Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Detalii mai multe despre intalnirea de 1 mai !! Eu as veni , dar sunt din cluj , cam prin ce zona v'ati gandit sa fie ?

cum adica "dar sunt din cluj"? si mzrider, nx250, sau liana cu cei 2 domi sunt tot din cluj,,,

si eu sunt din zalau si nu ma laud :banana:

pt 1 Mai vezi pe enduromaniacs.ro

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,azi am schimbat chiuloasa la dominatorul meu,am pus alta,am pus sus axu cu came,am pus-o la punct(totul era ok)am pus capacu de pe chiuloasa si cand sa dau sa pornesc mobra electromotoru invarte si cand vine compresia se blocheaza,ii dau asa scurt pana scapa de compresie si dupa tot asa face,ce sa fie?decompresoru de bai?ce poate avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ar trebui sa mai verifici odata daca ai aliniat bine distributia. Poate ai gresit cu un dinte, 2.

Cu ocazia asta te uiti si la mecanismul decompresorului.

 

Dar inainte de toate verifica sa ai bateria incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am pus la volanta la semnul T si sus am pus axa cu came cu M in sus si semnele alea 2(liniutele) de pe pinionu de pe axu cu came sa fie

orizontale perfect,eu asa stiu explica,poate nu am zis bine,si cand dau la automat si vine compresia nu scapa si se opreste nu mai invarte,cand scapa de compresie o ia de la capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am pus la volanta la semnul T si sus am pus axa cu came cu M in sus si semnele alea 2(liniutele) de pe pinionu de pe axu cu came sa fie

orizontale perfect,eu asa stiu explica,poate nu am zis bine,si cand dau la automat si vine compresia nu scapa si se opreste nu mai invarte,cand scapa de compresie o ia de la capat.

Și pinionul de pe axul cu came sa fie cu semnul OUT in sus , nu mai stiu daca axul e cu M inspre rezervor doar cert e ca supapele nu trebuie sa fie atacate , alea 2 liniuțe de pe pinionul axului cu came sper ca sunt orizontale cu chulasa cînd intinzatorul lantului de distribuție e montat montat si implicit lantul întins . Supapele deschid suficient ? capacul de chiulasa a intrat usor sau fortat ? baterie? amperaj suficient ? perii pe electromotor? colectorul rotorului electtromotorului cum e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun din start ca pinionu nu-i cu OUT in sus ci in jos,intradevar liniile sunt orizontale,electromotoru ii in stare perfecta,de-o saptamana l-am servisat,(perii,curatat,uns,etc)supapele-s bune,deschid cat trebuie,nu e nici un defect acolo,probabil de la pinionu ala sa fie ca acuma e cu OUt-ul ala in jos.o sa mai incerc si maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tinere, tachetul de decompresare se regleaza diferit de ceilalti, l-ai reglat separat sau ai pus pistonul sus si gata asta e?

 

ai lucrat dupa manual sau dupa ureche ca asa mi-am luat si eu tzeapa la dorminator :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun din start ca pinionu nu-i cu OUT in sus ci in jos,intradevar liniile sunt orizontale,electromotoru ii in stare perfecta,de-o saptamana l-am servisat,(perii,curatat,uns,etc)supapele-s bune,deschid cat trebuie,nu e nici un defect acolo,probabil de la pinionu ala sa fie ca acuma e cu OUt-ul ala in jos.o sa mai incerc si maine.

Pai daca e pinionul cu OUT in jos , clar și axul cu came e invers (din cîte imi amintesc eu , șuruburile pinionului care îl susțin pe axul cu came nu se potrivesc decît într-un singur fel ) ce e sigur - toate proeminențele de pe axul cu came trebuiesc sa fie in jos (dacă greșesc vă rog să mă corectați )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potriveste in orice pozitie,daca era cu alea in sus nu puteam pune capacu de pe chiuloasa,problema a fost de la tachetu ala nenorocit din dreapta fata,am rezolvat problema.Multumesc celor care m-au ajutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum adica "dar sunt din cluj"? si mzrider, nx250, sau liana cu cei 2 domi sunt tot din cluj,,,

si eu sunt din zalau si nu ma laud :banana:

pt 1 Mai vezi pe enduromaniacs.ro

:cheers:

Noh nam stiut ca mai sunt clujeni , am citit pe enduromaniacs.ro , dar mare lucru n'am inteles , topicul ala parca'i o discutie la o bere , nam inteles nimic sigur... Pan la urma in Hateg e ? Si in ce data ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am observat o mica "dilema" la mobra mea,cand o pornesc si e rece motoru si e cu socu tras la maxim incepe sa scoata niste fum albastru de ulei(destul de mult),daca las socu mai moale(la jumate)nu mai scoate(asa face doar cand e rece motoru,la cald nu am probleme),pistonu nu are nici un gram de joc in cilindru(am verificat),de segmenti nu stiu nimic,si inca un lucru ciudat,nu am observat consum mare de ulei in timp(la 2000 de km nu am avut de complectat),semeringuriile le-am pus acuma de cateva zile noi,care poate fi problema?

 

O vreme am crezut ca am scapat si eu de problema cu zornaitu lantului de distributie care dispare acuma dupa 5-10 sec de mers la rece,am pus lant,patine,rulmenti ax came,(tot nou), ulei castrol 10w40,cred ca asa va functiona pe viitor...

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa mai zic,,,,la mine zornaitu a disparut de tot,,,,,si nu am sch decat lantul si patina fixa, care era terminata complet

fumul ala io zic ca e de la amestecul f bogat

dar, normal de altfel cand este socul tras

 

Noh nam stiut ca mai sunt clujeni , am citit pe enduromaniacs.ro , dar mare lucru n'am inteles , topicul ala parca'i o discutie la o bere , nam inteles nimic sigur... Pan la urma in Hateg e ? Si in ce data ?

pe forumul enduromaniacs se vorbeste momentan de 2 intalniri

una pe valea lotrioarei in jurul datei de 1 mai cu preponderenta Dominatori :friends:

iar cealalta, in data de 8-10 iunie, pe transalpina, cu caracter enduro touring

sper ca am inteles bine si eu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am stiu ca daca e prea bogat amestecu de benzina scoate fum negru(nu stiu daca zic bine)dar asta e albastru de ulei,ultima solutie ar fi segmentii,am facut si un test de compresie la un service si o zis ca poate merge muulta vreme inca,api nu stiu ce sa cred.

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa scotea si a mea fum dar daca o pornesc la pedala nu scoate nimic,cred ca este de la amestec,al meu are pus tot nou cilindru piston segmenti semeringuri ,dar la automat mai ales cand anvarte mai mult pana porneste scoate fum abundent.Deci nu trebuie sa ati faci prricky.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...