polizoru' Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Vand vreo 2.5 kg de fier- teoretic 2lei ,practic 70eur are si desen de montaj. trimit in tara cu ramburs! Hai noroc la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Vesnicul design de CrashBar, varianta ieftina. Recomandare: foloseste suportul motorului din spte (axul ala lung) pt fixare. La interiorul cadrului, nu la exterior. Nu de alta, dar urechile de la scarite se indoaie foarte usor si bara trecuta peste cadru catre spate incomodeaza la picior. Vezi design-urile 'de firma'. Modelul de crashbar nu stiu daca va incadra carenajul mare de pe RD02 (92-94) iar la modelele cu pedala... nu se va potrivi. Editat Aprilie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Nu, nu vad extem de bine. Pai si asa, neprinse, isi fac treaba? Da isi fac treaba. Sunt suficient de rigide ca sa sustina 2 genti; ba chiar cred ca as putea si sa ma urc pe ele si sa ma tina . Daca le faceam sa se prinda si mai jos pe cadru nu prea mai era usor de demontat, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 hai ca au iesit bine nu tre sa fie prinse jos,,,,,doar nu is vrash-bar-uri, ci suporti de bagaje inca o data, Mihai isi arata inventivitatea eu nu cred ca m-as fi descurcat cu volumul ala de bagaje de la Baisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) Am o veste care cred (si sper) ca e buna: Am facut consumul, si cu un plin, respectiv rezervorul umplut pana la buza de sus cu motoreta stand pe cricul lateral, am facut 267 km. Deci considerand ca rezerva e 2.5l (atata e? RD08) rezulta ca am consumat 13.5 L. Deci 5.05 L/100 km. Asta a fost aproximativ: - 60% in oras, 50% din asta cu pasagera. - 20% sosea inafara orasului, 50% cu pasagera. - 20% offroad, 1up. Eu zic ca e foarte bine. Voi? Mesaj completat Ah. Sa precizez. Pe parcursul acestor 267 km ambele roti au fost pe sol, deci s-au inregistrat cam toti km. Ce-i drept ca pe offroad de multe ori s-a mai invartit si de una singura roata din spate Editat Aprilie 25, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Tocmai am facut si eu consumul extern, 2 persoane si bagaje (top-case, tank-bag, genti laterale) si a iesit 3.2 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Tocmai am facut si eu consumul extern, 2 persoane si bagaje (top-case, tank-bag, genti laterale) si a iesit 3.2 !!! 3,2 l/100... de ulei... eu zic ca e destul de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) Tocmai am facut si eu consumul extern, 2 persoane si bagaje (top-case, tank-bag, genti laterale) si a iesit 3.2 !!! E prea putin; un 500cc mono cu carburator antic nu are cum sa fie mai eficace decat un FI de om normal pe un 650cc limitat Eu cred ca era mai in panta a doua benzinarie si ai bagat mai putin Editat Aprilie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Asta a fost consumul pe 200 de km plin la plin. E adevarat insa ca au fost unele conditii mai deosebite. Am mers tot drumul constant cu o viteza intre 80 si 100 (niciodata peste) cu vreo 2 opriri scurte si fara accelerari bruste. In mod normal consuma undeva intre 3.5 si 4 in afara si 5 in oras. Nu stiu exact cat e rezerva dar la un mom dat am facut 86 de km cu rezerva pana la o benzinarie dar atunci chiar am facut tot ce s-a putut sa nu raman in pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Asta a fost consumul pe 200 de km plin la plin. E adevarat insa ca au fost unele conditii mai deosebite. Am mers tot drumul constant cu o viteza intre 80 si 100 (niciodata peste) cu vreo 2 opriri scurte si fara accelerari bruste. In mod normal consuma undeva intre 3.5 si 4 in afara si 5 in oras. Nu stiu exact cat e rezerva dar la un mom dat am facut 86 de km cu rezerva pana la o benzinarie dar atunci chiar am facut tot ce s-a putut sa nu raman in pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Nu cumva ai pus un motor de BMW F650 GS? Ca ala e laudat sa aiba consumul ala la mers constant cu 90 Si eu cand am fost la drum lung, cu pasagera si bagaje (inclusiv "torpilele") am scos cam 4. Dupa ce m-am intalnit cu Andrei de la Zalau si m-am tinut dupa el (deh el era singur pe mobra) consumul a crescut pana pe la 4.2 Mesaj completat Toate aceste date sunt conform computerului de bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Nu cumva ai pus un motor de BMW F650 GS? Ca ala e laudat sa aiba consumul ala la mers constant cu 90 Si eu cand am fost la drum lung, cu pasagera si bagaje (inclusiv "torpilele") am scos cam 4. Dupa ce m-am intalnit cu Andrei de la Zalau si m-am tinut dupa el (deh el era singur pe mobra) consumul a crescut pana pe la 4.2 Mesaj completat Toate aceste date sunt conform computerului de bord Vreau si eu reteta de consum, al meu baga peste 5 mereu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 Da. Dar tu ai mana de aur stii sa rotesti de acceleratie in moduri deosebite Reteta pt consum bun: Motor in stare ok. Carburator curat. Benzina normala, nu "kegs" (sau cum s-o mai scrie)(Andrei de la Zalau stie... ca doar a alimentat dupa Piatra Craiului). Evitarea orelor de varf in oras (gen 8:00. 17:00). Usurel cu mana-n gaz. Si la drum intins viteza constanta 90....poate 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Da. Dar tu ai mana de aur stii sa rotesti de acceleratie in moduri deosebite Reteta pt consum bun: Motor in stare ok. Carburator curat. Benzina normala, nu "kegs" (sau cum s-o mai scrie)(Andrei de la Zalau stie... ca doar a alimentat dupa Piatra Craiului). Evitarea orelor de varf in oras (gen 8:00. 17:00). Usurel cu mana-n gaz. Si la drum intins viteza constanta 90....poate 100. Bai, domnule, ia termina cu prostiile! Daca si cu motoreta evitam orele de varf, atunci ce sa facem? Sa mergem cu conserva? Reteta cea mai buna: folositi un NX250 (motocicleta, nu user-ul ) Sau reteta nr 2: nu circulati niciodata in Bucuresti in timpul saptamanii ) Glumesc: e pacat sa mergi cu masina in Bucuresti daca ai motoreta. De fapt nici nu concep deplasare prin Bucuresti fara motocicleta (cel putin cand vremea o permite si nu mergi la cumparaturi pentru o saptamana). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 scuteristule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oniga ioan Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Buna ziua! Cine ma poate ajuta...cu niste sfaturi, sau documentatie.... sa cobor suspensia spate la un DOMINATOR??? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 patineaza bendixu.ce tr schimbat? un pret la piese va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 schimba carbunii la electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 din dominatoristi se deplaseaza cineva de 1mai in vama ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) nx250 poate confirma: eu scot cu pasager si topcase plin,,,,,3,8 CONFIRM. Asa e cum zice Andrei. N-am inteles cum ai scos 3,8 l din rezervor, cu furtunu' ? In timpul mersului? Acuma discutand serios, cu CDI-ul nou si eu consum 4,3 l/ 100 km (defapt motorul) . Smecheria e ca deobicei merg mai putin de 100 de km, deci consumul e chiar mai mic... Editat Aprilie 28, 2011 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 patineaza bendixu.ce tr schimbat? un pret la piese va rog domi nu are bendix,,,,,,,,,, nu stiu care e pb,,,,,tre ascultat pt o diagnoza cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 patineaza bendixu.ce tr schimbat? un pret la piese va rog domi nu are bendix,,,,,,,,,, nu stiu care e pb,,,,,tre ascultat pt o diagnoza cat de cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 (editat) rezolvat in parte. cel putin cu pornirea. iata ce aveam sub sa. noroc cu stefy. astea toate erau in plus. Editat Aprilie 29, 2011 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 CONFIRM. Asa e cum zice Andrei.N-am inteles cum ai scos 3,8 l din rezervor, cu furtunu' ? In timpul mersului? Acuma discutand serios, cu CDI-ul nou si eu consum 4,3 l/ 100 km (defapt motorul) . Smecheria e ca deobicei merg mai putin de 100 de km, deci consumul e chiar mai mic... mno bineinteles ca in timpul mersului,,,,,,,,,,chiar cu un furtun e unul micut, negru,,,,,chiar sub rezervor, de ajunge la carbelitor,,,,,,il stii? NO ALA E!!!!!!!1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.