Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

am inteles :P multumesc de lamurire :)

deci wheelie doar pe distante foarte mici, sau poate nici macar pana la punctul de echilibru...

oricum o sa vad eu cum e facuta ungerea cand umblu pe la supape/distributie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ah, nu-i problema sa o salti o data-de doua ori cativa metri. Sa nu o tii pe-o roata sau sa te dai f des. Si vezi sa nu faci asta cu motoru rece - nu-i face bine sarcina mare cand nu e la temp. optima.

 

In viteza 1 din gaz 100%, intr-a doua tre sa tragi un picut de ea iar a treia doar din ambreiaj. Si vezi la aterizarea dupa ce o ridici calumea; are tendinta sa te fure daca ai hibe la furca/rulmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, nu-i problema sa o salti o data-de doua ori cativa metri. Sa nu o tii pe-o roata sau sa te dai f des. Si vezi sa nu faci asta cu motoru rece - nu-i face bine sarcina mare cand nu e la temp. optima.

 

In viteza 1 din gaz 100%, intr-a doua tre sa tragi un picut de ea iar a treia doar din ambreiaj. Si vezi la aterizarea dupa ce o ridici calumea; are tendinta sa te fure daca ai hibe la furca/rulmenti.

 

Astazi nu m-am dat pe-o roata. Doar pe doua. Vreo 30km ca sa incalzesc gumele. :) Ce sa va mai zic in rest? E foarte misto! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi nu m-am dat pe-o roata. Doar pe doua. Vreo 30km ca sa incalzesc gumele. :) Ce sa va mai zic in rest? E foarte misto! :P

Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte :)

 

Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala.

 

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte :P

 

Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala.

 

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

 

deci l-ai dat pe domi pana la urma?? :)

 

 

ce garnituri zici ca se strica? de referi la diafragma care ridica cilindrul si acul?

 

vis-a-vis de wheelie - eu am patit doar o data sa ridic roata din fata din gaz intr-a I-a si aia din gresala.... cu pasager in schimb si intr-a 2-a s-a ridicat (si aia din gresala) in schimb, am incercat ieri... din ambreiaj intr-a I-a...ca deh mi-e oarecum teama sa fac chestia asta doar din acceleratie... la "aterizare" nu a facut de loc urat, chiar daca de cateva ori a fost mai violenta (aterizarea)...

 

ps: am coborat si scari, deocamdata doar vreo 10-12 dintr-o bucata... si merge ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci l-ai dat pe domi pana la urma?? :)

 

 

ce garnituri zici ca se strica? de referi la diafragma care ridica cilindrul si acul?

 

vis-a-vis de wheelie - eu am patit doar o data sa ridic roata din fata din gaz intr-a I-a si aia din gresala.... cu pasager in schimb si intr-a 2-a s-a ridicat (si aia din gresala) in schimb, am incercat ieri... din ambreiaj intr-a I-a...ca deh mi-e oarecum teama sa fac chestia asta doar din acceleratie... la "aterizare" nu a facut de loc urat, chiar daca de cateva ori a fost mai violenta (aterizarea)...

 

ps: am coborat si scari, deocamdata doar vreo 10-12 dintr-o bucata... si merge ok

auzi la el,,,,,,,,,,,,asta se apuca de stunt,,,,,,,,,,,, :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

Cat te-a costat carbul? Intreb doar de curiozitate, al meu functioneaza perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am plimat ieri cu BMWul insa. Prin curte :)

 

Domi-ul meu se tot plimba prin Bucuresti. A suferit interventii de mentenanta avansate si acum probabil va consuma ca o motocicleta normala.

 

Apropo, daca vi se pare ca se aduna mazga pe partea inferioara a carburatoarelor si motocicleta consuma mult, s-au puscat garniturile si trebuie inlocuite. In cazul meu, nu m-a costat mare lucru ca am facut rost de un carburator in stare mult mai buna.

acuma zici ? cat costa si de unde iau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Cine stie de unde pot face rost de un CDI pt Dominator, '92 - '93, sh, functionabil si necarpit (am deja unul carpit), va rog sa ma anuntati... astpet din noiembrie si tot nu am reusit sa gasesc

 

Multunesc anticipat, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a costat carbul? Intreb doar de curiozitate, al meu functioneaza perfect.

Nu m-a costat nimic :P L-am lasat pe al meu la schimb. Acum am carb de 88-89; partea misto e ca alea aveau cam 2-3 cp in plus :) Cum, nu stiu, ca motoru e identic :)

 

Inca nu am vandut.

 

Garniturile buclucase erau mai toate: garnitura paharului (la jumatea carbului), garnitura surubului de aer, garnitura axului clapetei. Practic mi-ar fi trebuit un kit de reparatie fara membrana si ac (astea erau ok).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

vine sezonul peste noi :) finally!

ce ulei de motor recomandati? Tot aud de Motorex ca ar fi super bun, si de Motul ca s-a prostit rau.. nu stiu ce sa mai cred. Pls postati ultimele experiente cu ulei, cum a fost, bun rau.

 

have fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

intra aici: http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopi...p;sk=t&sd=a si vezi ce au mai zis si altii de ulei :) poti sa dai si tu cu parerea

Mesaj completat

...

Acum am carb de 88-89; partea misto e ca alea aveau cam 2-3 cp in plus :P Cum, nu stiu, ca motoru e identic :)

...

 

cred ca stim cu totii ca admisia face enorm de mult. ca exemplu concret (ca m-am documentat) la masina mea, opel astra f motorul are injectie monopunct si 8v. daca schimb admisia(si atat) de alt motor(tot opel, tot pe acceasi platforma), pastrez 8valve, din start trec de la 75cai la 101 cai. si cu un consum putin mai mic.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

vine sezonul peste noi :) finally!

ce ulei de motor recomandati? Tot aud de Motorex ca ar fi super bun, si de Motul ca s-a prostit rau.. nu stiu ce sa mai cred. Pls postati ultimele experiente cu ulei, cum a fost, bun rau.

 

have fun!

Evita Motul si Putoline. In rest, orice.

 

Motorex, Yacco, Valvoline, Repsol - toate sunt ok, in ordinea preferintei mele personale.

 

 

Eu unul folosesc 15w-50. As folosi 20w-50 daca as gasi semisintetic cu specificatii de Domi.

 

 

EDIT:

 

Admisia (doar airbox-ul) la 88-95 este... mai mica! Asta ar trebui sa reduca puterea si cuplul; teoretic. Flansha este mai lunga la 88-95, insa diferenta de putere e de la 89 la 90, nu de la 95 la 96.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am avut si prima experienta de mers pe frig adevarat :P

pe la ora 12(aka 24) cand ma plimbam eu :) erau cam -6 grade, ceata, si polei pe jos. concluzii:

1. manerele incalzite merita absolut toti banii, nu mi-a fost cald la maini, dar nici nu mi-au inghetat (ca inainte de manere...)

2. e bine ca domi are cuplu la turatie mica. plecari din ambreiaj, schimbat viteze foarte lin etc.

3. e interesant sa mergi ca si cu supermoto... curbe luate in lateral (nu ca as fi vrut, dar n-a fost asa rau)

4. un servetel la-ndemana sa stergi ochelarii sau viziera din 5 in 5 minute ajuta mult :)

 

ca date suplimentare: in curbe am mers incet, ca sa stau cat de cat drept, cand nu am facut asa am derapat, nu rau din fericire + ca orasul era liber. liniile de tramvai sunt capcane, era gheata pe ele si cum atingeam sina patinam.

viteza maxima am mers cu 70 doar in linie dreapta pe un bulevard pe o portiune fara stradute laterale, in rest 40-50.

frana folosita cel mai mult, ca pe offroad, cea pe spate si frana de motor.

Mesaj completat

Admisia (doar airbox-ul) la 88-95 este... mai mica! Asta ar trebui sa reduca puterea si cuplul; teoretic. Flansha este mai lunga la 88-95, insa diferenta de putere e de la 89 la 90, nu de la 95 la 96.

 

probabil diferente in carburator. (tot admisie :()

faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil diferente in carburator. (tot admisie :))

faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ??

Da, in afara de lungimea gatului de admisie si de dimensiunea airbox-ului, nu sunt diferente. Nici la axa cu came, nici nimic. Jetting-ul e mai bogat la 93+.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am avut si prima experienta de mers pe frig adevarat :P

pe la ora 12(aka 24) cand ma plimbam eu :) erau cam -6 grade, ceata, si polei pe jos. concluzii:

1. manerele incalzite merita absolut toti banii, nu mi-a fost cald la maini, dar nici nu mi-au inghetat (ca inainte de manere...)

2. e bine ca domi are cuplu la turatie mica. plecari din ambreiaj, schimbat viteze foarte lin etc.

3. e interesant sa mergi ca si cu supermoto... curbe luate in lateral (nu ca as fi vrut, dar n-a fost asa rau)

4. un servetel la-ndemana sa stergi ochelarii sau viziera din 5 in 5 minute ajuta mult :)

 

ca date suplimentare: in curbe am mers incet, ca sa stau cat de cat drept, cand nu am facut asa am derapat, nu rau din fericire + ca orasul era liber. liniile de tramvai sunt capcane, era gheata pe ele si cum atingeam sina patinam.

viteza maxima am mers cu 70 doar in linie dreapta pe un bulevard pe o portiune fara stradute laterale, in rest 40-50.

frana folosita cel mai mult, ca pe offroad, cea pe spate si frana de motor.

Mesaj completat

 

 

probabil diferente in carburator. (tot admisie :()

faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ??

 

 

 

Ma inscriu si eu pe lista celor ce au iesit la drum pe vremea asta : Vineri : IASI - BUCURESTI (ii multumesc celui de sus ca traiesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare cu cat ar creste puterea, fara garnitura de chiuloasa????????? :)

Mesaj completat

acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor.

tre sa dai carenajul frontal jos

posibil sa fie cazut surubul de reglaj=situatie fericita

posibil sa fie rupta o prindere a surubului=un pic mai mult de lucru

nimic de speriat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cred ca si la mine face galagie, dar nu tare, si sta la locul ei, indiferent ce am facut pana acum, ca am coborat scari, ca am sarit (putin numa) tot asa a batut farul.

de desfacut sticla la far am desfacut la o aprilia rs 125 acuma vreo 2-3 ani, mai precis am taiat adezivul cu care a fost lipita, am reparat oglinda si apoi am lipit la loc sticla cu un silicon adeziv.

 

la domi nu stiu exact cum e facut. chiar daca este turnat corpul farului peste buza sticlei tot trebuie sa se poata face ceva... daca aveti careva vreo poza cu farul (cu corpul farului etc...) chiar sunt curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate incalzi cu un suflator de aer cald, pe portiuni, mai precis cate o jumatate din contur, se departeaza cu un cutit, cutter, o surubelnita, ceva, si apoi se incalzeste si cealalta parte.

Mesaj completat

iata si 3 poze dupa iesirea de azi :D

se vad in spate scarile tocmai coborate :)

e8e7f4c43d9eec27000396c2c631ac2104061fc7232717899489eee2fe51812f6g.jpg f34e338fd3c8cffad29adfaa6cb44d97d2e71c2bcc64f08203eab36011ad6b6a6g.jpg 19de9e76b73dd958e69fde710f2ec0693e5d68fa888a664bee6bd48c8165fe0a6g.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...