Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

se poate merge cu domi ridicat in scarite (pentru balans mai bun)?

Cat vrei tu. Poti sa te si tzopai pe el in timp stai in scarite (adica sa faci "balans" pe verticala).

 

Exista insa o limitare. Trebuie mai intai sa ai Domi inainte sa mergi in scarite pe Domi. Parerea mea :D :drink:

Mesaj completat

cum il ridici in scarite?

Buna intrebare! :wink: Chiar, cum? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca"el" este cel ce o conduce, relativ simplu.. se sprijina cu picioarele in scarite si impinge cu putere:)

sunt absolut sigur ca ai inteles ce intrebam.... defaapt ma interesa cit de central sunt pozitionate scaritele, ca daca sunt prea in fata cind te ridici ajungi prea peste rezervor si incarci furca, daca sunt prea in spare cind te ridici ajungi greu la ghidon.. intelegeti voi care e ideea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect ce spune Dr. Ing. Swich. nu ajungi cu domi unde apuca sa se incarce roata cu noroi de nu duce...am fost si noi prin zone cu noroi si un motor din asta nu apuca sa se blocheze roata de la noroi, trebuie macaraua dupa tine. asa ca nici o problema cu aripa de strada pe domi, e suficienta pentru posibilitatile clasei lui la enduro.

uite eu am fost cu SLRu la marcat traseul pentru X-Enduro Raid 2009 Motorex, si vreau sa iti zic ca nu e frumos sa ti se incarce roata fata in asa hal ca la deal merge blocata de zici ca impingi busteni si la vale nu ai directie de sari peste ghidon... Am ajuns pe un pamant amesteca cu lut si mi s-a incarcat cauciucul la maxim... In concluzie dupa ce am cazut intr-un boschet am spart cu handguard de plastic si am rupt o oglinda ,m-am hotarat sa scot aripa fata ca nu reuseam sa descarc cauciucu doar cu surubelnita sau crengi(avea vreo 6 kg de la cat pamant o intrat).

 

@dominator72 am schimbat ulei in furci Motorex 10W(10w am inteles ca e standard pentru domi) si in acelasi timp semeriguri ulei si semeringuri praf :wink: sta mai bine pe strada nu mai tzopaie :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite eu am fost cu SLRu la marcat traseul pentru X-Enduro Raid 2009 Motorex, si vreau sa iti zic ca nu e frumos sa ti se incarce roata fata in asa hal ca la deal merge blocata de zici ca impingi busteni si la vale nu ai directie de sari peste ghidon... Am ajuns pe un pamant amesteca cu lut si mi s-a incarcat cauciucul la maxim... In concluzie dupa ce am cazut intr-un boschet am spart cu handguard de plastic si am rupt o oglinda ,m-am hotarat sa scot aripa fata ca nu reuseam sa descarc cauciucu doar cu surubelnita sau crengi(avea vreo 6 kg de la cat pamant o intrat).

 

@dominator72 am schimbat ulei in furci Motorex 10W(10w am inteles ca e standard pentru domi) si in acelasi timp semeriguri ulei si semeringuri praf :wink: sta mai bine pe strada nu mai tzopaie :drink:

 

 

pe dominator nu se pun cauciucuri de cross...de asta se umplu ele de noroi de nu apuca sa cada noroiul dintre creste...fiecare poate sa mearga prin noroi lut cat roata cu gume de cross sau hard enduro pe dominator, dar nu pentru asta e facut. pai daca era asa pt. ce mai sunt motoarele de 400 si 250 de hard sau cross ?

dominatorul e motor de forestiere, drumuri rele, asfalt variabil dar in nici un caz sa sari cu el peste trambulina sau sa il bagi pe coclauri cum era cel rosu de ne-ai trimis poze...

 

 

Mesaj completat

daca"el" este cel ce o conduce, relativ simplu.. se sprijina cu picioarele in scarite si impinge cu putere:)

sunt absolut sigur ca ai inteles ce intrebam.... defaapt ma interesa cit de central sunt pozitionate scaritele, ca daca sunt prea in fata cind te ridici ajungi prea peste rezervor si incarci furca, daca sunt prea in spare cind te ridici ajungi greu la ghidon.. intelegeti voi care e ideea..

 

 

e moale suspensia, dar totusi nu se incarca furca atat de usor pentru ca nu trebuie sa te lasi in fata peste ghidon ca nu poti sa te tii in maini si nici nu poti frana, doar daca te duci peste cab iar motoru vine peste tine...

 

faza e ca astea nu se prea invata la teorie, ci la practica din instinct si echilibru.

Mesaj completat

domnu Purice, tot ce are dominatorul de demonstrat e fiabilitatea la conditii diverse de drum. atentie. de drum. nici capacitati de hard enduro, nici de altele.

 

respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e moale suspensia, dar totusi nu se incarca furca atat de usor pentru ca nu trebuie sa te lasi in fata peste ghidon ca nu poti sa te tii in maini si nici nu poti frana, doar daca te duci peste cab iar motoru vine peste tine...

 

faza e ca astea nu se prea invata la teorie, ci la practica din instinct si echilibru.

In concluzie, mai bine vii la Herculane de 1 mai si ne arati live cum se merge in scarite cu furca moale ( :D ) si, deasemeni, tehnici de dat la stiuca in Clisura Dunarii. Prietenii stiu de ce: :drink: :wink: :D dupa care... nu mai stiu de ce :P

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, mai bine vii la Herculane de 1 mai si ne arati live cum se merge in scarite cu furca moale ( :D ) si, deasemeni, tehnici de dat la stiuca in Clisura Dunarii. Prietenii stiu de ce: :drink: :wink: :D dupa care... nu mai stiu de ce :P

 

 

dar fiecare merge cu ea moale, ce sa va mai arat io?

 

 

oricum vin dar ma distrez si eu cu butoanele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dominatorul e motor de forestiere, drumuri rele, asfalt variabil dar in nici un caz sa sari cu el peste trambulina sau sa il bagi pe coclauri cum era cel rosu de ne-ai trimis poze...

 

Mesaj completat

domnu Purice, tot ce are dominatorul de demonstrat e fiabilitatea la conditii diverse de drum. atentie. de drum. nici capacitati de hard enduro, nici de altele.

 

respecte

dar se poate folosi si la trambuline dupa cum ai vazut

cat despre ce ai zis mai sus... e parerea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar se poate folosi si la trambuline dupa cum ai vazut

cat despre ce ai zis mai sus... e parerea ta

 

 

da dar asta era o strategie de marketing dusa la extrem ca sa le arate celor cu tenere ca au gresit marca...trebuia o strategie ca asta si au reusit la un raliu extrem. nu stiu daca vreunul dintre noi poate asa ceva ca aia din clip. produsul se adreseaza oamenilor obijnuiti dar trebuia o reclama sa impresioneze. parerea mea

 

 

Mesaj completat

ca si la dakar, imagine conteaza si se face aproape orice pt asta. pai sponsorul ala camel cat a platit ca sa i ramana numele in istorie ca ulterior sa castige renume ? in mod normal nu e incantator sa tragi 4 oameni un motor de 175 kile in sus prin noroaie si sa spui ca e de enduro pur sange cand il iei cu macaraua. cursa aia a fost pt. a duce la extrem produsul si a-i da renumele pe care il stim noi acum, sa se vanda in foarte multe exemplare si au reusit.

Mesaj completat

eram cu el pe marginea lacului la balea lac...ca m-o pus necazul sa cobor sa vada lumea ca totusi e motor de enduro putin...mai iesi daca poti pe iarba ''imbibata '' cu bucatele de piatra ascutita...si nu era panta cine stie ce...de sus ti se parea floare la ureche...de unde sufletu ca nu mai puteam iesi nicicum decat impuns de 3 oameni cu motorul turat...deci e totusi de drum...si am fost cu el si pe drum de TAF daca stii ce e ala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... motorul ar fi putut sa iasa daca avea si niste cauciucuri mai off, asa, 70-80%. si daca pui niste slikuri pe cel mai agresiv 300cc 2 timpi, nici ala nu mai iese.

 

daca avea tourance-uri ca mine... slabe sanse :drink:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
eram cu el pe marginea lacului la balea lac...ca m-o pus necazul sa cobor sa vada lumea ca totusi e motor de enduro putin...mai iesi daca poti pe iarba ''imbibata '' cu bucatele de piatra ascutita...si nu era panta cine stie ce...de sus ti se parea floare la ureche...de unde sufletu ca nu mai puteam iesi nicicum decat impuns de 3 oameni cu motorul turat...deci e totusi de drum...si am fost cu el si pe drum de TAF daca stii ce e ala...

 

Mersul prin sleauri de 1m facute de TAF nu are nici o treaba cu aderenta unei gume.

Poti sa ai ce EXC, WR, CRF, Husa, Gas vrei tu, daca nu ai macar un Karoo (T), Mitas E09, Conti TKC80, Dunlop D908, Dunlop D606, Michelin Desert, etc.

Fara ele nu vei face altceva decat sa iti risti integritatea atat a ta, cat si a motocicletei.

Cand am trecut de la Michelin Sirac la Mitas E09 nu imi puteam reveni din starea de bucurie.

In combinatie cu o presiunea in roti undeva la 1.0 - 1.3 vei avea parte de niste episoade super faine pe off-road.

Iti cumperi un manometru digital si un compresor pe 12V si totul revine la normal imediat ce vrei iarasi pe sosea.

Daca te bagi si la un Mitas C12, un Metzeler Six Days Extreme sau un Michelin Cross Competition S12 sa vezi ce bucurii o sa ai :wink: :drink: .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pina la urma, merge dominatorul pe drumuri de tara, pamint neaos... pe timp de ploaie? ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg...

deci, dominator e enduro sau touring? pe drumuri de tara pe vreme uscata merge si virago (o dau de exemplu ca d'asta am incercat) de rupe... unde e avantajul dominatorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pina la urma, merge dominatorul pe drumuri de tara, pamint neaos... pe timp de ploaie? ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg...

deci, dominator e enduro sau touring? pe drumuri de tara pe vreme uscata merge si virago (o dau de exemplu ca d'asta am incercat) de rupe... unde e avantajul dominatorului?

O Virago de 250 merge si pe Transalpina (asa cum era acum 2 ani); chiar si fara maneta de ambreiaj (rupta la prima cazatura).

 

Diferenta o simti la sfarsitul unui astfel de traseu. Cine merge cu Viroaga zice: "baga-mi-as! nu ma mai bag in viata mea!!!". Cine merge cu Domi (eventual cu pasager si bagaje de face wheelie involuntar la urcare pe grohotis) zice: "Excelent! Mai vreau!"

 

Domi este enduro-touring. Daca stii ce faci, poti merge pe trasee enduro de dificultate peste medie si sa te simti bine. Poate un pic cam obosit la final, ca-i ditamai "vaca" in comparatie cu o motoreta pur-enduro. Dar drumuri de tara, forestiere, forestiere "urate" si categorii similare le "fumeaza" fara niciun fel de greatza.

 

Intr-adevar, conteaza foarte mult si ce gume poarta. Eu, precum multi altii, sunt foarte multumit de Heidenau K60 (care e 60% off, 40% on) in diferite multiple conditii de drum (inclusiv umed, ud pe asfalt, pamant, iarba, bolovani) sau conditii de oras (asfalt, beton, linii de tramvai etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg...

Namolul se blocheaza in aripa joasa, indiferent ce gume ai. Aripa este de vina. Doar ea. Restul nu conteaza.

Aripa inalta am spus ca incurca racirea teoretic. Trebuie sa fii atent la acest aspect. La mine nu e bai. Baietii de aici zic ca e. Eu zic sa incerci si sa vezi pe pielea ta. O aripa inalta e ieftina si daca nu iti place ce iese, gasesti clienti lejer.

La Domi nu cumva se poate pune termometru de ulei pe cadru, intre rezervor si jug?

Crampoanele difera de la un 60 on - 40 off care tin aproximativ 10.000 de km pana la 100% off care tin maxim 2000 de km.

 

O explicatie f. buna ai primit aici :

O Virago de 250 merge si pe Transalpina (asa cum era acum 2 ani); chiar si fara maneta de ambreiaj (rupta la prima cazatura).

Diferenta o simti la sfarsitul unui astfel de traseu. Cine merge cu Viroaga zice: "baga-mi-as! nu ma mai bag in viata mea!!!". Cine merge cu Domi (eventual cu pasager si bagaje de face wheelie involuntar la urcare pe grohotis) zice: "Excelent! Mai vreau!"

Domi este enduro-touring. Daca stii ce faci, poti merge pe trasee enduro de dificultate peste medie si sa te simti bine. Poate un pic cam obosit la final, ca-i ditamai "vaca" in comparatie cu o motoreta pur-enduro. Dar drumuri de tara, forestiere, forestiere "urate" si categorii similare le "fumeaza" fara niciun fel de greatza.

 

Intr-adevar, conteaza foarte mult si ce gume poarta. Eu, precum multi altii, sunt foarte multumit de Heidenau K60 (care e 60% off, 40% on) in diferite multiple conditii de drum (inclusiv umed, ud pe asfalt, pamant, iarba, bolovani) sau conditii de oras (asfalt, beton, linii de tramvai etc).

Am vazut ca sunteti mai multi useri multumiti de K60 dar cand am citit 60 off si 40 asfalt ma bucuram ca am mai gasit un tzacanit. Am confundat K60-ul cu K70-ul, crezand ca despre el este vorba.

Mie K60 mi se pare mai mult de asfalt si soft enduro uscat.

Numai bun de pus pe TDM (cum are un cunoscut de-al meu :drink:) .

O parere personala, nu dati cu rosii :wink: !

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ceas de temperatura pentru ulei. De obicei uleiul ajunge si sta la 100-105 grade Celsius. Doar cand mi-a dereglat mao san carburatia si m-a lasat cu amestec sarac a ajuns la 120-130 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat cu furtunul cu apa peste motorul pornit, care nu era prea incalzit, si nu s-a oprit.

se opreste insa imediat, daca,,,miroase,,,apa de la jetul cu presiune, sau pe ploaie.

am curatat toate contactele, le-am izolat de apa,,,,la fel: pot sa dau cu furtunul cu apa, peste tot,,,,,CDI, bujie, bobina,,,ca nu se opreste.

daca imi puteti da un sfat, bine, daca nu,,,,cel putin nu radeti de mine.

multam frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat cu furtunul cu apa peste motorul pornit, care nu era prea incalzit, si nu s-a oprit.

se opreste insa imediat, daca,,,miroase,,,apa de la jetul cu presiune, sau pe ploaie.

am curatat toate contactele, le-am izolat de apa,,,,la fel: pot sa dau cu furtunul cu apa, peste tot,,,,,CDI, bujie, bobina,,,ca nu se opreste.

daca imi puteti da un sfat, bine, daca nu,,,,cel putin nu radeti de mine.

multam frumos

Sfatul meu: ia-o pe bucati (adica pe zone).

 

Mai exact, da cu spray-ul (cu pistolul sub presiune) pe zone limitate si vezi ce se intampla. Asa poti izola zona care este afectata si apoi sa analizezi detaliile acesteia ca sa-ti dai seama care-i povestea.

 

Daca stau bine sa ma gandesc, acorda atentie mai mare cand dai cu pistolul in zona bujiei (ma gandesc ca mediul plin de picaturi fine de apa sa nu se constituie intr-un "conductor" electric care sa descarce potentialul de curent care vine pe fisa de la bujie si sa-l dea la masa, cu atat mai mult cu cat acolo tensiunea e foarte mare).

 

Apropos, dupa ce se opreste la o faza ca asta, cat de usor/greu porneste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pina la urma, merge dominatorul pe drumuri de tara, pamint neaos... pe timp de ploaie? ce nu inteleg iarasi e chestia cu cauciucurile, daca-i pui crampoane se incarca si blocheza in aripa, pe care nu o poti schimba pt ca nu se mai raceste, daca nu-i pui crampoane nu ai nici o sansa sa mergi pe noroi.. zau daca mai inteleg...

deci, dominator e enduro sau touring? pe drumuri de tara pe vreme uscata merge si virago (o dau de exemplu ca d'asta am incercat) de rupe... unde e avantajul dominatorului?

Avantajul e ca poti merge confortabil pe drumurile alea. Ce zice Purice e un caz particular; chiar el a dat-o cu Tourance (gume de strada) prin namol si nu a avut nici o problema. Domi-ul e un enduro tras spre touring. Se incadreaza in singura clasa de motociclete care pot fi bagate in offroad sau clarite conforabil 500km pe asfalt si inca vreo 50 in teren; pe zi.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu: ia-o pe bucati (adica pe zone).

 

Mai exact, da cu spray-ul (cu pistolul sub presiune) pe zone limitate si vezi ce se intampla. Asa poti izola zona care este afectata si apoi sa analizezi detaliile acesteia ca sa-ti dai seama care-i povestea.

 

 

Apropos, dupa ce se opreste la o faza ca asta, cat de usor/greu porneste?

porneste cam dupa 4-5 secunde, si goarte usor

eu am curatat contactele si le-am strans papucii, dar fara nici o diferenta

am dat pe bujie cu furtunul cu apa, dar nu s-a oprit, nu a taiat curentul

era sa uit,,,,,,pe ploaie, cand are tendinte de oprire, la acceleratie mre spre maxima,,,,NU SE OPRESTE, numai in sarcina medie

referitor la ulei,,,,,daca se pune mai mult ulei,,,,,sa zicem 2,5 litri,,,,ce s-ar putea intampla rau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avantajul e ca poti merge confortabil pe drumurile alea. Ce zice Purice e un caz particular; chiar el a dat-o cu Tourance (gume de strada) prin namol si nu a avut nici o problema. Domi-ul e un enduro tras spre touring. Se incadreaza in singura clasa de motociclete care pot fi bagate in offroad sau clarite conforabil 500km pe asfalt si inca vreo 50 in teren; pe zi.

 

 

Purice a facut balans din cauza emotiei sa se tina dupa ravenitza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersul prin sleauri de 1m facute de TAF nu are nici o treaba cu aderenta unei gume.

Poti sa ai ce EXC, WR, CRF, Husa, Gas vrei tu, daca nu ai macar un Karoo (T), Mitas E09, Conti TKC80, Dunlop D908, Dunlop D606, Michelin Desert, etc.

Fara ele nu vei face altceva decat sa iti risti integritatea atat a ta, cat si a motocicletei.

Cand am trecut de la Michelin Sirac la Mitas E09 nu imi puteam reveni din starea de bucurie.

In combinatie cu o presiunea in roti undeva la 1.0 - 1.3 vei avea parte de niste episoade super faine pe off-road.

Iti cumperi un manometru digital si un compresor pe 12V si totul revine la normal imediat ce vrei iarasi pe sosea.

Daca te bagi si la un Mitas C12, un Metzeler Six Days Extreme sau un Michelin Cross Competition S12 sa vezi ce bucurii o sa ai :wink: :drink: .

 

presiuna de 1.2 respectiv 0.8 e de hard enduro pe care o folosesc. oricum dominatorul nu are treaba cu capitolul de enduro. ma refer la enduro nu la iarba verde si gratare. poate unii enduroo ii spun la mesul printre gropile din asfalt. eu ma refer la ceva unde conteaza cate kilograme are vaca, sau capra cum vor unii. la domi i se potriva numele de ''forester'' cum au aia la subaru

Mesaj completat

multe greseli de ortografie mai am, nici nu am inceput berile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa zici ca-s carcotas,,,,dar am pus bujie si fisa noua

Nicidecum nu zic. O sa zici tu ca-s insistent, dar e bine izolata fisha de bujie pe pipa de bujie? :drink: Am un prieten care in sarcina pierde scanteie destul de des. Ori de la CDIul nou (luat S-H) ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

cand am zis fisa,,,,,,,ma gandeam atat la fir, cat si la pipa, cara au fost o singura piesa,,,,sau cum sa ma exprim,,,?

sa mai trag o izolatie suplimentara peste tot circuitul de inalta tensiune????

in alta ordine de idei,,,switch,,,,ca te vad mai priceput, daca pun mai mult ulei decat e recomandat, e bai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...