andreizalau Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut! Cilindrul meu, dupa craparea pistonului, trebuie alezat! Prin urmare o sa am nevoie de un piston de "corectie" care va fi si el la randul lui potrivit noului cilindru. Daca stiti unde as putea gasi asa ceva, va rog sa imi spuneti! Mersi fain, Adi. salut am un mic magazin aici in zalau, ce aduce la comanda piese de scutere si moto, din Ungaria as putea vb cu ei sau, sa iti dau nr de tel sa te intelegi tu cu ei numa bine andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Nu cred ca ai incercat, asa ca hai sa nu ne dam cu presupusu aiurea. Am zis ca, din experienta altora, domnule Switch. Adica apropiati care au folosit asa ceva la motoretele lor in 4 timpi. XJ 900 respectiv CB 750 Sevenfifty. Oameni nemultumiti ca au folosit Valvoline. Dupa refolosirea altor uleiuri, au fost din nou multumiti. Nu e vorba de vascozitate, ci de marca. N-am dat cu presupusul aiurea. Parerea mea. Mesaj completat Astia cu gramatica lor, cred ca sunt stresati ca nu au cu ce se da. In curand se inchide sectiunea asta din cauza ca toate dominatoarele incep sa crape. Daca in anii trecuti nu auzeai motor din asta sa fie dezmembrat, iata ca acum avem de unde alege piese. Mesaj completat Intre pauze, cand, dominatoarele( cu ''D'' mic), inceteaza sa crape, tin sa dau un anunt: Scuze catre domnul Ivan_pedala, care, se pare ca a fost mai rabdator decat mine si a cedat nervozitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Inca nu e tutut de tot dar tre sa schimb, dupa cum mi-a mai zis, tot ce-i de la axul cu came in sus. hai mai serbane,, ca nu e chiar asa de mult,,,,, ca mai sus,,,,,e doar rezervoru Mesaj completat Salut! Cilindrul meu, dupa craparea pistonului, trebuie alezat! Prin urmare o sa am nevoie de un piston de "corectie" care va fi si el la randul lui potrivit noului cilindru. Daca stiti unde as putea gasi asa ceva, va rog sa imi spuneti! Mersi fain, Adi. trimitr dimensiunile necesare cilindrului o sa ma interesez la niste baieti mi-au adus tot felul de piese, la comanda, si nu m-au lovit tare la buzunar sau, lasa un pm cu un nr de tel Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 (editat) S-au acceptat scuzele, mai ales ca ai promis o bere rece din care scoti in prealabil alcoolul... Asa te recunosc de motociclist, motiv pentru care o retrag si io pe aia cu "pietonu' "! Da' berea tot tu o dai, ca pe tine te-a mincat! On topic: schimbati motoarele de la Dominatoare cu motoare de BMW ca sa nu mai adunati pistoane din esapament! Zic si io, nu dau cu paru'! Editat Mai 29, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 nu schimbam nika bre ne place mai mult cum suna, no Mesaj completat si la anu, ca tot vin anual in Tg Jiu, bem o palinca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Salut, problema e ca nu stiu dimensiunile necesare, nu am dupa ce sa ma iau acum! Daca bine imi amintesc ieri am masurat diametrul cilindrului, si ii de 100,9 mm, iar diametrul boltului e de 24 mm. Am inteles ca este necesara si inaltimea lui, asta nu pot sa iti spun. M'am mai interesat, si din ce am vazut, am nevoie de piston cota 2. Poate cu asta poti face ceva. A, si o sa iti dau oricum o bere cand ajung in Zalau. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Ok, te-astept ca poate te conving sa renunti la Domi' si sa-ti iei motocicleta! Ca tu oricum nu ma poti convinge sa beau palinca! Dar daca scoti alcoolu' din ea, poate ma bag si io la un litru! Eventual te invit la un zaibar sau o tuica de Gorj, ca sa vezi cum iti sta beat din mai putine octane! Asfalt sau noroaie numa' sub roti! Scuze de birfoteca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 Ivane, cand crapa si al meu, promit ca trec la o motocicleta serioasa. Daca, cumva nu face Audi motociclete pana atunci, caci nu sunt fan ''bem''weu. Cred ca mai am mult de asteptat. iar daca, prin absurd, crapa, nu zic la nimeni ca l-am reparat Sunt fan ''bem'' dar nu si ''weu'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Ivan tata,,,la zaibar ma inscriu cu mare placere, dar la tuica de Gorj,,,,,,raman fidel palincii de Zalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 si eu vreau sa gust un zaibar din ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 salutare are careva un CDI sa imi imprumute, ca in rest, am schimbat tot de la aprindere si fara efect tot suca aia o are la ploaie daca ar fi CDI-ul de vina, as cumpara unul,,,,, dar as vrea sa verific, sa nu cheltui degeaba numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 salutareare careva un CDI sa imi imprumute, ca in rest, am schimbat tot de la aprindere si fara efect tot suca aia o are la ploaie daca ar fi CDI-ul de vina, as cumpara unul,,,,, dar as vrea sa verific, sa nu cheltui degeaba numa bine Daca ai fi mai aproape, te-as ajuta cu cea mai mare placere (FreeRider stie ). Daca nu reusesti pana la 1 august, iti imprumut eu in Apuseni Si zici ca ai incercat si cu o alta bobina de inductie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 salutareare careva un CDI sa imi imprumute, ca in rest, am schimbat tot de la aprindere si fara efect tot suca aia o are la ploaie daca ar fi CDI-ul de vina, as cumpara unul,,,,, dar as vrea sa verific, sa nu cheltui degeaba numa bine Salut! Hai in cluj, ca domi al meu doarme! Si o sa poti testa ce vrei tu cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 (editat) Aveti grija ca CDIul de prima generatie nu e compatibil cu celalalt. Adica andreizalau ar avea nevoie de un CDI de la un 88-91, sau un 92-95/96-03 modificat. Mi se pare ca trebuie adaugat un fir de masa la una din mufele CDIului nou pentru a-l pune pe un model mai vechi. Dati un semn (PM, mess, ceva) daca vreti sa faceti operatiunea si ma interesez ce si cum. Editat Mai 30, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 (editat) de cand e rotaxul bemveu?? On topic: schimbati motoarele de la Dominatoare cu motoare de BMW ca sa nu mai adunati pistoane din esapament! Zic si io, nu dau cu paru'! Editat Mai 30, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 de cand e rotaxul bemveu?? La domi e o singura regula: schimbi uleiul la un motor in mintile lui si nu crapa. Acu noi avem second, tertz si deca-handuri, iar jumate din fostii proprietari probabil habar nu au cum se scoate joja de ulei (si nici nu au mecanic). Mai ales in conditiile in care tot romanu se bucura la chilipir de maxim 1000e. Asta la dominator inseamna epava aratoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 de cand e rotaxul bemveu?? Cum-necum, io fata de voi, schimb uleiul la 10.000km sau chiar peste aceasta limita, iar omoru' de-l ia capra mea, in veci nu va vedea un Domi' pe sub rotitele lui! Basca faptul ca BMW-ul meu s-anvatat cu greul si merge precum camila prin desert, incarcata full (asta insemnind vreo 200kg ocupanti si bagaj) mai tot timpul si alergata la limita iesirii segmentilor pe esapament! Si uite, ca da, pe BMW exista ROTAX! Si-si face bine treaba! Sa ne vedem sanatosi pe coclauri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 (editat) Cum-necum, io fata de voi, schimb uleiul la 10.000km sau chiar peste aceasta limita, iar omoru' de-l ia capra mea, in veci nu va vedea un Domi' pe sub rotitele lui! Basca faptul ca BMW-ul meu s-anvatat cu greul si merge precum camila prin desert, incarcata full (asta insemnind vreo 200kg ocupanti si bagaj) mai tot timpul si alergata la limita iesirii segmentilor pe esapament! Si uite, ca da, pe BMW exista ROTAX! Si-si face bine treaba! Sa ne vedem sanatosi pe coclauri! Ce vrea sa zica omu' e ca tu ai ROTAX, nu BMW. BMW inseamna boxer. Restu sunt Rotax. Asa ca nu poate fi vorba de fiabilitate BMW Si nu esti singuru care da-n motor de-l rupe; mai stiu si pe acilea aceeasi chestie. Si tin motoarele la fel de bine. In schimb, ia lasa-l tu fara antigel/apa pe al tau sa vezi cum iti crapa si tie pistonu la fel de repede Fara nicio intentie rea -- doar faceam o analogie intre rotaxul pe aer (domi) si rotaxul pe apa (bmw, aprilia). EDIT: For the record, motoarele de pe F650 (cu 1-2 cilindrii) si de pe F800 sunt toate de fabricatie ROTAX. Cele de pe G650 parca tot Rotax sunt la baza (aici nu sunt sigur). Cel de pe G450 e BMW (Husqvarna?) si numai boxerele si 4-linie sunt motoare BMW pur-sange (seriile R si K). Editat Mai 31, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Vrei sa repet? Este un BMW, ca are motor cu zbaturi sau cu palete de vint, nu crapa asa cum vad pe-aci pe la voi ca isi dau duhul in serie. Nu contest provenienta motorului, dar neamtu' cind l-a montat pe caprele astea n-a fost nebun. Motorul initial a fost proiectat pentru avioane si in cazul asta, daca te lasa ceva undeva acolo sus, nu prea aveai cum sa il impingi sau sa-l mai faci sa mormaie pina la sol! Si in definitiv de ce sa-l las fara lichid de racire daca este prevazut cu asa ceva? Doar ca sa fac pe plac altora si sa blochez bunatate de motor? Stiu ca Honda-i Honda, fiindca am si io una varza prin podul casei, care zace din lipsa de piese, fiindca da, a crapat pistonul! Nu-i Domi'...e drept, dar m-am lecuit! La mine este buna motocicleta care rezista nebuniei mele, care imi suporta toanele, ma costa putin si nu ma lasa pe coclauri cu bagaje si pasager! Si pina acum toate au crapat...asa ca mai zabovesc nitel pe BMW, pina o crapa si asta, ca doar nu s-a fabricat motocicleta care sa fie indestructibila! Hai pe colau, ca-i vremea buna! Va salut cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 motor monocilindric proiectat pentru avioane? imi vine greu a crede, vibratiile ar fi fost prea mari, sansele ca singurul cilindru sa crape de asemenea, mult prea greu pentru puterea data. ma rog... dar sa terminam cu off topicul. o fi bmw mai durabil dar nu e asa fun ca honda. ma rog... si dr-ul de 6 jumatate e parca si mai fun ca honda dar asta nu mai conteaza aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 FIecare cioara isi lauda puii. Nu-i cu nimic mai breaz bavarezu - e fix aceasi branza. Doar ca la Honda e ceva mai usor sa calci in strachini. Prostu satului stie sa bage apa in rezervor dar nu stie ca tre sa schimbe sau sa completeze uleiu. De aia la noi ai mai mari sanse la un BMW s-h decat la un domi/dr/xt s-h. Dar deja suntem MULT offtopic. Am inteles, ivan, iti adori BMWul si il pui pe-un piedestal. Afla ca si eu fac la fel cu Domi-ul meu. Putem sa discutam 50 pagini despre cele doua motociclete fara concluzii, asa ca hai s-o lasam moarta sau sa deschidem alt topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Sincer, nu-l laud, am observat doar ca-i ceva mai bunicel decit altceva! Nu am gasit inca o motocicleta perfecta, una care sa ma multumeasca macar 90%, dar intre doua...sau noua, alegi una ceva mai bunicica...si-atit. Stiu ca are si asta hibele ei si mai stiu ca exista muuuuulte mai bune decit ea...dar io de-atit am avut bani si putere de intretinere. Nu as incerca sa conving pe altcineva sa-si schimbe capra cu una ca a mea, fiindca as risca si nu as avea motiv. Dar am vazut ca aici se poarta discutiile in contradictoriu si am testat nitel zona! Sper ca nu am deranjat profund! Nu-mi place sa fiu off topic, asa ca admir la Domi' puterea de a rezista in timp ceva mai mult decit F-ul si admir iarasi atractia lui spre generatia tinara, un lucru bun, zic io! Asfalt sau noroaie doar sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Sincer, nu-l laud, am observat doar ca-i ceva mai bunicel decit altceva! Nu am gasit inca o motocicleta perfecta, una care sa ma multumeasca macar 90%, dar intre doua...sau noua, alegi una ceva mai bunicica...si-atit. Stiu ca are si asta hibele ei si mai stiu ca exista muuuuulte mai bune decit ea...dar io de-atit am avut bani si putere de intretinere. Nu as incerca sa conving pe altcineva sa-si schimbe capra cu una ca a mea, fiindca as risca si nu as avea motiv. Dar am vazut ca aici se poarta discutiile in contradictoriu si am testat nitel zona! Sper ca nu am deranjat profund! Nu-mi place sa fiu off topic, asa ca admir la Domi' puterea de a rezista in timp ceva mai mult decit F-ul si admir iarasi atractia lui spre generatia tinara, un lucru bun, zic io! Asfalt sau noroaie doar sub roti! amicul nostru Ivan zice ca da un zaibar din aia roz si apoi merge rotaxul de pegaso. am amici, care nu au dat un zeiber si motoarele rotaz s-au stricat lejer...asa ca Ivane!!! vrei sa nu se strice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! da" sa fie negruuuuuu ca ala e bun Mesaj completat vad ca la mine apare "warn 0%" ce inseamna? oi fi zis sau facut vreo prostie?? Mesaj completat da, am schimbat si bobina de inductie, cu una originala,,,si pipa,,,,si fisa,,,,,si bujia,,,, numa CDI nu am pus altu,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar! zai-bar!da" sa fie negruuuuuu ca ala e bun Mesaj completat vad ca la mine apare "warn 0%" ce inseamna? oi fi zis sau facut vreo prostie?? Mesaj completat da, am schimbat si bobina de inductie, cu una originala,,,si pipa,,,,si fisa,,,,,si bujia,,,, numa CDI nu am pus altu,,,,, banuiesc ca atata timp cat e 0% e ok si deci nu ai facut nimic. si la mine apare la fel. unde e cdi-ul asta mai precis? e cumva sub codita? ca atunci cand am demontat am vazut ceva pe-acolo...cu un radiator pe el...ala sa fie? daca nu, ala ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.