Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poza era doar pt a exemplifica shaua. Inca nu am schimbat macazul. Anul viitor probabil o voi face. BMW sau Triumph, asta e cert :angryfire: F800GS vs Triumph Tiger 800(xc). Dar asta e alta mancare de peste.

 

Se preconizeaza o vanzare de domi si una de R1100GS.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da, vreau un filmulet sa aud cum se aude ;)

Bafta la vanzare!

Eu nu am nici o oferta inca :P ma gandesc sa o dezbrac si sa fac schimb de haine cu unul dintre voi cei de pe forum ;) sa scad vreo 1500 lei din pret poate gasesc mai multi dornici...

Sau sa fac cumva sa o tin si pe domi sa-mi iau si tourerista multicilindrica... ( hmz, pot trai si cu un singur rinichi, cu o treime de ficat ca se reface, un ochi etc :D) (Doamne fereste, glume macabre) )

Sau.. sa ne vedem la dominatoriada peste juma de an? :angryfire: (chiar daca o vand pe domi, vreau oricum sa vin cu ce oi avea)

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, da, vreau un filmulet sa aud cum se aude ;)

Bafta la vanzare!

Eu nu am nici o oferta inca :P ma gandesc sa o dezbrac si sa fac schimb de haine cu unul dintre voi cei de pe forum ;) sa scad vreo 1500 lei din pret poate gasesc mai multi dornici...

Sau sa fac cumva sa o tin si pe domi sa-mi iau si tourerista multicilindrica... ( hmz, pot trai si cu un singur rinichi, cu o treime de ficat ca se reface, un ochi etc :D) (Doamne fereste, glume macabre) )

Sau.. sa ne vedem la dominatoriada peste juma de an? :angryfire: (chiar daca o vand pe domi, vreau oricum sa vin cu ce oi avea)

 

numai bine!

Stiu ca ai mai zis, dar din ce an e si cu cat o dai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

 

@switch: vad ca esti activ pe forum mai putin sa-mi raspunzi la mesaje. te rog ai bun-simt si respecta ce ai promis!!

 

sorry pt restul ca apelez la canalul public insa am epuizat metodele private

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete?

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete?

:rolleyes:

Nu esti singurul cu filtru K&N; inclusiv eu am si pot sa-ti spun ca nu trebuie sa iti faci griji in aceasta privinta (a jet-urilor). Lasa-le asa cum sunt sau, daca ai sursa 'eftina de benzina, pune-ti marite :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete?

:rolleyes:

io nu am simtit nici o diferenta intre cele 2 tipuri de filtre,,,,,

adica dupa ce am pus K&N, nu am simtit sa fie amestec sarac,,,,,,

prin urmare, nu cred ca se justifica investitia in "jet"-uri :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp evacuarile sunt standard, e ok. Odata trecut la evacuari goale (da goale nene), cu filtru K&N si airbox mod (inlaturat cotul de sub sha), e posibil ca amestecul sa nu mai fie chiar in parametrii. La relanti e simplu: surubul de aer. Pentru ture medii si inalte, posibil sa fie nevoie de alt main jet si eventual reglat si nivelul de benzina. Oricum, asta e finetuning care fara dyno e ceva cam greu de facut. In principiu ar trebui sa ajunga daca faci amestecul la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles:) mersi de raspunsuri :rolleyes:

o chestie pe care o pateam era ca: dupa ce mergeam fara oprire mai mult (gen 30min, o ora) si ma opream, ce stiu eu, la un stop, sau la intrarea in oras cand lasam la ralanti murea motorul, inainte sa moara statea ft jos, e reglat cam la 1500 rpm, dar dupa o tura de genul cateodata statea pe la 1200, 1100 si apoi murea. idei?:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla. Si era si relativ racoare afara, nu? Se racea motorul, atata tot. Probabil nu-i f precis amestecul sau e jiclorul de relanti putin uzat (mai putin probabil). Poate nici compresia nu mai e 100% cat ar trebui sa fie din fabrica etc.

 

Eu sunt obisnuit sa-l tin din gaz pe la 1500 indiferent ce fac (frana de motor, stat la stop, etc.). Pur si simplu nu-mi place sa-l aud sub 1400rpm si compensez cu o usoara atingere de acceleratie. E reflex deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ori cand era pe la aprox 15-20 grade afara, ori cand era ft cald si puneam ralnti-ul mai jos pt ca in oras la fataiala dute-vino se incalzea mai tare si statea pe la 1600-1700 rpm ralanti-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ori cand era pe la aprox 15-20 grade afara, ori cand era ft cald si puneam ralnti-ul mai jos pt ca in oras la fataiala dute-vino se incalzea mai tare si statea pe la 1600-1700 rpm ralanti-ul.

Poate sa stea lejer la 1600. Stiu pe cineva care asa il are pus si nu ii consuma mai mult ca mie; dimpotriva (bine, e si ceva mai calm :rolleyes:).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ai zis de compresie...sa stii ca azi am avut curiozitatea si timpul sa masor lerele de care eram mandru ca le-am procurat si ca pot regla 0.12

am aflat ca sunt in inch. Deci supapele nu sunt tocmai ok reglate, pt ca eu am folosit de ex lera de .01, respectiv cea de .012 pt ca nu se vedea punctul si am banuit ca e dupa acel 0 :rolleyes:

in fine, acum stiu cum, si cum e vremea buna, ma ocup :D

:rolleyes:

 

ps: pt cei din vest(oradea, arad, timisoara, zalau etc), si nu numai, ce ar fi ca in primavara, sa facem o iesire de un weekend undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete?

:rolleyes:

 

Da rateuri pe deceleratie? Se incinge motorul excesiv? Nu trage la viteze mari? Daca filtrul K&N e mai permisiv, atunci e normal sa se deregleze amestecul in sensul ca va deveni mai sarac. Poti regla din cuiul principal ridicand-ul o trepata. Adica cobori o treapta siguranta de pe cui. Nu va afecta consumul mobrei. Doar largirea jigloarelor, micsorarea raportului transmisiei finale sau (poate) golirea tobelor iti va ridica consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da rateuri pe deceleratie? Se incinge motorul excesiv? Nu trage la viteze mari? Daca filtrul K&N e mai permisiv, atunci e normal sa se deregleze amestecul in sensul ca va deveni mai sarac. Poti regla din cuiul principal ridicand-ul o trepata. Adica cobori o treapta siguranta de pe cui. Nu va afecta consumul mobrei. Doar largirea jigloarelor, micsorarea raportului transmisiei finale sau (poate) golirea tobelor iti va ridica consumul.

 

la carbul de domi, nu este siguranta pe cui, are doar partea de sus largita, si atat, il tine un arc presat, nu am cum sa ii schimb pozitia, ce am mai citit in schimb ca unii au pus o saiba subtire sub cui. (intre partea de jos a cuiului si cilindrul de care e prins).

daca se incinge excesiv nu stiu cum sa imi dau seama; de tras trage, am mers cu el 155 in linie dreapta (nu panta si vant din spate), pana la 140 urca destul de repede...apoi mai cu rabdare; rateuri nu da, o singura data am patit, cand nu vroia sa porneasca nici cum, si la un moment dat, dupa mai multe incercari a dat un rateu (dar aia inainte sa am filtru k&n, si membrana din carburator era reparata cu superglue).

 

eventual o sa incerc sa pun o saiba subtire sub cui, eventual va consuma mai mult si nu va mai trage, dar rau nu prea are ce sa ii faca, nu? :rolleyes:

Mesaj completat

LINK

uite aici, piesa 2 si 7 in cilindrul 14

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa carbu asa cum e. Daca nu da rateuri pe deceleratie (nu dupa incercari repetate de pornire), inseamna ca amestecul e OK. Iar pe vremea asta rece nu e indicat sa te apuci sa reglezi carburatorul. La vara va trebui sa il reglezi din nou.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum oricum e la iernat, nu mai vede scanteie pana in primavara, ma gandeam la ce sa ii fac atunci... ca oricum o sa am una alta de facut: reglat supape, verificat surub aer (am eu o nedumerire cu el :rolleyes: ), curatat, "reglat" bujie etc....

acum e doar perioada in care strang resurse si informatii :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ai zis de compresie...sa stii ca azi am avut curiozitatea si timpul sa masor lerele de care eram mandru ca le-am procurat si ca pot regla 0.12

am aflat ca sunt in inch. Deci supapele nu sunt tocmai ok reglate, pt ca eu am folosit de ex lera de .01, respectiv cea de .012 pt ca nu se vedea punctul si am banuit ca e dupa acel 0 :rolleyes:

in fine, acum stiu cum, si cum e vremea buna, ma ocup :D

:rolleyes:

 

ps: pt cei din vest(oradea, arad, timisoara, zalau etc), si nu numai, ce ar fi ca in primavara, sa facem o iesire de un weekend undeva?

ma simt vizat,,,,

bineinteles ca iesim,,,,,,

dar, mai e destul pana atuncea,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...