paul_ktm Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 M'am uitat acum , dar cred ca e doar rotita aia de plastic alba , si mie imi trebuie melcul complet , pt. ca si axul din melc e prea uzat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Salut,am observat o mica "dilema" la mobra mea,cand o pornesc si e rece motoru si e cu socu tras la maxim incepe sa scoata niste fum albastru de ulei(destul de mult),daca las socu mai moale(la jumate)nu mai scoate(asa face doar cand e rece motoru,la cald nu am probleme),pistonu nu are nici un gram de joc in cilindru(am verificat),de segmenti nu stiu nimic,si inca un lucru ciudat,nu am observat consum mare de ulei in timp(la 2000 de km nu am avut de complectat),semeringuriile le-am pus acuma de cateva zile noi,care poate fi problema? O vreme am crezut ca am scapat si eu de problema cu zornaitu lantului de distributie care dispare acuma dupa 5-10 sec de mers la rece,am pus lant,patine,rulmenti ax came,(tot nou), ulei castrol 10w40,cred ca asa va functiona pe viitor... Editat Ianuarie 25, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 nu stiu ce sa mai zic,,,,la mine zornaitu a disparut de tot,,,,,si nu am sch decat lantul si patina fixa, care era terminata complet fumul ala io zic ca e de la amestecul f bogat dar, normal de altfel cand este socul tras Noh nam stiut ca mai sunt clujeni , am citit pe enduromaniacs.ro , dar mare lucru n'am inteles , topicul ala parca'i o discutie la o bere , nam inteles nimic sigur... Pan la urma in Hateg e ? Si in ce data ? pe forumul enduromaniacs se vorbeste momentan de 2 intalniri una pe valea lotrioarei in jurul datei de 1 mai cu preponderenta Dominatori iar cealalta, in data de 8-10 iunie, pe transalpina, cu caracter enduro touring sper ca am inteles bine si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Eu am stiu ca daca e prea bogat amestecu de benzina scoate fum negru(nu stiu daca zic bine)dar asta e albastru de ulei,ultima solutie ar fi segmentii,am facut si un test de compresie la un service si o zis ca poate merge muulta vreme inca,api nu stiu ce sa cred. Editat Ianuarie 25, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 de coriozitate, cand ai facut testul de compresie, inainte sa masoare au facut jocul la supapa evacuare dreapta de 1 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Da,normal pt ca altfel iesea compresia pe la supapa dreapta din cauza decompresorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 iese dar nu iese toata, cat sa poata spune cei de la service ca ii praf motoru...au patit destui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 no eu nu stiu,cert este ca dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum si porneste la sfert,dar la rece cam baga,si cate-o data doar pe-o toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 asa scotea si a mea fum dar daca o pornesc la pedala nu scoate nimic,cred ca este de la amestec,al meu are pus tot nou cilindru piston segmenti semeringuri ,dar la automat mai ales cand anvarte mai mult pana porneste scoate fum abundent.Deci nu trebuie sa ati faci pr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) A mea are doar automat,dar cand am schimbat lantu de distributie si am dat capacu de pe ambreiaj jos am observat in capac un dop asa mai mic care se poate lua cred ca jos si pune mecanism de pornire la pedala,si inauntru in dreptu dopului respectiv avea o gaura asa ca o bucsa,voi ce parere aveti? Editat Ianuarie 26, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 la fel iam pus si eu pedala,pentru ca nu avea,dar eu iam pus si capacul cu tot cu rulment.Si anca ceva ca sa ai pui pedala trebuie sa ai schimbi acsul din cutie care sustine pinionul intermediar ce angreneaza pe ambreiaj pt ca nu este prelucrat pentru pinion.Trebuie sa ai pui ax de model 88,sa desfaci tot motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Nasoala treaba,ma folosesc de electromotor insa eram curios care ar fi procedura de a pune pedala,Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 stie cineva cum se porneste corect la pedala dominatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 se porneste ff usor,se aude un chlik undeva pe la jumatea cursei pedalei, cand este pe decompresare si merge foarte usor,porneste chiar mai bine decat la automat mai ales can este frig.Tocmai deasta mi-am pus pedala,sau cand ati da semne de oboseala bateria,la rece este Sfanta pedala,ori tise antampla sa te lase electromotorul pe undeva sa o ampingi de unul singur este cam nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) stie cineva cum se porneste corect la pedala dominatorul? Dai la pedala usor o data sau de doua ori pana opune rezistenta, insisti putin pana auzi acel "tzac" (daca dai la pedala mult prea lent nu intra decompresorul cum trebuie si e cu cantec), apoi revii cu pedala sus si ii dai sanatos la vale. Am pornit cu procedura asta un domi ce statuse nepornit o saptamana (asta vara). Si eu eram in tenisi. Concluzia e ca daca e motoru in toate mintile, porneste foarte usor. Editat Ianuarie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Azi am fost la o tura prin zapada,am facut multe porniri / opriri ale motorului si am observat ca atunci cand dau la automat se aude un scartait de lant,doar atunci cand dau si invarte electromotoru si dupa dispare,sa fie de la electromotor / bendix? sa fie slabit lantu?intinzatoru parea ok,la fel si arcu.se aude in zona pe unde urca conducta de ulei,cam la mijlocu ei,ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 pana afli raspunsul zine si noua cum a fost pe zapada, merge sau se afunda ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 (editat) Merge unde nu e zapada asa mare,in rest se afunda tinand cont ca mi praf cauciucu pe spate,am scos aerul din el dar tot nu prea prinde,ma mai distrez in timpu liber. Nu are nimeni idee despre fenomenul ala straniu care l-am descris mai insus? Editat Ianuarie 27, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 E posibil sa fie uzata vreo tija de supapa, sau vre-un simering sa nu inchida perfect, cel putin nu cand e frig tare si cauciucul e rigid. Se poate sa fie o uzura a segmentilor si la rece sa se comporte asa. Era sa si uit...poate e proasta benzina. Intreaba-l pe Andrei din Zalau cum a fost dupa ce a alimentat de la Alirox (dupa bucea, spre cluj, pe dreapta). A 2-a zi dimineata am facut vreo 4 cu schimbul sa dam la pedala sa porneasca, si cand a pornit, a luat-o cu fum... Iar dupa ce a alimentat de altundeva, a fost totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Semeringuiile is noi,nu am observat consum de ulei in timp (poate ca papa putin ca nu e noua) dar pe joja nu se observa,eu zic ca nu poate fi grava problema.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Pai tocmai ce ziceam. Nu trebuie sa se observe consum de ulei, poate e vreo tija de supapa un pic zgariata, si cand se raceste motorul apuca sa curga o picatura de ulei in cilindru. La rece aia ia foc, si de acolo fum. Tinand cont ca nu e tocmai nou, si ca nu ai schimbat segmentii, si ca face fum doar la rece, as zice sa il lasi asa, dar tu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 acelasi sacartait l-am auzit si eu la a doua pornire dupa reconstructie,afara la -8 grade sau aprox.sa nu fie rulmentul unisens,ca locatia zgomotului nu e relevanta,se aude mai tare unde are loc de razonanta mai ok sunetul(nu stiu daca m-am exprimat chiar corect da se intelege sper). pana la urma daca stam si analizam fiecare zgomotel nu ajungem nicaieri,sunt motoare destul de vechiute si nu le putem cere sa se auda exact ca la km zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Nu-i mai fac nimic,am schimbat intinzatoru,l-am luat nou si nu se mai aude nimic,cat despre fumu la rece nu ma deranjeaza ca scoate doar cateva secunde si dispare,dar asta-vara nu scotea nimic,o inceput de acuma de cand o inceput sa scada temperatura mult sub zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 de unde ai luat intinzatorul,m-ar bate si pe mine gandu sa-l schimb.poate poate scap de zanganitul ala.e scump? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) Din cluj am dat comanda de la romimoto-piese,nu il au pe stoc dar aduc la comanda si ti-l trimit acasa,am platit 170 de lei(tot intinzatoru).+ ceva taxe de transport,la mine arcu ala nu era prea bun dar l-am schimbat tot ca sa nu mai am de desfacut in graba. Editat Ianuarie 29, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.