turbo_dominator Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Ai dreptate switch trail on/of Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Tocmai am primit un raspuns: tot harnasamentul de ABS de la un F650GS Dakar ma costa ~12 milioane, livrat la domiciliu. Deja suna interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Tocmai am primit un raspuns: tot harnasamentul de ABS de la un F650GS Dakar ma costa ~12 milioane, livrat la domiciliu. Deja suna interesant. Deci in vara vedem un domi cu abs ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 ABS second sau nou? Mesaj completat Antrebare adresata pentru toata lumea an special pentru Switch.Sepoate pune bord de Transalp pe Dominator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 (editat) ...Antrebare adresata pentru toata lumea an special pentru Switch.Sepoate pune bord de Transalp pe Dominator? Teoretic s-ar putea. Kilometrajul este similar (in ceea ce priveste angrenajele), roata fata are aceeasi dimensiune, turometrul nu stiu cum functioneaza exact, dar un electrician probabil l-ar stii rezolva (sau si tu daca studiezi un pic problema). Nu stiu daca nu cumva nu e prea mare (ca volum) bordul de TA ca sa fie pus pe un DOMI. Intrebarea mea este: De ce vrei sa pui bord de TA pe DOMI? Daca melcul de km e dus, nu prea ai rezolvat nimic. Editat Martie 2, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 antrebam si eu pentru ca am vazut pe net la cineva si eram curios daca functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) Deci in vara vedem un domi cu abs ? Daca o sa fac rost de 20 mil de bagat in Domi, da. Toata povestea cu ABS costa: 12 milioane instalatia 2 milioane senzorii 5 milioane bateria Litiu-Fier (ultra-compacta) 1-4 milioane manopera retusuri (inclusiv sudura pe furca/suport etrier spate) 1 milion piese adaptoare pt senzori ------------------- 21 - 25 milioane ...chestii precum soricei, cabluri electrice si manopera la modificarea instalatiei ies din discutie - astea le am/fac eu fara costuri suplimentare. Editat Martie 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Daca o sa fac rost de 20 mil de bagat in Domi, da. Toata povestea cu ABS costa: 12 milioane instalatia 2 milioane senzorii 5 milioane bateria Litiu-Fier (ultra-compacta) 1-4 milioane manopera retusuri (inclusiv sudura pe furca/suport etrier spate) 1 milion piese adaptoare pt senzori ------------------- 21 - 25 milioane ...chestii precum soricei, cabluri electrice si manopera la modificarea instalatiei ies din discutie - astea le am/fac eu fara costuri suplimentare. E nashpa cu ABS, mai ales in cazul lui Switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Da, nu mai baga 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Antreb si eu,la bani astia abs nou sau la mana a-doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 bre swich, nu crezi ca e mai ieftin sa iei toata fata de f650 si sa sachimbi doar niste prapaditi de rulmenti de jug eventual??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) bre swich, nu crezi ca e mai ieftin sa iei toata fata de f650 si sa sachimbi doar niste prapaditi de rulmenti de jug eventual??? Da-mi 2000 de euro pe tot domi al meu cu tot ce am eu pe el si pentru el... si ma jur ca asa fac. Editat Martie 3, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Da, nu mai baga 200 Nuuu, nu de asta. Dar cum tu este ca un magnet pentru masini, daca te mai da vreunu jos (fie el si pasager care coboara aiurea de motor)... iti dai seama ca paguba e mai mare, ca motoreta nu e chiar tanara etc... De fapt, tu stii mai bine, ca ai trecut prin asta de vreo doua ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 ABSu nu se strica, doar e BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 ABSu nu se strica, doar e BMW Atunci esti off-topic, aici discutam de HONDA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Sunt pe cale sa fac o revizie generala a hondinei, si vreau sa schimb si ulei + simeringuri la furca. Intrebarea este: Ulei de furca 10w? sau ATF? Care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 eu sunt de parere sa bagi ulei recomandat pentru furca.ATF cred ca este cu totul altceva sa nu ai surpriza sa ati manance semeringurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 eu sunt de parere sa bagi ulei recomandat pentru furca.ATF cred ca este cu totul altceva sa nu ai surpriza sa ati manance semeringurile Tocmai asta este. In manualul de domi scrie clar sa se foloseasca ATF Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 vezi la yacco ca este un ulei strada si enduro este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 pt Switch: Salutare. Nu am nici nr tau de telefon, nici adresa de mail, asa ca trimit aici raspunsul cu CDI-ul, am spus ca azi, azi e acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon? daca nu ai facut rost de CDI inca vezi poate te ajuta cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon? daca nu ai facut rost de CDI inca vezi poate te ajuta cu ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) eu sunt de parere sa bagi ulei recomandat pentru furca.ATF cred ca este cu totul altceva sa nu ai surpriza sa ati manance semeringurile ATF e tot un ulei hidraulic. Vascozitate mica, pe la 2w - 7w. Honda folosea initial un ATF echivalent cam cu 6w sau 7w. Mai tarziu au trecut la ulei hidraulic de 10w. Tocmai asta este. In manualul de domi scrie clar sa se foloseasca ATFMesaj completat Da, asa faceau pe vremuri. Intre timp au trecut la ulei clasic de furca. pt Switch:Salutare. Nu am nici nr tau de telefon, nici adresa de mail, asa ca trimit aici raspunsul cu CDI-ul, am spus ca azi, azi e acum ma apuc sa desfac tot tot CDI-ul, sa-l carpesc pe tot, azi a facut figuri... de abea il astept pe cel nou.. azi tot uitandu-ma la ea.. parca parca as mai tine-o... oare ma mai seduce si acest sezon? Lasa si tu 2-3 zile, poate nu e omu in Bucuresti sa-ti raspunda la mesaje @50cent -- nu m-as risca la CDIuri. Curba de avans sigur nu e aceeasi la domi si la TA. Editat Martie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 (editat) @50: multumesc, dar nu ma risc. daca tot o sa dau banu macar sa dau pe ceva ce stiu ca e 100% bun. poate cel de TA functioneaza doar "temporar" (si nu ma refer la expirarea naturala) @switch: asa sunt eu cand mi se pune pata, disperat, stau scai pe capu' omului pana vad indeplinit > CDI-urile astea noi sunt ca si cele clasice? sau sunt "modernizate"... ar fi mai fiabil toate cele bune... de abea astept sa dam comanda pt CDI (cum funcioneaza kilometrajul de la bordul digital? cum citeste viteza si nr de km fara melc? doar ca si curiozitate, nu mai bag bani in fundu ei si pt podoaba asta, daca m-o calari mii de km pana sare kilometrajul si pana zic: gata nu mai pot, poate atunci ma mai gandesc) p.s: mai raynor, daca ai plecat cu Domi in acest w-end chiar te invidiez... Editat Martie 6, 2011 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Niet domi, si asa am prin o mazga pe A1 la intoarcere... Domi doar cand o fi vreme buna. Pana atunci trebe ABS KM digital (Koso, Trailtech, etc.) are un magnet prins pe discul de frana si un senzor hall prins pe etrier. Astfel se inregristreaza numarul de rotatii ale rotii fatza si, cunoscut fiind diametrul ei cu cauciuc cu tot, se caculeaza viteza de deplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.