switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 ok, o sa incerc sa ascult. probabil e de la partea de jos, unde e volanta. in zona aia se aude.chiar daca e distributia, e urgenta treaba? sau sa o mai las pana se aude mai mult timp/ mai tare? Daca am dreptate si e rupta patina, e urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 preak_or la mine cand se auzea as un zgomot era de la arcurile care se afla an spatele carcasei de ambreaj,erau slabite,leam strans tabla pe ele si nu a mai facu zgomot sper sa fie si la tine asa sa nu fie distributia .Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 preak_or la mine cand se auzea as un zgomot era de la arcurile care se afla an spatele carcasei de ambreaj,erau slabite,leam strans tabla pe ele si nu a mai facu zgomot sper sa fie si la tine asa sa nu fie distributia .Bafta Mai bine le-ai fi schimbat. Ai strans la cuplu specificat sau dupa ureche? Conteaza, sa stii, la eficienta si longevitatea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 leam strans acum doi ani dar se comporta bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 nu se aude in dreptul ambreiajului. 100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei. cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita... si incep sa strang bani pentru eventualele piese. daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba... o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 nu se aude in dreptul ambreiajului. 100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei. cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita... si incep sa strang bani pentru eventualele piese. daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba... o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) Sa incerci sa-l pornesti si la "cald". Adica vreo 10 grade afara, cand or fi. Patine + lant iesi ieftin; sa nu ai alta belea mai dubioasa. Dinamometricele sunt pe trei spectre: cu valori mici, mari si intre. Nu lua cele mai ieftine ca risti sa se decalibreze repede si pe urma naiba stie in ce belele o dai (valabil in special la cele cu spectru f larg). In principiu, daca vrei sa iei doar o cheie, te uiti ce valori de cuplu sunt pe unde desfaci tu. Cele foarte mari pot fi trisate (au o toleranta mai mare), la cele foarte mici insa fiind relativ periculoasa depasirea cuplului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) Asigura-te ca viitoarea ta cheie dinamometrica cuprinde si cuplul de strangere al suruburilor chiulasei. Dintre toate suruburile motoretei, cele de la chiulasa sunt cele mai pretentoase la cuplu. Chiar daca Domi nu are racire cu lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 nu se aude in dreptul ambreiajului. 100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei. cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita... si incep sa strang bani pentru eventualele piese. daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba... o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis) posibilitati sunt multe,,,,,,,,,, poti elimina una, demarorul cand nu se mai aude,,,,,,apasa butonul de start pt 2 secunde daca e acelasi sunet, te-ai scos frecventa zornaitului e prea mare si prea regulata,,,,,,,ar putea fi de la generatorul de impulsuri???? (daca zici ca pare de 2 ori mai rapida decat explozia,,,,,,,,) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Generatorul de impulsuri e o amarata de bobina pe langa care se plimba un magnet. Daca ar avea probleme acolo nu i-ar merge deloc motocicleta. Mie imi suna ca si cum ar bate lantul de distributie in ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Generatorul de impulsuri e o amarata de bobina pe langa care se plimba un magnet. Daca ar avea probleme acolo nu i-ar merge deloc motocicleta. Mie imi suna ca si cum ar bate lantul de distributie in ceva. stiu ce e acolo,,,,,,, daca atinge magnetul miezul bobinei,,,,,,,zgomot exista, si motoru merge parca a deschis motorul pe partea aia,,,,,,,,,,,, pt frecarea lantului de distributie,,,,,e prea mica frecventa zgomotului dar, pt o diagnoza buna, trebe ascultat motorul, nu o inregistrare si cred ca adevarata problema o sa apara abia la deschiderea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 =)) cum suna ) zici ca e rupt bendixu la demaror ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 hmm... nu stiu sigur in ce masura am voie sa pun un link de pe alt forum, dar incerc baietii astia zic ca si ale lor mobre fac asa...si ca nu e de ingrijorat LINK o sa incerc si ce a zis andrei, adica sa apas pe butonul de pornire sa vad daca e aceeasi chestie (bendix) iar daca o sa faca mai urat, mai tare sau o sa se accentueze in orice fel, sau daca va incepe sa pape ulei, sa scoata fum sau alte cele... ma pun sa il desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac? Multumesc anticipat! Eu iti recomand sa citesti manualul de utilizare cu care a venit motocicleta, daca nu il ai cauta pe net si ai sa vezi ca ai o lista in manual pentru proceduri de mentenanta. In lista aia e trecut ca se schimba uleiul la 3000km, daca tu de acum 4000km nu ai completat cu ulei la aia 9800km care ii are motoru tau e posibil sa ii zici adio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Eu iti recomand sa citesti manualul de utilizare cu care a venit motocicleta, daca nu il ai cauta pe net si ai sa vezi ca ai o lista in manual pentru proceduri de mentenanta.In lista aia e trecut ca se schimba uleiul la 3000km, daca tu de acum 4000km nu ai completat cu ulei la aia 9800km care ii are motoru tau e posibil sa ii zici adio. Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot. Mesaj completat Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot. Mesaj completat Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.Mesaj completat Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot. Mesaj completat Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot. daca e numai in turatie zgomotu, eu zic sa ii faci un reglaj de tacheti, dupa ce schimbi uleiul si filtrul dar, atentie la ce ulei pui in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 daca e numai in turatie zgomotu, eu zic sa ii faci un reglaj de tacheti, dupa ce schimbi uleiul si filtruldar, atentie la ce ulei pui in motor Pai tipul de la care il am ii punea motul 10W 40. Credeti ca ar trbui sa ii pun altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 cred ca e ok motul 10w40. doar incearca sa il schimbi la 3000km cum scrie in carte, poate chiar mai repede (de genul 2500km) eu personal am incercat gama silkolene de la fuchs. ce parere aveti despre castrol actevo? cica e facut special pt bmw f650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 cred ca e ok motul 10w40. doar incearca sa il schimbi la 3000km cum scrie in carte, poate chiar mai repede (de genul 2500km)eu personal am incercat gama silkolene de la fuchs. ce parere aveti despre castrol actevo? cica e facut special pt bmw f650. cu siguranta de acum nu o sa mai sara de 3000km ms mult pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 In cartea de FMX nu cumva zice 6000km schimbul? Anyway, asa din citite nimeni nu te poate sfatui. La un rotax ingrijit nu tre sa ai zgomote la 10.000km parcursi, decat daca cineva a dat bordul inapoi sau ai 110.000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 In cartea de FMX nu cumva zice 6000km schimbul? Anyway, asa din citite nimeni nu te poate sfatui. La un rotax ingrijit nu tre sa ai zgomote la 10.000km parcursi, decat daca cineva a dat bordul inapoi sau ai 110.000km Nu a dat nimeni bordul inapoi! se vede dupa motocicleta.... nu are decat 3 suruburi desfacute si alea sunt la filtrul de ulei... in rest nimic! si tipul de la care am luat-o nu a folosit-o prea mult, o avea din 2005 si era primul proprietar din carte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 daca e ca si la domi; in carte scrie sa fie verificat jocul la supape dupa primii 1000 km iar apoi la fiecare 3000 km. daca nu a fost niciodata ajustat se poate sa faca galagie de acolo, si sa se rezolve cu o simpla ajustare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 daca e ca si la domi; in carte scrie sa fie verificat jocul la supape dupa primii 1000 km iar apoi la fiecare 3000 km.daca nu a fost niciodata ajustat se poate sa faca galagie de acolo, si sa se rezolve cu o simpla ajustare. Acum stiu ce am de facut, azi ma duc sa cumpar uleiul si filtrul si cum se incalzeste putin afara am sa merg cu ea in service! sa nu se agraveze situatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 28, 2011 Share Postat Ianuarie 28, 2011 (editat) daca e ca si la domi; PAI TOCMAI! Am o foarte vaga impresie ca Honda are ALTE recomandari la Domi/SLR/Vigor/FMX. Lasa-l pe om cu citate din manualul Honda de DOMI cae posibil sa NU fie la fel. Editat Ianuarie 28, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.