Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

bre swich, nu crezi ca e mai ieftin sa iei toata fata de f650 si sa sachimbi doar niste prapaditi de rulmenti de jug eventual??? :blink:

Da-mi 2000 de euro pe tot domi al meu cu tot ce am eu pe el si pentru el... si ma jur ca asa fac.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, nu mai baga 200 :blink:

Nuuu, nu de asta. Dar cum tu este ca un magnet pentru masini, daca te mai da vreunu jos (fie el si pasager care coboara aiurea de motor)... iti dai seama ca paguba e mai mare, ca motoreta nu e chiar tanara etc... De fapt, tu stii mai bine, ca ai trecut prin asta de vreo doua ori ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa fac o revizie generala a hondinei, si vreau sa schimb si ulei + simeringuri la furca. Intrebarea este:

Ulei de furca 10w? sau ATF? Care e diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere sa bagi ulei recomandat pentru furca.ATF cred ca este cu totul altceva sa nu ai surpriza sa ati manance semeringurile

 

Tocmai asta este. In manualul de domi scrie clar sa se foloseasca ATF

Mesaj completat

post-51492-1299311451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt Switch:

Salutare. Nu am nici nr tau de telefon, nici adresa de mail, asa ca trimit aici raspunsul cu CDI-ul, am spus ca azi, azi e :laugh:

 

 

 

acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon?

daca nu ai facut rost de CDI inca vezi

poate te ajuta cu ceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon?

daca nu ai facut rost de CDI inca vezi

poate te ajuta cu ceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere sa bagi ulei recomandat pentru furca.ATF cred ca este cu totul altceva sa nu ai surpriza sa ati manance semeringurile

ATF e tot un ulei hidraulic. Vascozitate mica, pe la 2w - 7w. Honda folosea initial un ATF echivalent cam cu 6w sau 7w. Mai tarziu au trecut la ulei hidraulic de 10w.

 

 

Tocmai asta este. In manualul de domi scrie clar sa se foloseasca ATF

Mesaj completat

post-51492-1299311451_thumb.jpg

Da, asa faceau pe vremuri. Intre timp au trecut la ulei clasic de furca.

 

pt Switch:

Salutare. Nu am nici nr tau de telefon, nici adresa de mail, asa ca trimit aici raspunsul cu CDI-ul, am spus ca azi, azi e :)

 

 

 

acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon?

Lasa si tu 2-3 zile, poate nu e omu in Bucuresti sa-ti raspunda la mesaje :laugh:

 

 

 

@50cent -- nu m-as risca la CDIuri. Curba de avans sigur nu e aceeasi la domi si la TA.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@50: multumesc, dar nu ma risc. daca tot o sa dau banu macar sa dau pe ceva ce stiu ca e 100% bun. poate cel de TA functioneaza doar "temporar" (si nu ma refer la expirarea naturala)

 

@switch:

asa sunt eu cand mi se pune pata, disperat, stau scai pe capu' omului pana vad indeplinit >:laugh:

 

CDI-urile astea noi sunt ca si cele clasice? sau sunt "modernizate"... ar fi mai fiabil

 

toate cele bune... de abea astept sa dam comanda pt CDI

 

(cum funcioneaza kilometrajul de la bordul digital? cum citeste viteza si nr de km fara melc? doar ca si curiozitate, nu mai bag bani in fundu ei si pt podoaba asta, daca m-o calari mii de km pana sare kilometrajul si pana zic: gata nu mai pot, poate atunci ma mai gandesc)

 

p.s: mai raynor, daca ai plecat cu Domi in acest w-end chiar te invidiez...

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niet domi, si asa am prin o mazga pe A1 la intoarcere... Domi doar cand o fi vreme buna. Pana atunci trebe ABS :laugh:

 

KM digital (Koso, Trailtech, etc.) are un magnet prins pe discul de frana si un senzor hall prins pe etrier. Astfel se inregristreaza numarul de rotatii ale rotii fatza si, cunoscut fiind diametrul ei cu cauciuc cu tot, se caculeaza viteza de deplasare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ma rog. Nu-i chiar FMX dar a FMX arata. Oricum, in afara de toba nu vad nimic deosebit la motocicleta aia.

 

Verifica asta afara:

Honda_Dominator_WEST_Supermotard_01.jpg

 

...deci se poate sa ai un domi care chiar sa arate bine SM :laugh:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata interesant... ce imi place mie cel mai mult: frana fata, 2 discuri :)

 

in rest, tot mai misto e design-ul clasic, aici iti fura ochii cu paint job.

 

design clasic, revopsit cum trebuie, spite nu jante => o moto f frumoasa ( ca a mea >:) )

 

p.s: care e greutatea acesteia? banuiesc ca in afara de frana fata toate modificarile sunt strict estetice, asa e? (sau poate 1 cal in plus pt ca blocull motor e vopsit negru? am citit pe undeva de grozavia asta, e pe bune?)

 

unde vreau sa ajung? domi e f misto si asa cum e ea de cand iese din fabrica ( pt ca nu are CDI, etc futut :laugh: adica pt ca merge )

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum se aude motorul, la cat de bine tine directia in mers, la cat de uzate sunt scaritele si prinderile lor (sta pe ele cand cade). Conteaza si cat de multa mizerie e pe carburator. Starea amortizoarelor e si ea foarte importanta. Cele fatza trebuie sa lucreze usor, fara sa agate, sa nu fie strambe iar cel spate trebuie sa functioneze normal, fara sa lase impresia de barca.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...