andreizalau Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 incearca cu o vopsea din aia,,,,,3 in 1 iese tare fain nu are nevoie nici de grund,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Is tare curios cum le montezi, nu strica sa revii cu date clare gen dimensiuni. Daca reusesc sa montez toba noua o sa am loc si de suporti de bagaje, planuiam o iesire la vama ve he de 1 mai dar finantele se lasa asteptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Se baga careva? Cazarea e la cort... Editat Aprilie 22, 2011 de lucay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Se baga careva? Cazarea e la cort... Da'... ce/cum/unde/cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 http://maps.google.com/maps?f=d&source...amp;t=h&z=7 ne vedem de 1mai in vama, pt cine vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 mi se pare optimist traseul tau, transfagarasan si transalpina in mai.... succes, nu uita sa pui poze daca ajungi acolo chiar sunt curios cum a fost drumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 mi se pare optimist traseul tau, transfagarasan si transalpina in mai.... succes, nu uita sa pui poze daca ajungi acolo chiar sunt curios cum a fost drumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Transfagarasan si transalpina in Mai????? greu poate cu echipament de zapada ca la KTM,,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 lasa mai copii sa viseze, de ce esti rautacios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Paste Fericit, mai Domintorezilor, mai! Si sa pasteti ( ) cat mai multi km Dominatoarele prin paduri si padurici si sa deschideti poteci unde nici ursul cu laba lui nu a facut mare lucru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 In primul rand vreau sa urez Paste fericit tuturor! Azi, cu ocazia unei zile libere, si cu diverse activitati mai mult sau mai putin recreative mi-am facut curaj si am montat suportul de bagaje. Iata ce a iesit: 1. Partea permanenta: 2. Partea usor detasabila: 3. Produsul finit: Supotul propriu-zis se poate demonta usor, urmand sa il folosesc doar cand voi avea nevoie. Cu aceasta ocazie am "reparat" (sudat) si suportul semnalului stanga fata, pe care anterior incercasem sa il lipesc cu o rasina epoxica. Din pacate, de la vibratii, aceasta a cedat. In concluzie: Suportul de bagaje m-a costat cam 20-25 lei (barele, platbanda si niste electrozi de sudura) am mai folosit (in loc de chit) poxipol (aveam pe-acasa), grund si vopsea tot de pe-acasa, data cu pensula, mai ales ca se poate demonta usor, si cand va fi montat, va fi acoperit de genti. Dimensiuni exacte nu stiu sa dau. E facut "ochiometric" sa se potriveasca cat de cat cu linia mobrei, iar partea de sub sa, in functie de materialele disponibile. Inca odata vreau sa va urez tuturor sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Ok, ok, toate bune si frumoase, dar am doua obiectii: 1. Eu am copyright pe designul respectiv! Cum iti permiti 2. Unde sunt prinse barele in partea inferioara? Editat Aprilie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 nu sunt prinse bre. nu mai vezi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) nu sunt prinse bre. nu mai vezi bine? Nu, nu vad extem de bine. Pai si asa, neprinse, isi fac treaba? Editat Aprilie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
polizoru' Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Vand vreo 2.5 kg de fier- teoretic 2lei ,practic 70eur are si desen de montaj. trimit in tara cu ramburs! Hai noroc la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Vesnicul design de CrashBar, varianta ieftina. Recomandare: foloseste suportul motorului din spte (axul ala lung) pt fixare. La interiorul cadrului, nu la exterior. Nu de alta, dar urechile de la scarite se indoaie foarte usor si bara trecuta peste cadru catre spate incomodeaza la picior. Vezi design-urile 'de firma'. Modelul de crashbar nu stiu daca va incadra carenajul mare de pe RD02 (92-94) iar la modelele cu pedala... nu se va potrivi. Editat Aprilie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Nu, nu vad extem de bine. Pai si asa, neprinse, isi fac treaba? Da isi fac treaba. Sunt suficient de rigide ca sa sustina 2 genti; ba chiar cred ca as putea si sa ma urc pe ele si sa ma tina . Daca le faceam sa se prinda si mai jos pe cadru nu prea mai era usor de demontat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 hai ca au iesit bine nu tre sa fie prinse jos,,,,,doar nu is vrash-bar-uri, ci suporti de bagaje inca o data, Mihai isi arata inventivitatea eu nu cred ca m-as fi descurcat cu volumul ala de bagaje de la Baisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) Am o veste care cred (si sper) ca e buna: Am facut consumul, si cu un plin, respectiv rezervorul umplut pana la buza de sus cu motoreta stand pe cricul lateral, am facut 267 km. Deci considerand ca rezerva e 2.5l (atata e? RD08) rezulta ca am consumat 13.5 L. Deci 5.05 L/100 km. Asta a fost aproximativ: - 60% in oras, 50% din asta cu pasagera. - 20% sosea inafara orasului, 50% cu pasagera. - 20% offroad, 1up. Eu zic ca e foarte bine. Voi? Mesaj completat Ah. Sa precizez. Pe parcursul acestor 267 km ambele roti au fost pe sol, deci s-au inregistrat cam toti km. Ce-i drept ca pe offroad de multe ori s-a mai invartit si de una singura roata din spate Editat Aprilie 25, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Tocmai am facut si eu consumul extern, 2 persoane si bagaje (top-case, tank-bag, genti laterale) si a iesit 3.2 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Tocmai am facut si eu consumul extern, 2 persoane si bagaje (top-case, tank-bag, genti laterale) si a iesit 3.2 !!! 3,2 l/100... de ulei... eu zic ca e destul de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Tocmai am facut si eu consumul extern, 2 persoane si bagaje (top-case, tank-bag, genti laterale) si a iesit 3.2 !!! E prea putin; un 500cc mono cu carburator antic nu are cum sa fie mai eficace decat un FI de om normal pe un 650cc limitat Eu cred ca era mai in panta a doua benzinarie si ai bagat mai putin Editat Aprilie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Asta a fost consumul pe 200 de km plin la plin. E adevarat insa ca au fost unele conditii mai deosebite. Am mers tot drumul constant cu o viteza intre 80 si 100 (niciodata peste) cu vreo 2 opriri scurte si fara accelerari bruste. In mod normal consuma undeva intre 3.5 si 4 in afara si 5 in oras. Nu stiu exact cat e rezerva dar la un mom dat am facut 86 de km cu rezerva pana la o benzinarie dar atunci chiar am facut tot ce s-a putut sa nu raman in pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Asta a fost consumul pe 200 de km plin la plin. E adevarat insa ca au fost unele conditii mai deosebite. Am mers tot drumul constant cu o viteza intre 80 si 100 (niciodata peste) cu vreo 2 opriri scurte si fara accelerari bruste. In mod normal consuma undeva intre 3.5 si 4 in afara si 5 in oras. Nu stiu exact cat e rezerva dar la un mom dat am facut 86 de km cu rezerva pana la o benzinarie dar atunci chiar am facut tot ce s-a putut sa nu raman in pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Nu cumva ai pus un motor de BMW F650 GS? Ca ala e laudat sa aiba consumul ala la mers constant cu 90 Si eu cand am fost la drum lung, cu pasagera si bagaje (inclusiv "torpilele") am scos cam 4. Dupa ce m-am intalnit cu Andrei de la Zalau si m-am tinut dupa el (deh el era singur pe mobra) consumul a crescut pana pe la 4.2 Mesaj completat Toate aceste date sunt conform computerului de bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.