Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie.

merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred.

atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor :))

Foarte tare frate , in casa , fara tobe ... nu credeam ca o sa o vad si pe asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun asa

hai ca mai am un pic de munca si o pornesc si io pe Hoini a mea

am schimbat semeringurile de supapa, ca a prins gustul uleiului :laugh:

lua cate un litru la mie,,,,,,,,,,,,,,, :angryfire:

numa bine ca am dat chiuloasa jos,,,,ca supapele de evacuare trebuiau rectificate

mai am de atasat carbul,,,,si pot sa ii dau sa sune :bigstar:

no care se baga la intalnirea de 1 Mai? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de supape,consumul excesiv de ulei nu e neaparat de la supape.

am un amic caruia tot asa ii consuma domi-ul 1l la 1000 de km si a comandat segmenti si semeringuri de supapa,si cand a dat jos cilindrul a vazut ca segmentii erau cocsati,blocati de calamina pe canalul pistonului,drept urmare se mai desfaceau sa preseze pe cilindru.

o simpla curatare a rezolvat problema.

am schimbat si eu semeringurile de la supape daca tot am umblat dar si cele vechi inca erau destul de bune(presau pe codita supapei destul de tare si buza de etansare nu era chiar rotunjita)

asa ca fa bine si da si cilindrul jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul de 1l/1000km e de la segmenti

cand am schimbat segmentii distanta intre capete era de 4mm si nu de 0.4maxim cum recomanda producatorul

pe langa segmenti am schimbat si lantul de distributie semeringuri supape, rulmenti axa cu came si alte cateva piese.

supapele erau ok, inchideau bine dar le-am curatat si pe alea de calamina si am refacut scaunul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti si voi dreptate,,,,,,dar si eu am :cheers:

pistonu e curat,,,,,segmentii aproape ca isi pupa capetele,,,,,uzuri pe cilindru si piston nu se vede,,,,,,,

acu e gata

totul e montat, mai putin carenele

am pornit-o,,,

MOAMAAA ce ii mai place sa duduie,,,, :banana:

tre sa mai trimit o sha la Darian pt modificare, dar asta maine

acu merg sa o impachetez

hai ca iarna e pe sfarsite :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e iarna pe sfarsite? Eu ieri ma plimbam cu domi :) Mi-am luat si eu termometru de-ala smecher de ulei, si ieri dupa vreo 15 km prin oras a ajuns la 90. Adevarat ca erau vreo 2 grade afara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel.

lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok.

nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel.

lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok.

nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet.

sau un circuit deficitar / îngreunat al uleiului care ar trebui sa ajunga pe distribuție

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul ala se aude si la mine cateva secunde, la rece, daca temperatura e sub 5 grade. Traseul uleiului e ok, sitele curate, filtru nou, am verificat si daca urca uleiul la culbutori, cu motorul rece, si dand la automat fara benzina, urca uleiul bine.

 

Partea interesanta e ca se aude de undeva din zona cutiei de viteze, cam in zona filtrului de ulei (zona unde e si pinionul de jos al distributiei).

 

Sunt curios daca se poate sa fie din pompa de ulei....

 

Mi-a lasat pe youtube un comentariu, un baiat care are un DOMI, mi-a spus ca si mobra lui face asa daca o porneste cand e frig tare, si ca are deja peste 90 000 km.

 

La fel mi-a spus un tip de pe XRV, care are un SLR ca si lui ii face asa la rece si e ok. :bigstar:

 

Dupa 1 mai am programat si eu sa ii fac o revizie mai completa, si o sa verific uzuri si pe la pompa de ulei si alte cele, poate aflu ce e...

 

Ah. Daca tin socul in asa fel incat turatia sa nu depasasca aprox 1800 rpm, nu se aude, daca las turatia mai sus se aude. :scratch:

 

:cheers:

 

De exemplu se aude si in clipul asta: clip

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,si eu m-am gandit ca din lipsa de ulei ar suna asa,dar e dubios ca toate-s bune plus ca lantul e nou nout.

ca o observatie,dupa ce am curatat supapele si am refacut scaunele,am reglat jocurile la supape 0.1 la admisie si 0.15 la evacuare,ca sincer nu am lera de 0.02 sau de 0.12 sa fac cum scrie la manual,supapele nu mai clampane,nu se mai aude nici un clincanit,nimic.merge absolut superb si la rece si la cald,bineinteles cu exceptia lantului minune.

si dupa cum bine ziceai,se aude prin dreptul carcasei ambreiajului,la filtru de ulei parca e cel mai puternic zgomotul.

pompa de ulei verificata,in limitele normale de uzura dupa cum scrie manualul.

o sa merg asa,pana la urma nu-i nimic rau in ea,totul e verificat deci nu ar avea de ce sa crape nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,si eu m-am gandit ca din lipsa de ulei ar suna asa,dar e dubios ca toate-s bune plus ca lantul e nou nout.

ca o observatie,dupa ce am curatat supapele si am refacut scaunele,am reglat jocurile la supape 0.1 la admisie si 0.15 la evacuare,ca sincer nu am lera de 0.02 sau de 0.12 sa fac cum scrie la manual,supapele nu mai clampane,nu se mai aude nici un clincanit,nimic.merge absolut superb si la rece si la cald,bineinteles cu exceptia lantului minune.

si dupa cum bine ziceai,se aude prin dreptul carcasei ambreiajului,la filtru de ulei parca e cel mai puternic zgomotul.

pompa de ulei verificata,in limitele normale de uzura dupa cum scrie manualul.

o sa merg asa,pana la urma nu-i nimic rau in ea,totul e verificat deci nu ar avea de ce sa crape nimic.

Zgomotul se aude in partea ambreajului/filtrului de ulei deoarece acolo are rezonanța sunetul ,ori uleiul tau e foate uzat și nu mai are aceasi vîscozitate , fie și-a pierdut din proprietațile de ungere sau e un ulei mai gros . incearca cu un ulei mai subtire 10-15w50 îți recomand eu , e un zgomot metalic , normal , lantul freaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,aceiasi treaba am avut-o si eu dupa ce am pus lant de distributie,patine si inca ceva maruntaie,parca freca ceva pe undeva,uleiul insa cand apareau problemele era un 20w50,am bagat un castrol 10w40 si nu se mai aude chiar nimic,merge frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am acuma Motorex 10W40, dar la porniri sub 5 grade se aude. Ce-i drept cu Motorex 15w50 (sau Castrol 20W50) sunetul ala se aude la porniri sub 10 grade.

 

Problema e ca nu stiu ce poate sa faca sunetul ala ca si un clichet.

 

Cred ca o solutie ar fi sa facem foc :angryfire: sub mobra, si cand se incalzeste bine sa o pornim, asa e direct la cald si nu mai face galagie :bounce: :friends: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de clincanit,cred ca am mentionat ca dupa revizia generala la chioulasa,refacut supape,jocuri etc nu se mai aude absolut nimic.da nimic merge ceas.exceptand lantul la rece.

cu surubul desfacut partial la capacul chioulasa,pe unde vine conducta de ulei am pornit la rece azi dimineata si duppa 3-4 invarteli de electromotor uleiul deja ajungea sus,deci nu-i din lipsa de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat arcul decompresorului si nu mai se auzea

 

si am yacco 15w50

 

sa nu ai antinzatorul sa scape pentru ca si la mine cand lam ancercat dat jos nu scapa,dar cand al montam se dadea cata pe spate si se auzea lantul

 

cel mai sigur pune o filmare sa ne dam seama despre ce zgomot e vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bataia la rece nu este din cauza uleiului. Este 100 la 100 din cauza distributiei adica : lant uzat, intinzator de lant uzat, arc intinzator care nu isi mai face treaba sau patine duse. In mod normal ar trebui schimbate toate (patine, lant, intinzator, arc si pinionul de sus). Eu asa am facut (mai putin intinzatorul) si nu am mai avut probleme. Si asta nu la un dominator ci la mai multe cu aceeasi problema.

Oricum, cu tot cu bataia respectiva poate merge mult si bine (am mers si 25 de mii asa) fara sa apara nu stiu ce uzuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...