switch Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Floriol Baga semisintetice: Yacco MVX, Motorex, Castrol; d'astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Salut,stie cineva cum ar trebui sa verific decompresoru sa vad daca ala imi tzacane?care ar fi proceduriile?sau cum imi pot da seama?trebuie desfacut capacu ala de sus? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 nu are treaba lantul de distributie, eu am avut acelasi zgomot, era cama decompresorului, mai exact arcul de sub ea ca idee lantul de distributie are aceeasi lungime cu unul nou da l-am schimbat dar nu era necesar mai am un lant de distributie nou pentru cine doreste Cand zici ca era arcul de sub cama decompresorului te referi oare la arcul de sub "reverse decompressor cam stopper" care se monteaza in chiulasa sub axul cu came? Daca da nu vad cum poate sa bata la rece si la cald nu si de altfel nu inteleg cum se poate strica, rolul acelei piese este sa blocheze cama respectiva... La motorul de dominator bataia sau mai exact cloncanitul metalic sau zornaitul la rece care dispare total la cald (dar asta dupa un rulaj de 10-15 min la temperatura de regim)provine de la distributie, adica: lant uzat, patina uzata (care poate fi tot o consecinta a lantului uzat) sau intinzator de lant sau de ce nu arcul acestuia. Disparitia bataii se explica prin anularea jocurilor de la nivelul zalelor lantului datorita dilatarii la cald. Diferentele dintre un lant nou si unul care bate la rece pot fi aproape insesizabile ochiometric, dar totusi exista. Asta e parerea mea si nu e formata in urma studierii unui singur motor ci a multor motoare de dominator pe parcursul a 4 ani. Inca un aspect: dupa ce se desface un motor care batea la rece din cauza lantului si se monteaza la loc fara a schimba nimic la distributie, acesta nu va mai bate la rece primii 100-300 de km (poate pana se aseaza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Merci mult,mi-ai fost de mare ajutor,la rece bate si la cand insesizabil,deci singura rezolvare ii sa schimb lantu / verific distributia.daca se circula cu el asa mult se pot intampla rele? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Da...se poate uza patina in asa hal incat se rupe sau sare distributia. Daca poti fa o inregistrare sonora a motorului la rece si la cald si posteaz-o. Bineinteles ca inainte sa iei lantu de distributie trebuie sa verifici jocul la supape, intinzatoru le lant (axul trebuie sa se invarta in el intr-un singur sens) patinele, si sa zicem decompresoru (desi eu nu am vazut pana acum vreunul cu probleme). Daca iei axul cu came si il scuturi in mana cama decompresorului va scoate un sunet metalic si multi spun ca de acolo provine bataia, DAR ASA E NORMAL sa aiba acel joc pt ca altfel nu ar avea cum sa functioneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 da,o sa postez video sa iti faci o idee,eu stiam si mai ales cum au spus baietii de mai sus ca lantu face ca si cum l-ai trage peste o bara metalica,nu bataie ca si cu ciocanu,probabil o sa desfac sa vad ce e pe acolo,ca e enervant zgomotu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 22, 2011 Share Postat Septembrie 22, 2011 Eu am umblat vreo 20000 de km cu bataia la rece pt ca pe vremea aia nu stiam cum sa o rezolv (si nu am gasit pe nimeni sa ma lamureasca) si nu au fost alte uzuri inafara de lant (care era aproape insesizabil mai lung decat cel nou). Totusi, dupa schimbarea acestuia, de alti 20000 de km incoace motorul merge perfect (si asta fara nici macar un reglaj de supape dar asta este alta poveste) Apropo, cate dominatoare cu 100000 de km mai stiti?...si de 500. Eu am mai auzit de un xl 650 la 137000 dar nu stiu exact ce s-a facut la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 am primit un DOminator rd 02 la dezmembrat daca intereseaza pe cineva piese . PM sau 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salut,o intrebare am:Se poate lua capacu de sus de pe chiuloasa asa cu motoru pe cadru sau trebuie dat jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Salut,o intrebare am:Se poate lua capacu de sus de pe chiuloasa asa cu motoru pe cadru sau trebuie dat jos? Da se poate, dar te chinui mult, ca iasa greu, trebuie sa apesi pe supape si cred ca trebe 2 insi la operatia asta, de unul singur nu cred ca te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 vreau sa il dau doar sa verific arcu ala de la decompresor,pt atata nu se merita sa dau tot motoru jos,daca totusi se poate atunci sper sa reusesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 La RD02 se poate. La RD08, e futere de mama pana reusesti. Cel mai simplu dai motorul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) e prostia aia de teava sudata chiar deasupra de capacu ala,aia incurca toata treaba,si in aia exista ulei?si app,un arc de la clama aia de la decompresor unde gasesc?sau se poate pune si alt arc mai tare/slab? Editat Septembrie 23, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 (editat) e prostia aia de teava sudata chiar deasupra de capacu ala,aia incurca toata treaba,si in aia exista ulei?si app,un arc de la clama aia de la decompresor unde gasesc?sau se poate pune si alt arc mai tare/slab? Da mah jos motoru si nu te mai complica. Poate lovesti dracului ceva de strambi vreo supapa... Arculetele de la cama (nu clama) decompresorului le iei pe OEM (2-3e bucata). Daca nu risti sa trebuiasca sa intervii din nou. Editat Septembrie 23, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 vreau sa il dau doar sa verific arcu ala de la decompresor,pt atata nu se merita sa dau tot motoru jos,daca totusi se poate atunci sper sa reusesc. Eu la RD08 l-am dat jos, dar 2 insi ne-am chinuit ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Nu imi vine sa cred ca s-a ajuns la asemenea sfaturi...sa dai jos motoru pt a desface capacu de culbutori... Da ati incercat sa dati jos carburatorul si flansa de admisie intai (cum spune clar in carte dealtfel)???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Nu imi vine sa cred ca s-a ajuns la asemenea sfaturi...sa dai jos motoru pt a desface capacu de culbutori... Da ati incercat sa dati jos carburatorul si flansa de admisie intai (cum spune clar in carte dealtfel)???? Stiam ca trebuie desfacuta flansa si carburatorul, dar mi-a fost frica desfac la flansa, ca e veche si sa nu se crape, ca stiu destule cazuri cu fisuri la flansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 Tu parca ai modelul cu flansa scurta si acelea nu prea au probleme, oricum ea nu se crapa daca o desfaci ci doar din cauza vacuumului in timpul functionarii motorului si mai exact se crapa pe la scobitura de jos unde e mai subtire. Capacul de pe culbutori se scoate dupa ce se da jos flansa si carburatorul prin ridicare si basculare inspre admisie. Dureaza fix 30 de secunde si daca vreti sa mearga treaba si mai bine se pot da jos si capacelele de la tacheti. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 23, 2011 Share Postat Septembrie 23, 2011 bai nene cine v-a dat diplome de ingineri???? auzi, sa dai motorul jos ca sa scoti un cacao de capac... te doare mintea frate... scoate si bascula ca nu npoti sa depresezi lantzul... exista o anumita pozitie in care capacul ala iese afara, terminati cu tampeniile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 eu lpam dat capacu fara sa dau motoru jos!dar asta cu motoru mi se pare o tampenie!mzrider e meserias,acultati-l :ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 mi-a ramas un bord de dominator, cine ii face un pret il ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut,de unde as putea gasi patinele de la distributie la Domi?stie careva un magazin...un indiciu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Septembrie 25, 2011 Share Postat Septembrie 25, 2011 Salut,de unde as putea gasi patinele de la distributie la Domi?stie careva un magazin...un indiciu ceva? dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciuci_uer Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 cine are o supapa de evacuare pt.dominator,va rog ajutati-ma................ caut o supapa si nu gasesc,toate supapele sa apeleze la mine :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 (editat) bai nene cine v-a dat diplome de ingineri???? auzi, sa dai motorul jos ca sa scoti un cacao de capac... te doare mintea frate... scoate si bascula ca nu npoti sa depresezi lantzul... exista o anumita pozitie in care capacul ala iese afara, terminati cu tampeniile! La unele se poate, la unele nu. In functie de cadru si motor. La mine de exemplu nu prea se poate (RD08). Editat Septembrie 26, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.