phreak_or Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 HO_000494736 BEARING, RADIAL BALL, 6203UU 2buc HO_000494757 BEARING, RADIAL BALL, 6204UU 1buc Nu stiu daca asta cautai exact...Dimensiunile in mm nu le stiu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Un pic de ajutor va rog, am nevoie de codurile(seriile) rulmentilor de la roata spate, daca le are careva la indemana e rugat sa ma ajute. multumesc Cred ca am gasit, sper ca asta e 2 x 6203-2RS Bearing 17x40x12, 1 x 6304-2RS Bearing 20x52x15. HO_000494736 BEARING, RADIAL BALL, 6203UU 2buc HO_000494757 BEARING, RADIAL BALL, 6204UU 1buc Nu stiu daca asta cautai exact...Dimensiunile in mm nu le stiu.. Am sa caut si ce ai scis tu, mai multe surse mai bine. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Link NX650 Addendum: http://www.fileshare.ro/61578529359.4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: Editat Mai 18, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 vezi sa nu fie de la ceva supapa,sau cel mai probabil scaun de supapa,si eu am avut galagia aia iar dupa o saptamana o sarit un scaun de la supapa,am schimbat chiuloasa si merge brici.nu stiu exact acuma daca si la tine ii la fel.am venit cu o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: baieti am o pb si inainte sa ma apuc sa desfac ceva poate va dati si voi cu parerea Simptome: - cu motorul rece scoate putin fum - daca plec cand e motorul rece(dupa ce a stat 2-3 minute pornit) se ineaca cand trag de gaz si da rateuri - era sa cad din cauza ca se intrerupe atat de tare gazul si intra brusc in frana de motor puternica - am verificat bujia, e caramizie - am scos toata benzina si am golit carburatorul, nu aveam apa in rezervor - am verificat jocul la supape(cum scrie in carte) si e corect reglat, pe langa manual ca sa fiu sigur ca nu e reglata prost supapa de la decompresor am verificat supapele de la evacuare cand cele de admisie sunt comprimate, si am verificat jocul la supapele de admisie cand cele de evacuare sunt comprimate, am aceleasi valori 0.1 la toate - jocul la supape l-am verificat in mai multe randuri aliniand la T ca sa vad daca se pastreaza valoarea (am zis ca poate sunt ovale pinioanele de la distributie) - motorul are 2000km de cand a fost segmentat(am schimbat doar segmenti, pistonul si camasa fiind in cote, boltul nu are uzura, mai jos de biela nu am desfacut), am fost acum 2 saptamani intr-o tura de 800km fara nici o pb si acum imi da in bot cand trag de gaz, ultima oara am tras pe dreapta la relanti mergea bine, cand trageam de gaz bal bal bal bal bal poc bal bal bal, dupa 1 minut si-a revenit. - sa fie din carburator sau e ceva din motor ? - a pus cineva in dominator ulei 20w50? , acum am Bardhal XTC C60 10w40 full sintetic care am vazut tocmai azi ca nu are nici un indice dintre cei recomandati in manualul de utilizare al mobrei, are API SM/ JASO MA-MA2? - acum am pus benzina de 99 si sper sa fie ca apa sfintita si sa imi curete motorul -al meu face exact ca motorul din clip de la secunda 30 in momentul cand trag de gaz Editat Mai 18, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 baieti am o pb si inainte sa ma apuc sa desfac ceva poate va dati si voi cu parerea Simptome: - cu motorul rece scoate putin fum - daca plec cand e motorul rece(dupa ce a stat 2-3 minute pornit) se ineaca cand trag de gaz si da rateuri - era sa cad din cauza ca se intrerupe atat de tare gazul si intra brusc in frana de motor puternica - am verificat bujia, e caramizie - am scos toata benzina si am golit carburatorul, nu aveam apa in rezervor - am verificat jocul la supape(cum scrie in carte) si e corect reglat, pe langa manual ca sa fiu sigur ca nu e reglata prost supapa de la decompresor am verificat supapele de la evacuare cand cele de admisie sunt comprimate, si am verificat jocul la supapele de admisie cand cele de evacuare sunt comprimate, am aceleasi valori 0.1 la toate - jocul la supape l-am verificat in mai multe randuri aliniand la T ca sa vad daca se pastreaza valoarea (am zis ca poate sunt ovale pinioanele de la distributie) - motorul are 2000km de cand a fost segmentat(am schimbat doar segmenti, pistonul si camasa fiind in cote, boltul nu are uzura, mai jos de biela nu am desfacut), am fost acum 2 saptamani intr-o tura de 800km fara nici o pb si acum imi da in bot cand trag de gaz, ultima oara am tras pe dreapta la relanti mergea bine, cand trageam de gaz bal bal bal bal bal poc bal bal bal, dupa 1 minut si-a revenit. - sa fie din carburator sau e ceva din motor ? - a pus cineva in dominator ulei 20w50? , acum am Bardhal XTC C60 10w40 full sintetic care am vazut tocmai azi ca nu are nici un indice dintre cei recomandati in manualul de utilizare al mobrei, are API SM/ JASO MA-MA2? - acum am pus benzina de 99 si sper sa fie ca apa sfintita si sa imi curete motorul 20w50 am pus eu acum si merge bine, ai zis ca bujia e caramizie, fa totusi o incercare cu o bujie noua, nu e cine stie ce mare pierdere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 bujia e ngk iridium si are abia 5000km, am curata bujia actuala dar face la fel, am sa incerc cu una noua normala, 5E nu e un capat de tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Mobra mea:batrana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 filtrul de aer cum e? incearca fara el si daca e la fel,,,,,,,ar putea sa fie de la carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 filtrul de aer cum e? incearca fara el si daca e la fel,,,,,,,ar putea sa fie de la carburator filtrul de aer curatat inainte de tura, k&N curatat si usor uns cu aditivii lor am sa incerc si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Purice - ce stii de CDI? E bun? E nou? La mine crezusem ca am rezolvat curatand o mufa, si am plecat la drum... la 50 km de casa a inceput sa faca figuri... ii mai trageam una iarasi pornea... Am refacut lipiturile si acum merge foarte bine. Daca ai avea turometru ca la domi ai stii daca e CDI-ul pt ca turometrul se opreste cand nu mai face contact CDI-ul. Fumul la rece l-as pune pe seama simeringurilor de supape, dar banuiesc ca le-ai schimbat (ai luat pe original sau altceva?). S-ar putea ca la rece, sa ai amestecul prea bogat... pana se dilata si carburatorul un pic... In alta ordine de idei. Cu problema mea. Am observat o chestie ciudata: Pun volanta la semn (T) si verific jocul la supapele de evacuare => stanga are joc, dreapta NU. Mai invart odata pana la semn => Nu are nici-una joc (ciclu de evacuare m-am gandit). Mai invart odata => au ambele joc... De mentionat. Daca invart anti-orar pana incep sa fie actionate supapele de evacuare iar apoi dau inapoi se adude click-ul specific decompresorului, si dupa ce se aude exista joc la supapa dreapta de evacuare... Ma lamureste si pe mine cineva cum sa fac sa fie bine reglat jocul la supapa dreapta de evacuare? Sa incerc cand sunt apasate cele de admisie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Am desfacut din nou capacul de pe axul cu came. Totul e in regula, distributia aliniata. L-am pus la loc, am reglat jocul la supape cu volanta la semn, l-am dat peste cap de cateva ori, e ok. Am sesizat ca jocul e mai mare la supapele de evacuare atunci cand sunt comprimate cele de admisie, si vice-versa. Banuiesc ca e o deformatie a capacului, din forta necesara apasarii supapelor... In fine, am pus totul la loc si i-am dat scanteie... pana nu a ajuns uleiul la 40 de grade a fost liniste, apoi iarasi acelasi sunet... Deocamdata asa sta si mai cercetez ce se intampla daca scot cama aia de la decompresor, si daca as putea sa o scot fara sa dau afara "decompresorul inversat" (chestia aia cu ambreiaj unisens). Acest decompresor inversat are rolul sa nu lase motorul sa se aprinda in sensul gresit. Cum se invarte un pic in senul opus fata de cel normal cum se deschide supapa de evacuare si nu mai este compresie. (banuiesc ca asta pentru a evita situatiile cand aprinderea se produce prea devreme) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 In fine, am pus totul la loc si i-am dat scanteie... pana nu a ajuns uleiul la 40 de grade a fost liniste, apoi iarasi acelasi sunet... cand ai desfacut prima data motorul ai gasit mizerie in ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Nu. Nu era mizerie de loc, nici pe site nu era mizerie si nici pe altundeva... Tocmai ce am facut o tura de 120 km si motorul merge foarte bine, trage foarte bine, atata ca se aude clantzanitul ala... Probabil o sa mai umblu acolo peste 1-2 luni (dupa sesiune, licenta) si atunci o sa scot cama decompresorului, o duc la cineva la strung sa imi faca un distantier similar dar fara efectul pe care il are cama, si montez totul in rest la loc(si decompresorul inversat). Am apucat sa fac si un oarecare consum... ~130km cu jiclor de 150, probleme la CDI, ~130km cu jiclor de 155, plus echivalentul a 2 carburatoare varsate, mers si in oras si in afara, si azi aprox 60 km offroad (20-40 km/h) consumul a iesit 4.7% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 La mine cand facea galagie decompresorul o anclinam pe partea dreapta pornita si nu se mai auzea ,dar cand am schimbat arcul nu se mai auzea.Ancearca sa o anclini si tu poate nu mai face si sti daca e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 nu stiu la ce concluzie ati ajuns voi, motorul e sfant, dar chiuloasa parca e din iad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 va salut,am scos decompresorul acum 300km si motorul merge perfect si pornirea este foarte buna numai ca imi tacane si mie dar numai cand motorul ii rece cand se incalzeste nu se mai aude nimic oare ce o FI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 oricum chiuloasa aia isi face uzura in timp si de la multi km,oricat de bun ar fi uleiul si oricat de des l-ai schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Daca face galagie la rece verifica jocul la supape. Ce anume se uzeaza la chiuloasa? Ma refer la ceva ce poate sa tacane? Pe chiuloasa in sine sunt scaunele si ghidajele supapelor... care daca sunt uzate se pot schimba... in rest nu stiu... alcaponezz - ai scos mecanismul decompresorului si nu ai pus nimic in loc? Nu ai astupat gaurile de ungere de acolo? Din cate am inteles alea trebuie astupate ca altfel ajunge prea putin ulei in partea stanga a axului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 am scos decompresorul si am pus obucsa facuta la strung cu putina presare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Deci nu stie nimeni de la ce poate fi sunetul ala de masina de cusut? Nimeni nu a mai avut "galagie pe creier"? Sunetul e similar cu cel din clipul , dar nu face treaba cu intreruperea, si nici nu se aude chiar atat de tare... Ah... si da, la rece NU se aude..., doar dupa ce uleiul e peste ~40 grade Si asta seamana, doar nu se aude asa tare: Opaaaa... deja suna dubios ce imi zici tu. 1. E tacanitu ala ascutit care insoteste intreruperea? Ala vine de la decompresor mucificat. 2. E un fel de troncanit infundat care se aude cu motorul cald din zona axei cu came? nu stiu la ce concluzie ati ajuns voi, motorul e sfant, dar chiuloasa parca e din iad Mentenanta: - ulei la 3k km - filtru la 2 uleiuri - lant distributie la ~60.000km - verificat diverse arculete sa fie in parametrii odata cu distributia Motoarele ajunse la noi in ro, in majoritate nu au beneficiat decat de primele doua puncte de mai sus. Unde se simte? Se f*te chiulasa. Editat Mai 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Mentenanta: - ulei la 3k km - filtru la 2 uleiuri - lant distributie la ~60.000km - verificat diverse arculete sa fie in parametrii odata cu distributia Motoarele ajunse la noi in ro, in majoritate nu au beneficiat decat de primele doua puncte de mai sus. Unde se simte? Se f*te chiulasa. ulei la 3000 si filtru odata cu uleiul lantul l-am schimbat la 63000 cand i-am schimbat si segmentii am verificat cam tot ce era de verificat si era in cote, aproape de limita de service era axul cu came Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) E un tzacanit, din partea superioara a motorului, parca e ceva metal pe metal, dar e difuz sunetul, nu il pot localiza exact. Am incercat si sa "ascult cu surubelnita" si nu imi dau seama. Am desfacut sambata capacul, si cama decompresorului e singurul lucru care poate sa faca galagie... Cu toate ca nu inteleg de ce.... nu are urme vizibile de uzura. Dar totusi are joc in toate partile... Cel mai probabil pe masura ce se subtiaza uleiul o lasa sa joace si mai tare... Editat Mai 21, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Cama decompresorului are joc si la un FMX cu 800km. Pe testate - motor luat de nou din reprezentanta. Nu-i de acolo. Cel mai probabil s-a uzat CEVA. Alta idee n-am. Mai stiu un motor care facea asa. Nu a mai facut cand s-a folosit o chiulasa noua cu toate maruntaiele (a mea, direct de pe motor data jos, cu lantul meu uzat cu tot). Deci e clar de acolo si nu de la biela sau piston. In schimb nu am avut rabdare sa schimb piesele una cu una sa vad de la ce e. Editat Mai 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.