switch Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Inaltator? pote este careva interesat Ce marime? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 distantier mai mult, aia e cursa moarta a arcului, mai exact portiunea aia lipseste... atat de tasat e arcul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 distantier mai mult, aia e cursa moarta a arcului, mai exact portiunea aia lipseste... atat de tasat e arcul Deci trebuie schimbate si amortizoarele astea. Mai tii mult SLRu? Ia-ti un Hagon si niste Wirth-uri progessive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) dominatoru o fost gandit prost la suspensia spate, prea multa solicitare asupra amortizorului... fie el si nou se duce rpd arcul si da il mai tin... destul de mult avand in vedere ca i-am facut segmentare, acum refac seaua spate, 4cm de burete suplimentar Editat Noiembrie 29, 2011 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 am eu cdi de domi la 300 ron . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) am eu cdi de domi la 300 ron . Fara de 600 cat e unu nou... zic k merge ...cred ca am si eu unu. Al tau e de 88-89, al meu e de 96+. Editat Noiembrie 29, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 dominatoru o fost gandit prost la suspensia spate, prea multa solicitare asupra amortizorului... fie el si nou se duce rpd arcul si da il mai tin... destul de mult avand in vedere ca i-am facut segmentare, acum refac seaua spate, 4cm de burete suplimentar la mine a curs uleiul din amortizor si l-am schimbat cu totul, deci am arcul, daca te intereseaza il masor weekendul asta si iti spun cat are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 baieti imi poate spune cineva care e diametrul exterior al tronsonului intermediar de la evacuarile 2 in 1 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 am si eu o intrebare.CDI-ul original nu se poate inlocui cu ceva aftermarket,eventual un CDI programabil,sau sa se poata confectiona unul care l-ai putea conecta la un calculator sa modifici timpii de aprindere? am luat topicul de la cap,si tot am vazut ca se cam pusca CDI-urile astea de honda.si ma gandeam la o solutie de inlocuire eventual si un upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 baieti imi poate spune cineva care e diametrul exterior al tronsonului intermediar de la evacuarile 2 in 1 ? Stai sa caut la engleji. Rugasem pe cineva odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Prisi eu sincer ce vorbesti tu nu am mai auzit pe nimeni,mai bine incepi a strange banuti pt unul nou (iti recomand),in second sa nu ai incredere,si la mana a2-a nu il afli sub 100 de euro,stiu ca e scump pt ca si eu intentionez sa il iau dar ce e nou..e nou.Restul despinde de tine.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) am si eu o intrebare.CDI-ul original nu se poate inlocui cu ceva aftermarket,eventual un CDI programabil,sau sa se poata confectiona unul care l-ai putea conecta la un calculator sa modifici timpii de aprindere? am luat topicul de la cap,si tot am vazut ca se cam pusca CDI-urile astea de honda.si ma gandeam la o solutie de inlocuire eventual si un upgrade. Un CDI nou, cu 2 ani garantie, preprogramat pt Domi, este 150euro livrat la cel mai apropiat oficiu postal. Un CDI nou, OEM Honda, garantie 6 luni doar daca este instalat in reprezentanta, te costa 200+ euro + manopera instalare. Un CDI s-h gasesti de la 50e in sus, insa nu te vor tine mult timp. Astea se duc pe banda pur si simplu pentru ca nu au fost gandite sa tina 20 de ani. Editat Noiembrie 30, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Un CDI s-h gasesti de la 50e in sus, insa nu te vor tine mult timp. Astea se duc pe banda pur si simplu pentru ca nu au fost gandite sa tina 20 de ani. cand zici pe banda sper ca te referi la un minim de 10 ani nu !? daca stai bine sa te gandesti motoru asta nu e chiar asa sfant ulei la 3000km durata medie de viata 60k-80k suspensie spate proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Fara de 600 cat e unu nou... zic k merge ...cred ca am si eu unu. Al tau e de 88-89, al meu e de 96+. stiu ca se potrivesc, dar la cele mai vechi trebuie sa legi unul din pini la masa . ( - ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) mie nu imi trebuie cdi.sau cel putin nu inca.dupa ce am curatat carburatorul si am peticit galeria de admisie merge f frumos si nu se mai opreste deloc. am intrebat in eventualitatea unei defectiuni de cdi ce se poate face in afara de a cumpara unul pentru dominator. sincer pana sa-mi iau dominator,si sa cercetez topicul asta,nu prea am mai auzit de multe motoare sa aiba probleme la cdi.adica sincer sa fiu nu am auzit pe nimeni sa se planga de o asemenea problema. Editat Noiembrie 30, 2011 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) stiu ca se potrivesc, dar la cele mai vechi trebuie sa legi unul din pini la masa . ( - ) Stiu si eu teoria asta; intr-o vreme o promovam. Am incercat insa recent si n-am reusit sa conving o instalatie de 88 sa mearga cu CDI de 96. Nici invers. Ceva (diode) difera si sincer n-am avut rabdare sa vad exact ce de vreme ce aveam un CDIul corect la indemana In principiu ar trebui sa se poata. Ajut cu ce sfaturi pot pe oricine are de gand sa incerce. @Purice: cand spun ca se duc pe banda ma refer la piesele originale fabricate odata cu motoru'. Orice cumperi acum de nou (OEM de la Honda sau aftermarket) ar trebui sa tina cel putin 10 ani de acu incolo fara griji. Editat Noiembrie 30, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 cumpar piston honda dominator 650cm cota 0 sau cota 2 folosit.tel.0720516095 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Bah, da voi la Iasi n-aveti si oameni intregi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Tare Dominatorul,slab pilotul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 salutari.  de 3 luni sunt posesorul unui dominator ( primul meu enduro) si aceiasi problema cu cdi o am si eu. azi am vrut sa fac o tura cu domi....am verificat scanteia si aveam , dupa 3-4 explozii motorul o decedat..... am verificat scanteia si nimic....am miscat de mufele de la cdi in timp ce  incercam sa-l pornesc si o mai dat o zvacnire dar mi s-a terminat bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 acu de 10 minute am desfacut si eu cdi-ul,aceiasi problema o am si eu,cu multa rabdare si atentie am reusit,acolo pe placa aia unde se prinde mufa o avut 3 fire de alea dezlipite vizibil,acu ma chinui sa le ''sudez'' inapoi si sper sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 poti face niste poze sa vad ce ii inauntru si ce sfaturi imi dai , de unde sa incep sa desfac etc.. pls poti face niste poze sa vad ce ii inauntru si ce sfaturi imi dai , de unde sa incep sa desfac etc.. pls si spor la treaba  Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Pun cateva poze,poate o sa iti fie de folos,,mai ii o placa de baza verde si mufa are niste picioruse case se lipesc pe partea opusa a mufei,iei un cutter si cu ft multa atentie tai fundu ala de plastic(vorbesc de partea opusa mufei)sub plastic ~1 mililetru,ii putin silicon de ala si il dai jos finutz si ajungi acolo la lipituri.si te uiti unde ii baiu.nu is prea clare pozele,sper sa se inteleaga ceva.Bafta Editat Decembrie 5, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 hmmmmmm aia e treaba de chinez batran,,,,,,,,,,,,, dar stiu ca ai avut ceva rabdare si vointa numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.