phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Sincer eu nu mai pricep ce se intampla. Nu am scapat de sunetul ala de masina de cusut... Tot de la partea de sus pare sa fie, jocul la supape l-am verificat si ras-verificat, ba acum am lasat la evacuare 0.15 (in loc de 0.12) in speranta ca de acolo e ceva si asa rezolv. Dar nuuu... Am citit undeva, dar foarte ambiguu, ca se poate ca saibele valurite de la ?culbutori (sub-rocker arm) sa fie slabite si de acolo sa faca galagie. Ma refer la piesele cu nr 32 din schema asta. In rest... arcurile de la decompresor sunt noi, rulmenti ax cu came noi, lant distributie si arcul de la intazator sunt noi... De pornit porneste "la sfert" acum ca am refacut lipiturile din CDI, trage bine, nu face altfel de galagie nici in tras nici in frana de motor. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Incearca 0.10 cu 0.10 la supape. Joc mare = zgomot mare. Stiu ca am facut rost (de la tine?) de un addendum la manualul de domi RD08 in care jocul de supape era trecut explicit ca fiind 0.10 peste tot (intocmai ca la SLR). Nu am apucat sa testez sau sa verific. Va reamintesc faptul ca pe net gasim doar manualul de 88-89, dupa care ne intretinem motoarele din 88-2003. Editat Mai 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 O sa mai incerc si cu 0.10... dar nu cred ca de la aia e galagia... (se aude la fel si cu 0.12 si cu 0.15) Addendum-ul eu de la tine l-am primit...deci nu stiu care e sursa ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. Asteapta filtrul de aer. Pe viitor, da mai mult cu 5 lei ca sa iei de la un magazin care are pe stoc filtrul respectiv. Editat Mai 16, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Poti eventual sa pui burete mai gros, sau mai multe straturi. Dar nu e o solutie tocmai fericita. Decat sa intre mizerii in motor si sa mearga prea sarac (supraincalzire), mai bine astepti filtrul... De unde ai comandat ca zici ca asa greu vine? In mod normal sunt pe stoc filtrele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat)  de pe un site,motovip parca,am finalizat comanda si mi-o trimis mesaj ca o sa ma anunte saptamana care vine sa ma duc dupa colet,acuma n-am ce face.mai bine il astept,am pus niste burete dens si gros iar acuma baga fum inchis la culoare si intrerupe cand accelerez mai tare,oricum l-am aruncat si il astept pe cel nou. Editat Mai 16, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 normal ca scoate fum si tuseste ai amestec f bogat cu burete gros si dens e la fel cu un filtru imbacsit vezi ca pe la magazinele cu piese de scutere au niste burete special pt filtre de aer se vinde la coala cam de marimea A3,,,,,,,,, si, din cate stiu,,,acel burete tre umezit cu ulei, pt a retine praful cu solutia asta, sigur vei putea merge cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 O sa mai incerc si cu 0.10... dar nu cred ca de la aia e galagia... (se aude la fel si cu 0.12 si cu 0.15) Addendum-ul eu de la tine l-am primit...deci nu stiu care e sursa ta de la aia e, jocul mare la supape si nivelul la ulei scazut, fa 0.10 admisia 0.12 evacuare sau cum zice switch 0.1 toate 4, si vezi nivelul la ulei sa fie pe maxim salut,daca as vrea sa-mi fac filtru de aer asa sa ma mai duca un pic de urgenta din ce l-as putea face?am rupt toata hartia din el ca nu mai era buna si am incercat sa pun burete peste el dar nu merge,cand trag mai brusc de acceleratie pusca,am impresia ca trebuie ceva mai dens,filtru original doar la jumatea saptamanii viitoare ajunge si m-as mai plimba putin,v-as multumi pentru orice sfat. iti mai dau o varianta, 2-3 straturi de tifon pus pe gatul de la airbox(eu am asa ceva pe slr, la domi nu stiu daca este) peste care pulverizezi ulei de fitru de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 baaa, iar ati inceput cu porcariile, tifon, ata chirurgicala si alte lambade filtrele de aer din burete se dau cu un ulei/spray special creat pentru asa ceva. acest ulei are rolul de a retine particulele fine ce pot trece de burete. ps: am filtru pe stoc disponibil maine 65ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 baaa, iar ati inceput cu porcariile, tifon, ata chirurgicala si alte lambade ps: am filtru pe stoc disponibil maine 65ron Ba iar incepi cu reclama ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) bine,era doar o chestie de moment,cu burete simplu de ala de cumparat nu merge,acuma il astept pe ala nou,si...e normal sa se intample cand scoti cate-o data joja sa te uiti la ulei(la rece doar)sa nu fie picur de ulei in cadru?iar dupa ce incalzesc motoru urca la maxim,coboara in motor cand sta? Editat Mai 16, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am observat si eu treaba cu uleiul... Probabil ca e normal (curge din cadru in motor?) Daca verific asa cum scrie la carte, motor cald, stat la ralanti un pic, oprit motorul, tinut vertical, scos joja, sters, bagat inapoi fara a o infileta, nivelul e corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Baieti, am si eu niste intrebari: Ce serie ar trebui sa aiba motorul la un Domi din 2001? Pentru ca al meu pe cadru e RD 08 si pe motor e RD 02.....Sper ca nu e schimbat motorul..... Sau ce diferente vizibile sunt intre motoarele fabricare pana in 96 si dupa 96? Ca sa-mi dau seama din ce an e al meu exact. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Tot RD02 scrie si pe motorul meu. Domi din '97 (RD08). Asa e normal, pt ca teoretic motoarele nu au suferit modificari majore... modificarile au fost la carburatie, la cadru si la carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Un pic de ajutor va rog, am nevoie de codurile(seriile) rulmentilor de la roata spate, daca le are careva la indemana e rugat sa ma ajute. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 HO_000494736 BEARING, RADIAL BALL, 6203UU 2buc HO_000494757 BEARING, RADIAL BALL, 6204UU 1buc Nu stiu daca asta cautai exact...Dimensiunile in mm nu le stiu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Un pic de ajutor va rog, am nevoie de codurile(seriile) rulmentilor de la roata spate, daca le are careva la indemana e rugat sa ma ajute. multumesc Cred ca am gasit, sper ca asta e 2 x 6203-2RS Bearing 17x40x12, 1 x 6304-2RS Bearing 20x52x15. HO_000494736 BEARING, RADIAL BALL, 6203UU 2buc HO_000494757 BEARING, RADIAL BALL, 6204UU 1buc Nu stiu daca asta cautai exact...Dimensiunile in mm nu le stiu.. Am sa caut si ce ai scis tu, mai multe surse mai bine. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Link NX650 Addendum: http://www.fileshare.ro/61578529359.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: Editat Mai 18, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 vezi sa nu fie de la ceva supapa,sau cel mai probabil scaun de supapa,si eu am avut galagia aia iar dupa o saptamana o sarit un scaun de la supapa,am schimbat chiuloasa si merge brici.nu stiu exact acuma daca si la tine ii la fel.am venit cu o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: baieti am o pb si inainte sa ma apuc sa desfac ceva poate va dati si voi cu parerea Simptome: - cu motorul rece scoate putin fum - daca plec cand e motorul rece(dupa ce a stat 2-3 minute pornit) se ineaca cand trag de gaz si da rateuri - era sa cad din cauza ca se intrerupe atat de tare gazul si intra brusc in frana de motor puternica - am verificat bujia, e caramizie - am scos toata benzina si am golit carburatorul, nu aveam apa in rezervor - am verificat jocul la supape(cum scrie in carte) si e corect reglat, pe langa manual ca sa fiu sigur ca nu e reglata prost supapa de la decompresor am verificat supapele de la evacuare cand cele de admisie sunt comprimate, si am verificat jocul la supapele de admisie cand cele de evacuare sunt comprimate, am aceleasi valori 0.1 la toate - jocul la supape l-am verificat in mai multe randuri aliniand la T ca sa vad daca se pastreaza valoarea (am zis ca poate sunt ovale pinioanele de la distributie) - motorul are 2000km de cand a fost segmentat(am schimbat doar segmenti, pistonul si camasa fiind in cote, boltul nu are uzura, mai jos de biela nu am desfacut), am fost acum 2 saptamani intr-o tura de 800km fara nici o pb si acum imi da in bot cand trag de gaz, ultima oara am tras pe dreapta la relanti mergea bine, cand trageam de gaz bal bal bal bal bal poc bal bal bal, dupa 1 minut si-a revenit. - sa fie din carburator sau e ceva din motor ? - a pus cineva in dominator ulei 20w50? , acum am Bardhal XTC C60 10w40 full sintetic care am vazut tocmai azi ca nu are nici un indice dintre cei recomandati in manualul de utilizare al mobrei, are API SM/ JASO MA-MA2? - acum am pus benzina de 99 si sper sa fie ca apa sfintita si sa imi curete motorul -al meu face exact ca motorul din clip de la secunda 30 in momentul cand trag de gaz Editat Mai 18, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 baieti am o pb si inainte sa ma apuc sa desfac ceva poate va dati si voi cu parerea Simptome: - cu motorul rece scoate putin fum - daca plec cand e motorul rece(dupa ce a stat 2-3 minute pornit) se ineaca cand trag de gaz si da rateuri - era sa cad din cauza ca se intrerupe atat de tare gazul si intra brusc in frana de motor puternica - am verificat bujia, e caramizie - am scos toata benzina si am golit carburatorul, nu aveam apa in rezervor - am verificat jocul la supape(cum scrie in carte) si e corect reglat, pe langa manual ca sa fiu sigur ca nu e reglata prost supapa de la decompresor am verificat supapele de la evacuare cand cele de admisie sunt comprimate, si am verificat jocul la supapele de admisie cand cele de evacuare sunt comprimate, am aceleasi valori 0.1 la toate - jocul la supape l-am verificat in mai multe randuri aliniand la T ca sa vad daca se pastreaza valoarea (am zis ca poate sunt ovale pinioanele de la distributie) - motorul are 2000km de cand a fost segmentat(am schimbat doar segmenti, pistonul si camasa fiind in cote, boltul nu are uzura, mai jos de biela nu am desfacut), am fost acum 2 saptamani intr-o tura de 800km fara nici o pb si acum imi da in bot cand trag de gaz, ultima oara am tras pe dreapta la relanti mergea bine, cand trageam de gaz bal bal bal bal bal poc bal bal bal, dupa 1 minut si-a revenit. - sa fie din carburator sau e ceva din motor ? - a pus cineva in dominator ulei 20w50? , acum am Bardhal XTC C60 10w40 full sintetic care am vazut tocmai azi ca nu are nici un indice dintre cei recomandati in manualul de utilizare al mobrei, are API SM/ JASO MA-MA2? - acum am pus benzina de 99 si sper sa fie ca apa sfintita si sa imi curete motorul 20w50 am pus eu acum si merge bine, ai zis ca bujia e caramizie, fa totusi o incercare cu o bujie noua, nu e cine stie ce mare pierdere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 bujia e ngk iridium si are abia 5000km, am curata bujia actuala dar face la fel, am sa incerc cu una noua normala, 5E nu e un capat de tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Mobra mea:batrana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.