Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motorul meu, domi-ul, sta de vreo 3 saptamani nepornit, sub o husa, cu bateria ne-pusa pe redresor de asta primavara. Afara. Azi m-am dus la el, i-am dat o cheie (invartea de ziceai ca acu se duce bateria) si a luat-o aproape instant. L-am lasat sa se incalzeasca si nu a avut nicio problema. Doar un zornait idiot, de la saibele scaritelor spate. Imi place mie mobra asta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu.

Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu exact , dar daca al tau e dupa 96 cred ca e carenajul identic cu cel fabricat pina in 93 , fara semnalizatoare fata incorporate , deci cauta http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cc3/ poate gasesti in cele din gama -93 , am vazut si clasic si parbriz touring

Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul.

 

Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi.

 

Ai trei tipuri de carenaj la domi:

- 89-91 (RD02)

- 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95)

- 96-03 (RD08)

 

Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e.

 

 

 

La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, nu cred ca ai vazut cele trei modele unul langa altul.

 

Eu aveam (si inca mai am, dar e sub forma de puzzle) parbriz special pentru modelul 96, de la Givi.

 

Ai trei tipuri de carenaj la domi:

- 89-91 (RD02)

- 92-95 (RD02 pana in 94 si RD08 in 95)

- 96-03 (RD08)

 

Parbrizele nu se potrivesc de la unu la altu. Nici de la Transalp/Africa Twin sau alta motocicleta la vreunu din tipurile de carenaj. Sorry, dar asta e.

 

 

 

La model 96, trebe parbriz 96+. Cauta fix parbrizul ala (doar Givi facea), uita de idee sau fa-ti singur.

 

 

Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut sa supar pe nimeni , mi-am dat doar cu parerea , cu gindul de a ajuta , imi cer scuze , nu se va mai intimpla ...

Of topic oricum...

 

:kick: :kick: :kick: asa iti trebuie...sa te bata cunoascatorii de pe forum daca nu ai fost cuminte...deh, iei nana :hurt:

:crack:

 

P.S.

Facerea de bine...stii tu

 

Stima,

 

Liviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce? dar cu ceva adaptari?. mersi de link colegu.

http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg

 

Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge".

 

Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://fodi.frubar.net/files/EADB306A-A368-9948-B6BD-21B5A899254A.jpg

 

Nenea ceho-croatu care detine mtooru asta zice ca a reusit sa fixeze un parbriz de model 88-91 pe carenaj de model 96+. Cica nu vine perfect, dar "merge".

 

Parbriz MRA de 88-91 poti gasi la mai multa lume. Incearca la dillypoint.ro.

is in lucru cu ceva. detalii dupa ce il pun sus. 1 mil toata smecheria. poze daca imi iese. :diggin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios , dar din cite am inteles de la "priceputi " nu se potriveste cel de 89-92 , doar cel special de 96+ , desi m-as bucura sa reusesti ,asteptam poze

In calitate de nepriceput cu experienta, confirm ca NU se potriveste. Nu sta perfect, nu e "de acolo".

 

Daca o iei la "las ca merge si-asa" si alte romanisme din astea, o merge. Omu a zis clar ca a pus parbrizu ala "cu forta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge orice. o sa va arat curind. :rolleyes:

 

iata ce am mesterit. m-am saturat sa mai caut original. toata smecheria e sa vrei.

 

 

Foarte frumos , felicitarile mele , mi se pare mie sau ai folie carbon pe mobra ? Un aspect as fi schimbat eu , as fi pus suruburi cu capul ingropat si eventual folie auto care se poate schimba atunci cind se uzeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos , felicitarile mele , mi se pare mie sau ai folie carbon pe mobra ? Un aspect as fi schimbat eu , as fi pus suruburi cu capul ingropat si eventual folie auto care se poate schimba atunci cind se uzeaza.

suruburi am pus la repezeala dar am pus capace pe ele. si parbrizu e second ceva mra. deci polish si e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taie jumatea din spate a aparatorii din fatza de sub jug!

 

Ah si inca ceva: daca folosesti rezervorul pe post de crash-bar s-ar putea sa ai o surpriza extrem de neplacuta. Inteleg ca iti plac improvizatiile, dar totusi :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taie jumatea din spate a aparatorii din fatza de sub jug!

 

Ah si inca ceva: daca folosesti rezervorul pe post de crash-bar s-ar putea sa ai o surpriza extrem de neplacuta. Inteleg ca iti plac improvizatiile, dar totusi :scratch:

i doar pe carena prins. si isi fac treaba. pe verificate. am dato de tera. si nici o urma. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i doar pe carena prins. si isi fac treaba. pe verificate. am dato de tera. si nici o urma. :peace:

Care carena e prinsa pe rezervor. E treaba ta daca vrei sa dai cu rezervoru de pamant. Se indoaie, se mai rupe o ureche, ramai cu carena in aer... nicio problema :firends: Apropo, rezervorul ai vazut ca nu e prins fix pe cadru. Si din experienta iti spun ca se deformeaza extrem de usor.

 

Iar aripa aia din fata - taie-i spatele daca tii la motorul tau. Reduce fluxul de aer si afecteaza negativ racirea motorului.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...