Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu are treaba lantul de distributie, eu am avut acelasi zgomot, era cama decompresorului, mai exact arcul de sub ea

ca idee lantul de distributie are aceeasi lungime cu unul nou

da l-am schimbat dar nu era necesar

 

mai am un lant de distributie nou pentru cine doreste

Cand zici ca era arcul de sub cama decompresorului te referi oare la arcul de sub "reverse decompressor cam stopper" care se monteaza in chiulasa sub axul cu came? Daca da nu vad cum poate sa bata la rece si la cald nu si de altfel nu inteleg cum se poate strica, rolul acelei piese este sa blocheze cama respectiva...

 

La motorul de dominator bataia sau mai exact cloncanitul metalic sau zornaitul la rece care dispare total la cald (dar asta dupa un rulaj de 10-15 min la temperatura de regim)provine de la distributie, adica: lant uzat, patina uzata (care poate fi tot o consecinta a lantului uzat) sau intinzator de lant sau de ce nu arcul acestuia. Disparitia bataii se explica prin anularea jocurilor de la nivelul zalelor lantului datorita dilatarii la cald. Diferentele dintre un lant nou si unul care bate la rece pot fi aproape insesizabile ochiometric, dar totusi exista.

 

Asta e parerea mea si nu e formata in urma studierii unui singur motor ci a multor motoare de dominator pe parcursul a 4 ani.

 

Inca un aspect: dupa ce se desface un motor care batea la rece din cauza lantului si se monteaza la loc fara a schimba nimic la distributie, acesta nu va mai bate la rece primii 100-300 de km (poate pana se aseaza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult,mi-ai fost de mare ajutor,la rece bate si la cand insesizabil,deci singura rezolvare ii sa schimb lantu / verific distributia.daca se circula cu el asa mult se pot intampla rele?

Multumesc

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...se poate uza patina in asa hal incat se rupe sau sare distributia. Daca poti fa o inregistrare sonora a motorului la rece si la cald si posteaz-o. Bineinteles ca inainte sa iei lantu de distributie trebuie sa verifici jocul la supape, intinzatoru le lant (axul trebuie sa se invarta in el intr-un singur sens) patinele, si sa zicem decompresoru (desi eu nu am vazut pana acum vreunul cu probleme). Daca iei axul cu came si il scuturi in mana cama decompresorului va scoate un sunet metalic si multi spun ca de acolo provine bataia, DAR ASA E NORMAL sa aiba acel joc pt ca altfel nu ar avea cum sa functioneze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,o sa postez video sa iti faci o idee,eu stiam si mai ales cum au spus baietii de mai sus ca lantu face ca si cum l-ai trage peste o bara metalica,nu bataie ca si cu ciocanu,probabil o sa desfac sa vad ce e pe acolo,ca e enervant zgomotu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am umblat vreo 20000 de km cu bataia la rece pt ca pe vremea aia nu stiam cum sa o rezolv (si nu am gasit pe nimeni sa ma lamureasca) si nu au fost alte uzuri inafara de lant (care era aproape insesizabil mai lung decat cel nou). Totusi, dupa schimbarea acestuia, de alti 20000 de km incoace motorul merge perfect (si asta fara nici macar un reglaj de supape dar asta este alta poveste)

 

Apropo, cate dominatoare cu 100000 de km mai stiti?...si de 500.

Eu am mai auzit de un xl 650 la 137000 dar nu stiu exact ce s-a facut la motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prostia aia de teava sudata chiar deasupra de capacu ala,aia incurca toata treaba,si in aia exista ulei?si app,un arc de la clama aia de la decompresor unde gasesc?sau se poate pune si alt arc mai tare/slab?

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e prostia aia de teava sudata chiar deasupra de capacu ala,aia incurca toata treaba,si in aia exista ulei?si app,un arc de la clama aia de la decompresor unde gasesc?sau se poate pune si alt arc mai tare/slab?

Da mah jos motoru si nu te mai complica. Poate lovesti dracului ceva de strambi vreo supapa...

 

Arculetele de la cama (nu clama) decompresorului le iei pe OEM (2-3e bucata). Daca nu risti sa trebuiasca sa intervii din nou.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi vine sa cred ca s-a ajuns la asemenea sfaturi...sa dai jos motoru pt a desface capacu de culbutori... Da ati incercat sa dati jos carburatorul si flansa de admisie intai (cum spune clar in carte dealtfel)????

 

Stiam ca trebuie desfacuta flansa si carburatorul, dar mi-a fost frica desfac la flansa, ca e veche si sa nu se crape, ca stiu destule cazuri cu fisuri la flansa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu parca ai modelul cu flansa scurta si acelea nu prea au probleme, oricum ea nu se crapa daca o desfaci ci doar din cauza vacuumului in timpul functionarii motorului si mai exact se crapa pe la scobitura de jos unde e mai subtire. Capacul de pe culbutori se scoate dupa ce se da jos flansa si carburatorul prin ridicare si basculare inspre admisie. Dureaza fix 30 de secunde si daca vreti sa mearga treaba si mai bine se pot da jos si capacelele de la tacheti. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene cine v-a dat diplome de ingineri???? auzi, sa dai motorul jos ca sa scoti un cacao de capac... te doare mintea frate... scoate si bascula ca nu npoti sa depresezi lantzul...

 

exista o anumita pozitie in care capacul ala iese afara, terminati cu tampeniile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene cine v-a dat diplome de ingineri???? auzi, sa dai motorul jos ca sa scoti un cacao de capac... te doare mintea frate... scoate si bascula ca nu npoti sa depresezi lantzul...

 

exista o anumita pozitie in care capacul ala iese afara, terminati cu tampeniile!

La unele se poate, la unele nu. In functie de cadru si motor. La mine de exemplu nu prea se poate (RD08).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...