Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

ok, o sa incerc sa ascult. probabil e de la partea de jos, unde e volanta. in zona aia se aude.

chiar daca e distributia, e urgenta treaba? sau sa o mai las pana se aude mai mult timp/ mai tare?

Daca am dreptate si e rupta patina, e urgenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

preak_or la mine cand se auzea as un zgomot era de la arcurile care se afla an spatele carcasei de ambreaj,erau slabite,leam strans tabla pe ele si nu a mai facu zgomot sper sa fie si la tine asa sa nu fie distributia .Bafta

Mai bine le-ai fi schimbat. Ai strans la cuplu specificat sau dupa ureche? Conteaza, sa stii, la eficienta si longevitatea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aude in dreptul ambreiajului.

100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei.

cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita...

si incep sa strang bani pentru eventualele piese.

daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba...

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aude in dreptul ambreiajului.

100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei.

cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita...

si incep sa strang bani pentru eventualele piese.

daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba...

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

Sa incerci sa-l pornesti si la "cald". Adica vreo 10 grade afara, cand or fi. Patine + lant iesi ieftin; sa nu ai alta belea mai dubioasa.

 

Dinamometricele sunt pe trei spectre: cu valori mici, mari si intre. Nu lua cele mai ieftine ca risti sa se decalibreze repede si pe urma naiba stie in ce belele o dai (valabil in special la cele cu spectru f larg). In principiu, daca vrei sa iei doar o cheie, te uiti ce valori de cuplu sunt pe unde desfaci tu. Cele foarte mari pot fi trisate (au o toleranta mai mare), la cele foarte mici insa fiind relativ periculoasa depasirea cuplului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

 

Asigura-te ca viitoarea ta cheie dinamometrica cuprinde si cuplul de strangere al suruburilor chiulasei. Dintre toate suruburile motoretei, cele de la chiulasa sunt cele mai pretentoase la cuplu. Chiar daca Domi nu are racire cu lichid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se aude in dreptul ambreiajului.

100% se aude din zona filtrului de ulei/ zona volantei.

cand mai pornesc motorul (vremea) mai urmaresc de unde se aude, eventual cu un bat, sau surubelnita...

si incep sa strang bani pentru eventualele piese.

daca si cand se mai inacalzeste putin, cand vor fi vreo 5-10 grade face tot asa dau jos motorul, il bag in casa si ma pun pe treaba...

o cheie dinamometrica cu un spectru cat mai larg, la un pret decent de unde pot lua? (inafara de louis)

posibilitati sunt multe,,,,,,,,,,

poti elimina una, demarorul

cand nu se mai aude,,,,,,apasa butonul de start pt 2 secunde daca e acelasi sunet, te-ai scos

frecventa zornaitului e prea mare si prea regulata,,,,,,,ar putea fi de la generatorul de impulsuri????

(daca zici ca pare de 2 ori mai rapida decat explozia,,,,,,,,)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Generatorul de impulsuri e o amarata de bobina pe langa care se plimba un magnet. Daca ar avea probleme acolo nu i-ar merge deloc motocicleta. Mie imi suna ca si cum ar bate lantul de distributie in ceva.

stiu ce e acolo,,,,,,,

daca atinge magnetul miezul bobinei,,,,,,,zgomot exista, si motoru merge

parca a deschis motorul pe partea aia,,,,,,,,,,,,

pt frecarea lantului de distributie,,,,,e prea mica frecventa zgomotului

dar, pt o diagnoza buna, trebe ascultat motorul, nu o inregistrare si cred ca adevarata problema o sa apara abia la deschiderea motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm... nu stiu sigur in ce masura am voie sa pun un link de pe alt forum, dar incerc

baietii astia zic ca si ale lor mobre fac asa...si ca nu e de ingrijorat LINK

o sa incerc si ce a zis andrei, adica sa apas pe butonul de pornire sa vad daca e aceeasi chestie (bendix)

iar daca o sa faca mai urat, mai tare sau o sa se accentueze in orice fel, sau daca va incepe sa pape ulei, sa scoata fum sau alte cele... ma pun sa il desfac.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac?

 

Multumesc anticipat!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti! Am si eu o intrebare la voi deoarece cred ca va pricepeti mai bine ca mine. Am o Honda FMX 650, motorul este identic cu cel de NX 650, si de ceva timp in coace se aude un zgomot undeva in fata motorului dar decat in turatie este sesizabil, motocicleta are 9800km. Cineva mi-as spus ca e posibil sa am un tachet dereglat, altcineva a spus ca e posibil sa fie de la arcul la decompresor si o a 3a varianta a fost ca e posibil sa trebuiasca uleiul schimbat pt ca am cu el aproape 4000km. Voi ce recomandati sa fac?

 

Multumesc anticipat!:)

Eu iti recomand sa citesti manualul de utilizare cu care a venit motocicleta, daca nu il ai cauta pe net si ai sa vezi ca ai o lista in manual pentru proceduri de mentenanta.

In lista aia e trecut ca se schimba uleiul la 3000km, daca tu de acum 4000km nu ai completat cu ulei la aia 9800km care ii are motoru tau e posibil sa ii zici adio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa citesti manualul de utilizare cu care a venit motocicleta, daca nu il ai cauta pe net si ai sa vezi ca ai o lista in manual pentru proceduri de mentenanta.

In lista aia e trecut ca se schimba uleiul la 3000km, daca tu de acum 4000km nu ai completat cu ulei la aia 9800km care ii are motoru tau e posibil sa ii zici adio.

 

Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.

Mesaj completat

Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.

Mesaj completat

Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.

Mesaj completat

Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.

Mesaj completat

Eu cand am cumparat motorul asta avea 5800, prostia mea a fost ca nu am cautat manualul pe net... acum imi dau seama si tipul de la care l-am luat mi-a spus ca uleiul sa il mai schimb la 10 000 ca el i-a facut schimburile! ms oricum maine ii schimb uleiul si filtrul, nu a avut nevoie de completare pt ca am verificat periodic. oricum ms mult de tot.

daca e numai in turatie zgomotu, eu zic sa ii faci un reglaj de tacheti, dupa ce schimbi uleiul si filtrul

dar, atentie la ce ulei pui in motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e numai in turatie zgomotu, eu zic sa ii faci un reglaj de tacheti, dupa ce schimbi uleiul si filtrul

dar, atentie la ce ulei pui in motor

Pai tipul de la care il am ii punea motul 10W 40. Credeti ca ar trbui sa ii pun altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e ok motul 10w40. doar incearca sa il schimbi la 3000km cum scrie in carte, poate chiar mai repede (de genul 2500km)

eu personal am incercat gama silkolene de la fuchs.

ce parere aveti despre castrol actevo? cica e facut special pt bmw f650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e ok motul 10w40. doar incearca sa il schimbi la 3000km cum scrie in carte, poate chiar mai repede (de genul 2500km)

eu personal am incercat gama silkolene de la fuchs.

ce parere aveti despre castrol actevo? cica e facut special pt bmw f650.

 

cu siguranta de acum nu o sa mai sara de 3000km :) ms mult pt sfat!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea de FMX nu cumva zice 6000km schimbul?

 

Anyway, asa din citite nimeni nu te poate sfatui. La un rotax ingrijit nu tre sa ai zgomote la 10.000km parcursi, decat daca cineva a dat bordul inapoi sau ai 110.000km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea de FMX nu cumva zice 6000km schimbul?

 

Anyway, asa din citite nimeni nu te poate sfatui. La un rotax ingrijit nu tre sa ai zgomote la 10.000km parcursi, decat daca cineva a dat bordul inapoi sau ai 110.000km :)

 

Nu a dat nimeni bordul inapoi! se vede dupa motocicleta.... nu are decat 3 suruburi desfacute si alea sunt la filtrul de ulei... in rest nimic!:) si tipul de la care am luat-o nu a folosit-o prea mult, o avea din 2005 si era primul proprietar din carte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e ca si la domi; in carte scrie sa fie verificat jocul la supape dupa primii 1000 km iar apoi la fiecare 3000 km.

daca nu a fost niciodata ajustat se poate sa faca galagie de acolo, si sa se rezolve cu o simpla ajustare.

post-51492-1296199069_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e ca si la domi; in carte scrie sa fie verificat jocul la supape dupa primii 1000 km iar apoi la fiecare 3000 km.

daca nu a fost niciodata ajustat se poate sa faca galagie de acolo, si sa se rezolve cu o simpla ajustare.

post-51492-1296199069_thumb.jpg

 

Acum stiu ce am de facut, azi ma duc sa cumpar uleiul si filtrul si cum se incalzeste putin afara am sa merg cu ea in service! sa nu se agraveze situatia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e ca si la domi;

PAI TOCMAI!

 

Am o foarte vaga impresie ca Honda are ALTE recomandari la Domi/SLR/Vigor/FMX. Lasa-l pe om cu citate din manualul Honda de DOMI cae posibil sa NU fie la fel.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...