phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 O sa aflu cand o sa o dau afara si o sa o inlocuiesc cu un distantier care sa stea fix pe ax... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 O intrebare as avea la voi.gasesc la cineva din dezmembrarea unui dominator sau poate ramasa/neinlocuita o flansa de admisie? A mea e crapata,am lipit-o cu silicon autovulcanizant si tine de mai bine de 2000 de km,dar as pune una buna sa am baza sa plec la drumuri lungi cu ea. Si niste placi de ambreiaj m-ar interesa daca cineva are destul de bune incat sa merite montate. Evident toate contracost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Â sa va spun povestea mea,SI EU am avut problema asta cu tzacanitu pe care nu il puteam localiza,o aparut asa dintr-o data,joc la cama nu avea mai deloc,insa cand incepea sa se incalzeasca incepea incet incet sa tzacane si o tinea constant pe tot parcursu cat motoru era cald,,am desfacut de N ori chiloasa sa o verific si nu am gasit nimic,pe mine chiar ma deranja sunetu,fix pe creier il auzeam,mi-o explicat un mecanic ca o data de se incalzeste chiuloasa fiind de aluminiu se dilata mai tare si nu mai strange asa tare scaunu de supapa,si daca vre-o unu dintre ele ii mai slab prins bate,(nici alea nu tin pe veci),nu l-am prea crezut si am mers asa in continuare ca nu am gasit in rest nici o problema,insa dupa o perioada intradevar o iesit scaunu de la loc si apoi sa vezi bataie....ca ciocanu si nicovala... Â dupa ce am pus alta chiuloasa n-am mai avut probleme Aceiasi problema o are si un vecin cu un dr de 650 Editat Mai 21, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 phreak pune mana si sudeaza scaunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 buna gluma Purice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Inainte sa fac chestii la scaune as incerca sa vad de decompresor... Daca e vre-un scaun de supapa care face asa atunci probabil ca va trebui schimbat... Daca trebuie unul, trebuie toate, daca se schimba scaunele, se schimba si ghidajele, daca se schimba ghidajele, se schimba si supapele... deci e o investitie mare... Inca sper sa fie doar decompresorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 eu cand am schimbat am luat doar chiuloasa goala,fara nimic pe ea(adica supape,arcuri...)le-am pus de pe chiuloasa veche,am facut scaunele de la supape si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Surpriza, m-am uitat si se gasesc doar ghidajele nu si scaunele ca piese de schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) bine,asta nu inseamna ca ai aceiasi problema ca si mine,mai investigheaza chiuloasa poate e de altundeva,eu ti-am dat o idee,eu asa am patit,am si acuma chiuloasa cu un scaun iesit mai mult de jumate afara,maine pun o poza. probleme de astea am inteles ca se mai intampla cand motoru se incinge ft tare Editat Mai 21, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Pai eu am niste motive pentru care nu cred ca e vre-un scaun de supapa: - tipul asta de sunet a aparut doar dupa ce am facut eu primul schimb de ulei la mobra si am pus ulei sintetic. - cand am schimbat acel ulei (~500km) sunetul s-a atenuat. - cand am desfacut chiuloasa m-am uitat la scaune si la cum stau ele, pareau in regula, contactul intre ele si chiuloasa parea foarte intim. - initial dupa revizie am pus ulei mobil 10w40, galagia incepea cam de la 40 de grade, dupa ce am schimbat uleiul ala (la 60C era mai subtire ca apa, ~50km) si am pus valvoline 20w50 galagia incepe cam la 60 grade. O observatie despre Valvoline 20w50 - dupa aprox 400 km cu el incepe sa mearga mai greu schimbatul vitezelor, chiar daca cu noul jiclor de 155 temperatura sta pe la 100-105 grade indiferent cum merg vad ca uleiul asta se duce cam repede... Cu prima ocazie revin la Motorex 4T 15w50 (acum ca e cald) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 si eu am in mobra motul 10w40 si asta se mananca cam repede,mai ales pe caldura,sa ne ti la curent cu tzacanitu ala.sper sa rezolvi problema cat mai ieftin si cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Pai numai peste vreo 3-4 saptamani o sa ma pot ocupa de el din pacate, acum nu mai am timp ca a inceput sesiunea... Intre timp cat o sa mai ies cateva sute de km nu are nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 O intrebare as avea la voi.gasesc la cineva din dezmembrarea unui dominator sau poate ramasa/neinlocuita o flansa de admisie? A mea e crapata,am lipit-o cu silicon autovulcanizant si tine de mai bine de 2000 de km,dar as pune una buna sa am baza sa plec la drumuri lungi cu ea. Si niste placi de ambreiaj m-ar interesa daca cineva are destul de bune incat sa merite montate. Evident toate contracost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 O intrebare as avea la voi.gasesc la cineva din dezmembrarea unui dominator sau poate ramasa/neinlocuita o flansa de admisie? A mea e crapata,am lipit-o cu silicon autovulcanizant si tine de mai bine de 2000 de km,dar as pune una buna sa am baza sa plec la drumuri lungi cu ea. Si niste placi de ambreiaj m-ar interesa daca cineva are destul de bune incat sa merite montate. Evident toate contracost. Flansa nou nouta e 150ron. Si tine 15 ani. Iar placile de ambreiaj ... iti trebe alea metalice sau alea de ferodou? Un kit de ambreiaj e si el sub 200ron. Sincer nu mi se par mari preturile asta - si vorbim de piese noi. Daca iei sh-uri sunt probabil la fel de praf ca alea ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca stie cineva sa imi spuna si mie cate ture trebuie mai exact sa-i dau la sorubu ala de reglaj de la carburator,care vine dedesupt spre motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca stie cineva sa imi spuna si mie cate ture trebuie mai exact sa-i dau la sorubu ala de reglaj de la carburator,care vine dedesupt spre motor. Incepi de la 2 ture sau 2 ture jumate, apoi reglezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 La RD02 se deschide initial 3 ture. La RD08 2 ture. - asta scrie in carte. Cel mai bine incepi asa si apoi il reglezi asa cum trebuie, nu e mare lucru, si macar dup-aia nu mai ai treaba cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Mah, variaza in functie de an si tara de fabricatie (mai corect - variaza in functie de generatie si dimensiunea jiclerelor). Din "batrani" mi s-a recomandat sa incep tot timpul de la 2-2.5 ture - cica asta merge la toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 am montat acum niste handguard-uri si am intampinat o problema. cand virez maxim stanga sau dreapta se lovesc de carena din fata.a mai incercat cineva sa monteze asa ceva?la ce solutii ati ajuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 oare de ce cand pornesc mobra cand ii motoru un pic mai rece trebuie sa tin socu tras vre-o 5 minute,altfel nu se accelereaza si se opreste,cand ii fierbinte merge normal,ba chiar se mareste relantiu un pic,un pic de se raceste iara trebe sa tin socu,gatu ala de cauciuc l-am verificat si ii in regula,sa fie de la reglaju ala?sa fie de la filtru de aer?carburatoru l-am curatat de vre-o 5 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) am montat acum niste handguard-uri si am intampinat o problema. cand virez maxim stanga sau dreapta se lovesc de carena din fata.a mai incercat cineva sa monteze asa ceva?la ce solutii ati ajuns? Schimba pozitia ghidonului (prin rotire in prinderile de la jug) si a handguard-urilor (prin rotirea pe ghidon) pana ajungi la o solutie acceptabila. Daca nu merge, revino la handguard-urile originale Daca nici asa nu merge, schimba cablurile de acceleratie/ambreiaj/soc (pune unele de XR - sunt mai lungi) si baga inaltatoare de ghidon (~20e perechea - fara sa pun cablurile la socoteala; e mai ieftin sa cumperi handguardurile originale la 30e perechea) ...sau da jos carenele. Editat Mai 22, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Am rezolvat.am montat aparatorile originale inapoi,dar imi pare rau ca am facut gaura in mansoanele de cauciuc,asta e. Flansa de admisie tot pe la 280-300 ron e cam peste tot.am sa incerc sa gasesc second iar daca nici chip nu o fi de gasit o sa iau noua si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca te uiti atent an filmarea mea o sa vezi flansa mea de admisie care nu mai are moarte din metal cu furtun rezistent la benzina antre flansa si carburator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) La mine handguard-urile s-au asezat fara probleme. Au loc in toate partile, cred ca depinde ce fel de handguard-uri ai luat. Eu am luat din plastic de pe Louis. Editat Mai 22, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 La mine handguard-urile s-au asezat fara probleme. Au loc in toate partile, cred ca depinde ce fel de handguard-uri ai luat. Eu am luat din plastic de pe Louis. Si eu am handguarduri , ceva din plastic de la Polisport , foarte eficiente, dar nu am intimpinat probleme la viraje , e vorba de carenajul 92-94 , cel cu semnalizarile incorporate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.