50bani Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 (editat) 50bani te anscrii an cursa spre Cluj an Mai? Poate ca e prea devreme sa te exprimi dar din Otelu-Rosu am merge ampreuna fiind doar noi din CS cred! treaba e cam nasoala, la 1 mai sunt la Garnic - Rocker`s festival ca si in anii precedenti, iar in iunie am alte doua locuri in care trebuie sa fiu prezent asa ca nu cred ca-mi va putea permite bugetul si la sfarsitul lui mai... dar nu se stie inca e devreme pentru a ma pronunta sigur. Editat Februarie 4, 2011 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 am anteles.poate ca vin si eu la Garnic,si totusi an Iunie unde calatoresti daca nu e strict secret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 intra si tu aici: idee intalnire vara si citeste tot topicul eventual poti sa mai completezi cu ceva daca crezi ca e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 ar fi super faina iesirea asta an zona Sibiului si sigur am so onorez doar sa se stabileasca exact cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 ar fi super faina iesirea asta an zona Sibiului si sigur am so onorez doar sa se stabileasca exact cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 ar fi super faina iesirea asta an zona Sibiului si sigur am so onorez doar sa se stabileasca exact cand... Intreaba si tu acolo, nu aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Da... noi iesirile le organizam pe enduromaniacs, nu acilea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Unui prieten cu o Honda XL 600 ia cazut surubul de reglaj ralanti din carburator (pilot screw), acela cu arc, s-ar potrivi de la Dominator? Daca nu de unde ar putea face rost de unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Unui prieten cu o Honda XL 600 ia cazut surubul de reglaj ralanti din carburator (pilot screw), acela cu arc, s-ar potrivi de la Dominator? Daca nu de unde ar putea face rost de unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Unui prieten cu o Honda XL 600 ia cazut surubul de reglaj ralanti din carburator (pilot screw), acela cu arc, s-ar potrivi de la Dominator? Daca nu de unde ar putea face rost de unul? Nu stiu daca se potriveste. Dar cel mai simplu intra pe site-ul asta, da-le un telefon si intreba cat costa reperul respectiv pentru motocicleta in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Unui prieten cu o Honda XL 600 ia cazut surubul de reglaj ralanti din carburator (pilot screw), acela cu arc, s-ar potrivi de la Dominator? Daca nu de unde ar putea face rost de unul? XL600? E ceva mai antic. Poti incerca, daca ai unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 spunea lumea pe aici ca nu e tocmai bine sa faci wheely cu domi pt ca s-ar strica ceva la pompa de ulei... intrebarea mea este: ce e diferit la FMX ? ca vad pe TUB pe toti dandu-se pe o roata, fara sa declare cineva probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 spunea lumea pe aici ca nu e tocmai bine sa faci wheely cu domi pt ca s-ar strica ceva la pompa de ulei...intrebarea mea este: ce e diferit la FMX ? ca vad pe TUB pe toti dandu-se pe o roata, fara sa declare cineva probleme.... stai ca FMX e inca nou in comparatie cu Domi, dar cand or incepe si la ei "bubele" atunci vor striga si ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 (editat) spunea lumea pe aici ca nu e tocmai bine sa faci wheely cu domi pt ca s-ar strica ceva la pompa de ulei...intrebarea mea este: ce e diferit la FMX ? ca vad pe TUB pe toti dandu-se pe o roata, fara sa declare cineva probleme.... Sunt multi prosti dar nu tre sa-i bagi pe toti in seama. Nu-i nimic diferit intre cele doua. Daca tii un FMX pe-o roata strici tot ce inseamna distributie (ungerea in capac se face strict gravitational; daca motorul e ridicat mai mult de x grade, nu mai ajunge sa curga ulei si pe la evacuare). Pe urma se vinde cu 3000e la numai 9000km pe bord ca "aproape nou"; nu de alta, dar mecanicu a zis ca e praf deja. Idem Dominator, idem XR-L (astea aircooled), idem SLR/Vigor, idem XL-uri vechi. Editat Februarie 8, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 am inteles multumesc de lamurire deci wheelie doar pe distante foarte mici, sau poate nici macar pana la punctul de echilibru... oricum o sa vad eu cum e facuta ungerea cand umblu pe la supape/distributie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Ah, nu-i problema sa o salti o data-de doua ori cativa metri. Sa nu o tii pe-o roata sau sa te dai f des. Si vezi sa nu faci asta cu motoru rece - nu-i face bine sarcina mare cand nu e la temp. optima. In viteza 1 din gaz 100%, intr-a doua tre sa tragi un picut de ea iar a treia doar din ambreiaj. Si vezi la aterizarea dupa ce o ridici calumea; are tendinta sa te fure daca ai hibe la furca/rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Ah, nu-i problema sa o salti o data-de doua ori cativa metri. Sa nu o tii pe-o roata sau sa te dai f des. Si vezi sa nu faci asta cu motoru rece - nu-i face bine sarcina mare cand nu e la temp. optima. In viteza 1 din gaz 100%, intr-a doua tre sa tragi un picut de ea iar a treia doar din ambreiaj. Si vezi la aterizarea dupa ce o ridici calumea; are tendinta sa te fure daca ai hibe la furca/rulmenti. Astazi nu m-am dat pe-o roata. Doar pe doua. Vreo 30km ca sa incalzesc gumele. Ce sa va mai zic in rest? E foarte misto! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Astazi nu m-am dat pe-o roata. Doar pe doua. Vreo 30km ca sa incalzesc gumele. Ce sa va mai zic in rest? E foarte misto! Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala. Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna. Editat Februarie 9, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala. Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna. deci l-ai dat pe domi pana la urma?? ce garnituri zici ca se strica? de referi la diafragma care ridica cilindrul si acul? vis-a-vis de wheelie - eu am patit doar o data sa ridic roata din fata din gaz intr-a I-a si aia din gresala.... cu pasager in schimb si intr-a 2-a s-a ridicat (si aia din gresala) in schimb, am incercat ieri... din ambreiaj intr-a I-a...ca deh mi-e oarecum teama sa fac chestia asta doar din acceleratie... la "aterizare" nu a facut de loc urat, chiar daca de cateva ori a fost mai violenta (aterizarea)... ps: am coborat si scari, deocamdata doar vreo 10-12 dintr-o bucata... si merge ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 deci l-ai dat pe domi pana la urma?? ce garnituri zici ca se strica? de referi la diafragma care ridica cilindrul si acul? vis-a-vis de wheelie - eu am patit doar o data sa ridic roata din fata din gaz intr-a I-a si aia din gresala.... cu pasager in schimb si intr-a 2-a s-a ridicat (si aia din gresala) in schimb, am incercat ieri... din ambreiaj intr-a I-a...ca deh mi-e oarecum teama sa fac chestia asta doar din acceleratie... la "aterizare" nu a facut de loc urat, chiar daca de cateva ori a fost mai violenta (aterizarea)... ps: am coborat si scari, deocamdata doar vreo 10-12 dintr-o bucata... si merge ok auzi la el,,,,,,,,,,,,asta se apuca de stunt,,,,,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna. Cat te-a costat carbul? Intreb doar de curiozitate, al meu functioneaza perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala. Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna. acuma zici ? cat costa si de unde iau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Salutare! Cine stie de unde pot face rost de un CDI pt Dominator, '92 - '93, sh, functionabil si necarpit (am deja unul carpit), va rog sa ma anuntati... astpet din noiembrie si tot nu am reusit sa gasesc Multunesc anticipat, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 (editat) Cat te-a costat carbul? Intreb doar de curiozitate, al meu functioneaza perfect. Nu m-a costat nimic L-am lasat pe al meu la schimb. Acum am carb de 88-89; partea misto e ca alea aveau cam 2-3 cp in plus Cum, nu stiu, ca motoru e identic Inca nu am vandut. Garniturile buclucase erau mai toate: garnitura paharului (la jumatea carbului), garnitura surubului de aer, garnitura axului clapetei. Practic mi-ar fi trebuit un kit de reparatie fara membrana si ac (astea erau ok). Editat Februarie 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.