andreizalau Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Detalii mai multe despre intalnirea de 1 mai !! Eu as veni , dar sunt din cluj , cam prin ce zona v'ati gandit sa fie ? cum adica "dar sunt din cluj"? si mzrider, nx250, sau liana cu cei 2 domi sunt tot din cluj,,, si eu sunt din zalau si nu ma laud pt 1 Mai vezi pe enduromaniacs.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Salut,azi am schimbat chiuloasa la dominatorul meu,am pus alta,am pus sus axu cu came,am pus-o la punct(totul era ok)am pus capacu de pe chiuloasa si cand sa dau sa pornesc mobra electromotoru invarte si cand vine compresia se blocheaza,ii dau asa scurt pana scapa de compresie si dupa tot asa face,ce sa fie?decompresoru de bai?ce poate avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 numa la compresie face asa? sau si la evacuare? mie imi pare ca nu e pus la punct motoru,,,,,, sau, jocul la supape,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 numa la compresie,jocu la supape ii bun si e pus la punct,n-am nici o idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Poate ar trebui sa mai verifici odata daca ai aliniat bine distributia. Poate ai gresit cu un dinte, 2. Cu ocazia asta te uiti si la mecanismul decompresorului. Dar inainte de toate verifica sa ai bateria incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 pai am pus la volanta la semnul T si sus am pus axa cu came cu M in sus si semnele alea 2(liniutele) de pe pinionu de pe axu cu came sa fie orizontale perfect,eu asa stiu explica,poate nu am zis bine,si cand dau la automat si vine compresia nu scapa si se opreste nu mai invarte,cand scapa de compresie o ia de la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 pai am pus la volanta la semnul T si sus am pus axa cu came cu M in sus si semnele alea 2(liniutele) de pe pinionu de pe axu cu came sa fie orizontale perfect,eu asa stiu explica,poate nu am zis bine,si cand dau la automat si vine compresia nu scapa si se opreste nu mai invarte,cand scapa de compresie o ia de la capat. Și pinionul de pe axul cu came sa fie cu semnul OUT in sus , nu mai stiu daca axul e cu M inspre rezervor doar cert e ca supapele nu trebuie sa fie atacate , alea 2 liniuțe de pe pinionul axului cu came sper ca sunt orizontale cu chulasa cînd intinzatorul lantului de distribuție e montat montat si implicit lantul întins . Supapele deschid suficient ? capacul de chiulasa a intrat usor sau fortat ? baterie? amperaj suficient ? perii pe electromotor? colectorul rotorului electtromotorului cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Iti spun din start ca pinionu nu-i cu OUT in sus ci in jos,intradevar liniile sunt orizontale,electromotoru ii in stare perfecta,de-o saptamana l-am servisat,(perii,curatat,uns,etc)supapele-s bune,deschid cat trebuie,nu e nici un defect acolo,probabil de la pinionu ala sa fie ca acuma e cu OUt-ul ala in jos.o sa mai incerc si maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 tinere, tachetul de decompresare se regleaza diferit de ceilalti, l-ai reglat separat sau ai pus pistonul sus si gata asta e? ai lucrat dupa manual sau dupa ureche ca asa mi-am luat si eu tzeapa la dorminator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Iti spun din start ca pinionu nu-i cu OUT in sus ci in jos,intradevar liniile sunt orizontale,electromotoru ii in stare perfecta,de-o saptamana l-am servisat,(perii,curatat,uns,etc)supapele-s bune,deschid cat trebuie,nu e nici un defect acolo,probabil de la pinionu ala sa fie ca acuma e cu OUt-ul ala in jos.o sa mai incerc si maine. Pai daca e pinionul cu OUT in jos , clar și axul cu came e invers (din cîte imi amintesc eu , șuruburile pinionului care îl susțin pe axul cu came nu se potrivesc decît într-un singur fel ) ce e sigur - toate proeminențele de pe axul cu came trebuiesc sa fie in jos (dacă greșesc vă rog să mă corectați ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Se potriveste in orice pozitie,daca era cu alea in sus nu puteam pune capacu de pe chiuloasa,problema a fost de la tachetu ala nenorocit din dreapta fata,am rezolvat problema.Multumesc celor care m-au ajutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 cum adica "dar sunt din cluj"? si mzrider, nx250, sau liana cu cei 2 domi sunt tot din cluj,,, si eu sunt din zalau si nu ma laud pt 1 Mai vezi pe enduromaniacs.ro Noh nam stiut ca mai sunt clujeni , am citit pe enduromaniacs.ro , dar mare lucru n'am inteles , topicul ala parca'i o discutie la o bere , nam inteles nimic sigur... Pan la urma in Hateg e ? Si in ce data ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Salut. Dezmembrez dominator. 0751185194 Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 flansa de admisie e buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Am nevoie de melcul de la kilometraj , stie careva ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Melc la Dilly 120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 M'am uitat acum , dar cred ca e doar rotita aia de plastic alba , si mie imi trebuie melcul complet , pt. ca si axul din melc e prea uzat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Salut,am observat o mica "dilema" la mobra mea,cand o pornesc si e rece motoru si e cu socu tras la maxim incepe sa scoata niste fum albastru de ulei(destul de mult),daca las socu mai moale(la jumate)nu mai scoate(asa face doar cand e rece motoru,la cald nu am probleme),pistonu nu are nici un gram de joc in cilindru(am verificat),de segmenti nu stiu nimic,si inca un lucru ciudat,nu am observat consum mare de ulei in timp(la 2000 de km nu am avut de complectat),semeringuriile le-am pus acuma de cateva zile noi,care poate fi problema? O vreme am crezut ca am scapat si eu de problema cu zornaitu lantului de distributie care dispare acuma dupa 5-10 sec de mers la rece,am pus lant,patine,rulmenti ax came,(tot nou), ulei castrol 10w40,cred ca asa va functiona pe viitor... Editat Ianuarie 25, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 nu stiu ce sa mai zic,,,,la mine zornaitu a disparut de tot,,,,,si nu am sch decat lantul si patina fixa, care era terminata complet fumul ala io zic ca e de la amestecul f bogat dar, normal de altfel cand este socul tras Noh nam stiut ca mai sunt clujeni , am citit pe enduromaniacs.ro , dar mare lucru n'am inteles , topicul ala parca'i o discutie la o bere , nam inteles nimic sigur... Pan la urma in Hateg e ? Si in ce data ? pe forumul enduromaniacs se vorbeste momentan de 2 intalniri una pe valea lotrioarei in jurul datei de 1 mai cu preponderenta Dominatori iar cealalta, in data de 8-10 iunie, pe transalpina, cu caracter enduro touring sper ca am inteles bine si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Eu am stiu ca daca e prea bogat amestecu de benzina scoate fum negru(nu stiu daca zic bine)dar asta e albastru de ulei,ultima solutie ar fi segmentii,am facut si un test de compresie la un service si o zis ca poate merge muulta vreme inca,api nu stiu ce sa cred. Editat Ianuarie 25, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 de coriozitate, cand ai facut testul de compresie, inainte sa masoare au facut jocul la supapa evacuare dreapta de 1 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Da,normal pt ca altfel iesea compresia pe la supapa dreapta din cauza decompresorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 iese dar nu iese toata, cat sa poata spune cei de la service ca ii praf motoru...au patit destui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 no eu nu stiu,cert este ca dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum si porneste la sfert,dar la rece cam baga,si cate-o data doar pe-o toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 asa scotea si a mea fum dar daca o pornesc la pedala nu scoate nimic,cred ca este de la amestec,al meu are pus tot nou cilindru piston segmenti semeringuri ,dar la automat mai ales cand anvarte mai mult pana porneste scoate fum abundent.Deci nu trebuie sa ati faci pr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.