiv 89 nu erau conectate doar 5 fire cum spunea si 50bani el a pus cu mufa alba avand anainte cu verde si avea la ala verde doar 5 fire la asta care la pus alb a mai adaugat firul de masa al 6 -lea oricum mersi eventual dami te rog un nr de telefon sa te sunez sa ati explic mai bine

Mesaj completat

problema este ca ala alb pe care la-m dat jos avea 6 fire conectate iar cel verde avea doar 5 fire conectate eu leam conectat pe toate 6 cum era la al meu eventual dami te rog un nr de tel sa pot sa ati explic mai bine... mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am toate cele 6 fire conectate la cdi doar ca la cel cu mufa verde de pe modelul 88 respectiv 89 nu erau conectate doar 5 fire cum spunea si 50bani el a pus cu mufa alba avand anainte cu verde si avea la ala verde doar 5 fire la asta care la pus alb a mai adaugat firul de masa al 6 -lea oricum mersi eventual dami te rog un nr de telefon sa te sunez sa ati explic mai bine

Mesaj completat

problema este ca ala alb pe care la-m dat jos avea 6 fire conectate iar cel verde avea doar 5 fire conectate eu leam conectat pe toate 6 cum era la al meu eventual dami te rog un nr de tel sa pot sa ati explic mai bine... mersi

Acum ai CI554A iar inainte ai avut CI554 daca e asa atunci sigur e de DOMI. Incearca sa deconectezi al 6-lea fir ... daca merge il lasi asa daca nu merge il pui inapoi si gata.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci chiar nu stie nimeni ce e sunetul ala? ce poate sa faca asa?

Lant de distributie as indrazni sa zic. Vezi daca nu cumva se aude mai pronuntat dinjos de nivelul supapelor.

 

Suna a zornait (trage un lant normal peste o bara de metal) sau a ciocanic (loveste cu o tija metalica subtire o bucata de tabla groasa)?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia e ca se aude cam din dreptul locului unde e filtrul de ulei.... nu atat in zona cilindrului...

Mesaj completat

suna asemanator cu un clichet invartit mai repede... (gen tubulara) ... in video se aude destul de bine, la un moment dat am lipit telefonul de carcasa cutiei de viteze...si se aude mai izolat sunetul ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude odata cu explozia sau de doua ori mai repede? Ritmul nu il pot prinde din filmuletul tau...

Mesaj completat

...e ca si cum ar lovi lantul in ceva.

 

Ciudat lucru. Motorul are ulei? 10w- sau 15w-? Asa ar face uneori la pornirile la rece timp de cateva secunde daca ar fi oarecum larg lantul de distributie., mancate patinele sau slabit intinzatorul. Pe acolo se mai invart pompa de ulei si ambreiajul si cam atat...

Mesaj completat

FUR FUTURE REFERENCE, FOOD FOR THoUGHT:

 

From 1979 to 1995 Honda had a 11-digit VIN

 

e.g. RD023600883

R: cc (A=up to 50, D=up to 70, H=up to 80, J=up to 125, K=up to 150, M=up to 250, N=up to 400, P=up to 600, R=up to 800, S=up to 800)

D: type of motorcycle (B=kids bike/ATC, C=Street, D=Enduro, E=OHV/Offroad bike - not street legal, F=Scooter)

02: internal production number (here NX650 Dominator)

3: version

6: series

00883: serial number

 

From 1996 on Honda has a 17-digit VIN

 

e.g. JH2RD07ABTM000992 or JH2RD07A1YM417129

JH2: country of production (JH2=WMI Honda Japan, 1HF=Honda America, ZDC=Honda Italy, VTM=Montesa/Honda Spain)

RD07A: type (here Africa Twin)

B: version

1: control number (1-9 or X)

T: year (T=1996, V=1997, W=1998, X=1999, Y=2000, 1=2001 ... 6=2006)

M: factory (M=Hamamatsu/Japan, K=Kumamoto/Japan, A=Ohio/USA, F=Atessa/Italy, E=Barcelona/Spain

000992: serial number

 

Source: Motorrad Spezial 2006, Gebrauchtkauf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ulei. 10w40, proaspat, si la nivel maxim.

pare sa fie mai rapid decat explozia... macar de 2 ori mai repede...

eventual pe cand o sa fie vreo 10-15 grade si ma pun sa verific/ reglez supapele invart mai mult de el sa vad daca se aude.

oare e cazul sa desfac sa vad? sau sa il las in pace pana face mai tare/ mai mult timp? pare sa nu se auda mai mult de 50 secunde.

cu prima ocazie verific si daca urca ulei pe conducta spre top end.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are ulei. 10w40, proaspat, si la nivel maxim.

pare sa fie mai rapid decat explozia... macar de 2 ori mai repede...

eventual pe cand o sa fie vreo 10-15 grade si ma pun sa verific/ reglez supapele invart mai mult de el sa vad daca se aude.

oare e cazul sa desfac sa vad? sau sa il las in pace pana face mai tare/ mai mult timp? pare sa nu se auda mai mult de 50 secunde.

cu prima ocazie verific si daca urca ulei pe conducta spre top end.

 

Daca se aude mai rapid ca explozia (de 2 ori mai rapid), atunci zgomotul nu este de la supape. Este de la lantul de la partea de jos. Incearca sa asculti cu surubelnita in jos pe cilindru.

 

Uite, in poza asta am evidentiat pe unde trece lantul de distributie.

VERDE = pinioane (cel de pe axa cu came si cel de pe volanta)

ROSHU = traseul aproximativ urmat de lantul de distributie

GALBEN = intinzatorul distributiei

post-42478-1295951366_thumb.jpg

 

Verifica de unde se aude mai tare. De pe traseul respectiv sau din alta parte? E posibil chair sa fie futut ceva la pompa de ulei, desi e foarte improbabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, o sa incerc sa ascult. probabil e de la partea de jos, unde e volanta. in zona aia se aude.

chiar daca e distributia, e urgenta treaba? sau sa o mai las pana se aude mai mult timp/ mai tare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...