Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Stie cineva codurile SKF pentru rulmentii de la roata (fatza-spate)?

2buc 6202 2rs

2buc 6203 2rs

1buc 6204 2rs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fuck. nustiu. eu le-am dat la baieti

90755-229-003 honda

91252-KCY-671 HONDA

570507 TOURMAX

da' nu ma intreba care si ce e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca poate nu e locul, dar vreau sa vad si eu macar in poze, ce ati facut de 1 mai, pe unde ati batatorit pamantul!

Eu cu Transalpistii la Codlea :cheers: Banuiesc k stii deja unde se gasesc pozelel lor :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca poate nu e locul, dar vreau sa vad si eu macar in poze, ce ati facut de 1 mai, pe unde ati batatorit pamantul!

Asa este, nu-i locul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca poate nu e locul, dar vreau sa vad si eu macar in poze, ce ati facut de 1 mai, pe unde ati batatorit pamantul!

 

Eu prin Dobrogea trei zile... dar pozele sunt inca in postprocesare ceea ce dureaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles am sa studiez bine manualu :huh:

Mesaj completat

mai dar eu ti-am trimis manualul. la sectiunea 3 pe primele pagini ai un tabel acolo scrie tot ce trebuie facut si cat de des.

 

 

drept sa iti spun nu prea am timp de manual si la cat ai scris mai sus puteai spune simplu ca se schimba filtru sau nu , dar in fine multumesc ptr manual

 

 

pai nu e cazul sa te superi, nici eu nu aveam timp atunci si astfel am raspuns in graba, e un tabel unde scrie cam tot ce trebuie facut

filtrul de aer se schimba dupa manual tot la 19200 km si se curata tot la 6400 km. asta in conditii normale. daca mergi mai mult prin praf sau pe ploaie, prin apa, etc trebuie schimbat/curatat mai des. eu as recomanda sa il schimbi mai des, si cel mai simplu e sa il desfaci si te uiti la el, daca e murdar, imbacsit sau si mai rau, rupt atunci trebuie schimbat. daca e doar un pic prafuit poti sa il scuturi, suflii cu aer comprimat etc.

 

 

mie nu imi stie raspunde cineva? legat de melcul de la cablu de km. trebuie desfacut si curatat/uns periodic? daca da cat de des?

 

ps: azi am facut RAR-u scorul este 445 ron :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu imi stie raspunde cineva? legat de melcul de la cablu de km. trebuie desfacut si curatat/uns periodic? daca da cat de des?

 

ps: azi am facut RAR-u scorul este 445 ron :cheers:

Dubios de scump, zic eu.

 

Melcul ala cred ca ar trebui sa lucreze in ulei si sa aiba un simering peste el. Care simering de obicei lipseste si asa se f*te melcu. Nu strica sa-l cureti. Cablul iar merita curatat din cand in cand, insa nu prea se murdareste pentru ca e fixat etans si sus si jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Melcul (bucsa danturata) se inneaca in vaselina si ala e (daca nu mergi cu roata submersata, nu ar trebui sa ai probleme)

Spirala din cochilie trebuie curatata bine ca aia nu-i protejata si isi mai ia praf si apa pe sus pe la unirea cu cablul.

Cablul ar trebui uns anual sau mai des, in functie de cum e folosit. Asta cam ia apa prin fenomenul de capilaritate si se rugineste (daca nu-i folosit, gen peste iarna). La fel de bine poate lua praf si ce-i iese si lui din namol. Se blocheaza cablul, se intepeneste spirala, cu-cu bucsa, alti bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: azi am facut RAR-u scorul este 445 ron :cheers:

 

 

Cam asa am dat si eu dar la prima inmatriculare unde la rar s-a facut itp, omologare si autentificare. Un itp normal ar trebui sa fie mai ieftin. Omologarea e scumpa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa am dat si eu dar la prima inmatriculare unde la rar s-a facut itp, omologare si autentificare. Un itp normal ar trebui sa fie mai ieftin. Omologarea e scumpa...

ITP normal in ianuarie anul curent a costat 66 Ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:huh: pai de-aia am zis RAR pt ca am facut si identificare si omologare si itp si blablabla...tot ce stiu ei ca trebuie pt prima inmatriculare, inclusiv eliberare certificat de autenticitate, si cartea de identitate.

ma gandesc ca itp-ul pot sa il fac si altundeva decat la RAR si ies mai ieftin.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am incercat sa fac ITP in alta parte,,,,,,,si m-au trimis la RAR

cica numai ei fac,,,

nu stiu

o sa mai incerc,,,,,,ca am rupt suportul de oglinda dreapta

stie careva? sunt obligatorii ambele oglinzi?

noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am incercat sa fac ITP in alta parte,,,,,,,si m-au trimis la RAR

cica numai ei fac,,,

nu stiu

o sa mai incerc,,,,,,ca am rupt suportul de oglinda dreapta

stie careva? sunt obligatorii ambele oglinzi?

noroc

 

nu poti sa il sudezi sau sa il lipesti cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITP normal in ianuarie anul curent a costat 66 Ron

depinde de zone cu RAR asta a nostru la mine la ITP normal am dat 30 ron si totu complet 280 ron nici decum 445 mi se pare absurd dar astea sunt taxele la noi :cheers:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabriell:pt ce ai facut matale omologare?

 

ca asta a costat mult!!! ai schimbat dimensiunile gumelor, ai suduri pe cadru sau ce??

 

pt ca abia am terminat de inmatriculat o masina si nu are cum sa fie asa de scump

 

(si la moto, si la auto: itp 60-100 ron + identificare@rar ~100 ron +taxe inmatriculare, certificat inmatriculare, placa numar ~100 ron).

 

@andreizalau: nu poti sa faci itp fara far, semnale, oglinzi. gaseste un sistem de prindere pt o oglinda la articole sanitare, vezi ce poate fi folosit macar temporar.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o intrebare deranjez si eu: a mai folosit cineva Ulei Motul 5100 15w50 ? e recomndabil la domi? sa merg tot pe motul 5100 10w40? :) sau spre ce uleiu ma indrumati care ii prieste motorului de domi?

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabriell:pt ce ai facut matale omologare?

 

pai pentru motorul din dotare. Honda nx650 Dominator. A fost adusa de afara si nu a mai fost inmatriculata in Romania. Cica trebuie sa i se faca omologare la prima inmatriculare. Mie asa mi-au facut la RAR la Voluntari. Ca m-am dus pregatit sa arunc maxim 3sute... maxim am spus.... si cand mi-a zis aia la casa ca ma costa 4 sute si ceva am intrebat caaat??!? de s-au uitata aia de la coada la mine. Si asa am aflat ca trebuie si omologare pt vehiculele neinmatriculate in Romania. Poate am avut eu moaca mai de fraier si m-au tzapit.

 

Ca tot am mai adaugat un post vedeti ca-s gata pozele din tura moto de 1 Mai din Dobrogea. Le gasiti la link-ul din semnatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o intrebare deranjez si eu: a mai folosit cineva Ulei Motul 5100 15w50 ? e recomndabil la domi? sa merg tot pe motul 5100 10w40? :) sau spre ce uleiu ma indrumati care ii prieste motorului de domi?

 

Eu. Am pus in septembrie anul trecut (pana atunci am folosit exclusiv Motul 5100 10w40). Deci la inceput de septembrie am pus 5100 15w50. Acum l-am schimbat (tot cu 15w50).

 

Am colectat uleiul scurs si (adaugand si ceva pierderi "tehnologice"), am ajuns la concluzia ca mi-a consumat aprox. 300ml de ulei la 3000km. Eu zic ca e bine, mai ales ca nu l-am menajat (bineinteles, nici nu mi-am batut joc de el).

 

In orice caz, in regim de mers preponderent in localitate si/sau pe off-road, consider ca 15w50 e o alegere buna pentru vara.

 

P.S. Pentru cine vrea sa ma contrazica... prea tarziu, precum spuneam, am facut deja plinul cu 15w50 :P

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pentru motorul din dotare. Honda nx650 Dominator. A fost adusa de afara si nu a mai fost inmatriculata in Romania. Cica trebuie sa i se faca omologare la prima inmatriculare. Mie asa mi-au facut la RAR la Voluntari. Ca m-am dus pregatit sa arunc maxim 3sute... maxim am spus.... si cand mi-a zis aia la casa ca ma costa 4 sute si ceva am intrebat caaat??!? de s-au uitata aia de la coada la mine. Si asa am aflat ca trebuie si omologare pt vehiculele neinmatriculate in Romania. Poate am avut eu moaca mai de fraier si m-au tzapit.

 

Ca tot am mai adaugat un post vedeti ca-s gata pozele din tura moto de 1 Mai din Dobrogea. Le gasiti la link-ul din semnatura...

NX650 nu necesita omologare individuala in Romania :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...