andreizalau Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 nenea Purice, mai astept niste vesti cateva zile daca nu or sa fie mai bune ca cele de la tine,,,,,asta e te mai contactez,,,,,,, tot nr cu 580 la urma il ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 da, acelasi nr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) cine ma poate ajuta cu un capac de la tacheti de dominator, am unul fisurat pe filet, la problema ta te pot ajuta eu cu unul dar nu e original ci e facut din fier cu filet cu tot, a fost si montat candva, da o adresa unde sa il trimit prin posta sau sunama la numarul din profil Editat Martie 21, 2013 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Un cilindru cu piston, bolt si sigurante cota 0 mai am disponibil eu, pe linga el ofer si garnitura de cilindru si cea de chiuloasa, stare ff buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider_boy Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 eu mi-am luat piston cu 420lei si segmenti cu 265lei origiali honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 prisiii cum merge frate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dimi.shepherd Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Mandru mi-s si io cu Dominatoru meu din 98. M-am apucat sa investesc in el ca parca mi-e drag Il am de prin octombrie, luat din Italia cu 1300 de euro. Pana acum i-am pus: - mansoane incalzite (eram la louis in berlin cu un cupon de reducere daca depasesti 100 de oiro, mansoanele mele erau cam avarza, am zis ca le iau), - bujie iridium NGK am simtit diferenta de la prima cheie. - mi-am facut niste suporti pentru gentile laterale GiVi. Ce urmeaza sa-i fac: - montat cauciucuri Metzeler Sahara (nu ma lasa vremea sa duc motoru in servis) - schimb ulei (ma gandesc la Motorex, vad ca e tare laudat pe aici, desi as avea reducere la Repsol, astept pareri) - confectionat si montat cric central si crashbars-uri (astea mi-le fac singur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 bine ai venit in club!!! ar fi binevenita si o poza eu, pe de alta parte am comandat piston si segmenti la Iasi, cu ajutorul colegului nostru SLR-ist, Razvan multumesc inca o data astept pachetelul cu nerabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 un disc de frana fata utilizabil gasesc la careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 (editat) prisiii cum merge frate? Mobra merge foarte bine,ori e efectul placebo ori mi se pare ca trage mai bine. Fum clar nu mai scoate si nici gazele nu mai miros a ulei ars. A reaparut o problema mai veche insa,intrerupe cateodata,sau chiar se opreste.Dau la automat de 2-3 ori nu vrea,dupa porneste si merge ok. Sa fie de la CDi? Astazi am iesit la o tura si chiar m-a enervat rau mobra. Are toane cand sta bine la relanti dar cand vreau sa plec intre 2-3 mii de ture da in nas ca si cum i-ar taia scanteia,dau de gaz mai tare o ia deodata,in tura mari nu-i problema. Ma gandesc sa nu fie ceva problema si de carburatie,ma gandesc la sistemul ala cu rola ce actioneaza furca de ridica sertarasu de la vacum.Sau membrana de sprit. Daca ar fi cdi-ul ar face probleme asa numai in 2-3 mii de ture? Editat Martie 31, 2013 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 cdi mai mult ca sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 era cumva umed afara cand facea figurile astea? ca tare imi suna cunoscuta problema,,,, eu am rezolvat-o cu o punga in care am imbracat CDI-ul dupa asta,,,,,nici o oprire accidentala ai schimbat O-ringul de la galeria de admisie? are obiceiul sa imbatraneasca de la temperatura chiuloasei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Astazi am facut schimb de CDI-uri cu un amic si la fel face. Deci problema e alta si cred ca e de la flansa de admisie care e fisurata(dar nu strapunsa) si peticita cu silicon vulcanizant.Aparent nu ar avea pe unde sa traga aer fals dar uite ca face probleme. O sa revin cu informatii pe parcurs... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 am nevoie de o pompa de ulei ca in prima poza model 88-92 de la un dominator cu kickstart pe langa pompa am nevoied e conducta de ulei+pinion+prezoane ma poate ajuta cineva la un pret decent? Stie cineva daca pompa de pe modelul 93-95 se potriveste la prinderi si are aceeasi dimensiune ca la modelul anterior 88-92? Eu am ultimul model de pompa din cele din imagine, si la mine conducta de ulei trece peste pinionul pompei. Avand in vedere ca mi-am pus angrenajele de pe domi88 si capacul de la ambreiaj este tot de pe domi88(care e mai ingust cu 5mm fata de SLR si celelalte modele dupa 95), la inchiderea motorului capacul atinge in conducta pompei, si la prinderi nu se aliniaza pe traseele de ungere din capac. Ma poate ajuta cineva eventual si cu o pompa de 93-95 macar cat sa verific daca se potriveste? In caz contrar as vrea sa o returnez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Prisi schimba-i flansa,o sa mearga,sint presiuni mari acolo,nu tine cu silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 M-am apucat sa fac o flansa din inox,bani de una noua nu am. maine o sa o sudez si daca gasesc furtun siliconic la diametru asta o si montez si va zic cum e si daca merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 al meu are la fel ca cea pe care o construiesti tu,si merge perfect de 7 ani.An plus nu mai are moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 (editat) Acum ma duc sa desfac si CDI-ul sa refac eventualele lipituri fisurate. O sa revin cu poze,dar nu cred ca am cu ce sa fac poze la fisuri(telefon de 5 mp dar nu cred ca aiba asa zoom,vedem...) Am desfacut si CDI-ul unui amic care nu mai mergea decat cu un surub infiletat langa mufa sa o tina fortata intr-o parte. rasina aia sau ce o fi e un chin la dat jos,dar cu rabdare si cu o coada de peruita de dinti ascutita la polizor am reusit intr-o ora sau aproximativ sa ajung la placa goala. Operatiunea a fost incheiata cu succes,acum e la lipit cu silicon,inca sta la presat capacul. Editat Aprilie 5, 2013 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Bravo,Prisi,daca faci cdi-u si flansa,n-o sa mai ai treaba cu Domi,o sa rupa drumurile,succes.Ma gindesc la cat de inventivi sintem noi romanii,cum de n-avem o motocicleta a noastra nationala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Salut, Cumpar ghidon cu diametrul de prindere de 22mm. Este ok si unul de Pegaso/Transplant, dar nu de F650. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Daca intereseaza pe cineva ansamblul urmator, se afla la vinzare pentru o perioada relativ scurta, potriveste la dominator, RD 02, transalp PD06 si nu numai Piesele in stare conforma cu imaginile(melc nou, axa si ansamblul metalic foarte putin folosite, pret pachet 320 roni) Inca valabil setul de dominator cota 0 stare perfecta(sunt prezente urmele de honuire din fabricare), cu bolt, sigurante si garnituri, fara segmenti. Editat Aprilie 8, 2013 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Salut, Ma poate ajuta cineva cu bucata de carena de deasupra farului, la un model de Domi din 92 ?.(contra cost bineinteles) Nu mai reusesc sa atasez o poza cu modelul exact. Va multumesc, Editat Aprilie 8, 2013 de babinu nx650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Salut, Aveti vreo idee daca se pot inlocui perile de la electromotor ( domi rd02 ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniel1954 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 (editat) SUPER OFERTA ! SE DA APRILIA PEGASO CUBE 1997 CU : ALARMA, XENON, MANERE INCALZITE, CRIC CENTRAL, SUPORTI LATERALI, TOPCASE, CHIT LANT CU PINIOANE DID, SCHIMBAT RECENT, CONSUMABILE TOATE SCHIMBATE, DAN 0722661428 Editat Aprilie 11, 2013 de daniel1954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Bun,oferta e oferta. Dar care e motivul postarii unui pegaso la vanzare pe topicul dominatoristilor? Eu nu cred sa dea careva un dominator pe un pegaso.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.