Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Asa face CDI-ul cand apar probleme la lipiturile de pe placa. O sa vezi ca daca misti mufa(cea prinsa de CDI) pana la urma o sa mearga din nou, un timp.

CDI-ul se poate repara, daca rasfoiesti pe aici o sa vezi cum. Eu am reusit.

Solutia eleganta e sa cumperi altul nou, de la cehi. E vreo 150 de Euro, trimis prin posta.

 

am gasit linkul cu reparatia dar vreau sa ma asigur ca cdi ii de vina ,sau ar putea sa fie alceva??

 

 

prefer sa-l repar sau unul second ca is cam muti euroi unul nou ;)

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am gasit linkul cu reparatia dar vreau sa ma asigur ca cdi ii de vina ,sau ar putea sa fie alceva??

 

 

prefer sa-l repar sau unul second ca is cam muti euroi unul nou ;)

 

Si la mine s-a manifestat exact la fel. Intreruperile erau absolut aleatoare, de cele mai multe ori in locuri izolate, in varf de munte.

Eu zic ca 95,9% e asta...

Nu poti sa imprumuti de la cineva un CDI si sa umbli cateva zile cu el?

CDI second e o mare loterie. Poti sa iei unul exact ca al tau.Gandeste-te ca sunt acolo niste cablaje electronice care au deja 20 de ani de vibratii si solicitari meteo.

Eu tocmai acum l-am reparat pe al meu. Nu am apucat inca sa-l incerc.

CDI-ul e o piesa pe care e bine sa o ai in buzunar cand mergi in locuri mai izolate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,iara probleme,de data asta cu etrieru de pe fata,am observat ca discu era uzat cam tare si placutele erau uzate si am facut o revizie,discu l-am indreptat (am luat umaru') la strung si am pus placute noi,INSA...dupa ce am montat totul la loc si am aerisit frana am observat ca roata din fata merge infranata,adica pistonasele alea 2 nu revin inapoi si apasa tot timpu pe disc,alea doua pistonase le-am scos si le-am curatat,le-am uns cu lichid de frana si le-am bagat inapoi dar tot asa face,se incalzeste discu de-l ia dracu,o mai patit careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,iara probleme,de data asta cu etrieru de pe fata,am observat ca discu era uzat cam tare si placutele erau uzate si am facut o revizie,discu l-am indreptat (am luat umaru') la strung si am pus placute noi,INSA...dupa ce am montat totul la loc si am aerisit frana am observat ca roata din fata merge infranata,adica pistonasele alea 2 nu revin inapoi si apasa tot timpu pe disc,alea doua pistonase le-am scos si le-am curatat,le-am uns cu lichid de frana si le-am bagat inapoi dar tot asa face,se incalzeste discu de-l ia dracu,o mai patit careva?

 

Da, eu - garniturile vechi. Le-am schimbat si am scapat de griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau sunt nevoit sa'mi vand Dominatorul deabia cand l-am terminat.. Iarna aceasta a fost ft. rasfatata , placute noi pe fata , cauciuc nou spate (fata 80%) , tobe Arrow ca noi + originalele , handguards-uri Polisport , sa retapitata , kit lant ca nou , roata spate a fost si ea schimbata , am gasit una aproape noua cu maxim 1000 km (discul nu are pic de uzura) , topcase Givi e460 (46L sau doua casti) , Ulei Repsol + filtru , suspensiile refacute si intarite , carburatorul "modificat" jiglere mai mari si gaurit gaura de vacuum (raspunde mult mai bine si se tureaza mai repede) tot sistemul de suport numar + stop Led si alte semnalizari... Toate chestiile astea au fost facute la un service autorizat (nu in spatele blocului) , iar aceste investitii m'au dus la un total de 430e +manopera... Poate o sa vi se pare mare pretul , dar nu pot sa il dau gratis la cat am investit in el. (vedeti si filmuletul) http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-nx%20650%20dominator-din-1994-435655.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este contraindicat spalarea cu spuma activa , dar sa nu o lasi mai mult de 5 min. altfel incepe sa manance din metal sau vopsea si raman urme , in special pe aluminiu ! Poate ai vazut motoare care aveau urme pe tobe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ?

 

Imbunatatire semnificativa? Daca se utilizeaza cu termostat automat, DA - cu certitudine.

 

Plusuri:

- control foarte bun al temperaturii motorului (racire imbunatatita)

- rezistenta mai mare la degradare a uleiului

- contracareaza problema de racire pe care o are Domi-ul in conditii de oras sau enduro mai tehnic (adica viteza mica si sarcina mare)

- imbunatateste semnificativ controlul temperaturii la viteze de autostrada

- se poate utiliza un ulei mai subtire fara efecte negative (10w-40 tot timpul fara proleme)

 

Minusuri:

- trebuie instalat "cu cap" sau riscurile sunt mari (ce-ar fi sa curga uleiul in mers fara sa iti dai seama?)

- trebuie protejat in mod adecvat, in special daca se anticipeaza utilizare offroad (nu cred ca un radiator spart e prea placut)

- costa

 

Costuri:

- kit de montare (~110$+transport si taxe) cu radiator (~150$+transport si taxe) si valva de bypass (~65$+transport si taxe): total ~355 euro, inclusiv transport si TVA

- ca alternativa, se poate face la un mester un radiator similar cu cel de la JAGG - costurile ar fi la jumatate doar pentru radiator

 

Imbunatatire pe termen scurt: mergi vara fara sa se supraincinga motorul

Imbunatatire pe termen lung: probabil uzura redusa, datorata controlului termic mult mai bun

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Daca m-ar fi dus pe la vreo 5 milioane cred ca as fi facut investitia, cu toate ca nu ma incanta faptul ca la enduro este destul de riscant.

 

Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ?

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ?

Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? :crack:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? :crack:

N-am realizat ca e o piesa oarecum mica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am dat jos windshieldul asta si nu mai am nevoie de el. Daca are nevoie cineva sa ma contacteze. Pret: 50 ronpost-7445-0-22319300-1332596442_thumb.jpgpost-7445-0-19219400-1332596455_thumb.jpg

Eu i-am facut altul:

post-7445-0-06925900-1332596507_thumb.jpgpost-7445-0-39897400-1332596517_thumb.jpg

Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este parerea ta .....pentru ca pot merge si cu viziera deschisa si nu ma sufla vantul deloc.....Din punctul meu de vedere protejezeaza foarte bine...O sa mai fac unul in momentul in care sa gesesc plexiglas fumuriu, pentru o vizibiltate mai buna.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva kit lant transmisie second-hand sau doar lantul si pinion roata dar sa mai mearga macar anul asta are careva la vanzare ? pentru RD02 dar nu prea conteaza asta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți !

din cauza ca nu e plat ai are muchia aia pe mijloc arunca curentul in laterale, pare mult mai eficient decat unul clasic, zici ca e plug... in sensul bun

cat te-a costat sa il faci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu ma costat nimic, poate timpul de lucru...vreo ora plus clemele de prindere si reglajul. Plexicul l-am gasit la munca, iar foenul pentru incalzit tot acolo...E destul de simplu de confectionat. Trebuie niste cleme de prindere pentru plexic pe bancul de lucru si mare atentie la incalzit. Eu l-am incalzit cam tare in unele locuri si s-au facut niste bule mici cu aer in zona muchiilor si de asta a trebuit sa-l finisez si sa-l vopsesc. Dar o sa incerc sa fiu mai atent data viitoare cu un plexic fumuriu poate un pic mai subtire, de 4 mm (actualul e de 5 mm).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa faci pe bani ai face? cu cat ai face si pentru mine unul de-ala? Atata doar ca as prefera sa fie cat de cat transparent. Sau zi-mi cum i-ai dat forma, cu ce ai facut indoiturile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...