raoulserban Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 zici ca-i mitraliera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 am reusit sa o montez si i-am dat si o cheie. merge extraordinar,relantiul e mult mai stabil.se mai oprea la cald la relanti din cauza supapelor care nu inchideau bine cred. atasez si un filmulet cu prima cheie,scuze de mustrarile de la urma din partea parintilor ) Foarte tare frate , in casa , fara tobe ... nu credeam ca o sa o vad si pe asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Mai trebuia sa o turezi de cateva ori si ati pica tot de pe pereti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 bun asa hai ca mai am un pic de munca si o pornesc si io pe Hoini a mea am schimbat semeringurile de supapa, ca a prins gustul uleiului lua cate un litru la mie,,,,,,,,,,,,,,, numa bine ca am dat chiuloasa jos,,,,ca supapele de evacuare trebuiau rectificate mai am de atasat carbul,,,,si pot sa ii dau sa sune no care se baga la intalnirea de 1 Mai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Eu as vrea sa mergem de 1 mai. Doar sa stabilim daca va fi in weekendul dinainte sau de dupa 1 mai. Daca e inainte, sansele sa vin cresc substantial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 hmmmmm la mine s-ar potrivi mai tare dupa,,,,,,,,,,,,, dar, cred ca ma descurc si inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 apropo de supape,consumul excesiv de ulei nu e neaparat de la supape. am un amic caruia tot asa ii consuma domi-ul 1l la 1000 de km si a comandat segmenti si semeringuri de supapa,si cand a dat jos cilindrul a vazut ca segmentii erau cocsati,blocati de calamina pe canalul pistonului,drept urmare se mai desfaceau sa preseze pe cilindru. o simpla curatare a rezolvat problema. am schimbat si eu semeringurile de la supape daca tot am umblat dar si cele vechi inca erau destul de bune(presau pe codita supapei destul de tare si buza de etansare nu era chiar rotunjita) asa ca fa bine si da si cilindrul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 consumul de 1l/1000km e de la segmenti cand am schimbat segmentii distanta intre capete era de 4mm si nu de 0.4maxim cum recomanda producatorul pe langa segmenti am schimbat si lantul de distributie semeringuri supape, rulmenti axa cu came si alte cateva piese. supapele erau ok, inchideau bine dar le-am curatat si pe alea de calamina si am refacut scaunul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 aveti si voi dreptate,,,,,,dar si eu am pistonu e curat,,,,,segmentii aproape ca isi pupa capetele,,,,,uzuri pe cilindru si piston nu se vede,,,,,,, acu e gata totul e montat, mai putin carenele am pornit-o,,, MOAMAAA ce ii mai place sa duduie,,,, tre sa mai trimit o sha la Darian pt modificare, dar asta maine acu merg sa o impachetez hai ca iarna e pe sfarsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Cum e iarna pe sfarsite? Eu ieri ma plimbam cu domi Mi-am luat si eu termometru de-ala smecher de ulei, si ieri dupa vreo 15 km prin oras a ajuns la 90. Adevarat ca erau vreo 2 grade afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel. lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok. nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 poate sa sune si de la ulei fiind prea gros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 i-am dat o cheie la rece,acum cateva minute,si stupoare acel zanganit de lant de distributie apare iar la rece,ceva mai putin timp dar la fel. lantul e nou,patine bune,intinzatorul e ok. nu stiu de la ce ar mai putea aparea acel sunet. sau un circuit deficitar / îngreunat al uleiului care ar trebui sa ajunga pe distribuție Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 sa sti ca si la mine azi, a urcat f greu uleiul in chiuloasa,,,,,,, desi garajul este incalzit pa la vreo 10-15 grade, uleiul era destul de vascos dar, totusi nu se auzea lantul de distributie la rece,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Daca la cald nu mai suna atunci inseamna ca nu era ulei sus in chiuloasa , pana apuca sa urce uleiul sus e normal sa sune , orice motocicleta ar fii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 (editat) Sunetul ala se aude si la mine cateva secunde, la rece, daca temperatura e sub 5 grade. Traseul uleiului e ok, sitele curate, filtru nou, am verificat si daca urca uleiul la culbutori, cu motorul rece, si dand la automat fara benzina, urca uleiul bine. Partea interesanta e ca se aude de undeva din zona cutiei de viteze, cam in zona filtrului de ulei (zona unde e si pinionul de jos al distributiei). Sunt curios daca se poate sa fie din pompa de ulei.... Mi-a lasat pe youtube un comentariu, un baiat care are un DOMI, mi-a spus ca si mobra lui face asa daca o porneste cand e frig tare, si ca are deja peste 90 000 km. La fel mi-a spus un tip de pe XRV, care are un SLR ca si lui ii face asa la rece si e ok. Dupa 1 mai am programat si eu sa ii fac o revizie mai completa, si o sa verific uzuri si pe la pompa de ulei si alte cele, poate aflu ce e... Ah. Daca tin socul in asa fel incat turatia sa nu depasasca aprox 1800 rpm, nu se aude, daca las turatia mai sus se aude. De exemplu se aude si in clipul asta: clip Editat Ianuarie 22, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 Detalii mai multe despre intalnirea de 1 mai !! Eu as veni , dar sunt din cluj , cam prin ce zona v'ati gandit sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 da,si eu m-am gandit ca din lipsa de ulei ar suna asa,dar e dubios ca toate-s bune plus ca lantul e nou nout. ca o observatie,dupa ce am curatat supapele si am refacut scaunele,am reglat jocurile la supape 0.1 la admisie si 0.15 la evacuare,ca sincer nu am lera de 0.02 sau de 0.12 sa fac cum scrie la manual,supapele nu mai clampane,nu se mai aude nici un clincanit,nimic.merge absolut superb si la rece si la cald,bineinteles cu exceptia lantului minune. si dupa cum bine ziceai,se aude prin dreptul carcasei ambreiajului,la filtru de ulei parca e cel mai puternic zgomotul. pompa de ulei verificata,in limitele normale de uzura dupa cum scrie manualul. o sa merg asa,pana la urma nu-i nimic rau in ea,totul e verificat deci nu ar avea de ce sa crape nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 22, 2012 Share Postat Ianuarie 22, 2012 da,si eu m-am gandit ca din lipsa de ulei ar suna asa,dar e dubios ca toate-s bune plus ca lantul e nou nout. ca o observatie,dupa ce am curatat supapele si am refacut scaunele,am reglat jocurile la supape 0.1 la admisie si 0.15 la evacuare,ca sincer nu am lera de 0.02 sau de 0.12 sa fac cum scrie la manual,supapele nu mai clampane,nu se mai aude nici un clincanit,nimic.merge absolut superb si la rece si la cald,bineinteles cu exceptia lantului minune. si dupa cum bine ziceai,se aude prin dreptul carcasei ambreiajului,la filtru de ulei parca e cel mai puternic zgomotul. pompa de ulei verificata,in limitele normale de uzura dupa cum scrie manualul. o sa merg asa,pana la urma nu-i nimic rau in ea,totul e verificat deci nu ar avea de ce sa crape nimic. Zgomotul se aude in partea ambreajului/filtrului de ulei deoarece acolo are rezonanța sunetul ,ori uleiul tau e foate uzat și nu mai are aceasi vîscozitate , fie și-a pierdut din proprietațile de ungere sau e un ulei mai gros . incearca cu un ulei mai subtire 10-15w50 îți recomand eu , e un zgomot metalic , normal , lantul freaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Salut,aceiasi treaba am avut-o si eu dupa ce am pus lant de distributie,patine si inca ceva maruntaie,parca freca ceva pe undeva,uleiul insa cand apareau problemele era un 20w50,am bagat un castrol 10w40 si nu se mai aude chiar nimic,merge frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 pai acum am in motocicleta motul 5100 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Pai eu am acuma Motorex 10W40, dar la porniri sub 5 grade se aude. Ce-i drept cu Motorex 15w50 (sau Castrol 20W50) sunetul ala se aude la porniri sub 10 grade. Problema e ca nu stiu ce poate sa faca sunetul ala ca si un clichet. Cred ca o solutie ar fi sa facem foc sub mobra, si cand se incalzeste bine sa o pornim, asa e direct la cald si nu mai face galagie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 apropo de clincanit,cred ca am mentionat ca dupa revizia generala la chioulasa,refacut supape,jocuri etc nu se mai aude absolut nimic.da nimic merge ceas.exceptand lantul la rece. cu surubul desfacut partial la capacul chioulasa,pe unde vine conducta de ulei am pornit la rece azi dimineata si duppa 3-4 invarteli de electromotor uleiul deja ajungea sus,deci nu-i din lipsa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 eu am schimbat arcul decompresorului si nu mai se auzea si am yacco 15w50 sa nu ai antinzatorul sa scape pentru ca si la mine cand lam ancercat dat jos nu scapa,dar cand al montam se dadea cata pe spate si se auzea lantul cel mai sigur pune o filmare sa ne dam seama despre ce zgomot e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Bataia la rece nu este din cauza uleiului. Este 100 la 100 din cauza distributiei adica : lant uzat, intinzator de lant uzat, arc intinzator care nu isi mai face treaba sau patine duse. In mod normal ar trebui schimbate toate (patine, lant, intinzator, arc si pinionul de sus). Eu asa am facut (mai putin intinzatorul) si nu am mai avut probleme. Si asta nu la un dominator ci la mai multe cu aceeasi problema. Oricum, cu tot cu bataia respectiva poate merge mult si bine (am mers si 25 de mii asa) fara sa apara nu stiu ce uzuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.