Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da,si eu m-am gandit ca din lipsa de ulei ar suna asa,dar e dubios ca toate-s bune plus ca lantul e nou nout.

ca o observatie,dupa ce am curatat supapele si am refacut scaunele,am reglat jocurile la supape 0.1 la admisie si 0.15 la evacuare,ca sincer nu am lera de 0.02 sau de 0.12 sa fac cum scrie la manual,supapele nu mai clampane,nu se mai aude nici un clincanit,nimic.merge absolut superb si la rece si la cald,bineinteles cu exceptia lantului minune.

si dupa cum bine ziceai,se aude prin dreptul carcasei ambreiajului,la filtru de ulei parca e cel mai puternic zgomotul.

pompa de ulei verificata,in limitele normale de uzura dupa cum scrie manualul.

o sa merg asa,pana la urma nu-i nimic rau in ea,totul e verificat deci nu ar avea de ce sa crape nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,si eu m-am gandit ca din lipsa de ulei ar suna asa,dar e dubios ca toate-s bune plus ca lantul e nou nout.

ca o observatie,dupa ce am curatat supapele si am refacut scaunele,am reglat jocurile la supape 0.1 la admisie si 0.15 la evacuare,ca sincer nu am lera de 0.02 sau de 0.12 sa fac cum scrie la manual,supapele nu mai clampane,nu se mai aude nici un clincanit,nimic.merge absolut superb si la rece si la cald,bineinteles cu exceptia lantului minune.

si dupa cum bine ziceai,se aude prin dreptul carcasei ambreiajului,la filtru de ulei parca e cel mai puternic zgomotul.

pompa de ulei verificata,in limitele normale de uzura dupa cum scrie manualul.

o sa merg asa,pana la urma nu-i nimic rau in ea,totul e verificat deci nu ar avea de ce sa crape nimic.

Zgomotul se aude in partea ambreajului/filtrului de ulei deoarece acolo are rezonanța sunetul ,ori uleiul tau e foate uzat și nu mai are aceasi vîscozitate , fie și-a pierdut din proprietațile de ungere sau e un ulei mai gros . incearca cu un ulei mai subtire 10-15w50 îți recomand eu , e un zgomot metalic , normal , lantul freaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,aceiasi treaba am avut-o si eu dupa ce am pus lant de distributie,patine si inca ceva maruntaie,parca freca ceva pe undeva,uleiul insa cand apareau problemele era un 20w50,am bagat un castrol 10w40 si nu se mai aude chiar nimic,merge frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am acuma Motorex 10W40, dar la porniri sub 5 grade se aude. Ce-i drept cu Motorex 15w50 (sau Castrol 20W50) sunetul ala se aude la porniri sub 10 grade.

 

Problema e ca nu stiu ce poate sa faca sunetul ala ca si un clichet.

 

Cred ca o solutie ar fi sa facem foc :angryfire: sub mobra, si cand se incalzeste bine sa o pornim, asa e direct la cald si nu mai face galagie :bounce: :friends: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de clincanit,cred ca am mentionat ca dupa revizia generala la chioulasa,refacut supape,jocuri etc nu se mai aude absolut nimic.da nimic merge ceas.exceptand lantul la rece.

cu surubul desfacut partial la capacul chioulasa,pe unde vine conducta de ulei am pornit la rece azi dimineata si duppa 3-4 invarteli de electromotor uleiul deja ajungea sus,deci nu-i din lipsa de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat arcul decompresorului si nu mai se auzea

 

si am yacco 15w50

 

sa nu ai antinzatorul sa scape pentru ca si la mine cand lam ancercat dat jos nu scapa,dar cand al montam se dadea cata pe spate si se auzea lantul

 

cel mai sigur pune o filmare sa ne dam seama despre ce zgomot e vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bataia la rece nu este din cauza uleiului. Este 100 la 100 din cauza distributiei adica : lant uzat, intinzator de lant uzat, arc intinzator care nu isi mai face treaba sau patine duse. In mod normal ar trebui schimbate toate (patine, lant, intinzator, arc si pinionul de sus). Eu asa am facut (mai putin intinzatorul) si nu am mai avut probleme. Si asta nu la un dominator ci la mai multe cu aceeasi problema.

Oricum, cu tot cu bataia respectiva poate merge mult si bine (am mers si 25 de mii asa) fara sa apara nu stiu ce uzuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detalii mai multe despre intalnirea de 1 mai !! Eu as veni , dar sunt din cluj , cam prin ce zona v'ati gandit sa fie ?

cum adica "dar sunt din cluj"? si mzrider, nx250, sau liana cu cei 2 domi sunt tot din cluj,,,

si eu sunt din zalau si nu ma laud :banana:

pt 1 Mai vezi pe enduromaniacs.ro

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,azi am schimbat chiuloasa la dominatorul meu,am pus alta,am pus sus axu cu came,am pus-o la punct(totul era ok)am pus capacu de pe chiuloasa si cand sa dau sa pornesc mobra electromotoru invarte si cand vine compresia se blocheaza,ii dau asa scurt pana scapa de compresie si dupa tot asa face,ce sa fie?decompresoru de bai?ce poate avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ar trebui sa mai verifici odata daca ai aliniat bine distributia. Poate ai gresit cu un dinte, 2.

Cu ocazia asta te uiti si la mecanismul decompresorului.

 

Dar inainte de toate verifica sa ai bateria incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am pus la volanta la semnul T si sus am pus axa cu came cu M in sus si semnele alea 2(liniutele) de pe pinionu de pe axu cu came sa fie

orizontale perfect,eu asa stiu explica,poate nu am zis bine,si cand dau la automat si vine compresia nu scapa si se opreste nu mai invarte,cand scapa de compresie o ia de la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am pus la volanta la semnul T si sus am pus axa cu came cu M in sus si semnele alea 2(liniutele) de pe pinionu de pe axu cu came sa fie

orizontale perfect,eu asa stiu explica,poate nu am zis bine,si cand dau la automat si vine compresia nu scapa si se opreste nu mai invarte,cand scapa de compresie o ia de la capat.

Și pinionul de pe axul cu came sa fie cu semnul OUT in sus , nu mai stiu daca axul e cu M inspre rezervor doar cert e ca supapele nu trebuie sa fie atacate , alea 2 liniuțe de pe pinionul axului cu came sper ca sunt orizontale cu chulasa cînd intinzatorul lantului de distribuție e montat montat si implicit lantul întins . Supapele deschid suficient ? capacul de chiulasa a intrat usor sau fortat ? baterie? amperaj suficient ? perii pe electromotor? colectorul rotorului electtromotorului cum e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun din start ca pinionu nu-i cu OUT in sus ci in jos,intradevar liniile sunt orizontale,electromotoru ii in stare perfecta,de-o saptamana l-am servisat,(perii,curatat,uns,etc)supapele-s bune,deschid cat trebuie,nu e nici un defect acolo,probabil de la pinionu ala sa fie ca acuma e cu OUt-ul ala in jos.o sa mai incerc si maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tinere, tachetul de decompresare se regleaza diferit de ceilalti, l-ai reglat separat sau ai pus pistonul sus si gata asta e?

 

ai lucrat dupa manual sau dupa ureche ca asa mi-am luat si eu tzeapa la dorminator :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun din start ca pinionu nu-i cu OUT in sus ci in jos,intradevar liniile sunt orizontale,electromotoru ii in stare perfecta,de-o saptamana l-am servisat,(perii,curatat,uns,etc)supapele-s bune,deschid cat trebuie,nu e nici un defect acolo,probabil de la pinionu ala sa fie ca acuma e cu OUt-ul ala in jos.o sa mai incerc si maine.

Pai daca e pinionul cu OUT in jos , clar și axul cu came e invers (din cîte imi amintesc eu , șuruburile pinionului care îl susțin pe axul cu came nu se potrivesc decît într-un singur fel ) ce e sigur - toate proeminențele de pe axul cu came trebuiesc sa fie in jos (dacă greșesc vă rog să mă corectați )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste in orice pozitie,daca era cu alea in sus nu puteam pune capacu de pe chiuloasa,problema a fost de la tachetu ala nenorocit din dreapta fata,am rezolvat problema.Multumesc celor care m-au ajutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica "dar sunt din cluj"? si mzrider, nx250, sau liana cu cei 2 domi sunt tot din cluj,,,

si eu sunt din zalau si nu ma laud :banana:

pt 1 Mai vezi pe enduromaniacs.ro

:cheers:

Noh nam stiut ca mai sunt clujeni , am citit pe enduromaniacs.ro , dar mare lucru n'am inteles , topicul ala parca'i o discutie la o bere , nam inteles nimic sigur... Pan la urma in Hateg e ? Si in ce data ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...