emilian_rks Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Este asta: http://www.eikholt.net/hpalt/dommi/manual.htm si un addendum pentru anul 97, pdf-ul are 13MB. Iti trimit linkul pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Multumesc pentru manual. Am mai primit cateva indicatii de la niste baieti priceputi si se pare ca am de cumparat un set de carbuni. As dori originali, nu de masina sau mai stiu eu ce electrocasnice... Sa vad cine vinde asa ceva.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 (editat) Uite aici: http://www.motomike.eu/autonet/category/10300000000/vehicle/honda-nx-650:17902/article/355436?sr=30 Ii poti cumpara cam de la orice magazin moto, chiar si la cele de piese auto care lucreaza cu AUTONET. Nu sunt originali dar au dimensiunile exacte pentru Dominator Inainte sa ii schimbi, sa fii sigur ca nu e bateria dusa. Daca i-ai dat curent cu cabluri de pornire din comert sunt sanse sa nu porneasca. Cablurile din comert chiar daca sunt groase pe dinafara (izolatia) firul efectiv de cupru e foarte subtire, si daca bateria de motor e dusa de tot, nu o pornesti. Incearca cu o baterie de moto care e buna sau cu cabluri de pornire groase (firul de cupru sa fie gros). Editat Mai 10, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) Multumesc pentru manual. Am mai primit cateva indicatii de la niste baieti priceputi si se pare ca am de cumparat un set de carbuni. As dori originali, nu de masina sau mai stiu eu ce electrocasnice... Sa vad cine vinde asa ceva.Numai bine! Vezi si ceva linkuri mai jos, doar sa verifici modelul, desi nu cred sa fie diferenta: http://www.wemoto.ro/bikes/honda/nx_650_m_dominator/91/picture/starter_motor_carbon_brush_and_holder/ http://www.wemoto.ro/bikes/honda/nx_650_m_dominator/91/picture/starter_motor_carbon_brush/ Si eu am avut problema carbunilor, clanck la pornire, dar am adaptat din cei de Dacie ~ 15 RON. Sezonul acesta la fel mi-a facut, am verificat carbunii erau OK. Problema a fost la contactul de sub saua, contacte imperfecte. Spor, sigur o sa-i dai de capat Editat Mai 11, 2016 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Spune.mi te rog, ''carbunii de Dacie'', inseamna cei de Logan sau de la batrana Dacie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 Salutare prieteni ! Exact aceeasi problema am avut-o si eu: pornire slaba, tacanit sub sea ,releul lucra dar electromotorul facea pe mortul.... pornit numai impinsa. Rezolvare : demontat electromotorul, schimbat periile si curatat rotorul. Periile eu le-am comandat la motomus fiindca locuiesc aproape de magazin. Originalele ajungeau cam in 2 saptamani iar ceva nemtesti, dar tot pentru Dominator, de pe o zi pe alta la 20 lei bucata. La demontare, ca sa nu te chinui si sa lucrezi elegant, demontezi intai tevile de la esapament (deci NU tobele)... ai 2 piulite pe piston la capatul din fata tevilor si slabesti un surub la capatul din spate ca sa le poti extrage afara. Apoi desfaci suruburile care tin electromotorul (2 din care unul e masa) si plusul de pe electromotor... sunt pe partea dreapta. Pe partea stanga a electromotorului ai un surub care tine cablul de la ambreiaj...il desfaci si pe ala si scoti urechea aia care tine cablul ambreiajului.... apoi tragi sau impingi de electromotor si-l scoti afara din reductor . Vezi, cand il demontezi (ai 2 suruburi) sa fii atent la semne.. are niste liniute marcate pe exteriorul carcaselor... Scoti frumos rotorul, il stergi de praful carbunilor anteriori si il cureti cu un ac sau un cutter intre elementii rotorului.... acolo unde vin periile. Atentie sa nu zgarai pe exterior partea aia fiindca iti va manca mai repede noii carbuni. Carbunii cand vrei sa-I lipesti... sa nu te puna pacatul sa incerci cu pistolul de lipit... trebuie neaparat ciocan de lipit sau ceva serios. Cand faci lipitura, cablul periilor trebuie tinut cu o penseta cat mai langa lipitura, astfel incat cositorul topit sa nu treaca sau sa se prelinga pe cablul periilor fiindca ti-l intareste si adio flexibilitate.. Mare atentie cand montezi plusul pe electromotor: acolo ai o garnitura de ebonita sau ceva plastic sa nu faca atingere caci vei avea scurt-circuit. Deasemenea, cand ii faci proba la final... vezi sa nu-l incerci pe o baterie auto de vreo 100 Amperi.... tu la motor ai numai vreo 7 amperi... Sper ca am fost destul de explicit chiar daca sunt chior de somn si oboseala de nu vad tastele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Spune.mi te rog, ''carbunii de Dacie'', inseamna cei de Logan sau de la batrana Dacie? Dacie veche, sa iei si ceva smirghel sa-i pilesti la dimensiunea celor vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Azi am avut si confirmarea, carbunii sunt praf. Sub jumatate din dimensiunea originala, multa macinatura si bucati de carbuni iar colectorul incarcat de praf de carbune pietrificat, o minunatie! Marti am carbunii noi si sper sa se rezolve "pana". Lipitura se face pe punctul de prindere cu platoul statorului, sau pot lasa un pic din vechiul cablu, de care sa ma leg cu u punct de lipitura? Alt aspect, cunoaste careva, un cric central de unde se poate acizitiona? ma gandesc la un pret mai modest, nu la unul care sa concureze pretul motocicletei. Nu m-ar deranja si unul sh. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Ma bate gandul rau sa-mi iau un dominator si sunt in stare sa renunt la naked-ul mult iubit pt asta. Asadar m-am apucat de citit subiectul asta sa stiu la ce sa ma astept. O chestiune care mi-a atras atentia este pinionul de la kilometrak - cel de la roata, din plastic. As vrea sa incerc sa danturez un pinion asemanator pentru ca pana acum nu am frezat decat dantura dreapta iar ce am vazut eu acolo e inclinat . Daca vreun posesor de dominator are un astfel de pinion stricat, nefolositor ma ofer sa il reproduc gratis dar pentru asta am nevoie de obiectulk propriu-zis sau cote cat mai precis masurate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Si sint in stare de orice pt asta",asa trebuia sa sune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Daca e vreun soi de ironie o gasesc total nepotrivita si chiar de neinteles. Stiu ce pret are un astfel de pinion iar faptul ca ma ofer sa-l fac gratis e mai mult decat un gest frumos. La mine e vorba de pasiune ca si la multi altii de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Stai calm,mai glumim,cit despre piesa sa sti ca aia e o consumabila,adica e de preferat sa se toceasca, ca e ieftina, decit sa se duca altceva daca faci pinionul ala din otel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Si sint in stare de orice pt asta",asa trebuia sa sune Zise 'fuckeru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Nici gand sa o fac din metal. Tot din teflon sau poliamida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Eeee atunci ok,am zis!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Azi am avut si confirmarea, carbunii sunt praf. Sub jumatate din dimensiunea originala, multa macinatura si bucati de carbuni iar colectorul incarcat de praf de carbune pietrificat, o minunatie! Marti am carbunii noi si sper sa se rezolve "pana". Lipitura se face pe punctul de prindere cu platoul statorului, sau pot lasa un pic din vechiul cablu, de care sa ma leg cu u punct de lipitura? Alt aspect, cunoaste careva, un cric central de unde se poate acizitiona? ma gandesc la un pret mai modest, nu la unul care sa concureze pretul motocicletei. Nu m-ar deranja si unul sh. Numai bine! Pe placa clar, cu ceva sanatos pt. lipit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Saptamana asta am repus pe picioare pe Domi . Dupa o luna jumate' de cautari si asteptari am rezolvat problema cu telescopul spate. A fost reconditionat la Laci Ferencz din Sacele jud.Brasov.Recomand cu incredere tuturor care intampina probleme la amortizoare sa apeleze la servicile lui. Azi am facut peste 100 de km cu motorul pe drumuri forestiere si off road(conditii grele),rezista fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santa Liviu Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Buna am cateva probleme cu domi 1 in mers in treapta a 2 si a 3 am observat eu, are mici intreruperi (ca si cum ar muri motoru) 2 la pinionu fata se aude un zgomot (mici pocnituri) pinionu e uzat si ma gandesc sa nu agate lantu, pinionu are joc daca misc stanga dreapta sau sus jos dar daca trag de ax are si el joc ( 2, 3 mm) este normal? Ceva pareri o zi bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Cat a costat? 250 de lei plus curierul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Salutare. Apelez la know how ul vostru. Am reusit in 5h sa fac bucatele un domy(ma laud) si acuma incerc sa ma hotarasc incotro cu el. Cert e ca original nu ajunge. Vad multe proiecte de street tracker reusite dar as vrea sa isi pastreze valentelw offroad plus ca banutii sunt putini. Daca stiti de unde se pot achzitiona urmatoarele,sau orice legat de asa ceva, va rog sharuiti informatia : -cric central -o bascula de aluminiu care sa se potriveasca bolt on si sa pastrez restul elementelor - evacuare cu un singur muffler - far rotund fata Apropo, e o canistra de plastic cilindrca imediat langa carburator. La ce foloseste. Se poate anula? » Post actualizat in 12 Jun 2016 05:35 Si sa nu uit, daca intereseaza pe cineva...dau furca fata la 400 ron.e dreapta, ok , nu curge dar cred ca merita ulei proaspat » Post actualizat in 12 Jun 2016 05:37 » Post actualizat in 14 Jun 2016 17:26 rascolind netul am descoperit ca Domy-ul a devenit cult prin partile calde al lumii si se preteaza la nenumarate modificari. Timp, bani si cash sa ai( sa ti-l faca cineva), si un atelier micut evident. Cautarile pentru un cric central momentan sunt in pending, da ii stresez pe baietiid e la HD, sigur se baga, e o nisa extraordinara. Tevile de evacuare 2 in 1 cred ca se potrivesc de la XR XL 600, de acolo cot si muffler singular. cat despre rezervoare...pfufff discutie lunga. povestea cu rezervorul o sa o las pentru mai incolo , eu vreau sa pastrez cadrul intact in caz ca vreau sa revin la original. am gasit una modificata la fix , dupa mine. a mea ...nush cum o sa iasa, as vrea si ceva sa imid escarc nervii off road, dar si ceva de oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Daca ati mai facut careva schimbul de ulei la motor,m-ar interesa cat ulei intra pana ce iti arata pe joja nivelul maxim? La mine a intrat aprox 2,4 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 daca ai schimbat si filtrul de ulei, e ok 2,4 poate un pic prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo Man Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 daca ai schimbat si filtrul de ulei, e ok 2,4 poate un pic prea mult in manual scrie 2,3 deci cred ca e ok cat am bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 mergi linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.